Vypravení vozů

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Odeslatod kocour v 11.7.2005 16:15

slimman napsal:
kocour napsal:Ale já si nepředstavuji žádný střídací bod a střídací řidiče. Já si představuji, že tramvaj přijede s řidičem na konečnou, a zatímco tramvaj zase odjede (s jiným řidičem), řidič počká a odjede třeba až s tramvají o dvě pořadí za ní a už vůbec se nevrátí do původního vozu. T.j. že na trati bude o něco víc řidičů než tramvají.

A pokud bychom neměli tak variabilní vozový park typu "to a to smí být jen na Pankráci", dokázal bych si představit, že tramvaj večer zatáhne do jiné vozovny, než ze které ráno vyjela: Limitem je, že počet vypravených a zatažených tramvají se musí rovnat (to aby se nám v dole nemnožili horníci), ale nemusí se rovnat jednotlivé tramvaje.[/color]

S prvním odstavcem bych souhlasil, ale z druhého kouká binec v údržbě (náhr.díly, kontrola a opravy vozů, předávání techničáků od jednoho mistra k druhému(??))


No, právě proto je tam ta zmínka o co nejjednotnějším vozovém parku. Techničáky? Nerozumím. Jeden patří přece k tramvaji a je tedy "stěhovavý", a druhý přece nemusí být na vozovně, ale v nějakém centrálním "skladu" velkých techničáků. Jak je to vůbec s techničáky u tramvají, jako u aut?
kocour
 

Odeslatod kocour v 11.7.2005 16:12

Petr napsal:
kocour napsal:Ale já si nepředstavuji žádný střídací bod a střídací řidiče. Já si představuji, že tramvaj přijede s řidičem na konečnou, a zatímco tramvaj zase odjede (s jiným řidičem), řidič počká a odjede třeba až s tramvají o dvě pořadí za ní a už vůbec se nevrátí do původního vozu. T.j. že na trati bude o něco víc řidičů než tramvají.

A pokud bychom neměli tak variabilní vozový park typu "to a to smí být jen na Pankráci", dokázal bych si představit, že tramvaj večer zatáhne do jiné vozovny, než ze které ráno vyjela: Limitem je, že počet vypravených a zatažených tramvají se musí rovnat (to aby se nám v dole nemnožili horníci), ale nemusí se rovnat jednotlivé tramvaje.

Zatímco podoba střídaných přestávek znamená zřízení zázemí pro odpočinek řidičů na řekněme 4 místech, Tvá varianta počítá se zázemím na každé konečné...


Ne, jen na té konečné, kde se budou dělat přestávky. Mimochodem, ono tam to zázemí není, když se tam ty přestávky dělají už teď?
kocour
 

Odeslatod KM v 11.7.2005 15:41

No aspoň že se o tom začíná uvažovat. Já vůbec netvrdím, že to musí být levnější. Ale někdo by to spočítat měl umět a ne jen říkat že se to nikdy nedělalo. Na kolika konečných není nějaká ta boudička? A nemuselo by to být na každé konečné, ale jen na jedné konečné té linky.
Ten binec v údržbě je zase jen o tom, že je to podle stávající (vlastně už spíš minulé) organizace. Když už existuje jednotka Údržba tramvají nebo jak se to jmenuje, tak by měla být nezávislá na tom, kde a co udržuje (z které vozovny tramvaj je). Je to tak, admine Petře, že depáci jsou svázaní s konkrétní vozovnou? A dovedeš si představit, že by třeba nebyli?
Chichichi - radním pro dopravu bych se nechal zvolit. Jenže nemám tu správnou minulost :twisted:
KM
 

Odeslatod Petr v 11.7.2005 14:58

kocour napsal:Ale já si nepředstavuji žádný střídací bod a střídací řidiče. Já si představuji, že tramvaj přijede s řidičem na konečnou, a zatímco tramvaj zase odjede (s jiným řidičem), řidič počká a odjede třeba až s tramvají o dvě pořadí za ní a už vůbec se nevrátí do původního vozu. T.j. že na trati bude o něco víc řidičů než tramvají.

A pokud bychom neměli tak variabilní vozový park typu "to a to smí být jen na Pankráci", dokázal bych si představit, že tramvaj večer zatáhne do jiné vozovny, než ze které ráno vyjela: Limitem je, že počet vypravených a zatažených tramvají se musí rovnat (to aby se nám v dole nemnožili horníci), ale nemusí se rovnat jednotlivé tramvaje.

