KM píše:Osobně si myslím, že je to příliš velkou autonomií vozoven. Projevovalo se to třeba tím, že si sami přijímaly zaměstnance a podobně. Novou strukturou DP po transformaci by se to mělo částečně snížit (vznik Provozu tramvaje) ale zřejmě by se mělo jít v centralizaci ještě dál. Nebo si myslíte, že každá prodejna Delvity, každý McDonald si dělá svou vlastní politiku? Myslíte si, že by firma jako celek tak prosperovala? A proč si myslíte, že vozovna je víc než prodejna Delvity=součást sítě?
evidentně nevíš vůbec nic o McDonalds (možná ani o DP, ale to necháme zatím stranou) - samozřejmě si každý McD najímá vlastní zaměstnance a má vlastní politiku
protože jsi úplně mimo, tak to ještě rozvedu
McDonald's - jak pochopíš opravdu nejde srovnávat s DP - jde o systém "Franchising" - McDonalds vybere lokalitu, vybuduje restauraci - poté si franchisant koupí vybavení restaurace a samotné právo 20 let používat obchodní známku a další práva společnosti McDonald's - odvádí poplatky z pronájmu prostor a určité procento z obratu, musí dodržovat všechny standardy - samozřejmě využívá výhody značky - centrální nakupování, marketing a tak - v přímém rozporu s tím, co píšeš je každá restaurace samozřejmě naprosto nezávislá (pokud jich teda majitel nemá víc, ale to není důležité) - dělá vlastní rozhodnutí, najímá zaměstance, stará se jen o sebe
btw vozovny si samozřejmě i nadále najímají zaměstnance samostatně, ty bys jako šéf vozovny chtěl aby ti z ředitelství posílali lidi o kterých nic nevíš a které třeba ani nechceš?