Vypravení vozů

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od Proxy » 05.1.2010 17:56

MF píše:Já si myslím, že být to na delší dobu, tak ten vůz lze vyčlenit pro tuto funkci a vzhledem k tomu, že je možnost připojení na 230V, tak i instalovat automat na bagety atp.
[-o<
Střídací místnost ze cvičného vozu v ceně 5 miliónů korun? Myslím, že nyní si řidiči skutečně nemají na co stěžovat :oops:

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od MF » 05.1.2010 15:36

já si myslím, že ta místnost v Braníku měla být už dávno hotová, jen to jaksi stavební firma nestihla. Doufám, že mají aspoň stanoveny sankce. Ten cvičák je dobrý nápad a jako nouzovka postačuje. Určitě jednodušší než předělávat již naplánované šichty. Je potřeba si uvědomit, že řidič má přestávku (placenou) od toho aby neřídil, takže z toho vyplývá že nemusí ležet na gauči, jen přestávka na jídlo by měla být taková, aby se najedl jako člověk a nemusel držet svačinu na klíně.... před hoďkou a půl jsem vystřídal a zase mě to utvrdilo, že dělám dobře, že nechodím jezdit moc s lidma, protože sotva vylezu a čekám na tramvaj k vozovně tak už slyším ty kecy tramvajáků jak se to zase nedomyslelo a že se to dělá schválně #-o . Před x lety brečely, že se zrušily svačinový - kantýnský busy a jak to bylo dobrý a teď, když je v provozu jakási "obdoba" tak je to najednou špatně. Já si myslím, že být to na delší dobu, tak ten vůz lze vyčlenit pro tuto funkci a vzhledem k tomu, že je možnost připojení na 230V, tak i instalovat automat na bagety atp.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od gabuliatko » 05.1.2010 12:44

... taky popojizdi, aby nepropalil trolej ...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od MOp » 04.1.2010 23:27

Bobik píše:A co tam dělá výpravčí? :
To co na jinych stridacich bodech. Diky apexu ma spojeni s dispecinkem, takze nemusi byt jen na telefenu.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od Bobik » 04.1.2010 23:24

Sice tam nejezdím ale domnívám se že zas o tolik lepší než I.P.P. alespoň stran docházkové vzdálenosti to nebude. Vlastně ani co stran pohodlí moc ne, spíš horší.

A co tam dělá výpravčí? Ráno tam s tím dojede, večer zatáhne a celý den topí, sedí a čeká s mobilem kdyby něco? To musí být šichta :roll: :lol:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od 9001 » 04.1.2010 22:33

Čekat se nejspíš nemohlo jestli jsem správně pochopil tak kvůli legislativě.
Měsíc zase není tolik aby se to nevydrželo. Mezi námi podstatně lepší než IPP nebo ne?

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od Akribius » 04.1.2010 18:18

Nám dneska nešla voda v přestávkové místnosti Stovner.Takže jsme tam měli přistavená 2 služební auta a jezdili jsme čerpat přestávku na cca 8 minut vzdálený Grorud.Jelikož to nevycházelo časově,byl k dispozici náhradní řidič.Pokud by tady naše vedení navrhlo a uskutečnilo přestávky v busu-sice vytopeném,tak bz asi byla stávka :-) ale nějak nechápu,proč se teda s těma střídanýma přestávkama nepočkalo až bude hotovo.

fibou
Uživatel
Příspěvky: 356
Registrován: 12.10.2006 14:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od fibou » 04.1.2010 17:53

Karosák píše:A co mít ve smyčce "popojížděče"-jak moc finančně a provozně náročné by to bylo :?: Z:idea:
To už tady kdysy bylo... A 4 řidiči z pěti by mu řekli, že si s tim radši popojedou sami.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od Karosák » 04.1.2010 17:20

A co mít ve smyčce "popojížděče"-jak moc finančně a provozně náročné by to bylo :?: Z:idea:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od MOp » 04.1.2010 16:03

Duvodem je dle meho mineni propustnost horni Palmovky ve smeru od Palmovky..

davidtk
Uživatel
Příspěvky: 335
Registrován: 04.1.2008 13:25

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od davidtk » 04.1.2010 15:54

Normální stav ne? :lol: ikdyž taky nechápu proč nemůžem stát proti sobě ...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od Bobik » 04.1.2010 15:28

