jenže moc nevěřim tomu, že to nastane stane se to nejhorší co se stane, nějak nevěřím, že by bylo jinak, tudíž prodlouží trať a prodlouží šestku...Mapl píše:Vždyť se taky bavíme o časech, až TT na Laurovou nepojede.
Mohla by se točit z Knížecí na Anděl a z Andělu po stávající trase na Kubánské náměstí a je po problému.
TT Laurová - Radlická
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Vždyť se taky bavíme o časech, až TT na Laurovou nepojede.DJ LA DÉFENSE píše:Přátelé, ale 6 v téhle trase je více než nevyhovující, ukaž mi i*diota, který 6 z Laurové pojede na Karlák. Já raději vylezu na Andělu. A pokud chceš k Národní třídě?? Máš na vyběr z Anděla čistě teoreticky kadžé 4 minuty devítku a nebo metro... Linka 6 v této podobě představuje zbytečný luxus a podtrhává absurditu tratě na Laurovou, kdyby tam vedla linka odjinud byl bych ochoten pochopit její účel.
Mohla by se točit z Knížecí na Anděl a z Andělu po stávající trase na Kubánské náměstí a je po problému.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Přátelé, ale 6 v téhle trase je více než nevyhovující, ukaž mi i*diota, který 6 z Laurové pojede na Karlák. Já raději vylezu na Andělu. A pokud chceš k Národní třídě?? Máš na vyběr z Anděla čistě teoreticky kadžé 4 minuty devítku a nebo metro... Linka 6 v této podobě představuje zbytečný luxus a podtrhává absurditu tratě na Laurovou, kdyby tam vedla linka odjinud byl bych ochoten pochopit její účel.
Už se nějak vyřešila ta křižovatka Za ženskými domovy x Radlická?? Rovný pruh je na kolejích, bohužel většina ševců se tam chová... nepatřičně a zvoní na auta před nima i když řidič vozidla s tím nemůže nic dělat.
Už se nějak vyřešila ta křižovatka Za ženskými domovy x Radlická?? Rovný pruh je na kolejích, bohužel většina ševců se tam chová... nepatřičně a zvoní na auta před nima i když řidič vozidla s tím nemůže nic dělat.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: Laurová - linka 231
Pokud pominu paskvil "nejoptimálnější", tak to pořád není ono. Uvažování typu "jednoúčelová linka, co substrát tady posbírá a tady vyloží" je poněkud krátkozraké.Mapl píše:Myslím, že by bylo nejoptimálnější zavést novou linku, která by jezdila prostě Na Knížecí - Laurová a zpět.
Trať na Radlickou vyřeší následující (z pohledu ranní špičky):
- lidi, co dosud jezdí 6 do centra, nepřijdou o přímé spojení
- lidi, co dosud přestupují u Anděla na metro, se pravděpodobně (nejsem odtamtud, místní mě prosím opraví) přemístí na Radlickou: nejsou tam takové zácpy jako směrem do centra, je to mělčí stanice, nehemží se tam tolik lidí z různých směrů jako u Anděla.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Absolut: tak jinak: výhoda možná, ale jde o to, kdy je na tu výhodu nárok.
Je pravdou že autem jezdím do centra minimálně (jsem nejšotoušovatější šotouš a nejekologičtější zelenej ze všech tady ), ale rozdíl mezi cestou Letná-Orionka v neděli v 5,30 a 15,30 jsem popisoval už mockrát.
Jinak na uvedenou trasu je nejjistější (nezkoumal jsem , zda nejrychlejší) čímkoliv včetně pěšky na Vlt., C na IPP, a 10,16 na Or. Když jsem mimořádně línej, a mám nadměrně času, tak 26 na Olš.nám a 136, (a trnu, kde zůstaneme čumět, rizikovejch míst je tolik) ale v životě by mě nenapadlo spoléhat na 5 jen proto, že je to bez přestupu (z Flóry se to dojde). Natož abych jel třeba 14+10.
Je pravdou že autem jezdím do centra minimálně (jsem nejšotoušovatější šotouš a nejekologičtější zelenej ze všech tady ), ale rozdíl mezi cestou Letná-Orionka v neděli v 5,30 a 15,30 jsem popisoval už mockrát.
Jinak na uvedenou trasu je nejjistější (nezkoumal jsem , zda nejrychlejší) čímkoliv včetně pěšky na Vlt., C na IPP, a 10,16 na Or. Když jsem mimořádně línej, a mám nadměrně času, tak 26 na Olš.nám a 136, (a trnu, kde zůstaneme čumět, rizikovejch míst je tolik) ale v životě by mě nenapadlo spoléhat na 5 jen proto, že je to bez přestupu (z Flóry se to dojde). Natož abych jel třeba 14+10.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Káeme, v tomhle se neshodneme, přímá linka do centra JE výhoda, pokud lidem stojí za to s ní jezdit a jedou s ní. Lidé nemilují přestupy a lidé také nemilují dlouhé docházkové vzdálenosti od IAD. Je-li v nabídce bezproblémová MHD směrem do centra, pak ji jsou ochotni použít.
