myslím, že 8740.... já mám na to špatnou paměť, prostě 8/20jara píše:TAm jsem fotil dnes já nebyl to vůz 8613M_V píše: a mimochodem, někdo mě dnes zase vyfotil na dvacítce mezi Malostranským náměstím a Hellichovou? Chci fotku...
Vypravení vozů
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Když je tak kapacitně dostatečná, tak jakto, že se musí čekat za výstupní zastávkou i několik minut, než se předchozí tramvaj dostane tak daleko, aby odblokovala vyhýbku???......a aby se tam vešli, tak musí dojíždět na doraz k námezníkům u sjezdových vyhýbek, takže stejně stojí v obloukupawel píše: jinak smyčka á la levského mi připadá jako nejvýhodnjěší řešení - prostorově je to nenáročné, přitom kapacitně dostatečné. navíc tramvaje nestojí v oblocích, ale jen jimi projíždějí. sice mám rád konečné s peróny a tramvajemi hezky v obloucích, ale provozně je výše popsaný typ rozhodně lepší.
a mimochodem, někdo mě dnes zase vyfotil na dvacítce mezi Malostranským náměstím a Hellichovou? Chci fotku...
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Pro kocoura
vybírej...kocour píše: M:lol:, smíchy se kutálející smajlík by nebyl?
Ale oni to říkají ... vždyť ti moulové si pletou vyhlášku s nařízením a zcizení s odcizením M:lol:, smíchy se kutálející smajlík by nebyl?KM píše:Víš, kocourku, jestli by ti bylo taky jedno kdybych říkal místo vyhláška ohláška a se mnou všichni právní laici.kocour píše:[
Ale to je mně jedno, že SE tomu tak říká. JÁ tomu tak neříkám, a se mnou všichni kaštani.
petřiny jsou doopravdy adept na přestavbu....
jinak smyčka á la levského mi připadá jako nejvýhodnjěší řešení - prostorově je to nenáročné, přitom kapacitně dostatečné. navíc tramvaje nestojí v oblocích, ale jen jimi projíždějí. sice mám rád konečné s peróny a tramvajemi hezky v obloucích, ale provozně je výše popsaný typ rozhodně lepší.
jinak smyčka á la levského mi připadá jako nejvýhodnjěší řešení - prostorově je to nenáročné, přitom kapacitně dostatečné. navíc tramvaje nestojí v oblocích, ale jen jimi projíždějí. sice mám rád konečné s peróny a tramvajemi hezky v obloucích, ale provozně je výše popsaný typ rozhodně lepší.
Ale to je mně jedno, že SE tomu tak říká. JÁ tomu tak neříkám, a se mnou všichni kaštani.KM píše:Já tomu tak neříkám, tomu SE tak ŘÍKÁ.kocour píše:[
No, to máš jedno, jak tomu budem říkat, podstatné je, že každý může předjet každého ... každá tu stopu z obrázku si totiž představuji dlouhou jen na jednu soupravu.
(Jsou Koleje JM či Suchdol autobusová nádraží nebo jen smyčky?)
misto to sezere do sirky nekolikanasobne, delka smycky se cca 1,5x zvetsi. uspory mista se da dosahnout upravou typu sidliste modrany, ikdyz to je take diskutabilni..Pajda píše:Kolik místa podobná konečná zabere? V tenhle okamžik by se to asi dalo řešit u připravované tratě do Holyně, ale zatím to tam nikdo nenavrhl.kocour píše:A nebyly by vůbec nejlepší takovéto smyčky?:
O klik bude takováhle smyčka dražší, když tam bude o mnoho víc výhybek?
Já bych byl pro.
kazda vexle je cca +2 miliony navic.
Mně připadá, že je tam na tři linky málo místa. Dejme tomu, že vnější kolej bude přestávková. Správná přestávka má mít 30 minut, dělené jsou svinstvo. Takže na vnější kolej některé vlaky 1 a 18. Ostatní projíždějí vnitřní kolej, spolu s 2. Ale i ty ostatní by tam měli mít aspoň 10timinutovou pauzu. Dvojka sice ne, ale nemá už kudy objet. Čili se tam musí vejít nepřestávkující 1, 2 i 18. Opravdu se na jednu petřinskou kolej - třeba i tu vnější - vejdou současně dvě dvojky, dvě osmnáctky a dvě jedničky? Tedy minimálně 2 soupravy a 2 sóla?adam_r píše:To ti pripada, protoze se to tak nikdy nedelalo Navic zrovna v tomto pripade linka 2 nemusi mit na Petrinach prestavky vubec.kocour píše: Ale Petřiny nejsou problém dvoukolejností či protisměrností, ony jsou problém kapacitně. Aspoň mi to tak připadá, že nechat tři linky na jedné koleji přestávkovat a na druhé objíždět ty přestávkující je poněkud šílené (a taky komplikované).
To ti pripada, protoze se to tak nikdy nedelalo Navic zrovna v tomto pripade linka 2 nemusi mit na Petrinach prestavky vubec.kocour píše: Ale Petřiny nejsou problém dvoukolejností či protisměrností, ony jsou problém kapacitně. Aspoň mi to tak připadá, že nechat tři linky na jedné koleji přestávkovat a na druhé objíždět ty přestávkující je poněkud šílené (a taky komplikované).