Vypravení vozů

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od Absolut » 06.12.2010 13:07

Toho času jediná T3 dvojice.

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od DG7021 » 06.12.2010 12:48

Dnes na 22/511 krásná dvojice 6892+6863 (ač s cedulemi uvnitř).

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od MF » 02.12.2010 15:02

demon píše:Staťák na T3M byl určitě jen jeden a to právě na 8050, ostatní "tiché" mohly mít Pepou popisovaný regulátor otáček MG.
8050 má jen staťák s dvěma ventilátory trakčních motorů, MG by u něj bylo zbytečné.
Tak mě napadá, že 8205 měl také krom staťáku MG, používané pouze jako M :D pro chlazení. G nebylo využito.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od demon » 02.12.2010 14:25

Staťák na T3M byl určitě jen jeden a to právě na 8050, ostatní "tiché" mohly mít Pepou popisovaný regulátor otáček MG.
8050 má jen staťák s dvěma ventilátory trakčních motorů, MG by u něj bylo zbytečné.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od MF » 02.12.2010 9:25

Absolut píše:ad 8050: Já bych žekl, že ho může mít klidně už někdy od roku 2000. Ale nikdy jsem si to nezapsal, proto jsem se ptal.
To by tak asi souhlasilo. Nevím jak ostatní vozy, ale 8050 měl či má regulaci otáček MG, kdy po zastavení a potřebě menšího proudu (nenapájené brzdiče) klesly otáčky MG cca na polovinu.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od Absolut » 02.12.2010 8:12

ad 8050: Já bych žekl, že ho může mít klidně už někdy od roku 2000. Ale nikdy jsem si to nezapsal, proto jsem se ptal.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od Pepa » 02.12.2010 7:28

Karotka píše:Nezůstalo u jednoho, absencí motorgenerátorického hluku se vyznačovalo pár vozů tehdy ještě na Pankráci - tuším 8040 nebo 8041.
Ostatní "tiché" T3M maj pouze jakýsi omezovač MG, staťák má pouze 8050

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od Karotka » 02.12.2010 0:17

Nezůstalo u jednoho, absencí motorgenerátorického hluku se vyznačovalo pár vozů tehdy ještě na Pankráci - tuším 8040 nebo 8041.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od demon » 01.12.2010 21:59

Absolut píše:Atyp 8050? To je T3M se staťákem? Nenašla by se dobrá duše, co by popsala okolnosti kdy a proč došlo k této úpravě?
Jo, to je ona.
Škoda že už mi unikla z dosahu, mohl jsem se kouknout aspoň na štítek staťáku, ale tipuju to aspoň tak na 8 let co ho má.
Důvod je nasnadě - modernizační pokus, ale proč zůstalo jen u jednoho, netušim.

Uživatelský avatar
7105
Uživatel
Příspěvky: 282
Registrován: 30.4.2008 21:48
Bydliště: Wokowice

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od 7105 » 01.12.2010 21:24

7025 + 6921 na 516/26 (kdyby to někoho zajímalo)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od Absolut » 27.11.2010 10:25

Atyp 8050? To je T3M se staťákem? Nenašla by se dobrá duše, co by popsala okolnosti kdy a proč došlo k této úpravě?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od demon » 26.11.2010 15:14

To je v pořádku, v uplynulém měsíci absolvovala PÚ, stejně jako strašidelnický atyp 8050 a už jsou zpět.

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od DG7021 » 26.11.2010 2:17

Fořtík píše:
demon píše:Spíš má jeho řídící 8078 dojeto a PA by ho neměla s čím spojit.
Nikolv spíš, ale určitě. 8078 má dojeto. 8-)
Už jsem se s tímto vozem pomyslně dávno rozloučil, ale ke svému překvapení jsem jej dnes viděl na 15/104, čili zdá se být zpět v plné kráse.

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od DG7021 » 20.11.2010 0:44

Dnes v cca 22h večer jsem na Národní třídě viděl vůz 5500 (Sluníčko). Tedy pokud jsem se nepřehlédl. Bohužel jsem projížděl a tak situace bez možnosti snímku.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypravení vozů

Příspěvek od kruťák » 18.11.2010 13:38

A: Supr, díky za objasnění :wink:

Zamčeno