Petr píše:A mezi námi, proto, aby se usnadnila manipulace končí sedlová 25 na stejné koleji na Palmovce jako 12, nikoliv proti #-o Fór je, že v polonoci ta 25 jezdí (možná i jede) minutu před tou 12
Jede. I o víkendech. A uhnout není jak. Napadlo mě vyjet o chvíli dřív, když čudlo je až na Libeňáku ale je možnost že tam někomu vjedeš jak na horní tak i dolní Palmě. Stát v křižovatce a gestikulovat kolik má kdo času s dvanáctkou za zadkem nic moc. Buď drbeš toho nebo toho, většinou oba :D Nevím jak je na tom 12 časově ale 25 ho má fůru a je to občas tak blbě poskládaný že ať děláš co děláš stejně zdržuješ. Vyjedeš dřív a vletíš tam 1, dupneš na to z Libeňáku ať zmizíš 12 a na Dělnický nepotěšíš 5...... :roll:

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od DavidD » 04.1.2010 12:35

MF píše: V zadní části topení je, ale je potřeba jej aktivovat. Ovládá se přepínačem na pravém límci panelu (vedle přepínače ruka/noha), kterým se zároveň volí i osvětlení. Tedy, zapnu normálně topení do salonu a normálně zářivky. Oným přepínačem můžu volit to, že obě funkce zůstanou od panelu k přepážce, nebo otočením přepínače se rozsvítí i zatopí za přepážkou...

Jiný cvičný vůz bych určitě nepoužíval - hukot z emgesa.
Tak a je vyřešeno..

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od MF » 04.1.2010 12:17

DavidD píše:
MOp píše:Kdyz tam nejsou topnice a ani zminene ventilatory, tak se to tezko zapne..

http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041227
Ale tam se píše něco jiného.."V zadní části vozu jsou umístěny v uspořádání 1+1 standardní skořápkové sedáky z vozů T3, zavěšené, stejně jako v přední části, do bočnice vozu. Tato úprava je vyvolána umístěním topnic v bočnici, stejně jako u vozů T6A5." Tak teď je otázkou jestli je tam jen kryt, nebo jsou pod ním topnice. Pokud nejsou, určitě by se našel nějaký starší cvičný vůz, co je má..
V zadní části topení je, ale je potřeba jej aktivovat. Ovládá se přepínačem na pravém límci panelu (vedle přepínače ruka/noha), kterým se zároveň volí i osvětlení. Tedy, zapnu normálně topení do salonu a normálně zářivky. Oným přepínačem můžu volit to, že obě funkce zůstanou od panelu k přepážce, nebo otočením přepínače se rozsvítí i zatopí za přepážkou...

Jiný cvičný vůz bych určitě nepoužíval - hukot z emgesa.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od Petr » 04.1.2010 12:10

Fořtík píše:Ale jo, o tom není sporu - tady je takových věcí, které by šly, kdyby se chtělo. Kdyby vlaky nemusely jezdit v pořadí, tak se dají čerpat přestávky v Modřanech (vnitřní na stání, střední na předjíždění), Ďáblicích (vnitřní na předjíždění, vnější na stání) i na Výstavišti (1. vnitřní na stání, 2. vnitřní na předjíždění). Jenomže tady se, nevím proč, důsledně lpí na tom, aby vlaky jezdily v pořadí za sebou.

Jenom s jedním nesouhlasím - prokládat linku 3 s linkou 17 na vnější koleji? To prosím nééé, to není dobrý nápad. Chápu, že tam, kde se o dvě koleje musí podělit tři linky to jinak nejde, ale uniká mi smysl, proč by se dvě linky měly míchat na obratišti s třemi kolejemi. 8-)
Uznávám. Šlo mi o to, že reálně šoupnu na jednu kolej v Modřanech 2 soupravy (tři pouze za situace že první řidič je natolik inteligentní, že jede až k námezníku). Proto reálná kapacita na odstav dvojitých 17 je 4 soupravy, tedy zabrané dvě koleje na přestávky. Proto jsem míchal sólo 17 na 3 kolej s tím, že obě linky by měly minimální obrat (3 přestávky Palmovka, 17 Výstaviště). MOp má ale pravdu v tom, že 17 může klidně vybírat BP v Ďáblicích (navíc tam pořád dávají lišky míň dobrou noc než v Braníku), dva vlaky vnitřní, s klidem až tři vnější kolej), tudíž sólo 17 je v Modřanech v pohodě a může se nemotat 3 =D>
A mezi námi, proto, aby se usnadnila manipulace končí sedlová 25 na stejné koleji na Palmovce jako 12, nikoliv proti #-o Fór je, že v polonoci ta 25 jezdí (možná i jede) minutu před tou 12

Zamčeno