Uvažuješ pokřiveně, protože počítáš své přesuny tak, aby byly MHD časově co nejkratší bez ohledu na komfort a nejezdíš po Praze IAD.
Příklad - moje trasa Strašnice - Letná, v noci IAD za 12 minut od domu k domu (no dobře, ne úplně předpisově), ale 20 minut hledání vhodného místa na parkování. d-51 vychází jenom o pár minut pomalejší, ale zato nejede kdykoli já chci.
Se ženou jsme jezdívali Strašnice - Laurová také pomocí IAD i MHD. V době Hotlinerovské a-X14 častěji IAD, protože nefungoval přímý přestup z d-24 na d-14 na Moráni. Kolegyně to jezdila m-A + m-B + a-x14. Jenomže tahle kombinace byla "vražedná", bo směna začínala ve středu 17:00 a v pátek 18:00 čili cesta m-B z Můstku na Anděl v největší špičce - to mi fakt vyšlo lépe vystát si 25minut fronty na Jižní Spojce a mezi 23:00 a 0:00 jet domů spokojene felinou
Mapl: Pokud jsi si nevšiml, tak ta trať tam už je, jenom se o kousek prodlužuje. Je to vidět, že tu oblast znáš jenom z mapy linkového vedení.
Uvažuješ pokřiveně, protože počítáš své přesuny tak, aby byly MHD časově co nejkratší bez ohledu na komfort a nejezdíš po Praze IAD.
Příklad - moje trasa Strašnice - Letná, v noci IAD za 12 minut od domu k domu (no dobře, ne úplně předpisově), ale 20 minut hledání vhodného místa na parkování. d-51 vychází jenom o pár minut pomalejší, ale zato nejede kdykoli já chci.
Se ženou jsme jezdívali Strašnice - Laurová také pomocí IAD i MHD. V době Hotlinerovské a-X14 častěji IAD, protože nefungoval přímý přestup z d-24 na d-14 na Moráni. Kolegyně to jezdila m-A + m-B + a-x14. Jenomže tahle kombinace byla "vražedná", bo směna začínala ve středu 17:00 a v pátek 18:00 čili cesta m-B z Můstku na Anděl v největší špičce - to mi fakt vyšlo lépe vystát si 25minut fronty na Jižní Spojce a mezi 23:00 a 0:00 jet domů spokojene felinou
Mapl: Pokud jsi si nevšiml, tak ta trať tam už je, jenom se o kousek prodlužuje. Je to vidět, že tu oblast znáš jenom z mapy linkového vedení.
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Laurová - linka 231
Káem: Ono s tou 231 by to mohl být celkem problém. Ona sice by mohla od zastávky Ke Koulce jet na Laurovou a poté zpátky na Na Knížecí, ale lidi jedoucí ve směru z Knížecí na Laurovou by museli absolvovat trasu přes Kesnerku a Dívčí hrady, za což by moc nadšení asi nebyli.
Myslím, že by bylo nejoptimálnější zavést novou linku, která by jezdila prostě Na Knížecí - Laurová a zpět.
Klidně by mohla být ta nová linka na Laurovou zpřejezdovaná s linkou 231, ale nevím, jestli by všechny vazby vycházely a zdali by to bylo zapotřebí, možná síše ne... S 231 jsem jel všehovšudy jednou nebo dvakrát a vyjma linkového vedení o té oblasti totiž příliš nevím mnoho...
Jinak lidí s podobným názorem jako máš ty nebo např. já, znám víc.
Myslím, že by bylo nejoptimálnější zavést novou linku, která by jezdila prostě Na Knížecí - Laurová a zpět.
Klidně by mohla být ta nová linka na Laurovou zpřejezdovaná s linkou 231, ale nevím, jestli by všechny vazby vycházely a zdali by to bylo zapotřebí, možná síše ne... S 231 jsem jel všehovšudy jednou nebo dvakrát a vyjma linkového vedení o té oblasti totiž příliš nevím mnoho...
Jinak lidí s podobným názorem jako máš ty nebo např. já, znám víc.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Proxy: Tak to se letos nezačne. Všichni kromě vítěze se odvolají, zruší se to, vypíše nové, někdo to dá k soudu, pak se přijde na nějakej úplatek.
Mapl: Jakto že jsem si tě dřív nevšiml s takovými názory, ty jseš můj člověk! Stačilo by nepatrně změnit trasu 231 a je vyřešeno.
Absolut: To není výhoda, ale nevýhoda. Jen to ještě nevíš.
Mapl: Jakto že jsem si tě dřív nevšiml s takovými názory, ty jseš můj člověk! Stačilo by nepatrně změnit trasu 231 a je vyřešeno.
Absolut: To není výhoda, ale nevýhoda. Jen to ještě nevíš.