Vypravení vozů
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Vypravení vozů
Toho času jediná T3 dvojice.
Re: Vypravení vozů
Dnes na 22/511 krásná dvojice 6892+6863 (ač s cedulemi uvnitř).
Re: Vypravení vozů
Tak mě napadá, že 8205 měl také krom staťáku MG, používané pouze jako M pro chlazení. G nebylo využito.demon píše:Staťák na T3M byl určitě jen jeden a to právě na 8050, ostatní "tiché" mohly mít Pepou popisovaný regulátor otáček MG.
8050 má jen staťák s dvěma ventilátory trakčních motorů, MG by u něj bylo zbytečné.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Staťák na T3M byl určitě jen jeden a to právě na 8050, ostatní "tiché" mohly mít Pepou popisovaný regulátor otáček MG.
8050 má jen staťák s dvěma ventilátory trakčních motorů, MG by u něj bylo zbytečné.
8050 má jen staťák s dvěma ventilátory trakčních motorů, MG by u něj bylo zbytečné.
Re: Vypravení vozů
To by tak asi souhlasilo. Nevím jak ostatní vozy, ale 8050 měl či má regulaci otáček MG, kdy po zastavení a potřebě menšího proudu (nenapájené brzdiče) klesly otáčky MG cca na polovinu.Absolut píše:ad 8050: Já bych žekl, že ho může mít klidně už někdy od roku 2000. Ale nikdy jsem si to nezapsal, proto jsem se ptal.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Vypravení vozů
ad 8050: Já bych žekl, že ho může mít klidně už někdy od roku 2000. Ale nikdy jsem si to nezapsal, proto jsem se ptal.
Re: Vypravení vozů
Ostatní "tiché" T3M maj pouze jakýsi omezovač MG, staťák má pouze 8050Karotka píše:Nezůstalo u jednoho, absencí motorgenerátorického hluku se vyznačovalo pár vozů tehdy ještě na Pankráci - tuším 8040 nebo 8041.
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: Vypravení vozů
Nezůstalo u jednoho, absencí motorgenerátorického hluku se vyznačovalo pár vozů tehdy ještě na Pankráci - tuším 8040 nebo 8041.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Jo, to je ona.Absolut píše:Atyp 8050? To je T3M se staťákem? Nenašla by se dobrá duše, co by popsala okolnosti kdy a proč došlo k této úpravě?
Škoda že už mi unikla z dosahu, mohl jsem se kouknout aspoň na štítek staťáku, ale tipuju to aspoň tak na 8 let co ho má.
Důvod je nasnadě - modernizační pokus, ale proč zůstalo jen u jednoho, netušim.
Re: Vypravení vozů
7025 + 6921 na 516/26 (kdyby to někoho zajímalo)
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Vypravení vozů
Atyp 8050? To je T3M se staťákem? Nenašla by se dobrá duše, co by popsala okolnosti kdy a proč došlo k této úpravě?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
To je v pořádku, v uplynulém měsíci absolvovala PÚ, stejně jako strašidelnický atyp 8050 a už jsou zpět.
Re: Vypravení vozů
Už jsem se s tímto vozem pomyslně dávno rozloučil, ale ke svému překvapení jsem jej dnes viděl na 15/104, čili zdá se být zpět v plné kráse.Fořtík píše:Nikolv spíš, ale určitě. 8078 má dojeto.demon píše:Spíš má jeho řídící 8078 dojeto a PA by ho neměla s čím spojit.
Re: Vypravení vozů
Dnes v cca 22h večer jsem na Národní třídě viděl vůz 5500 (Sluníčko). Tedy pokud jsem se nepřehlédl. Bohužel jsem projížděl a tak situace bez možnosti snímku.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
A: Supr, díky za objasnění