Vypravení vozů
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Nevíte jaký je tak zhruba podíl 14T vs. T6A5 na negarantovaných motolských poršetráckých pořadích? Včera byly kupříkladu minimálně 2 14T na negaranty vypraveny (?./9 a 19./14).
Re: Vypravení vozů
8552 8553 - 10
9124 - 7
9124 - 7
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Pokud se bavíme o pondělku, tak je narážka na linku 21 trochu irelevantní, tím spíš, že ve i víkendovém provozu vyjíždí přes Harfu.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Myslím že linka 21 vyjíždí přes Vysočanskou, ale nedávno tomu ještě tak bylo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Přes Harfu, samozřejmě s výjimkou linek 8 a 19
Re: Vypravení vozů
Chystam se do Prahy na foceni za dva tydne v pondeli a navstevim oblast Vysocan a Hloubetina, chtelbych se zeptat jestli vozovna Hloubetin vypravuje sve vozy Kolbenovou nebo pres Harfu, jde prede vsim o zatahovani vozu po ranni spicce kolem 10 hodiny. Diky moc.
Vypravení vozů
A já bych se někdy na 13-tce chtěl svést tímhle:
download.php?id=1982&mode=view
a zažít nějaké dobrodružství...
download.php?id=1982&mode=view
a zažít nějaké dobrodružství...
Re: Vypravení vozů
pawel:Já myslím, že oni tu ještě pár let určitě budou. Ale nikdy nevíš, jestli si některý z ředitelů nevymyslí, že by nebylo špatné chladit tramvaje dusíkem a zároveň by se "ohřátej" dusík dál využil ke klimatizaci celého vozu.
Re: Vypravení vozů
30 a více let starou a navíc celkem často hořící T3M bych se z barrandova dolů celkem bál jet
jara Ale beztak si myslím, že až přestane být barandov in tak tam bude smět všechno.
do té doby už doufám klasiky ani T3M nebudou (krom střešovic).
jara Ale beztak si myslím, že až přestane být barandov in tak tam bude smět všechno.
do té doby už doufám klasiky ani T3M nebudou (krom střešovic).
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
No pokud přivíráš přívod vzduchu k motorům, se střechou ti to neudělá vůbec nic, zato cín začíná vytvářet krásný obrazce po vnitřních plochách statoru.7080 píše:Spíš než téct vinutí by ti začala hořet střecha nebo podlaha
A za pár chvil se přidá i měď...
Re: Vypravení vozů
To sice ano, ale podíl úseků s vyšší obsazeností oproti celé trase je u 10 a 22 vyšší než u 4 nebo 23. Ale jinak mi to je vcelku jedno - zaznívaly tady názory, proč jsou 14T nasazovány na vytížené linky, tak jsem se snažil navrhnout řešení, jak ten problém zmenšit.Absolut píše:Tohle si myslím, že je právě ta nebezpečná pověra - 23 bývá narvaná v centrálních úsecích stejně jako 22 a 4 v úseku Anděl - IPP leckdy vyjde nastejno s 10.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Tak to už je to nejmenší. Pokud pod pojmen hlídání řidičů je myšleno Snímání inframajáky. Tak již není problém nastavit v dorisu aby u vozu 8000-8199 bylo vyhodnocení rychlosti vyšší jak 30 bráno jako překročení rychlosti. Ale beztak si myslím, že až přestane být barandov in tak tam bude smět všechno. Trojská také měla ze začátku různé nástrahy. Seděl tam dispečer apod. Ted tam jsou již jen inframajáky.7080 píše: A už by opět vzniknul problém s piloty a hlídáním dodržování téhle rychlosti.
Asi nemá smysl dělat úpravu na T3M, když má výzbroj směřující pomalu, ale jistě ke svému konci.
