TT Laurová - Radlická

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Další prodloužení na Dívčí Hrady

Příspěvek od P_V » 05.10.2007 23:25

Richard Sadílek píše:Nevíte někdo něco o spekulacích na novou trať do Dívčích Hradů, která by byla pokračováním TT na metro Radlická?
To by tam nejdřív museli postavit to velké sídliště, které se tam plánovalo, aby to mělo smysl.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Richard Sadílek
Uživatel
Příspěvky: 46
Registrován: 08.9.2007 20:02
Bydliště: Luka
Kontaktovat uživatele:

Další prodloužení na Dívčí Hrady

Příspěvek od Richard Sadílek » 05.10.2007 21:34

Nevíte někdo něco o spekulacích na novou trať do Dívčích Hradů, která by byla pokračováním TT na metro Radlická?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 01.10.2007 1:21

KZsoci píše:Ještě nečetl jsem celý topic, ale chtěl bych se zeptát, ač mohu ještě vidět trojúhelník Laurová v provozu? Teď vidím, že je výluka, ale to končí na konci zaří - potom obrátí tramvaje opět v trojúhelníku? :) Ještě letos chtěl bych cestovat do Prahy. :)
Nyní je 3denní výluka na Laurové, ale poté bude trojúhelník ještě několik měsíců v provozu.

Uživatelský avatar
KZsoci
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04.11.2006 0:13
Bydliště: Budapešť, Maďarsko

Příspěvek od KZsoci » 30.9.2007 23:18

Ještě nečetl jsem celý topic, ale chtěl bych se zeptát, ač mohu ještě vidět trojúhelník Laurová v provozu? Teď vidím, že je výluka, ale to končí na konci zaří - potom obrátí tramvaje opět v trojúhelníku? :) Ještě letos chtěl bych cestovat do Prahy. :)

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 30.9.2007 8:19

Petr píše:Pokud se něco nezměnilo, zastávky Braunova by měly mít nástupní ostrůvky, protisměrně umístěné a v jejich místech by trať měla být vždy vyosena opačným směrem, aby se ostrůvek vešel. Ale jak píšu - snad se to nezměnilo....
Díky za info - takový komfort jsem ani nečekal :D

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 29.9.2007 14:25

Proxy píše:Tak mne napadá, že vlastně nikde zatím nebylo psáno, jak bude vypadat rekonstruovaný úsek Křížová - Laurová? Tipoval bych, že moc změn neproběhne, protože ulice je zde celkem úzká. Předpokládám, že trať zůstane v úrovni vozovky bez preference, ale snad alespoň zastávka Braunova bude řešena jako vídeňská. Ikdyž zajímavější řešení by bylo jako v Karmelitské - tedy rozšíření osovky, parkovací zálivy a zastávkový mys.
Pokud se něco nezměnilo, zastávky Braunova by měly mít nástupní ostrůvky, protisměrně umístěné a v jejich místech by trať měla být vždy vyosena opačným směrem, aby se ostrůvek vešel. Ale jak píšu - snad se to nezměnilo....

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 29.9.2007 13:55

Absolut píše:TT v ose a samozřejmě chodníky.
Tak mne napadá, že vlastně nikde zatím nebylo psáno, jak bude vypadat rekonstruovaný úsek Křížová - Laurová? Tipoval bych, že moc změn neproběhne, protože ulice je zde celkem úzká. Předpokládám, že trať zůstane v úrovni vozovky bez preference, ale snad alespoň zastávka Braunova bude řešena jako vídeňská. Ikdyž zajímavější řešení by bylo jako v Karmelitské - tedy rozšíření osovky, parkovací zálivy a zastávkový mys.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 29.9.2007 10:24

P_V píše:Náhodou jsem si v parcelní mapě všiml, že celá ulička, v níž je nynější konečná, patří té společnosti, která tam staví bytové domy.
Myslím, že už se o tom tady psalo - původní záměr byl, že než společnost začne stavět bude už tramvaj dávno jezdit k metru - jenže stavba TT se o nějaký rok zdržela, ale stavba domu nepočkala ... buďme rádi, že tam ten trojúhelník mohl zůstat - asi tam bylo věcné břemeno

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 29.9.2007 2:08

Náhodou jsem si v parcelní mapě všiml, že celá ulička, v níž je nynější konečná, patří té společnosti, která tam staví bytové domy.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 28.9.2007 22:00

TT v ose a samozřejmě chodníky.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 27.9.2007 21:05

6432 píše:Chtěl jsem se zeptat, jak to bude vypadat v Radlické ulici :o jako jestli bude tramvajová trať nalevo nebo napravo ( ve směru k metru Radlická) nebo uprostřed silnice, a zdali tam budou chodníky...ted je to tam rozkopané, silnice taky napůl uřízlá a vůbec nevím jaký to tam bude..dík :lol:
Tramvajová trať bude uprostřed - a rozkopané je tam nyní tak protože v místech zastávek Laurová a Radlická škola bude Radlická ulice rozšířená.
viz. mapka na stránkách Metroprojektu:
http://www.metroprojekt.cz/images/galle ... a_2000.jpg
+ další info:
http://www.metroprojekt.cz/showdoc.do?d ... jektyId=21

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 27.9.2007 21:00

Chtěl jsem se zeptat, jak to bude vypadat v Radlické ulici :o jako jestli bude tramvajová trať nalevo nebo napravo ( ve směru k metru Radlická) nebo uprostřed silnice, a zdali tam budou chodníky...ted je to tam rozkopané, silnice taky napůl uřízlá a vůbec nevím jaký to tam bude..dík :lol:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 18.9.2007 12:13

Ještě k Nádražní: Tam byly bkv na sendviči - štěrku obaleném geotextilií. Jednoduššé demontáž, než v Sokolovské.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 18.9.2007 12:00

Proxi, ber to tak, jak to je. Bude to na hodně etap. Nádražní se dala zavřít úplně, Sokolovská je hodně široká a lépe se etapizovalo. Nádražní i Sokolovská jsou ulice, kde dnes je TT, takže to tam bylo i jinak se sítěmi, pod vozovkou jsou často chráničky v takové hloubce, která není únosnáí pro TT. Nádražní úplně pusť z halvy, to byla jen rekonstrukce TT a plynovodu, vozovky zůstaly beze změn, neboť dle TSK byly v pořádku.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 18.9.2007 11:33

7080 píše:Kdyby šlo jen o samotnou trať, tak by se to asi stihlo, ale vzhledem k tomu, že by mělo jít o rekonstrukci celé ulice plus zrušení trojúhelníku v Laurové, tak se té délce nedivím.
To je zvláštní, že v Nádražní to šlo (trojúhelník Na Knížecí + úsek ke smyčce SN na klasice za 6 týdnů včetně zastávek), na Sokolovské ve Vysočanech to šlo (rekonstrukce celé ulice včetně inženýrských sítí, chodníků, vozovek za 4 měcíce)... Proč by to do Radlic najednou nešlo :?:

Odpovědět