TT Laurová - Radlická
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Laurová - Radlická
Aktuálně to vypadá, že poslední den provozu trojúhelníku na Laurové bude pátek 28. března.
Linka 6 bude zkrácena do zastávky Na Knížecí, kde bude pro pár spojů i manipulační zastávka -objezd v protisměru MSO, tj. Nádražní > Za ženskými domovy > Radlická > Plzeňská. Náhradní dopravu asi bohužel skutečně zajistí Hotliner Zdroj: JR-portál
Linka 6 bude zkrácena do zastávky Na Knížecí, kde bude pro pár spojů i manipulační zastávka -objezd v protisměru MSO, tj. Nádražní > Za ženskými domovy > Radlická > Plzeňská. Náhradní dopravu asi bohužel skutečně zajistí Hotliner Zdroj: JR-portál
Re: TT Laurová - Radlická
Takže se omlouvám za sezinformaci o ukončení linky 6 na Křížové. Není o tom ani zmínka. Jen to, že rekonstrukce bude probíhat od Křížové za obloukem směr Laurová...
Dále jen potvrzuji, že zastávka Sazka arena se skutečně bude přejmenovávat stejně jako aréna podle jména nového majitele - tedy "outů arena"
Dále jen potvrzuji, že zastávka Sazka arena se skutečně bude přejmenovávat stejně jako aréna podle jména nového majitele - tedy "outů arena"
Re: TT Laurová - Radlická
Fořtíku já bych v tom logiku nehledal. Tady v Praze se nerozhoduje podle logiky, ale podle aktuálních zájmů. Taky bych se mohl ptát, proč v Radlické ulici neomezili IGK na 1x1 pruh, i když po zprovozněmí Mrázovky by teoreticky veškerá průjezdná doprava měja jet tunelem. Pak by se mohla zřídit zastávka před sídlem Mafry a odklonila by se tam 6. To by mě přišlo logické, protože 6 přes knížecí je k ničemu, tam už jsou 3 linky a Mafra je už od Anděla docela daleko. Další zastávka by se dala zřídit někde u křížení Radlické s Bieblovou. Podle mě by tyto kroky krásně zlepšily obsluhu dané oblasti.Fořtík píše:No jasně, lepší něco, než nic. Ale proč tam musí být pro auta dva pruhy? Stejně se tam auta s tramvají navzájem zdržujou, bo když můžou jet auta, tak nemůže tramvaj a naopak.
Naposledy upravil(a) Marek B. dne 13.3.2008 20:41, celkem upraveno 1 x.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Laurová - Radlická
No jasně, lepší něco, než nic. Ale proč tam musí být pro auta dva pruhy? Stejně se tam auta s tramvají navzájem zdržujou, bo když můžou jet auta, tak nemůže tramvaj a naopak.Absolut píše:Fořtíku, tam nebylo co vymyslet. Byly dva kolizní pořadavky a velký tlak, aby tam ta tramvaj nejezdila vůbec. Řešení s tramvají stojící několik let ve frontě za IGK než se rozšíří křižovatka mi připadá o dost lepší, než aby tam ta tramvaj nejezdila.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: TT Laurová - Radlická
Fořtíku, tam nebylo co vymyslet. Byly dva kolizní pořadavky a velký tlak, aby tam ta tramvaj nejezdila vůbec. Řešení s tramvají stojící několik let ve frontě za IGK než se rozšíří křižovatka mi připadá o dost lepší, než aby tam ta tramvaj nejezdila.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Laurová - Radlická
Souhlas. Přímý pruh umístěný na koleje snad vymýšlel úplný deb*l!P_V píše:Té křižovatce by hlavně prospělo rozšíření Radlické od tunelu až k ní a zřízení řadicích pruhů pro GK.
Re: TT Laurová - Radlická
Opravdu nevím jak to bude /jestli vůbec/ s linkou 6 a jejím ukončením na Křížové. Toto je pouze informace z jisté porady. Co se týká kaliforňana, tak ten by klidně mohl být umístěn někde mezi vjezdem do tunelu a přejezdem k zastávce Křížová - tedy na rovině a nikoliv pouze v prostoru Křížové...
