TT Laurová - Radlická

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: TT Laurová - Radlická

Příspěvek od Damir Holas » 05.10.2008 13:39

Petr píše:Jenže tramvaje mají menší plochu pro zobrazení, zkrátka menší transparent....
Aha... Už mlčím :oops:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Laurová - Radlická

Příspěvek od Petr » 05.10.2008 12:16

Ostravák píše:Tak co třeba do dovou řádků? 8-) Já vím, už mlčím. Ono se mi zdá, že pražské tramvaje toho umí o dost méně neš autobusy...
Háček je v tom, že Smíchovské nádraží již ve dvou řádcích malým písmem je.... A ta malá písmena již pro dost lidí hraničí s nečitelností nyní....

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Laurová - Radlická

Příspěvek od Ostravák » 05.10.2008 12:11

Tak co třeba do dovou řádků? 8-) Já vím, už mlčím. Ono se mi zdá, že pražské tramvaje toho umí o dost méně neš autobusy...

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Laurová - Radlická

Příspěvek od Petr » 05.10.2008 12:05

Damir Holas píše:Chápu nechápu, hlavně vidím, že u autobusů to jde už x let levou zadní, jen u tramvají musí být zase problém... :(
Jenže tramvaje mají menší plochu pro zobrazení, zkrátka menší transparent.... Kam chceš zmenšit třeba nápis Smíchovské nádraží?

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: TT Laurová - Radlická

Příspěvek od Damir Holas » 05.10.2008 11:32

Mišelin píše:Možná by to umělo, ale jak určitě chápeš, tak už takle je ta konečná celkem nepřehledně (třeba dvouřádkově) napsaná, kdyby tam bylo ještě znak přestupu na metro, bylo by tam toho ještě víc a bylo by to ještě méně nepřehledné... Von už nynější stav, kdy se tam nutně musí psát celý slovo Sídliště místo Sídl. a ptom se tam nemůže vtěstnat ten zbytek (Řepy, Ďáblice, Modřany, Nádr. Hostivař,...) je dost špatně k přečtení, ještě kdyby tam u toho bylo přestup na metro... alespoň toť můj názor... ikdyž to BUSE asi umí...
Chápu nechápu, hlavně vidím, že u autobusů to jde už x let levou zadní, jen u tramvají musí být zase problém... :(

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: TT Laurová - Radlická

Příspěvek od Damir Holas » 05.10.2008 11:30

syverin píše:Protože konečné tramvají, které jsou u metra, spočítáš na prstech dvou ruk. (Radlická, Kobylisy, Smíchovské nádraží, Florenc, Nádraží Vysočany, Palmovka).
No dobře, ale to přece není důvod... Když Ropid při obhajobě metrolinkizace tvrdí, že zpřehlednění linkového vedení je nutné, protože značnou část (polovinu?) klientů pražské MHD tvoří náhodní cestující, tak ti přece nejsou povinni znát zpaměti všechny stanice metra... Stejně tak nechápu, proč se při hlášení zastávek v tramvaji dozvím jen "přestup na metro", kdežto autobus zahlásí i konkrétní trasu...

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Laurová - Radlická

Příspěvek od syverin » 05.10.2008 11:10

Protože konečné tramvají, které jsou u metra, spočítáš na prstech dvou ruk. (Radlická, Kobylisy, Smíchovské nádraží, Florenc, Nádraží Vysočany, Palmovka).

Mišelin
Uživatel
Příspěvky: 73
Registrován: 10.3.2008 22:02
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Laurová - Radlická

Příspěvek od Mišelin » 05.10.2008 11:09

Damir Holas píše:Tak mě napadá: proč tramvaje neumí na BUSE zobrazit to, že na konečné stanici je přestup na metro (viz http://www.citybus.cz/fotodatabaze/aktu ... it=%20DESC)

a autobusy to umí (viz http://www.citybus.cz/fotodatabaze/php/ ... it=%20DESC)? :?
Možná by to umělo, ale jak určitě chápeš, tak už takle je ta konečná celkem nepřehledně (třeba dvouřádkově) napsaná, kdyby tam bylo ještě znak přestupu na metro, bylo by tam toho ještě víc a bylo by to ještě méně nepřehledné... Von už nynější stav, kdy se tam nutně musí psát celý slovo Sídliště místo Sídl. a ptom se tam nemůže vtěstnat ten zbytek (Řepy, Ďáblice, Modřany, Nádr. Hostivař,...) je dost špatně k přečtení, ještě kdyby tam u toho bylo přestup na metro... alespoň toť můj názor... ikdyž to BUSE asi umí...

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: TT Laurová - Radlická

Příspěvek od Damir Holas » 05.10.2008 10:11

Tak mě napadá: proč tramvaje neumí na BUSE zobrazit to, že na konečné stanici je přestup na metro (viz http://www.citybus.cz/fotodatabaze/aktu ... it=%20DESC)

a autobusy to umí (viz http://www.citybus.cz/fotodatabaze/php/ ... it=%20DESC)? :?

nk8215
Uživatel
Příspěvky: 67
Registrován: 26.5.2006 12:17
Bydliště: Dresden. 70 pod okny ovšem zůstala.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Laurová - Radlická

Příspěvek od nk8215 » 04.10.2008 23:10

MOp píše:
nk8215 píše:Trasa od Plzeňské přes Jiráskův most přece nesouvisí s nyní budovaným okruhem, ale byla tu už před nějakými třiceti lety a zvládla (úspěšně díky oddělení jednoho směru do samostatné ulice koexistujíc s tram v tom opačném) i porevoluční nárůst registrovaných IGK...
a/ před 30 lety byla doprava v Praze trošku na jiné úrovni
b/ jednosměrka do centra vedená Vrchlického již tou dobou nezvládala. Busy měly zpoždění, neexistoval buspruh atd.
c/ a to tam ještě nestála multifunkční business centra.
-> Byla snaha něco s tím udělat, estakáda mezi tunely byla v polovičním profilu, předpokládal se nárůst IGK.
nk8215 píše: co stálo za rozhodnutím, že se s počátkem první rekonstrukce Křížové (2. 10. 2001) přestane křižovatka Plzeňská x Radlická pojíždět a po skončení rekonstrukce bude tramvajový provoz trvale odkloněn přes Knížecí?
Zde musím jen zopakovat - estakáda mezi tunely byla v polovičním profilu, předpokládal se teduy ještě daleko větší nárůst IGK, kterou již oblast Plzeňské a Vrchlického těžce nezvládala. Neustále byl zavírán Strahovský tunel, aby dále nepouštěl IGK směrem P6->P5. Proto bylo předloženo zastupitelům řešení spočívající v úpravě dopravního režimu smíchovské oblasti, kde vznikl tzv. smíchovský okruh. To se dotklo Kartouzské (kterou ještě navíc ochromovala i výstavba Carrefouru), Radlické (výstavba Mrázovky, a buzer centra Vyliž si), Ostrovského, Vltavské, atd. Zvolené řešení však koliduje s tramvajovou tratí v Radlické, kde by vozidla nabírala zpoždění a pletla se tam IGK.
Děkuji za vyčerpávající info =D> ad Strahovský tunel - vždycky mi bylo divné, že by se tam tak často uklízelo... (zpočátku Zelená vlna ty zavíračky takhle prezentovala), takže žádná špína zažraná, ale prostě příliš plechových miláčků - a žádný zmlsaný zastupitel, ale smíchovský okruh :idea: :wink:

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: TT Laurová - Radlická

Příspěvek od Marek B. » 04.10.2008 22:43

A 15T?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Laurová - Radlická

Příspěvek od MOp » 04.10.2008 20:33

Tramvajová trať je postavena dle platných norem. Bohužel se ukázalo, že některá ustanovení neodpovídají skutečnosti a jsou prostě špatně. Nehledejte v tom nic jiného..

Jelikož má wana i ktn obdbný profil a obě vozidla v určitých částech trati drhnou, nesmí tam. A basta.

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: TT Laurová - Radlická

Příspěvek od Jakub » 04.10.2008 20:27

Štěpán píše:U KT8N se prý zjistilo, že někde (nevím kde) brousí plechama o obrubník - tudíš tam má zákaz, ale snad to bude jen dočasné.
Ano, příčinu vím. Tipuji nástupní zastávku Radlická. Ale mne ani tak nazajímalo to místo, jako spíše to, jak k tomu mohlo dojít. Pokud stavba splňuje veškerá normy, tak by k tomu dojít nemělo. Tedy mne spíš zajímalo, kde je ta chyba v tom, kdo a proč to tam takhle postavil.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Laurová - Radlická

Příspěvek od 9001 » 04.10.2008 20:19

carnero píše:
Jakub píše:Mohl by někdo nějak blíže vysvětlit, kde udělali soudruzi z DP či jiné firmy chybu, že na Radlickou nemohou vozy KT8D5R.N2P a T3R.PLF? Pokud je trať opravdu postavena podle všech platných norem, němelo by k takové situaci dojít. Přesto však došlo. Tak pokud někdo ví, nemohl by se podělit?
Edit: Konecne jsem to po tydnu nasel :D

A když nemohou na Radlickou KT8D5R.N2P ani T3R.PLF, co bude obsluhovat vyznačené nízkopodlažní spoje?

Děkuji :)
Vzhledem k lince 7 Škodovky :wink:

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Laurová - Radlická

Příspěvek od Štěpán » 04.10.2008 20:14

U KT8N se prý zjistilo, že někde (nevím kde) brousí plechama o obrubník - tudíš tam má zákaz, ale snad to bude jen dočasné.

Odpovědět