Stránka 151 z 155

Napsal: 14.7.2005 14:50
od kocour
Proxy píše:
kocour píše:Jo, mohlo. Jo, ten řidič před tebou může být náhodou prase.
Vzpomínáte, jak po volbách v roce 1998 nový předseda poslanecké sněmovny řádil, když viděl v jakém stavu zůstala jeho nová kancelář po svém předchůdci :?:
Vzpomínáte, jak si ten samý politik dlouho hledal bydlení, když v roce 2003 změnil funkci :?:

Každý zkrátka chce pracovní prostředí mít trochu na úrovni.... :mrgreen:

P.S. Kocoure, doufám, že to nebereš jako osobní výpad - to srovnání bylo čistě jen po ruce.
Ne, neberu, a mohl bych i doplnit, že první půl rok ve své stávající funkci seděl v knihovně, protože "jeho" pracovna se rekonstruovala. Já chápu, že tramvaják nemá půl roku na rekonstrukci, ale snad proboha existuje něco jako tlak většiny, který by přinutil prasata řídící tramvaj nebýt jako prase.

Napsal: 14.7.2005 12:59
od Proxy
kocour píše:Jo, mohlo. Jo, ten řidič před tebou může být náhodou prase.
Vzpomínáte, jak po volbách v roce 1998 nový předseda poslanecké sněmovny řádil, když viděl v jakém stavu zůstala jeho nová kancelář po svém předchůdci :?:
Vzpomínáte, jak si ten samý politik dlouho hledal bydlení, když v roce 2003 změnil funkci :?:

Každý zkrátka chce pracovní prostředí mít trochu na úrovni.... :mrgreen:

P.S. Kocoure, doufám, že to nebereš jako osobní výpad - to srovnání bylo čistě jen po ruce.

Napsal: 13.7.2005 17:36
od kocour
Radek31: Jen výmluvy, výmluvy a výmluvy, účelově vymyšlené, aby se zdůvodnilo, proč by to nešlo ... to, že jsou mezi lidmi prasata, platí všude. To je argument ze stejné kategorie, jako kdyby mi někdo zdůvodňoval absenci v práci tím, že se bojí na ulici, že by se mu tam mohlo něco stát. Jo, mohlo. Jo, ten řidič před tebou může být náhodou prase.

Napsal: 13.7.2005 17:33
od kocour
Ten tvůj kamarád byl především b l b e c /nechtěl by někdo konečně zrušit ty pitomé tečky a přestat se snažit zdejší obecenstvo vychovávat?/, teprve pak státní úředník. Sorry. A pochybuji, že to byl odborník na něco hodně speciálního, protože kdyby byl, nehodil by svůj obor za hlavu kvůli pár tisícovkám.

Napsal: 13.7.2005 14:23
od Proxy
Zajímavé, naše firma nemá s dopravním podnikem či s tramvajemi vůbec nic společného, a přesto bych řekl, že Radek31 a Akribius popisují naši firmu:

- brigádníci ukradnou a zničí co můžou - jeden můj kolega si po odchodu z práce raději schovává nejen headset, ale i židli.
- na záchod nejdříve pod 1:50 h a jen se souhlasem supervizora
- na záchodě již několik týdnů kabinka mimo provoz a nesvítí jedna žárovka
- v umývárce nikdy teplá voda netekla, po 15 h neteče voda vůbec (přičemž šichty jsou až do 22 h)
- jídlo v kantýně jen na vlastní nebezpečí (a pouze studená kuchyně) a ostatní stravovací příležitosti jsou tak daleko, že během pauzy tam nedojdeš.

Napsal: 13.7.2005 14:09
od Štěpán
Akribius píše:Zbytek 1% jsou fandové,co k tomu mají vztah,ale ty zase paradoxně zaměstnavatel moc nechce.
Jak jsi to myslel? Proč?

