Vypravení vozů
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
A nejspis to tak i nejaky ten patek zustane, bo vse co zatahuje do Motola musi mit dalnicni znamku.. A to jaksi z provoznich duvodu nebude v nejblizsich dnech dle meho mozne..
- HoFi
- Uživatel
- Příspěvky: 255
- Registrován: 29.11.2009 9:59
- Bydliště: Stejně nikoho nezajímá, kde bydlím
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
KT8N byly vypravovány z MO jen proto, že 14T měly do Řep zákaz => proto byly 14T půjčeny do HL a KT8N z HL do MOrusty9039 píše:Ale KT8D5.RN2P se na linku 9 vypravovaly z Motola takže tam vypravovaly vozy taky jen Motol a Žižkovgabuliatko píše:ze zveřejněného jř lze usoudit, že na 9 bude od 1.9. jen Motol a Žižkov se 4 garancemi z Motola v kladiva (bez záruky)
Re: Vypravení vozů
Ale KT8D5.RN2P se na linku 9 vypravovaly z Motola takže tam vypravovaly vozy taky jen Motol a Žižkovgabuliatko píše:ze zveřejněného jř lze usoudit, že na 9 bude od 1.9. jen Motol a Žižkov se 4 garancemi z Motola v kladiva (bez záruky)
Re: Vypravení vozů
Vím že je to zatím předběžné,ale nezná se ještě vypravení od 1.9. ? Mě jen udivuje že na 7 bude o víkendu NP Garance,takže Vokovice se muzou nejspis tesit na sedmičky
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Vypravení vozů
ze zveřejněného jř lze usoudit, že na 9 bude od 1.9. jen Motol a Žižkov se 4 garancemi z Motola v kladiva (bez záruky)
Re: Vypravení vozů
Bude ještě po opravě Plzeňské ulice vlastně potřeba vypravovat KT8D5.RN2P na linku 9?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Karosák: Ani jsem si tu šílenost dosud neuvědomil, máš však pravdu - viz. přiložené foto.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
A kdybyste viděli tu prasárnu co mají/měli teď v létě na Komenského náměstí, kde úvraťově končila na kalifu d-7...hrůza Žlábkové kolejnice se zádlažbovými panely, které byly v místě kalifu tak trochu vyndány, na sjezdu z něj zase prázdné místo po panelech dosypané nějakou šotolinou (rozuměj kamením/sutí/štěrkem) a nájzdy/sjezdy vlastně nebylo do čeho přišroubovat, tak jestli to snad měli přivařený...přišlo mi to dost na divoko a dost tankodrom. Holt divokej východ....uživatelé z Brna a okolí jistě pochopí a prominou
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
A co třeba 9034 na Nákladovém nádraží Žižkov ?Proxy píše:Já osobně bych se kaliforňanu na otevřeném svršku docela bál, protože by se tím zvýšilo riziko vykolejení, které je na povrchové výhybce podle mne vysoké. Považuju za zázrak, že v Praze k podobné nehodě zatím nedošlo....
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Já bych v tom nehledal žádnou vědu... v Hloubětíně se S49 změní na žlábek na jednom metru: http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/s ... 49-024.jpg
A přesně tohle jsem tím myslel: osadili povrchový kolejový přejezd na položené zákrytové panely.
A přesně tohle jsem tím myslel: osadili povrchový kolejový přejezd na položené zákrytové panely.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Proxy: Tebou navržené řešení instalace kalifornienu na některý z přejezdů TT, v němž mají kolejnice přidanou opornici by bylo jistě nejjednodušší a nejbezpečnější (zejména kvůli pevnosti uchycení povrchové spojky) provedení.
krtinek: Tebou níže uváděným "přechodovým prvkem" jsi asi v tomto případě myslel, že by před všemi nájezdy na povrchovou spojku (upevněnou k vloženým výplňovým panelům položených nejlépe do asfaltu – kvůli pevnosti osazení) bylo instalováno podél bez žlábkových kolejí několik metrů na nájezdy navazujících opornic, přesahujících délku TRAM podvozku - neboli před nájezdy na povrchovou spojku šroubovanou do asfaltu/panelů vyplňujících prostor mezi kolejnicemi by byly ke stojnám bezžlábkových kolejnic přišroubovány alespoň třímetrové návazné (na povrchovou spojku) přídavné (k bezžlábkovým kolejím) opornice.
krtinek: Tebou níže uváděným "přechodovým prvkem" jsi asi v tomto případě myslel, že by před všemi nájezdy na povrchovou spojku (upevněnou k vloženým výplňovým panelům položených nejlépe do asfaltu – kvůli pevnosti osazení) bylo instalováno podél bez žlábkových kolejí několik metrů na nájezdy navazujících opornic, přesahujících délku TRAM podvozku - neboli před nájezdy na povrchovou spojku šroubovanou do asfaltu/panelů vyplňujících prostor mezi kolejnicemi by byly ke stojnám bezžlábkových kolejnic přišroubovány alespoň třímetrové návazné (na povrchovou spojku) přídavné (k bezžlábkovým kolejím) opornice.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Já osobně bych se kaliforňanu na otevřeném svršku docela bál, protože by se tím zvýšilo riziko vykolejení, které je na povrchové výhybce podle mne vysoké. Považuju za zázrak, že v Praze k podobné nehodě zatím nedošlo.
Na trati do Řep bych se možná odvážil umístit kaliforňan někam do prostorů přejezdů pro IAD, ale nevím, jestli je některý dostatečně dlouhý na takovou akci...
Na trati do Řep bych se možná odvážil umístit kaliforňan někam do prostorů přejezdů pro IAD, ale nevím, jestli je některý dostatečně dlouhý na takovou akci...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Já jestli si dobře vzpomínám, tak cca před +/- 8 lety v Brně byl na TT do Mořic, kde jistě žlábkovou kolej neměli - svršek byl otevřený, osadili povrchový kolejový přejezd na položené (nevím jestli dočasně či nastálo - kvůli případnému umožnění přejezdu IAD mezi oddělenými směry výpadovky na Mikulov - Vídeň) zákrytové panely.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Nemůže! resp. já bych si to rozhodně netroufl.MM-Mikulovsky píše: Může se povrchová spojka kalifornien užít i na bez žlábkových kolejnicích? Pokud se TT do Řep neotevře celá, tak by v opačném případě nešlo, proti květnovému začátku výluky, ukončit linku 9 až za zastávkou Motol.