TT Laurová - Radlická

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Odpovědět
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 08.3.2007 17:11

Mapl píše:Vždyť se taky bavíme o časech, až TT na Laurovou nepojede. 8-)
Mohla by se točit z Knížecí na Anděl a z Andělu po stávající trase na Kubánské náměstí a je po problému. Z:idea:
jenže moc nevěřim tomu, že to nastane stane se to nejhorší co se stane, nějak nevěřím, že by bylo jinak, tudíž prodlouží trať a prodlouží šestku...

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 08.3.2007 17:08

DJ LA DÉFENSE píše:Přátelé, ale 6 v téhle trase je více než nevyhovující, ukaž mi i*diota, který 6 z Laurové pojede na Karlák. Já raději vylezu na Andělu. A pokud chceš k Národní třídě?? Máš na vyběr z Anděla čistě teoreticky kadžé 4 minuty devítku a nebo metro... Linka 6 v této podobě představuje zbytečný luxus a podtrhává absurditu tratě na Laurovou, kdyby tam vedla linka odjinud byl bych ochoten pochopit její účel.
Vždyť se taky bavíme o časech, až TT na Laurovou nepojede. 8-)
Mohla by se točit z Knížecí na Anděl a z Andělu po stávající trase na Kubánské náměstí a je po problému. Z:idea:

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 08.3.2007 16:56

Přátelé, ale 6 v téhle trase je více než nevyhovující, ukaž mi i*diota, který 6 z Laurové pojede na Karlák. Já raději vylezu na Andělu. A pokud chceš k Národní třídě?? Máš na vyběr z Anděla čistě teoreticky kadžé 4 minuty devítku a nebo metro... Linka 6 v této podobě představuje zbytečný luxus a podtrhává absurditu tratě na Laurovou, kdyby tam vedla linka odjinud byl bych ochoten pochopit její účel.

Už se nějak vyřešila ta křižovatka Za ženskými domovy x Radlická?? Rovný pruh je na kolejích, bohužel většina ševců se tam chová... nepatřičně a zvoní na auta před nima i když řidič vozidla s tím nemůže nic dělat.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 08.3.2007 16:40

Přesně takhle d-6 končila, dokud nebyla trať na Barrandov ani smyčka Smíchovské nádraží. Do Hlubočep jezdila jen d-12 (dvojice), blok Ženských domovů objížděla d-6 (dvojice), na Laurovou jezdila d-14 (sóla).

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 08.3.2007 15:39

Nápad trainzjohnyho je lepší. Do Hlubočep by se asi fakt vozil pouze vzduch... :oops:

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 08.3.2007 15:37

Radši než do Hlubočep, bych jí nechal jen na Anděl jako doposud, pak Na knížecí a pak tou velmi sporadicky využívanou spojkou zpět na Anděl (pro změnu ten od Plzeňské), dokonce by to mohla jezdit i s lidma a být tak jako 21 polookružní :lol: :lol: :idea:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 08.3.2007 15:18

To je dokonalé zvyšování kvality MHD, zrušit lidem zastávku, protože si přece můžou někam dojít pěšky :cry:

Co by ta d-6 vozila na HLUBOČEPY kromě vzduchu???

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 08.3.2007 15:04

Káem píše:Lidi z Křížové si DOJDOU pár desítek metrů na stanici SN.

A nebo tak, to mě nedošlo... :oops: :lol:
Tím spíše je zbytečnost TT na Radlickou. :roll:
Linku 6 bych po zrušení trojúhelníku Laurová vedl takto:
6 - KUB. NÁM. ...... - Anděl - Na Knížecí - Smíchovské nádraží - HLUBOČEPY

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 08.3.2007 14:59

Mapl píše:Karotka: Myslíš, že ti lidi z Křížové budou jezdit na Radlickou na metro? :lol: :lol:
:)
Lidi z Křížové si DOJDOU pár desítek metrů na stanici SN.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 08.3.2007 14:56

Karotka: Myslíš, že ti lidi z Křížové budou jezdit na Radlickou na metro? :lol: :lol:
Leda cestující nastupující na Laurové, avšak pořád je rychlejší si vystát kolonu, než dojet na Radlickou a jet o dvě stanice metrem (přičemž jedna hooodně dlouhá) více. :roll: Z:idea:
Myslím, že všechno by vyřešila nová linka (ex x14). :)

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: Laurová - linka 231

Příspěvek od Karotka » 08.3.2007 13:58

Mapl píše:Myslím, že by bylo nejoptimálnější zavést novou linku, která by jezdila prostě Na Knížecí - Laurová a zpět. Z:idea:
Pokud pominu paskvil "nejoptimálnější", tak to pořád není ono. Uvažování typu "jednoúčelová linka, co substrát tady posbírá a tady vyloží" je poněkud krátkozraké.
Trať na Radlickou vyřeší následující (z pohledu ranní špičky):
- lidi, co dosud jezdí 6 do centra, nepřijdou o přímé spojení
- lidi, co dosud přestupují u Anděla na metro, se pravděpodobně (nejsem odtamtud, místní mě prosím opraví) přemístí na Radlickou: nejsou tam takové zácpy jako směrem do centra, je to mělčí stanice, nehemží se tam tolik lidí z různých směrů jako u Anděla.