Napsal: 13.7.2005 14:05
od Akribius
Ale Radku31 nerozčiluj se.
Spousta lidí tady tu tramvaj nikdy neřídila ba s ní ani nejezdí pokud nemusí a když musí,tak občas stojí za kabinou a přemýšlí jaká je to prácička nic tam nedělat sem tam něco zmáčknout a brát za to balík...
Mám kamaráda státního úředníka.Řeklo by se-alespoň kocour to říká o sobě-že za něj náhradu bude těžké sehnat.Přece jen ví,kde co je,co a jak má dělat,na koho se obrátit když potřebuje toto či ono,musí být jinak vzdělán než já a musí umět cizí řeč.
Tento kamarád jednoho dne na pivě začal mě závidět mé peníze.Pravda,když jsem neměl viditelně moc přesčasů tak i tak jsem pobral asi o 2500 hrubého více než on.Už si bohužel nezpočítal,že je to příplatkama za šejdry (celé dny v hajzlu),za víkendy a za noce.
A tak hurá bez jakéhokoliv vztahu k této profesi opustil karieru státního úředníka doslova na hodinu-ona totiž náhrada se našla nějak překvapivě rychle (pro kocoura).
První nemilé překvapení přišlo u psychotestů a u lékařů-oni si vybírají,volal mi dotčeně.Vším však prošel úspěšně a kurz-i když technika a závady mu moc nevoněly-udělal.
Další šok přišel v provozu-již se nedělá od Po do Pá,ale i přes víkendy to věděl,ale jakto,že před volným víkendem nemám krátkou ranní abych mohl pryč a v pondělí po víkendu alespoň pozdní výjezd???
-ano již nešlo z práce jít o tu půlhoďku dříve aniž by si toho nikdo nevšimnul,nebo jen tak o 10 minutek později....
Co ty přestávky,kde je kuchyňka s mikrovlnkou,místnost se stolem a židlemi???
-ano i zde se jeho pracovní prostředí radikálně změnilo,jediné co bylo stejné,že o přestávce (nikoliv mimo ni) mohl pokecat s kolegy,ale každých 8 minut úprk do vozu a popojet...
Jsem zvědav na nějaké odměny a 13.a14.plat.Ve státním sektoru ho ty svině zkrátily na 50%,tady to bude lepší,mám větší zodpovědnost.
-tady se málem rozplakal úplně,nejenže není 13. natož 14. plat,tak ani odměny po každém čtvrtletí nejsou.Jen na konci roku a udělá to tak 5% platu-podle hospodaření.
Hodně lidí tu dělá,protože jsou staří 45 a více a jinou práci si už prostě nenajdou (i můj strejda vystudovaný na dvou VŠ 2,5 roku hledal práci)
Další tu jsou,protože zrovna nic jiného nebylo,ale do 3-5 let odejdou
Někteří tu jsou,protože měli velké dluhy a aspoň něco musí splatit
Zbytek 1% jsou fandové,co k tomu mají vztah,ale ty zase paradoxně zaměstnavatel moc nechce.
Tak už se Radku31 nerozčiluj.Někteří opravdu nemohou vědět o čem píší.
Hodně zdaru,motoláku :D

Napsal: 12.7.2005 17:53
od radek31
kocour píše:To je pak těžký, když tam máte takovýhle vztahy.
uvědomuješ si, že řidičů je cca 1500 a k tomu asi 400 brigádníků? (snad mám ta čísla správně) - to si jako myslíš, že všichni se mezi sebou znají a že se mezi nima nenajde pár lidí s kterejma bys normálně nechtěl mít nic společného?
fakt někdy nechápu, jak můžeš takové věci napsat

Napsal: 12.7.2005 17:23
od KM
kocour píše:[

To je pak těžký, když tam máte takovýhle vztahy.
Hm, zdá se že jsme našli jádro zakopaného pudla. V lidech to bude. Tramvaje za to (jako obvykle) nemůžou.

Napsal: 12.7.2005 17:20
od kocour
Karotka píše:Co takhle to řešit po vzoru kamionů - nové tramvaje budou mít přední část vyhrazenou pouze pro personál: gauč, chemickej hajzlík, mikrovlnka, lednička, kanystry s pitnou vodou, ale hlavně zvenčí neprůhledný okýnka :lol:
K neprůhledným okýnkům ale potřebuješ ještě další výbavičku ... tu by mohly dodat odbory 8-)

