TT Laurová - Radlická
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Já v centru také většinou preferuji povrchovou dopravu, ale v poslední době jsem trochu nahlodán:Mapl píše:Ano. Tramvaje mají zejména v centru vysoký význam a doplňují metro. Jezdit v centru metrem se časově nevyplatí. Když chci dojet např. z Vltavský na Náměstí Republiky apod., tak se rozhodně vyplatí využít povrchové dopravy, než jít "pod zem".
Každý čtvrtek jezdím z Nádr.Holu do zastávky Dlouhá třída - byl jsem zvyklý jezdit tramvají s přestupem na Strossu nebo kpt. Jaroše. Jenže teď je tam výluka musel jsem začít jezdit kombinací C + 133 a nejprve jsem předpokládal, že mi to bude trvat déle než předtím, ale sám se divím, že tohle "nové" spojení je ve skutečnosti rychlejší
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Ano. Tramvaje mají zejména v centru vysoký význam a doplňují metro. Jezdit v centru metrem se časově nevyplatí. Když chci dojet např. z Vltavský na Náměstí Republiky apod., tak se rozhodně vyplatí využít povrchové dopravy, než jít "pod zem".
Metro má velký význam i na okrajích města, kde jej doplňují autobusy, které lidi rozvážejí od páteřních a důležitých stanic typu Černý most atd. do ryze okrajových částí typu Počernice, Miškovice atd.
Metro má velký význam i na okrajích města, kde jej doplňují autobusy, které lidi rozvážejí od páteřních a důležitých stanic typu Černý most atd. do ryze okrajových částí typu Počernice, Miškovice atd.
Prodloužení bráno jen jako příklad. Jinak souhlas! Metro je ve Stodůlkách je postavené promyšleně s celkem krátkými mezistaničními úseky a pro obsluhu sídliště je to výborné. Stačí jen prodloužení na Radlickou ať se využije líp stanice metra a zlepší se obracení tramvajových vlaků.Proxy píše:Tramvajová trať do Stodůlek z Radlické je podle mne naprosto zbytečná, neboť by místním nic nepřinesla
No a kdyby to přes Můstek a Venceplac v roce 2002 jezdilo věř tomu, že by se dala tramvajová doprava lépe rozložit než všechno hnát přes přetíženou Ječnou. Koleje prostě nenafoukneš a na silnici se toho vejde víc. Jinak podle mě náhrada za metro X-A, X-B a X-C myslím zvládnuté jak nelíp to šlo a podmínky dovolovali.DJ LA DÉFENSE píše:Zaplať pánbůh se nejezdí přes Můstek...
Když je vedro taky jedu radši krtkem než rozpálenou tramvají, ale když je příjemě tak s ní jedu radši i když to trvá déle. A nejsem sám.
Buďme rádi... Tramvaje a autobusy jí mají doplňovat a podporovat.Mapl píše:Buďme rádi za to, že máme podzemní dráhu!
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Ty jseš démone strašně jednoduchej a prvoplánovej. Autobusy by pochopitelně byly do tří dnů nahrazeny. Viz před pár lety Olomouc a loni celý ústecký kraj.
Tramvaje by byly nahrazeny NĚKOLIKA napaječi takto:
X1 Petřiny-Hradč.-Stross
X21- Modř.-Brá.-Karl.n.-Otakarova
X19 Hloub-Harfa-Ohrada-Želiv
X4 Barr.-Karl.n.-N.M.-Koh-i-Noor
X9 Lazarská-Husinecká-Nákl.nádr.
207- prodl na Spoj.
188- Želiv-Černokostel. po Vinohradské a Černokostel., 136 Slávie-Bělocerk. přes. Kub.nám.
problém: Malá strana-Újezd-Národní, Vinice-Strašnická.
posílit: 108,119,218,164,167,175,188,136.
a bylo by hotovo. To by se vyjezdilo z toho, co stojí v garážích. A současně by se nabídla odborům DP-A zvláštní kolektivní smlouva. Snad si nemyslíš, že podobný plán neexistuje?
