Návrh linkového vedení

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Návrh linkového vedení

Příspěvek od Absolut » 05.5.2008 16:14

Vážení kolegové,

uzamykám toto vlákno, neboť je obsahově duplicitní s jinými vlákny v tomto fóru.
Pokud chcete odpovědět na nějaký zde obsažený příspěvek, učiňte tak prosím např. ve vláknu "Denní linkové vedení - připomínky a návrhy"
Současně z tohoto vlákny mažu všechny OT příspěvky.

K-M

Příspěvek od K-M » 17.8.2006 11:00

Mouser píše:Většina lidí vyhledává cestu podle co nejmenšího počtu přestupů a co nejkratší doby přesunu (v obojím lépe vyhovuje přímá tramvaj), pokud jste to ještě neráčil pochopit. .
tak to se nám tu jaxi samovolně a nepozorovaně splnil sen všech dopravních plánovačů. :P :twisted: :P
Stačí pozorovat výměnu lidí na palmofce a bude vše jasné.

Mouser
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 27.2.2006 13:05

Příspěvek od Mouser » 16.8.2006 21:50

KM: A proč by jezdil přes ne zrovna průjezdný Žižkov na Bělocerkevskou a ještě s přestupem navíc, když může tramvají na Želvu přímo? Většina lidí vyhledává cestu podle co nejmenšího počtu přestupů a co nejkratší doby přesunu (v obojím lépe vyhovuje přímá tramvaj), pokud jste to ještě neráčil pochopit. A od Nákladového nádraží se podél Olšanské ulice táhnou domy snad České pošty nebo koho, což znamená pracovní příležitosti. A v budoucnu bude Nákl.nádraží ještě významnějším cílem cest, pokud postaví na místě toho nákladového nádraží proklamované City Žižkov.

K-M

Příspěvek od K-M » 16.8.2006 13:09

Mouser píše:To bych rád viděl někoho, kdo si namísto přímé cesty tramvají vybere cestu s dlouhým pěším přestupem, když obě linky jezdí stejně často. A tou 136 se také nedostane všude, třeba k Nákl.nádraží nebo na Želivského, že?
Kde je ten dlouhý pěší přestup na tý harfě???
Takových lidí bude myslím 90%
Inu proč by jezdil na Želivského, když tytéž busy má na Bělocerkevské, že? a do malešic pojede z téže Harfy 177, co si budeme vykládat. Nákladové nádraží je dopravní uzel, ne cíl cest. Chicht.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

10

Příspěvek od Honzík » 16.8.2006 12:31

Ta se zřizovala, aby odhlehčila 136, tak proč jí vysouváte ze Sídliště Ďáblice? :roll:

Mouser
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 27.2.2006 13:05

Příspěvek od Mouser » 16.8.2006 11:29

To bych rád viděl někoho, kdo si namísto přímé cesty tramvají vybere cestu s dlouhým pěším přestupem, když obě linky jezdí stejně často. A tou 136 se také nedostane všude, třeba k Nákl.nádraží nebo na Želivského, že?

K-M

Příspěvek od K-M » 16.8.2006 10:17

Mouser píše:Kdo bude chtít z Hloubětína někam od Ohrady po Želivského, sveze se 19, 10 zde není nutná, neboť nabízí takřka stejný směr. Zato zastávky mezi Ocelářskou a Nademlejnskou 19 míjí, proto se zde 10 jako nabídka jiného směru a doplňkový napaječ hodí a právě proto ji stačí ukončit na Starém Hloubětíně. :wink:
Nebo se čímkoliv sveze na Harfu a pojede 136, že.

Mouser
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 27.2.2006 13:05

Příspěvek od Mouser » 15.8.2006 23:25

Většinu toho sídliště, před kterým smyčka leží, stejně obsluhuje přímo stanice metra. Tramvaje zde slouží spíše jako napaječ ze vzdálenějšího Lehovce a jako nabídka jiných směrů. Kdo bude chtít z Hloubětína někam od Ohrady po Želivského, sveze se 19, 10 zde není nutná, neboť nabízí takřka stejný směr. Zato zastávky mezi Ocelářskou a Nademlejnskou 19 míjí, proto se zde 10 jako nabídka jiného směru a doplňkový napaječ hodí a právě proto ji stačí ukončit na Starém Hloubětíně. :wink:

Uživatelský avatar
Filippl
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 17.9.2005 21:01
Bydliště: Zabrze-POLSKO

Příspěvek od Filippl » 15.8.2006 22:34

myslim na nove sidliste u Podkovarske
kdyz mame tu linku na Starem Hloubetine, ne ma cenu koncit ji na zacatku sidlisti(jako je umistena smycka St. Hl.)