Re: Vypravení vozů
Neříkám špatná, ale slabá. Výkon pulzního měniče u TV1 při brzdění je slabší než výkon při brzdění se zrychlovačem. Pro T3M by muselo být rychlostní omezení na cestu dolů na 30 podobně jako to má školní 5519. A už by opět vzniknul problém s piloty a hlídáním dodržování téhle rychlosti.MF píše: K T3M a její brzdě. Asi takhle-nedá se říct, že by T3M brzdila špatně. Brzdí dobře, ale T3 brzdí líp Zrovna ale na klesání k Hlubočepům by to bylo úplně jedno s ohledem na samostatné těleso, kde nic nehrozí. Spíš užý bych měl obavu na Trojské.
Úprava ostatních T3M na to, aby nešuntovaly by zřejmě nebyl problém. Vůz by se doplnil vypínačem, který by přerušil napájení cívek J2A a J2B. Jde o to, co na to naši piloti že?
U T3M (a u T3 taky) je ještě problém s chlazením motorů. Trať Geol - Hlub je prakticky stále v zatáčce a proudění vzduchu od MG k motorům není stoprocentní. Navíc opět při výpadku napájení by bylo nutné zastavit, aby nevyteklo z motorů vinutí.
Asi nemá smysl dělat úpravu na T3M, když má výzbroj směřující pomalu, ale jistě ke svému konci.
Spíš než téct vinutí by ti začala hořet střecha nebo podlaha
Re: Vypravení vozů
Nové pluhy neumí šuntovat a proto tam smí. Stará KT tam nesmí kvůli velmi horkému vzduchu od topení při brzdě. Ne že by nešlo vzduch vést ven, ale pak už by nebylo čím topit. V návrhu předpisu na Barr bylo i to, že vozy KT8 při výpadku napětí v úseku klesání k Hlubočepům musí provozně co nejdříve zastavit. Nakonec je tam nepustily.
K T3M a její brzdě. Asi takhle-nedá se říct, že by T3M brzdila špatně. Brzdí dobře, ale T3 brzdí líp Zrovna ale na klesání k Hlubočepům by to bylo úplně jedno s ohledem na samostatné těleso, kde nic nehrozí. Spíš užý bych měl obavu na Trojské.
Úprava ostatních T3M na to, aby nešuntovaly by zřejmě nebyl problém. Vůz by se doplnil vypínačem, který by přerušil napájení cívek J2A a J2B. Jde o to, co na to naši piloti že?
U T3M (a u T3 taky) je ještě problém s chlazením motorů. Trať Geol - Hlub je prakticky stále v zatáčce a proudění vzduchu od MG k motorům není stoprocentní. Navíc opět při výpadku napájení by bylo nutné zastavit, aby nevyteklo z motorů vinutí.
K T3M a její brzdě. Asi takhle-nedá se říct, že by T3M brzdila špatně. Brzdí dobře, ale T3 brzdí líp Zrovna ale na klesání k Hlubočepům by to bylo úplně jedno s ohledem na samostatné těleso, kde nic nehrozí. Spíš užý bych měl obavu na Trojské.
Úprava ostatních T3M na to, aby nešuntovaly by zřejmě nebyl problém. Vůz by se doplnil vypínačem, který by přerušil napájení cívek J2A a J2B. Jde o to, co na to naši piloti že?
U T3M (a u T3 taky) je ještě problém s chlazením motorů. Trať Geol - Hlub je prakticky stále v zatáčce a proudění vzduchu od MG k motorům není stoprocentní. Navíc opět při výpadku napájení by bylo nutné zastavit, aby nevyteklo z motorů vinutí.
Re: Vypravení vozů
Ještě jeden důvod pro nevypravení terezek na Barrandov je a to nízký výkon brzdy. Jejich výzbroj má nejslabší brzdný výkon ze všech typů vozů co jezdí v Praze a proto se o jejich vypravení ani neuvažovalo. A jinak tam opravdu nesmí žádný vůz který má chlazení výzbroje napájené přímo z troleje. Až na povolené vyjímky (5519,5472, 5521 a 5411-5418)