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 08.3.2007 12:52

Absolut: tak jinak: výhoda možná, ale jde o to, kdy je na tu výhodu nárok.
Je pravdou že autem jezdím do centra minimálně (jsem nejšotoušovatější šotouš a nejekologičtější zelenej ze všech tady :P :oops: ), ale rozdíl mezi cestou Letná-Orionka v neděli v 5,30 a 15,30 jsem popisoval už mockrát.
Jinak na uvedenou trasu je nejjistější (nezkoumal jsem , zda nejrychlejší) čímkoliv včetně pěšky na Vlt., C na IPP, a 10,16 na Or. Když jsem mimořádně línej, a mám nadměrně času, tak 26 na Olš.nám a 136, (a trnu, kde zůstaneme čumět, rizikovejch míst je tolik) ale v životě by mě nenapadlo spoléhat na 5 jen proto, že je to bez přestupu (z Flóry se to dojde). Natož abych jel třeba 14+10.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 08.3.2007 12:10

Káeme, v tomhle se neshodneme, přímá linka do centra JE výhoda, pokud lidem stojí za to s ní jezdit a jedou s ní. Lidé nemilují přestupy a lidé také nemilují dlouhé docházkové vzdálenosti od IAD. Je-li v nabídce bezproblémová MHD směrem do centra, pak ji jsou ochotni použít.

Uvažuješ pokřiveně, protože počítáš své přesuny tak, aby byly MHD časově co nejkratší bez ohledu na komfort a nejezdíš po Praze IAD.

Příklad - moje trasa Strašnice - Letná, v noci IAD za 12 minut od domu k domu (no dobře, ne úplně předpisově), ale 20 minut hledání vhodného místa na parkování. d-51 vychází jenom o pár minut pomalejší, ale zato nejede kdykoli já chci.

Se ženou jsme jezdívali Strašnice - Laurová také pomocí IAD i MHD. V době Hotlinerovské a-X14 častěji IAD, protože nefungoval přímý přestup z d-24 na d-14 na Moráni. Kolegyně to jezdila m-A + m-B + a-x14. Jenomže tahle kombinace byla "vražedná", bo směna začínala ve středu 17:00 a v pátek 18:00 čili cesta m-B z Můstku na Anděl v největší špičce - to mi fakt vyšlo lépe vystát si 25minut fronty na Jižní Spojce a mezi 23:00 a 0:00 jet domů spokojene felinou :D

Mapl: Pokud jsi si nevšiml, tak ta trať tam už je, jenom se o kousek prodlužuje. Je to vidět, že tu oblast znáš jenom z mapy linkového vedení.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Laurová - linka 231

Příspěvek od Mapl » 08.3.2007 10:55

Káem: Ono s tou 231 by to mohl být celkem problém. Ona sice by mohla od zastávky Ke Koulce jet na Laurovou a poté zpátky na Na Knížecí, ale lidi jedoucí ve směru z Knížecí na Laurovou by museli absolvovat trasu přes Kesnerku a Dívčí hrady, za což by moc nadšení asi nebyli. :wink:

Myslím, že by bylo nejoptimálnější zavést novou linku, která by jezdila prostě Na Knížecí - Laurová a zpět. Z:idea:
Klidně by mohla být ta nová linka na Laurovou zpřejezdovaná s linkou 231, ale nevím, jestli by všechny vazby vycházely a zdali by to bylo zapotřebí, možná síše ne... S 231 jsem jel všehovšudy jednou nebo dvakrát a vyjma linkového vedení o té oblasti totiž příliš nevím mnoho... :oops:

Jinak lidí s podobným názorem jako máš ty nebo např. já, znám víc. :D

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 08.3.2007 10:45

Proxy: Tak to se letos nezačne. Všichni kromě vítěze se odvolají, zruší se to, vypíše nové, někdo to dá k soudu, pak se přijde na nějakej úplatek.
Mapl: Jakto že jsem si tě dřív nevšiml s takovými názory, ty jseš můj člověk! Stačilo by nepatrně změnit trasu 231 a je vyřešeno.
Absolut: To není výhoda, ale nevýhoda. Jen to ještě nevíš.

Odpovědět