Mouser
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 27.2.2006 13:05

Příspěvek od Mouser » 15.8.2006 20:50

To už je trochu moc. :wink: Na Lehovci stačí dvě linky, z nichž bude alespoň jedna (pokud jedna, pak ta jedoucí přes Harfu) v soupravách.

Uživatelský avatar
Filippl
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 17.9.2005 21:01
Bydliště: Zabrze-POLSKO

Příspěvek od Filippl » 15.8.2006 19:32

ne 10 a 19 :lol: 3, 10 a 19

Mouser
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 27.2.2006 13:05

Příspěvek od Mouser » 15.8.2006 11:48

Filippl píše:Desitka od Palmovky na Lechovec pres Harfu je optimalni.
To tedy není. Pak by obě linky z Lehovce vedly na Ohradu. Na Lehovci určitě raději 3 a 19 než 10 a 19. Proti 10 do Starého Hloubětína nebo na Nádraží Libeň (jak ale řekl Honzík, lépe Starý Hloubětín kvůli zastávce Podkovářská) nic nemám, ale vyžaduje to pak větší šachy s ostatními linkami.

Uživatelský avatar
Filippl
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 17.9.2005 21:01
Bydliště: Zabrze-POLSKO

Příspěvek od Filippl » 15.8.2006 0:24

Mouser píše:Honzík a tramvaje z Palmovky: Druhou tram linku po Českomoravské rozhodně zavést. Vozokilometry bychom mohli vzít například z ďáblické trati, kam se i po zprovoznění metra plánují třikrát soupravy. Ale trochu bych zakombinoval, aby trojku nesuplovala také přes Libeňský most jedoucí 12
Desitka od Palmovky na Lechovec pres Harfu je optimalni.

Mouser
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 27.2.2006 13:05

Příspěvek od Mouser » 14.8.2006 18:34

Honzík a tramvaje z Palmovky: Druhou tram linku po Českomoravské rozhodně zavést. Vozokilometry bychom mohli vzít například z ďáblické trati, kam se i po zprovoznění metra plánují třikrát soupravy. Ale trochu bych zakombinoval, aby trojku nesuplovala také přes Libeňský most jedoucí 12, lepší by bylo, kdyby druhá linka nabídla jiný směr. Stačilo by vyměnit 12 za 8 a poslat 12 na Vysočanskou a 8 po Českomoravské.
Aby lidé využívali úsek Ládví - Sídliště Ďáblice tramvají je nutné mít krátké intervaly, jinak půjdou pěšky a tou tramvají nepojede nikdo. Když to opjede často počkají si na tramvaj a dojedou si blíž k domovu.
To je jasné a platí to obecně, nejen pro Ďáblice. Proto jsem také říkal, že pokud do Ďáblic 2xT, pak dvě sóla a ne jednu soupravu.

KM: Důvody proč 20 nechat ve své trase jsou sepsány v konkurenčním DF. Co se týče 18, Petřiny potřebují dvě linky na Hradčanskou, co s nimi dál je v podstatě jedno, jedna by měla vést přes Letnou do Holešovic (1) a jedna přes Chotkovy sady dolů, aby nabídla jiný směr. Nebo Vám by se asi líbil napaječ Petřiny-Špejchar, to by také Petřinám stačilo. Každopádně po otevření metra na Petřinách vidím poměrně jasně zrušení 2 a 18 (nebo alespoň její zkrácení/odklon jinam), tudíž na Petřinách zůstane pouze tangenciální 1. Přece se dočkáte. :)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 06.8.2006 23:33

ad modřany: myslím, že si ty 2,5 linky zaslouží. ono už jen proto, že do centra je to přecijen celkem štreka a pokud by měla být obsazenost stejná, jako třeba z VL na letnou (kde jde o 2-3 zastávky, tudíž pár minut), na tramvaj a tím i mhd se každý zvysoka vykašle. dokonce bych navrhoval posílat sem přednostně vozy s vyšším standardem než "T3 laminát". párkrát jsem zažil v zimě cestu promrzlou 17kou a byla to celkem síla. u ND jsem byl šťastnej, že je má cesta u konce...

Zamčeno