Návrh linkového vedení
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Návrh linkového vedení
4 KOTLÁŘKA-ZVONAŘKA prac den 6-21 (2xT) so 6-21 (1xT) ne 12-21 (1xT)
5 OLŠANSKÉ HŘBITOVY-Strossmaeyr.nám-MALOVANKA - (VYPICH-špičky prac.dnů) (1xT)
10 SÍDLIŠTĚ ĎÁBLICE - SÍDLIŠTĚ ŘEPY (2xT)
14 VÝSTAVIŠTĚ-Pražská tržnice-SMÍCHOVSKÉ NÁDRAŽÍ (SÍDLIŠTĚ BARRANDOV -špičky prac.dnů) (2xT)
17 SÍDLIŠTĚ MODŘANY - VOZOVNA KOBYLISY(2xT)
19 LEHOVEC-Kubánské nám-Čechovo nám-Nám.Míru-I.P.Pavlova-Karlovo nám.-Palackého nám.-Anděl-Smíchovské nádraží-SÍDLIŠTĚ BARRANDOV (2xT)
20 DIVOKÁ ŠÁRKA -Anděl - KOTLÁŘKA (2xT)
24 NÁDRAŽÍ STRAŠNICE-VOZOVNA KOBYLISY (2xT)
25 BÍLÁ HORA - Strossmayer.nám-Výstaviště-Nádr.Holešovice (Partyzánská)-Trojská-Kobylisy-Ládví-SÍDLIŠTĚ ĎÁBLICE (1xT)
Linky 1,2,3,6,7,8,9,11,12,13,15,16,18,21,22,23 a 26 beze změny
5 OLŠANSKÉ HŘBITOVY-Strossmaeyr.nám-MALOVANKA - (VYPICH-špičky prac.dnů) (1xT)
10 SÍDLIŠTĚ ĎÁBLICE - SÍDLIŠTĚ ŘEPY (2xT)
14 VÝSTAVIŠTĚ-Pražská tržnice-SMÍCHOVSKÉ NÁDRAŽÍ (SÍDLIŠTĚ BARRANDOV -špičky prac.dnů) (2xT)
17 SÍDLIŠTĚ MODŘANY - VOZOVNA KOBYLISY(2xT)
19 LEHOVEC-Kubánské nám-Čechovo nám-Nám.Míru-I.P.Pavlova-Karlovo nám.-Palackého nám.-Anděl-Smíchovské nádraží-SÍDLIŠTĚ BARRANDOV (2xT)
20 DIVOKÁ ŠÁRKA -Anděl - KOTLÁŘKA (2xT)
24 NÁDRAŽÍ STRAŠNICE-VOZOVNA KOBYLISY (2xT)
25 BÍLÁ HORA - Strossmayer.nám-Výstaviště-Nádr.Holešovice (Partyzánská)-Trojská-Kobylisy-Ládví-SÍDLIŠTĚ ĎÁBLICE (1xT)
Linky 1,2,3,6,7,8,9,11,12,13,15,16,18,21,22,23 a 26 beze změny
ad Poršák: O tom všem to samozřejmě je, ale taky je to vše o kompromisu. Já zastávám názor, že pokud vozy jezdí většinu dne na stupni 2, je něčeho někde moc, pokud na st. 4, je třeba uvažovat o posílení. A já bych tipoval, že dvě linky v soupravách budou jezdit i ve špičku na st. 2. Uvidíme. Ta věta co cituješ znamená, že tohle magistrát zaplatí a je to třeba projezdit za každou cenu, aby nám něco příští rok nesebral. Bohužel.
Naopak, já bych byl šťastnej. Protože kvalita MHD není jen o plné obsazenosti, ale i o kvalitě nabídky směrů a vazeb, nízkých čekacích dob apod. Rozhodně tam teď 152 není pro formu. Přímo na SĎ bydlím a rozhodně nejezdí prázdná, to mi prosím věřte...
Na druhou stranu jsem realista a soudím, že ty žluté cedule jsou bohužel jenom volební tryk, aby si lidi mysleli, že kvalita počtu spojů nezmizí a tří linek se dočkají. Ale v srpnu volby budou pryč... Faktem je, že ještě před zprovozněním metra se mluvilo dost vážně o zkrácení 10 na Kobylisy a 17 a 24 na Sídliště. Ale teď v tom DPK-jsem z toho vedle.
Co teprve znamená věta v projektu dopravy: "Předpokládaný objem dopravních výkonů činí 52098 přepočtených vozokm."???
Na druhou stranu jsem realista a soudím, že ty žluté cedule jsou bohužel jenom volební tryk, aby si lidi mysleli, že kvalita počtu spojů nezmizí a tří linek se dočkají. Ale v srpnu volby budou pryč... Faktem je, že ještě před zprovozněním metra se mluvilo dost vážně o zkrácení 10 na Kobylisy a 17 a 24 na Sídliště. Ale teď v tom DPK-jsem z toho vedle.
Co teprve znamená věta v projektu dopravy: "Předpokládaný objem dopravních výkonů činí 52098 přepočtených vozokm."???
KM píše:No... píšu o 15 (ta bude jezdit CD, več, SN místo 25) protože mi dva vozíky přijdou moc, ale když to bude aspoň jen jedna linka (lhostejno či 10 nebo 24, přimlouval bych se za 10, odlehčí 136) budu spokojen taky. Obávám se ale, že se tam vrátí všechny tři, protože magistrát má peněz dost, vozokm je třeba projezdit a zaměstnanost nesnižovat. To by ta 17 nejezdila už dávno se žlutejma cedulema.
No... píšu o 15 (ta bude jezdit CD, več, SN místo 25) protože mi dva vozíky přijdou moc, ale když to bude aspoň jen jedna linka (lhostejno či 10 nebo 24, přimlouval bych se za 10, odlehčí 136) budu spokojen taky. Obávám se ale, že se tam vrátí všechny tři, protože magistrát má peněz dost, vozokm je třeba projezdit a zaměstnanost nesnižovat. To by ta 17 nejezdila už dávno se žlutejma cedulema.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
KM, uvědom si, že metro není všespasné. Jsou lidi, pro které je docházková vzdálenost 100m nebo 300m veliký rozdíl, který stojí i za 10min interval. To my jako mladý frackové sice ještě nemůžeme chápat, ale já si myslím, že snažit bysme se o to měli. A pokud bude na Ďáblice jezdit d-15 a d-25 a na Vozovnu Kobylisy d-10 (pro začátek), tak budu Absolutně spokojený. D-17 aťsi klidně končí na Kobylisích a pro d-24 navrhuju novou konečnou Nemocnice Bulovka.
:smt024 píše:mas mit zaskrtnute "prihlasit pri dalsi navsteve"
Spíš to uděláme jinak: TT zůstane jen s linkou 15 a busy 187,186 a další povedeme od Kobylis přes Vozovnu K. a Šimůnkovu a Sídl.Ď na Prosek a dále. 177 v tu dobu bude končit od Opatova na Skalce )))kocour píše:Pořád by se tam motala 177 a 103 apod.
A do Šimůnkovy by bylo lepší to protáhnout od vozovny, když už.
Jo, kdyby někoho napadlo to natáhnout někde poli do Letňan k Tescu a třeba k Avii ... nebo do Čakovic ...