Zatímco podoba střídaných přestávek znamená zřízení zázemí pro odpočinek řidičů na řekněme 4 místech, Tvá varianta počítá se zázemím na každé konečné...
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Odeslatod slimman v 11.7.2005 14:48

kocour napsal:Ale já si nepředstavuji žádný střídací bod a střídací řidiče. Já si představuji, že tramvaj přijede s řidičem na konečnou, a zatímco tramvaj zase odjede (s jiným řidičem), řidič počká a odjede třeba až s tramvají o dvě pořadí za ní a už vůbec se nevrátí do původního vozu. T.j. že na trati bude o něco víc řidičů než tramvají.

A pokud bychom neměli tak variabilní vozový park typu "to a to smí být jen na Pankráci", dokázal bych si představit, že tramvaj večer zatáhne do jiné vozovny, než ze které ráno vyjela: Limitem je, že počet vypravených a zatažených tramvají se musí rovnat (to aby se nám v dole nemnožili horníci), ale nemusí se rovnat jednotlivé tramvaje.[/color]

S prvním odstavcem bych souhlasil, ale z druhého kouká binec v údržbě (náhr.díly, kontrola a opravy vozů, předávání techničáků od jednoho mistra k druhému(??))
Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
 
Založen: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha deset

Odeslatod kocour v 11.7.2005 14:39

Radek napsal:No ono se asi ke střídaným přestávkám směřuje, na první pohled to vypadá dobře, ale zajímá mě několik věcí: 1) co se bude dělat při zpoždění, když se střídací řidič nestihne včas vrátit na střídací bod a další řidič bude bez přestávky?
2) co když nastane neplánovaný odklon mimo střídací bod?


Ale já si nepředstavuji žádný střídací bod a střídací řidiče. Já si představuji, že tramvaj přijede s řidičem na konečnou, a zatímco tramvaj zase odjede (s jiným řidičem), řidič počká a odjede třeba až s tramvají o dvě pořadí za ní a už vůbec se nevrátí do původního vozu. T.j. že na trati bude o něco víc řidičů než tramvají.

A pokud bychom neměli tak variabilní vozový park typu "to a to smí být jen na Pankráci", dokázal bych si představit, že tramvaj večer zatáhne do jiné vozovny, než ze které ráno vyjela: Limitem je, že počet vypravených a zatažených tramvají se musí rovnat (to aby se nám v dole nemnožili horníci), ale nemusí se rovnat jednotlivé tramvaje.
kocour
 

Odeslatod Radek v 11.7.2005 14:31

No ono se asi ke střídaným přestávkám směřuje, na první pohled to vypadá dobře, ale zajímá mě několik věcí: 1) co se bude dělat při zpoždění, když se střídací řidič nestihne včas vrátit na střídací bod a další řidič bude bez přestávky?
2) co když nastane neplánovaný odklon mimo střídací bod?
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Odeslatod kocour v 11.7.2005 14:27

To já ...
kocour
 

Odeslatod Návštěvník v 11.7.2005 14:26

dušan napsal:
KM napsal:
dušan napsal:
Martin napsal:Důvod pro prodloužení linky 17 na Ládví je prostý: pokud by linka 36 (34) na obou koncích končila na kolejových přejezdech, vznikl by probléms vybíráním přestávek, neboť kátéčko se na Ládví i Palmovce dá odstavit jen opravdu obtížně :wink:


člověk by i myslel, že pracuješ u DP, zdůvodnil jsi to zcela přesně

Chichichi, inu ano. Že by odpočívali řidiči a ne tramvaje, takové pomyšlení zatím ani nezačalo uvažovat o možnosti že by nám u DP vstoupilo na mysl. A to už vůbec nehovořím o tom, že bychom těch pár KT schovali na ten měsíc do Kobylis. Koukám že nádražníci jsou i mezi šotouši. :P :P :P


stále je volné místo GŘ DPP, nechceš to vzít, Miloši KM?


No, spíš ředitele ED ... GŘ je moc vysoko a nějaké přestávky a jízdní řády jsou nutně pod jeho rozlišovací úrovní.

P.S.: V tomhle má KM pravdu, nevidím jediný důvod, proč by se řidiči nemohli střídat jako v metru.
Návštěvník
 

Odeslatod dušan v 11.7.2005 13:49

KM napsal:
dušan napsal:
Martin napsal:Důvod pro prodloužení linky 17 na Ládví je prostý: pokud by linka 36 (34) na obou koncích končila na kolejových přejezdech, vznikl by probléms vybíráním přestávek, neboť kátéčko se na Ládví i Palmovce dá odstavit jen opravdu obtížně :wink:


člověk by i myslel, že pracuješ u DP, zdůvodnil jsi to zcela přesně

Chichichi, inu ano. Že by odpočívali řidiči a ne tramvaje, takové pomyšlení zatím ani nezačalo uvažovat o možnosti že by nám u DP vstoupilo na mysl. A to už vůbec nehovořím o tom, že bychom těch pár KT schovali na ten měsíc do Kobylis. Koukám že nádražníci jsou i mezi šotouši. :P :P :P


stále je volné místo GŘ DPP, nechceš to vzít, Miloši KM?
Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
 
Založen: 03.4.2004 9:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Odeslatod KM v 11.7.2005 13:43

dušan napsal:
Martin napsal:Důvod pro prodloužení linky 17 na Ládví je prostý: pokud by linka 36 (34) na obou koncích končila na kolejových přejezdech, vznikl by probléms vybíráním přestávek, neboť kátéčko se na Ládví i Palmovce dá odstavit jen opravdu obtížně :wink:


člověk by i myslel, že pracuješ u DP, zdůvodnil jsi to zcela přesně

Chichichi, inu ano. Že by odpočívali řidiči a ne tramvaje, takové pomyšlení zatím ani nezačalo uvažovat o možnosti že by nám u DP vstoupilo na mysl. A to už vůbec nehovořím o tom, že bychom těch pár KT schovali na ten měsíc do Kobylis. Koukám že nádražníci jsou i mezi šotouši. :P :P :P
KM
 

Odeslatod dušan v 11.7.2005 11:40

Martin napsal:Gagarin: Proč desítku (a podobné linky) nevypravují jen Kobylisy? Nejdřív přemýšlej: první pořadí z Řep odjíždí v cca 4.30 a poslední zatahuje před 1.00. Dovedeš si představit, že by na tyto spoje najížděla přes celou Prahu s výjezdem dejme tomu 3.15 a zátahem 2.00 vozovna Kobylisy :?: Trochu blbost, ne...
Slimman: Důvod pro prodloužení linky 17 na Ládví je prostý: pokud by linka 36 (34) na obou koncích končila na kolejových přejezdech, vznikl by probléms vybíráním přestávek, neboť kátéčko se na Ládví i Palmovce dá odstavit jen opravdu obtížně :wink:


člověk by i myslel, že pracuješ u DP, zdůvodnil jsi to zcela přesně
Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
 
Založen: 03.4.2004 9:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Odeslatod Martin v 11.7.2005 11:24

Gagarin: Proč desítku (a podobné linky) nevypravují jen Kobylisy? Nejdřív přemýšlej: první pořadí z Řep odjíždí v cca 4.30 a poslední zatahuje před 1.00. Dovedeš si představit, že by na tyto spoje najížděla přes celou Prahu s výjezdem dejme tomu 3.15 a zátahem 2.00 vozovna Kobylisy :?: Trochu blbost, ne...
Slimman: Důvod pro prodloužení linky 17 na Ládví je prostý: pokud by linka 36 (34) na obou koncích končila na kolejových přejezdech, vznikl by probléms vybíráním přestávek, neboť kátéčko se na Ládví i Palmovce dá odstavit jen opravdu obtížně :wink:
Martin
 

Odeslatod Gagarin v 11.7.2005 10:54

slimman napsal:
Gagarin napsal:Má, ale po trase. KO ji mají na konečné zastávce, tzn. že kaštani nic napoznají a tramvaj je normálně doveze až na normální pravidelnou konečnou.

Zrovna u desítky v tomhle nevidím žádný problém.


Já taky ne (krom pořadí, co ráno začínaj na Řepích), tak proč tam jezdí cca z 1/2 MO?

Co když normálně jezdila na Sídl.Ďáblice ? :) Měl ji vypravovat jen MO ?


Ne. To už je složitější, pak už připadá v úvahu i podělení vozoven.
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
 
Založen: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.

Odeslatod slimman v 11.7.2005 10:52

Gagarin napsal:Má, ale po trase. KO ji mají na konečné zastávce, tzn. že kaštani nic napoznají a tramvaj je normálně doveze až na normální pravidelnou konečnou.

Zrovna u desítky v tomhle nevidím žádný problém. Co když normálně jezdila na Sídl.Ďáblice ? :) Měl ji vypravovat jen MO ? Horší to je u zátahů třeba Modřany-PA nebo Barrandov-PA.
Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
 
Založen: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha deset

PředchozíDalší

Zpět na Archiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron