To by tam nejdřív museli postavit to velké sídliště, které se tam plánovalo, aby to mělo smysl.Richard Sadílek píše:Nevíte někdo něco o spekulacích na novou trať do Dívčích Hradů, která by byla pokračováním TT na metro Radlická?
TT Laurová - Radlická
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: Další prodloužení na Dívčí Hrady
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 46
- Registrován: 08.9.2007 20:02
- Bydliště: Luka
- Kontaktovat uživatele:
Další prodloužení na Dívčí Hrady
Nevíte někdo něco o spekulacích na novou trať do Dívčích Hradů, která by byla pokračováním TT na metro Radlická?
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Nyní je 3denní výluka na Laurové, ale poté bude trojúhelník ještě několik měsíců v provozu.KZsoci píše:Ještě nečetl jsem celý topic, ale chtěl bych se zeptát, ač mohu ještě vidět trojúhelník Laurová v provozu? Teď vidím, že je výluka, ale to končí na konci zaří - potom obrátí tramvaje opět v trojúhelníku? Ještě letos chtěl bych cestovat do Prahy.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Pokud se něco nezměnilo, zastávky Braunova by měly mít nástupní ostrůvky, protisměrně umístěné a v jejich místech by trať měla být vždy vyosena opačným směrem, aby se ostrůvek vešel. Ale jak píšu - snad se to nezměnilo....Proxy píše:Tak mne napadá, že vlastně nikde zatím nebylo psáno, jak bude vypadat rekonstruovaný úsek Křížová - Laurová? Tipoval bych, že moc změn neproběhne, protože ulice je zde celkem úzká. Předpokládám, že trať zůstane v úrovni vozovky bez preference, ale snad alespoň zastávka Braunova bude řešena jako vídeňská. Ikdyž zajímavější řešení by bylo jako v Karmelitské - tedy rozšíření osovky, parkovací zálivy a zastávkový mys.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Tak mne napadá, že vlastně nikde zatím nebylo psáno, jak bude vypadat rekonstruovaný úsek Křížová - Laurová? Tipoval bych, že moc změn neproběhne, protože ulice je zde celkem úzká. Předpokládám, že trať zůstane v úrovni vozovky bez preference, ale snad alespoň zastávka Braunova bude řešena jako vídeňská. Ikdyž zajímavější řešení by bylo jako v Karmelitské - tedy rozšíření osovky, parkovací zálivy a zastávkový mys.Absolut píše:TT v ose a samozřejmě chodníky.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že už se o tom tady psalo - původní záměr byl, že než společnost začne stavět bude už tramvaj dávno jezdit k metru - jenže stavba TT se o nějaký rok zdržela, ale stavba domu nepočkala ... buďme rádi, že tam ten trojúhelník mohl zůstat - asi tam bylo věcné břemenoP_V píše:Náhodou jsem si v parcelní mapě všiml, že celá ulička, v níž je nynější konečná, patří té společnosti, která tam staví bytové domy.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Tramvajová trať bude uprostřed - a rozkopané je tam nyní tak protože v místech zastávek Laurová a Radlická škola bude Radlická ulice rozšířená.6432 píše:Chtěl jsem se zeptat, jak to bude vypadat v Radlické ulici jako jestli bude tramvajová trať nalevo nebo napravo ( ve směru k metru Radlická) nebo uprostřed silnice, a zdali tam budou chodníky...ted je to tam rozkopané, silnice taky napůl uřízlá a vůbec nevím jaký to tam bude..dík
viz. mapka na stránkách Metroprojektu:
http://www.metroprojekt.cz/images/galle ... a_2000.jpg
+ další info:
http://www.metroprojekt.cz/showdoc.do?d ... jektyId=21
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Proxi, ber to tak, jak to je. Bude to na hodně etap. Nádražní se dala zavřít úplně, Sokolovská je hodně široká a lépe se etapizovalo. Nádražní i Sokolovská jsou ulice, kde dnes je TT, takže to tam bylo i jinak se sítěmi, pod vozovkou jsou často chráničky v takové hloubce, která není únosnáí pro TT. Nádražní úplně pusť z halvy, to byla jen rekonstrukce TT a plynovodu, vozovky zůstaly beze změn, neboť dle TSK byly v pořádku.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
To je zvláštní, že v Nádražní to šlo (trojúhelník Na Knížecí + úsek ke smyčce SN na klasice za 6 týdnů včetně zastávek), na Sokolovské ve Vysočanech to šlo (rekonstrukce celé ulice včetně inženýrských sítí, chodníků, vozovek za 4 měcíce)... Proč by to do Radlic najednou nešlo7080 píše:Kdyby šlo jen o samotnou trať, tak by se to asi stihlo, ale vzhledem k tomu, že by mělo jít o rekonstrukci celé ulice plus zrušení trojúhelníku v Laurové, tak se té délce nedivím.