Pokud by zde byly nasezeny KT, tak by mohlo dojít k prodloužení intervalu v souvislosti s dvojnásobnou kapacitou KT a tedy její "křižování" na jiném místě než u Žeňáků.
Pokud by zde byly nasezeny KT, tak by mohlo dojít k prodloužení intervalu v souvislosti s dvojnásobnou kapacitou KT a tedy její "křižování" na jiném místě než u Žeňáků.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Laurová - Radlická
O té křižovatce Za Ženskými domovy jsem začal protže MF napsal 9.3.2008, 11:47 ve vlakne "Vyluky a jina omezeni" toto: Tak jsem se včera dozvěděl toto: Uzavření trati na Laurovou od 1. 5. 2008. Ukončení linky 6 v zastávce Křížová. Nový trojúhelník pro T3 asi nebude , takže budou nasazeny KT8. Na opravu křižovatky Ženské domovy nejsou peníze...
A take tam taky byl prispevek, ze to spis bude X-6 Hotliner...to vidim taky nejrealneji
A take tam taky byl prispevek, ze to spis bude X-6 Hotliner...to vidim taky nejrealneji
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: TT Laurová - Radlická
Říjen. Jak jsem psal už mockrát.
Budoucí rozšíření křižovatky je přesně důvod, proč ji teď nerekonstruovat.
Pozemky potřebné k rozšíření jsou předmětem kšeftu
Budoucí rozšíření křižovatky je přesně důvod, proč ji teď nerekonstruovat.
Pozemky potřebné k rozšíření jsou předmětem kšeftu
Re: TT Laurová - Radlická
Té křižovatce by hlavně prospělo rozšíření Radlické od tunelu až k ní a zřízení řadicích pruhů pro GK.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Laurová - Radlická
Ano, souhlasím - navíc to ani není technicky možné Kaliforňan je totiž velice citlivý na to, aby trať byla přímá a rovná, což na Křížové není (zastávka pouze pro 2xT a před ní oblouček) Nehledě na fakt, že v křižovatce u Ženských domovů je potkávací místo a tak dibilně udělaný program SSZ, že míjení KT je zde prakticky vyloučenoAbsolut píše:Žádný přejezd na Křížové se v souvislosti s křižovatkou Radlická x Za Ženskými domovy neplánuje.
Problém se skrývá pod asfaltem, neb podloží se neměnilo od první poloviny 80. let, kdy křižovatka vznikla. Svrchní železo pak bylo vyměněno před pár lety, kdy se obnovoval provoz po stavbě Mrázovky Jinak jsem slyšel, že zprovoznění tratě nové tratě k metru se díky neprovedené rekonstrukci uskuteční už koncem letních prázdnin...Karosák píše:Se zde tuhle psalo, že bude přejezd na Křížové, protože nejsou drobný na opravu křižovatky Za Ženskými domovy, ale zaráží mě, že je na tom ta křižovatka tak špatně...mě ani nepřipadá...kde je problém
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: TT Laurová - Radlická
Žádný přejezd na Křížové se v souvislosti s křižovatkou Radlická x Za Ženskými domovy neplánuje.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Laurová - Radlická
Se zde tuhle psalo, že bude přejezd na Křížové, protože nejsou drobný na opravu křižovatky Za Ženskými domovy, ale zaráží mě, že je na tom ta křižovatka tak špatně...mě ani nepřipadá...kde je problém
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: TT Laurová - Radlická
Tak to mě není kostek líto ani náhodou. Do centra Prahy (třeba na Malou Stranu) ano, ale jinak nemilosrdně vykopat...Marek B. píše:Spíš je mě líto, že znovu nezadláždili i TT. Kostky beru jako esteticky významnou součást (nejen) centra Prahy.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Laurová - Radlická
tak tak.. kostky patri do ulic!
bohuzel, hlukove normy jsou svine a tak krizovatky v kostkach mizi jedna za druhou - palackeho namesti, albertov, letensky tunel...
bohuzel, hlukove normy jsou svine a tak krizovatky v kostkach mizi jedna za druhou - palackeho namesti, albertov, letensky tunel...