Napsal: 12.7.2005 17:17
od kocour
radek31 píše:
Kocour píše:P.S.: V tomhle má KM pravdu, nevidím jediný důvod, proč by se řidiči nemohli střídat jako v metru.
já v tom vidím jeden hlavní rozdíl - strojvedoucí metra má v podstatě 100% jistotu, že souprava na kterou jde neměla předtím nehodu, kterou by jeho kolega zatajil - tuhle jistotu řidič tramvaje nemá - takže pokud by se za směnu vystřídalo odhadem 5 souprav, tak by řidič nedělal nic jiného, než kontroloval, jestli je vše OK - navíc, když by předtím třeba 40 minut jel na konečnou, tak bych nechtěl vidět ty spory o případné škrábance při zatažení do depa - musíte vzít v potaz, že nehody tramvaje (hlavně ty menší), jsou mnohonásobně častější než nehody metra
navíc čím víc střídání, tím víc situací, kdy řidič přijde pozdě/nepřijde vůbec a to by s plynulostí dopravy dělalo hnusné věci - jsou řidiči, kteří jsou schopní 2 minuty nastavovat sedačku pokaždé, když střídají a je jim jedno fronta za nima (a to ani nemluvím o tom, že bys musel na tramvaj po někom, jako je jeden vokovický řidič - jednou jsem ho střídal a málem jsem se poblil, to byl smrad jak po bezdomáči a v tom jsem musel do Hostivaře a z5)
já bych dal přednost střídání jako teď dělají SA na 26 a to jen na linkách, kde je to potřeba (ty, kde řidič často přijde o přestávku, jako na 22 a nebo kde se jede moc dlouho, jako teď na 10)
To je pak těžký, když tam máte takovýhle vztahy.

Napsal: 12.7.2005 17:15
od kocour
radek31 píše:
kocour píše:Když dá výpověď tramvaják, tak za něj najdou náhradu natotata.
lol, tak to bys měl jít dělat do Vokovic, kde potřebují už několik měsíců asi 30 řidičů :-) poradit jim jak na to
od prvního pohovoru zájemce o práci řidiče k nástupu do vozovny uběhne 5-8 měsíců - řekl bych, že si to představuješ jak Hurvínek válku
navíc v průběhu procesu vypadne většina lidí a i ten kdo projde, toho často nechá hned poté, když zjistí co ta práce obnáší
Hele, znova: Pokud mne chceš kritizovat, přečti si to CELÉ od začátku, a nechtěj mě naštvat, nevíš, jak jsem se dneska vyspal/nevyspal.

Napsal: 12.7.2005 15:56
od Karotka
Co takhle to řešit po vzoru kamionů - nové tramvaje budou mít přední část vyhrazenou pouze pro personál: gauč, chemickej hajzlík, mikrovlnka, lednička, kanystry s pitnou vodou, ale hlavně zvenčí neprůhledný okýnka :lol:

Napsal: 12.7.2005 14:47
od radek31
Kocour píše:P.S.: V tomhle má KM pravdu, nevidím jediný důvod, proč by se řidiči nemohli střídat jako v metru.
já v tom vidím jeden hlavní rozdíl - strojvedoucí metra má v podstatě 100% jistotu, že souprava na kterou jde neměla předtím nehodu, kterou by jeho kolega zatajil - tuhle jistotu řidič tramvaje nemá - takže pokud by se za směnu vystřídalo odhadem 5 souprav, tak by řidič nedělal nic jiného, než kontroloval, jestli je vše OK - navíc, když by předtím třeba 40 minut jel na konečnou, tak bych nechtěl vidět ty spory o případné škrábance při zatažení do depa - musíte vzít v potaz, že nehody tramvaje (hlavně ty menší), jsou mnohonásobně častější než nehody metra
navíc čím víc střídání, tím víc situací, kdy řidič přijde pozdě/nepřijde vůbec a to by s plynulostí dopravy dělalo hnusné věci - jsou řidiči, kteří jsou schopní 2 minuty nastavovat sedačku pokaždé, když střídají a je jim jedno fronta za nima (a to ani nemluvím o tom, že bys musel na tramvaj po někom, jako je jeden vokovický řidič - jednou jsem ho střídal a málem jsem se poblil, to byl smrad jak po bezdomáči a v tom jsem musel do Hostivaře a z5)
já bych dal přednost střídání jako teď dělají SA na 26 a to jen na linkách, kde je to potřeba (ty, kde řidič často přijde o přestávku, jako na 22 a nebo kde se jede moc dlouho, jako teď na 10)

Napsal: 12.7.2005 12:33
od Kočí
9001 píše:Podle mě určitě. Třeba jistého Méďu strčí do tašky a jde se :lol:
To jo, ale co takový ty "šálisti", nebo jak jim řikáte... :lol: