Návrh linkového vedení
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Drážďany
Tam to mají tak, že si vždycky sednete v tramvaji. Proč chcete mít tramvaje co nejplnější? To je děs. Curych malé intervaly a vždycky si každý sedne. Vaše teorie, co nejvíc nacpat tramvaje. Jedině takto uvažujete.
My bychom si mousere nakonec po nějaké diskusi porozuměli také si myslím že do Ďáblic jen jedna linka, nebo dvě sóla, jen vás tak zkouším...Mouser píše:A Metro není všespásné, ale suplovat ho tramvajovou linkou z Ďáblic přes Troju do centra je zbytečné, proč jsme ho tedy potom stavěli?
Jak se liší vaše výše citovaná věta od věty: Na co suplovat metro 2 linkami z Hradčanské přes Malostranskou do centra, proč jsme ho tedy stavěli?
Honzík: naní pochyb že směr Palmovka je sousto pro tramvaje.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Déčko
KM má možná pravdu, ale v jedné věci nikoliv a to té, že po zprovoznění trasy D bude úsek TT Nusle-Vozovna Pankrác jen jako manipulační. Vždycky se totiž omezovala autobusová doprava po roce 1990. Koncepce je ta, kde zrušit bus dopravu, tak ji zrušit. Když už tam jsou koleje tak místní dopravu zvládne jedna tram linka. úsek Sídliště Pankrác Nusle nahradí metro za autobus. 193 bude odkloněna do PV a splní jak místní dopravu po sídlišti tak napojení na Podolí. V té době bude díky City Pankrác daleko větší poptávkai z Podolí tudíž než bude déčko se zkrátí intervaly 148. To se vsadím o miliardy. A pak bude prodloužena 188 na PP.
Ostatně mi to říkal jeden známý, co chodí na kroužek dopravy a co se o dopravu dlouho zajímá, že to bylo v dlouhodobém plánu. Argumentace, že 193 dříve musela být prodloužena do Nuslí z PP je lichá, protože neexistovala trasa D. Tímto jsem vyvrátil KMa.
Ostatně mi to říkal jeden známý, co chodí na kroužek dopravy a co se o dopravu dlouho zajímá, že to bylo v dlouhodobém plánu. Argumentace, že 193 dříve musela být prodloužena do Nuslí z PP je lichá, protože neexistovala trasa D. Tímto jsem vyvrátil KMa.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Sídliště Ďáblice
Cílem dopravy by nemělo být přeplněné vozy. Naopak takové intervaly, že b y si člověk vždycky sednul jako v Curychu, ale na to bohužel nemáme. Aby lidé využívali úsek Ládví - Sídliště Ďáblice tramvají je nutné mít krátké intervaly, jinak půjdou pěšky a tou tramvají nepojede nikdo. Když to opjede často počkají si na tramvaj a dojedou si blíž k domovu.
Já jen doufám, že úsek Kobylisy - Palmovka nebude oslaben, protože ten tedy nemá co dočinění s prodloužením céčka. Lidí tudy jezdí dost a ty linky se uplatnějí.
Pak se vrátím k nové výstavbě na Harfě. Někdo navrhoval ukončit linku na Harfě a posílit dopravu po dostavbě a osídlení nových sídliští. Tam může prodloužit linku č. 12 a nemusí tam dávat jiná čísla. Dále bych chtěl říci, že by 12ka poté měla být prodloužena do Starého Hloubětína, proč? Protože nejvíce lidí bude u zastávky Podkovářská. Tam se totiž staví ty byty hodně. Nejsem si jistý,ž e se poženou k zastávce Nádraží Libeň. Jinak by totiž 12ka neplnila účel posílení, ale jezdila by prázdná. Jak říkám pro nové obyvatele nových bytů je nejvýhodnější zastávka Podkovářská nikoli Nádraží Libeň, ta vůbec. Děkuji.
Já jen doufám, že úsek Kobylisy - Palmovka nebude oslaben, protože ten tedy nemá co dočinění s prodloužením céčka. Lidí tudy jezdí dost a ty linky se uplatnějí.
Pak se vrátím k nové výstavbě na Harfě. Někdo navrhoval ukončit linku na Harfě a posílit dopravu po dostavbě a osídlení nových sídliští. Tam může prodloužit linku č. 12 a nemusí tam dávat jiná čísla. Dále bych chtěl říci, že by 12ka poté měla být prodloužena do Starého Hloubětína, proč? Protože nejvíce lidí bude u zastávky Podkovářská. Tam se totiž staví ty byty hodně. Nejsem si jistý,ž e se poženou k zastávce Nádraží Libeň. Jinak by totiž 12ka neplnila účel posílení, ale jezdila by prázdná. Jak říkám pro nové obyvatele nových bytů je nejvýhodnější zastávka Podkovářská nikoli Nádraží Libeň, ta vůbec. Děkuji.
A mně zase připadají dvě linky do Ďáblic (dokonce obě v soupravách!) jako vyhazování peněz oknem. Frekvence na ďáblické trati je na jedno nebo dvě napájecí sóla. Vždyť já přece neříkám "zrušit" tram do Ďáblic, já zde jen nechci vzduchovoziče. Myšlenku, že metro je všespásné, prezentuje, pokud vím, především KM. Jsem do Ďáblic pro jednu linku přes Bulovku a buď k tržnici nebo v trase 10 (odlehčí 136), ale víc nic. Metro není všespásné, ale suplovat ho tramvajovou linkou z Ďáblic přes Troju do centra je zbytečné, proč jsme ho tedy potom stavěli?
Jenže rozdíl mezi 20 (kterou považujete za zbytečnou jen Vy) a jakoukoliv druhou linkou do Ďáblic je v tom, že 20 jezdí plná a do Ďáblic bude jedna linka v soupravách vozit vzduch... Ta 20 neslouží JEN Dejvickým a Smíchovským, ale i tuně dalších cestujících z návazných linek, to jsem u té konkurence také říkal... Kdežto tramvaje do Ďáblic budou sloužit jen těm několika obyvatelům, kteří to mají domů od metra daleko a to je poměrně zanedbatelná skupina. A linku k tržnici, proč ne? Může to být 25. A bohatě by pro Ďáblickou trať stačila...K-M píše:Ale ale Mousere. Vy byste nechal lidi z Ďáblic do Tržnice 2x až 3x přestupovat??? Ale pražákům z P5 a 6 klidně dopřáváte luxus nadbytečných linek (viz vaše diskuse u konkurence). Nejste vy náhodou z P6 nebo 5??? chichichi. Toste se pjekně chyt, teďkonc.
Btw.Nejsem ani z P5 ani z P6. Mým bydlištěm je Kačerovsko.
Ale ale Mousere. Vy byste nechal lidi z Ďáblic do Tržnice 2x až 3x přestupovat??? Ale pražákům z P5 a 6 klidně dopřáváte luxus nadbytečných linek (viz vaše diskuse u konkurence). Nejste vy náhodou z P6 nebo 5??? chichichi. Toste se pjekně chyt, teďkonc.Mouser píše:Přesně tak. Ďáblice jsou zralé na jedno napájecí sólo, při současném intervalu maximálně jednu soupravu. A do Modřan by klidně mohlo jezdit o linku méně, říkám to pořád.
To beru jako samozřejmost. To samé platí mimochodem u modřanských autobusů. Kdyby byly lépe proloženy (a ne že vždy jedou dva za sebou a pak pět minut nic (podotýkám ve špičce a dokonce tak mají jezdit dle JŘ, kdo to vymyslel, nevím...)), mohlo by jich klidně být méně.radek31 píše:pokud by to bylo dobře proloženo, tak možná, ale v současné situaci, kdy se VŽDY minimálně 2 linky sjedou to je blbost - do Modřan to prázdné rozhodně nejezdí
Mimochodem pokud do Ďáblic 2xT, spíše než jednu soupravu bych tam vedl dvě proložená sóla (př.15 + 25).
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
pokud by to bylo dobře proloženo, tak možná, ale v současné situaci, kdy se VŽDY minimálně 2 linky sjedou to je blbost - do Modřan to prázdné rozhodně nejezdíMouser píše:Přesně tak. Ďáblice jsou zralé na jedno napájecí sólo, při současném intervalu maximálně jednu soupravu. A do Modřan by klidně mohlo jezdit o linku méně, říkám to pořád.
Přesně tak. Ďáblice jsou zralé na jedno napájecí sólo, při současném intervalu maximálně jednu soupravu. A do Modřan by klidně mohlo jezdit o linku méně, říkám to pořád.Tombus píše:Pochybuju, že tam bude jezdit víc lidí než v úseku Čechova čtvrť - Sídliště Modřany..9001 píše:A nechat Dáblice na jedný lince taky není zrovna rozumný.
add Barrandov- Barrandov: místo 14 = 19 a místo 20= 14 (špičky prac.dnů)9001 píše:Jenom Barrandov a Lehove přišli o jednu linku. Úsek Poštovská - Kbeslká máě bez obsluhy a ještě si poslal zbytečně po Bělohorský další linku, totéž platí i Kotlářce. A nechat Dáblice na jedný lince taky není zrovna rozumný.
add Poštovská - Kbelská je obsluhována přece i nyní 19
add Bšlohorská - pomohlo by kapacitě jen ve špičce v ostatní období především Letné