Tramvaje by byly nahrazeny NĚKOLIKA napaječi takto:
X1 Petřiny-Hradč.-Stross
X21- Modř.-Brá.-Karl.n.-Otakarova
X19 Hloub-Harfa-Ohrada-Želiv
X4 Barr.-Karl.n.-N.M.-Koh-i-Noor
X9 Lazarská-Husinecká-Nákl.nádr.
207- prodl na Spoj.
188- Želiv-Černokostel. po Vinohradské a Černokostel., 136 Slávie-Bělocerk. přes. Kub.nám.
problém: Malá strana-Újezd-Národní, Vinice-Strašnická.
posílit: 108,119,218,164,167,175,188,136.
a bylo by hotovo. To by se vyjezdilo z toho, co stojí v garážích. A současně by se nabídla odborům DP-A zvláštní kolektivní smlouva. Snad si nemyslíš, že podobný plán neexistuje?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Obávam se, že případná stávka by mohla dokázat maximálně opak, teda že bez tramvají to nejde.Káem píše:To je volovina, co? Nebyli jednotní ani když jim bylo hůř, co teprve teď. Stávka by mohla ukázat, že to naopak bez tramvají jde. To by mohlo být pro tramvaje smrtící.
Povodně ukázaly, že to jde bez metra, sice obtížně, ale jde. Bez autobusů by to asi nešlo, odříznul by jsi velký aglomerace na okrajích Prahy, tam maj autobusy ničim nezastupitelnou úlohu, ale tramvaje v centru nenahradí nic.
Metro na to nemá dostatečný pokrytí a nemá ani natolik volnou kapacitu a autobusy by měly jednoznačně kapacitní problémy, tisíce nevyužitých busů se nikde nepoflakuje...
A ještě mi prosím vysvětli, jak si dospěl k té jistotě, že tenkrát bylo hůř než je teď.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Wow, návrat do 60.let - náš cíl !Káem píše:Koukám, že prd víš. Pouč se z historie. Takto se na konci 60 let zvyšovaly vzdálenosti mezi zastávkami, aby se zrychlila MHD. Takto zmizela např. zastávka Václavkova, Prašný most dc od kulaťáku a desítky dalších.
Čeho se od tebe ještě nedočkáme ?
Navíc tady to srovnání poněkud kulhá, tam se zrušila zastávka (zřejmě přebytečná, nevim bo nepamatuju) a ty chceš rovnou rušit trať - využívanou a s perspektivou rozvoje využití !
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
To je volovina, co? Nebyli jednotní ani když jim bylo hůř, co teprve teď. Stávka by mohla ukázat, že to naopak bez tramvají jde. To by mohlo být pro tramvaje smrtící.Mapl píše:Věřím, že stávka všech tramvajáků - to by stálo skutečně za to.
Ale představ si, že by stávkoval celej Dopravní podnik. To by vyjma pár autobusovejch linek nejezdilo v Praze prostě nic. To by byl srandy kopec.
Tahle diskuse je prostě ukázka toho, co tvrdím pořád: Nejvíc VHD škodí její příznivci. Vyhrožování stávkami, nesmyslné tramvajové tratě, cpaní tramvají do míst, kde je nikdo nechce, předhánění se v tom, kterej dopravní prostředek je nezastupitelnej... Bůh nás ochraňuj aby se někdo z vás stal někým, kdo má na VHD jakýkoliv rozhodovací vliv. Vy byste dokázali dostat do aut víc lidí, než já se všemi svými napaječi.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Koukám, že prd víš. Pouč se z historie. Takto se na konci 60 let zvyšovaly vzdálenosti mezi zastávkami, aby se zrychlila MHD. Takto zmizela např. zastávka Václavkova, Prašný most dc od kulaťáku a desítky dalších.Absolut píše:To je dokonalé zvyšování kvality MHD, zrušit lidem zastávku, protože si přece můžou někam dojít pěšky
???
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Ono povodně 2002 byly na to, kolik stanic a linek metra bylo mimo provoz, zvládnuté uspokojivě.
Pruhy pro autobusy na magistrále přinesly významné urychlení dopravy v té oblasti a frekvence spojů byla slušná.
Avšak tramvaje skutečně nemohly unést všechny ty lidi z metra....
Buďme rádi za to, že máme podzemní dráhu!
Pruhy pro autobusy na magistrále přinesly významné urychlení dopravy v té oblasti a frekvence spojů byla slušná.
Avšak tramvaje skutečně nemohly unést všechny ty lidi z metra....
Buďme rádi za to, že máme podzemní dráhu!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Zaplať pánbůh se nejezdí přes Můstek, neznám lidi kteří raději "čumí do díry", ale znám lidi, kterým to je fuk. A já teda radši v létě díru, než narvanou vydejchanou tramvaj... s nějakým bonusovým vonícím cestujícím.arny píše:Ano máš pravdu byl to dobytčák. A ta tvá nejlepší náhrada za cečko ano jeden pruh vyhrazeném na magistrále všechny busy z Holešovic stažený na PP. To jezdí jak po dálnici.
Ne popravdě ty autobusy taky žádný zázrak nebyly. A k té tram A i B ve skrz centrum na rozdíl od trasy C, která v podstatě kopíruje magistrálu. A tramvaje přes centrum musí a tam se dostaneš z jen přes IPák (XA) nebo přes Karlák (XA+XB) a na ty koleje v těchto úsecích více nenarveš bohužel. Jo kdyby se dalo jezdit přes Václavák a Můstek věř tomu, že ta náhradka by byla daleko lepší.
Buďme rádi, že nám to metro jezdí!
A k tomu výhledu z okna: Znám spoustu lidí, když maj čas, kteří radši jedou tramvají než, aby jeli metrem a čuměli do díry. Ty znáš samozřejmě lidi, kteří do té díry čuměj
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Mapl píše:Tím spíše je zbytečnost TT na Radlickou. Linku 6 bych po zrušení trojúhelníku Laurová vedl takto:
6 - KUB. NÁM. ...... - Anděl - Na Knížecí - Smíchovské nádraží - HLUBOČEPY
Zajímavé, že ač jdou tyto příspěvky zdánlivě proti sobě, tak něco mají společného - v obou se totiž objevuje myšlenka posílení dopravy v místech, kde je již dnes nabídka dopravy dostačující.arny píše:Jsem pro prodloužení k metru Radlická, ta trať se vůbec nikdy! neměla rušit.Pro spoustu lidí v okolí bude opravdu lepší jet na Radlickou !rychlejší! jet na Radlickou než na Anděl na metro.a z Radlické se dá i uvažovat o prodloužení třeba do Stodůlek.
1/ Zlíchov rozhodně nepotřebuje další tramvajovou linku, po zavedení linky 13 je zde kapacita dostačující.
2/ Tramvajová trať do Stodůlek z Radlické je podle mne naprosto zbytečná, neboť by místním nic nepřinesla:
Metro na Praze 13 jezdí blízko povrchu, takže se rozhodně nedá mluvit o fárání do hlubin. Navíc je trasa vedena prostředkem sídliště a tedy většině cestujících je dostupnější než autobusy vedoucí po okraji. Předpokládám, že TT by musela vést ve stopě současných autobusů a tedy by také nic nového nenabídla.
Navíc mezi Butovicemi a Radlicemi je území nikoho, takže myslím, že jsou lidé rádi, že tyto místa rychle podjedou tunelem metra.
Potenciál prodloužené TT na Radlickou však vidím v území jižně od stanice metra, kde by v budoucnu mohla vyrůst nová čtvrt a případné zavedení tramvaje by zde mohlo podpořit rozvoj této oblasti.
Ano máš pravdu byl to dobytčák. A ta tvá nejlepší náhrada za cečko ano jeden pruh vyhrazeném na magistrále všechny busy z Holešovic stažený na PP. To jezdí jak po dálnici.DJ LA DÉFENSE píše:S úctou???
Ne popravdě ty autobusy taky žádný zázrak nebyly. A k té tram A i B ve skrz centrum na rozdíl od trasy C, která v podstatě kopíruje magistrálu. A tramvaje přes centrum musí a tam se dostaneš z jen přes IPák (XA) nebo přes Karlák (XA+XB) a na ty koleje v těchto úsecích více nenarveš bohužel. Jo kdyby se dalo jezdit přes Václavák a Můstek věř tomu, že ta náhradka by byla daleko lepší.
Buďme rádi, že nám to metro jezdí!
A k tomu výhledu z okna: Znám spoustu lidí, když maj čas, kteří radši jedou tramvají než, aby jeli metrem a čuměli do díry. Ty znáš samozřejmě lidi, kteří do té díry čuměj
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
S úctou??? Větší dobytčák jsem nezažil nejlepší byl vlak, škoda, že ho zrušili... Dyť tramvaje byla parodie na dopravu. Nejelpšíí byla náhradka za céčko, kupodivu autobusy... Mě třeba na tréninky vozil táta, proč?? Do tramvaje jsem se nemohl vejít s výstrojí. A nikdy se mi nestalo, že bysme někde trčeli ve štrůdlu, jo bylo to horší, protože řada lidí se na MHD vybodla, a jela vozem, ale ne nic dramatického. Prostě DP povodně celkově více než nezvládl, už jen tím zatopením metra, škoda za 7 miliard a nějak se to nedošetřilo a nikdo za to nenese odpovědnost, nikdo nesedí... Zajímavé. Támhle jdou po každym, kdo posprejuje metro, ale tady... to nějak vyšumělo. A tramvaje? Ty sice jezdily skoro všude, ale bodejť by ne, když neměly škoda ani z poloviny. Jinak tramvaje bych všude nerušil, jen na Laurovou a do Radlicarny píše:Ty by jsi nejradši tramvaje v Praze zrušil, viď.
K tomu všespásnému metru je ten rok 2002 nádherný příklad.
http://www.metroweb.cz/povoden/zaplavovani.htm
Téměř polovina stanic pod vodou. Jezdilo to akorát na okraji a to kolikrát v pendlu. Přál bych ti se tam podívat potom zatopení jak to tam vypadalo. Byl jsi tam? Já jo! A je zázrak, že se to stihlo zprovoznit tak krátké době!
A tramvaje ty co? TY JEZDILY téměř všude. Pokuď vím tak těmi tramvajemi X-A, X-B, se DPP, potažmo krizový štáb snažil nahradit metro co mu to provozní podmínky, vozy dovolily a myslím si, že z úctou. Je jasné, že do dvou vozů T3 nenarveš 5 vozů metra. Myslím si, že byl vyhlášen stav nouze a lidi (většina) počítala s tím, že si musí vzít větší časovou rezervu. Tramvaj a vlak v roce 2002 byla nejrychlejší a nejspolehlivější doprava přes vodu. Jak by ses tam rychle dostal autem? 2 hodiny by jsi stál před mostem. Komu to bylo k smíchu?
Možná jen tobě mě ne. Víš moc čteš noviny a asi blbý.
Metro má výhody to tady nikdo nepopírá. Je to rychlé, pohodlné, přepraví to spoustu lidí neprší na tebe, a je tam pořád stejná teplota, ale není všude, většinou lezeš do díry, v tunelu čumíš na kabely, máš mezi trasami dlouhé přestupy, nejezdí v noci.
A tramvaje pomalé /relativně/ (co si myslíš co je rychlejší ze Spojovací do Řep? 9 nebo 177+B+9), nepřeveze to tolik lidí, není to „tolik pohodlné“, mrzneš, prší na tebe, je ti vedro, ale staví na téměř každém rohu(nepočítej busy), nemáš dlouhé přestupy, vidíš co se děje na ulici, jezdí v noci.
Proč si myslíš, že by se nemohla postavit TT třeba do Stodůlek? Že tam je souběh s metrem vždyť tramvaj nemá metro nahradit, ale podpořit!
To že nemáš výhled ven je skutečně argument, jak víno. Když jedu narvanou tramvají, taky zrovna nikam neni moc vidět... To, že metro nejezdí alespoň do jedné druhé hodiny o víkendu je fatální chyba... Lidi musej do té noční špíny v podobě tramvají. A poslední, na co chceš tahat do Stodůlek tramvaj??? Metro a busy v pohodě stačí... Ty si zase jeden z těch co by tramvaje chtěli i ve vobejváku, já ti to neberu, ale skutečně tramvaje stavět někam, kam vede v pohodě metro je zbytečnej luxus, co by tam asi tak vozili??? Už vidim, jak lidi z Karláku jedou do Stodůlek tramvají