Nic ve zlém, ale každou SSZ schvaluje Policie, tudíž pokud má někdo nějaký problém, měl by se asi obrátit na ní...tenesi píše:tak to tady pozoruji,
Hlubočepy - řešení- udělat to tak, jak to je do centra( myslím ,že když se Barr.trať otevírala tak tam ta předvolba byla)
přednost- nenašel jsem nikde , že tramvaj může na rovné čočky odbočovat ( blinkr-znamení o změně směru jízdy),
jinak řečeno třeba s 9 na Újezdě na rovné čočky i když budete mít pravý blinkr nemůžete přece odbočit doprava...Hlubočepy je vlastně totéž,
Bylo by zajímavé pokud by tam byla nehoda , co by tvrdil řidič auta: JEL JSEM NA PLNOU ZELENOU, řidič tramvaje:JEL JSEM NA ROVNÉ ČOČKY A MĚL BLINKR, buďte nyní řidičem auta...přemýšlejte, přednost tramvaje odbočující vpravo platí pokud tam nejsou semafory,pokud tam semafory jsou MUSÍ jednoznačně určit přednost- což se tam neděje..
Ale ještě k tématu, svého času byla podobná situace na SSZ Radlická x Za Ženskými domovy, kdy auta jedoucí na "plnou" zelenou křižovala tramvaj odbočující doprava, jíž čočky na odbočení doprava padaly... A pokud argumentuješ tím, že v Hlubočepích tramvaj odbočuje vpravo a má signál na rovně - není to jediný případ, kdy tramvaj, nemající možnost změnit směr jízdy jinak (koleje tedy vedou jediným směrem, nejde o kolejovou křižovatku) má na SSZ umístěný signál volno přímým směrem, ač nejede rovně. Je to totiž jednoduché - ta tramvaj tam může jet jen jedním směrem, takže je úplně jedno, kam jede, neb na signál volno jede A nic ve zlém, odnesl by to řidič automobilu, protože ta SSZ je tam opravdu jen na krytí výjezdu z TT (proto taky tramvaji nepadne při jízdě z centra nikdy signál stůj) a řidiči automobilů jsou na povinnost dát přednost v jízdě souběžně jedoucí tramvaji upozorněni dopravním značením svislým i vodorovným