Vypravení vozů

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od MOp » 26.8.2010 17:08

A nejspis to tak i nejaky ten patek zustane, bo vse co zatahuje do Motola musi mit dalnicni znamku.. A to jaksi z provoznich duvodu nebude v nejblizsich dnech dle meho mozne..

Uživatelský avatar
HoFi
Uživatel
Příspěvky: 255
Registrován: 29.11.2009 9:59
Bydliště: Stejně nikoho nezajímá, kde bydlím
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od HoFi » 26.8.2010 17:03

rusty9039 píše:
gabuliatko píše:ze zveřejněného jř lze usoudit, že na 9 bude od 1.9. jen Motol a Žižkov se 4 garancemi z Motola v kladiva (bez záruky)
Ale KT8D5.RN2P se na linku 9 vypravovaly z Motola takže tam vypravovaly vozy taky jen Motol a Žižkov
KT8N byly vypravovány z MO jen proto, že 14T měly do Řep zákaz => proto byly 14T půjčeny do HL a KT8N z HL do MO

rusty9039
problémový jedinec
Příspěvky: 83
Registrován: 24.8.2010 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od rusty9039 » 26.8.2010 15:43

gabuliatko píše:ze zveřejněného jř lze usoudit, že na 9 bude od 1.9. jen Motol a Žižkov se 4 garancemi z Motola v kladiva (bez záruky)
Ale KT8D5.RN2P se na linku 9 vypravovaly z Motola takže tam vypravovaly vozy taky jen Motol a Žižkov

Uživatelský avatar
8251
Uživatel
Příspěvky: 242
Registrován: 15.7.2007 20:58
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od 8251 » 25.8.2010 23:18

Vím že je to zatím předběžné,ale nezná se ještě vypravení od 1.9. ? Mě jen udivuje že na 7 bude o víkendu NP Garance,takže Vokovice se muzou nejspis tesit na sedmičky :-)

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od gabuliatko » 24.8.2010 22:12

ze zveřejněného jř lze usoudit, že na 9 bude od 1.9. jen Motol a Žižkov se 4 garancemi z Motola v kladiva (bez záruky)

rusty9039
problémový jedinec
Příspěvky: 83
Registrován: 24.8.2010 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od rusty9039 » 24.8.2010 21:36

Bude ještě po opravě Plzeňské ulice vlastně potřeba vypravovat KT8D5.RN2P na linku 9?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.8.2010 0:38

Karosák: Ani jsem si tu šílenost dosud neuvědomil, máš však pravdu - viz. přiložené foto.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od Karosák » 22.8.2010 18:08

A kdybyste viděli tu prasárnu co mají/měli teď v létě na Komenského náměstí, kde úvraťově končila na kalifu d-7...hrůza :roll: Žlábkové kolejnice se zádlažbovými panely, které byly v místě kalifu tak trochu vyndány, na sjezdu z něj zase prázdné místo po panelech dosypané nějakou šotolinou (rozuměj kamením/sutí/štěrkem) a nájzdy/sjezdy vlastně nebylo do čeho přišroubovat, tak jestli to snad měli přivařený...přišlo mi to dost na divoko a dost tankodrom. Holt divokej východ....uživatelé z Brna a okolí jistě pochopí a prominou :lol:

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od trainzjohny » 22.8.2010 11:49

Proxy píše:Já osobně bych se kaliforňanu na otevřeném svršku docela bál, protože by se tím zvýšilo riziko vykolejení, které je na povrchové výhybce podle mne vysoké. Považuju za zázrak, že v Praze k podobné nehodě zatím nedošlo....
A co třeba 9034 na Nákladovém nádraží Žižkov ?

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od kruťák » 22.8.2010 10:47

Já bych v tom nehledal žádnou vědu... v Hloubětíně se S49 změní na žlábek na jednom metru: http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/s ... 49-024.jpg
A přesně tohle jsem tím myslel: osadili povrchový kolejový přejezd na položené zákrytové panely.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 22.8.2010 7:46

Proxy: Tebou navržené řešení instalace kalifornienu na některý z přejezdů TT, v němž mají kolejnice přidanou opornici by bylo jistě nejjednodušší a nejbezpečnější (zejména kvůli pevnosti uchycení povrchové spojky) provedení.

krtinek: Tebou níže uváděným "přechodovým prvkem" jsi asi v tomto případě myslel, že by před všemi nájezdy na povrchovou spojku (upevněnou k vloženým výplňovým panelům položených nejlépe do asfaltu – kvůli pevnosti osazení) bylo instalováno podél bez žlábkových kolejí několik metrů na nájezdy navazujících opornic, přesahujících délku TRAM podvozku - neboli před nájezdy na povrchovou spojku šroubovanou do asfaltu/panelů vyplňujících prostor mezi kolejnicemi by byly ke stojnám bezžlábkových kolejnic přišroubovány alespoň třímetrové návazné (na povrchovou spojku) přídavné (k bezžlábkovým kolejím) opornice.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od Proxy » 22.8.2010 7:35

Já osobně bych se kaliforňanu na otevřeném svršku docela bál, protože by se tím zvýšilo riziko vykolejení, které je na povrchové výhybce podle mne vysoké. Považuju za zázrak, že v Praze k podobné nehodě zatím nedošlo.
Na trati do Řep bych se možná odvážil umístit kaliforňan někam do prostorů přejezdů pro IAD, ale nevím, jestli je některý dostatečně dlouhý na takovou akci...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 22.8.2010 1:17

Já jestli si dobře vzpomínám, tak cca před +/- 8 lety v Brně byl na TT do Mořic, kde jistě žlábkovou kolej neměli - svršek byl otevřený, osadili povrchový kolejový přejezd na položené (nevím jestli dočasně či nastálo - kvůli případnému umožnění přejezdu IAD mezi oddělenými směry výpadovky na Mikulov - Vídeň) zákrytové panely.

Uživatelský avatar
Isidor
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 03.11.2004 20:44
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od Isidor » 21.8.2010 21:12

na divokem vychode to jde :-)
Obrázek

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od MOp » 21.8.2010 21:05

MM-Mikulovsky píše: Může se povrchová spojka kalifornien užít i na bez žlábkových kolejnicích? Pokud se TT do Řep neotevře celá, tak by v opačném případě nešlo, proti květnovému začátku výluky, ukončit linku 9 až za zastávkou Motol.
Nemůže! resp. já bych si to rozhodně netroufl.

Zamčeno