Nikdy se to nedělalo. Nikdy tam nejezdila.adam_r píše:Muzu se zeptat na duvod, proc tam wana nesmi vubec? Je sice delsi nez T3, ale rozhodne je kratsi a ma uzsi prujezdny profil, nez KT8, takze na povoleni dispecera bych nevidel problem. Je tedy nejaky technicky duvod?
TT Laurová - Radlická
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Muzu se zeptat na duvod, proc tam wana nesmi vubec? Je sice delsi nez T3, ale rozhodne je kratsi a ma uzsi prujezdny profil, nez KT8, takze na povoleni dispecera bych nevidel problem. Je tedy nejaky technicky duvod?Petr píše:Tento zákaz je zveřejněn, jde o první dodatek ODŘ 5/2007, kde je jednoznačce stanoveno, že na Laurovou nesmí wana (T3R.PLF) vůbec a dvojice + 14T + KT8 jen se souhlasem a za dozoru dispečinku
A tak už to zveřejněno je. Nebývalo. Já to měl jen v poště s tím, že Wana tam může, ale nesmí tam jet v soupravě s jakýmkoliv vozem + 14T + KT8Petr píše:Tento zákaz je zveřejněn, jde o první dodatek ODŘ 5/2007, kde je jednoznačce stanoveno, že na Laurovou nesmí wana (T3R.PLF) vůbec a dvojice + 14T + KT8 jen se souhlasem a za dozoru dispečinku
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Tento zákaz je zveřejněn, jde o první dodatek ODŘ 5/2007, kde je jednoznačce stanoveno, že na Laurovou nesmí wana (T3R.PLF) vůbec a dvojice + 14T + KT8 jen se souhlasem a za dozoru dispečinkuMF píše:Oni tam nesmí na základě zákazu PDT. Tento zákaz nikde není zveřejněn, nicméně pokud se v síti pohybují vlaky neurčené jízdním řádem (cvičné, zkučební) tak jízdy povoluje dopravní dispečer a ten jim tam nepovolí jet. Fyzicky je to však možné (a bylo i předtím), ale je nutno před jízdou se soupravou či KT či 14T nechat prověřit čistotu a průjezdnost celé kusé koleje, aby nenastal stav jako nedávno, kdy kvůli lešení, které bylo postaveno do profilu musel jet na místo jeřáb a první vůz přizvednout, aby došlo k přestavení výhybky. Pokud je dispečerem prověřen stav, je možné jízdu v odůvodněných případech povolit.
Oni tam nesmí na základě zákazu PDT. Tento zákaz nikde není zveřejněn, nicméně pokud se v síti pohybují vlaky neurčené jízdním řádem (cvičné, zkučební) tak jízdy povoluje dopravní dispečer a ten jim tam nepovolí jet. Fyzicky je to však možné (a bylo i předtím), ale je nutno před jízdou se soupravou či KT či 14T nechat prověřit čistotu a průjezdnost celé kusé koleje, aby nenastal stav jako nedávno, kdy kvůli lešení, které bylo postaveno do profilu musel jet na místo jeřáb a první vůz přizvednout, aby došlo k přestavení výhybky. Pokud je dispečerem prověřen stav, je možné jízdu v odůvodněných případech povolit.
Re: capa
Prosím, jaktože by nemohly do Laurové dvojice/KT8?? Včera tam zkoušely 2xT6 a vyšlo jim to krásně, tak mi to prosím někdo vysvětlete....MOp píše:Vážně?
O tom nic nevíme .-)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Doplnění
Doplním:
Obrázky číslo 18 a 19.Autor D 1/2, § 55 píše:14. Návěst "Stáhni sběrač" označuje překážku na trolejovém vedení. Do takto označeného úseku nesmí vjet žádná tramvaj se sběračem proudu v provozní poloze. Návěst je shodného provedení jako návěst "Úsekový dělič" s výjimkou uspořádání odrazových skel, která jsou umístěna do tvaru písmene "V", umístěného symetricky k úhlopříčce tabulky. Tabulka se umisťuje na vrchol tak, aby písmeno "V" bylo čitelné.
15. Návěst "Zvedni sběrač" označuje místo, kde řidič může zvednout sběrač proudu zpět do provozní polohy. Návěst je shodného provedení jako návěst "Stáhni sběrač" s výjimkou umístění písmene "V", které se situuje obráceně (s vrcholem vzhůru).
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: capa
Vážně?cap píše:Na Laurove se pres vikend zmenilo - prelozilo zakonceni kuse koleje. Pravdepodobne kvulu stavbe.
O tom nic nevíme .-)
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Mapl: Ano, souhlas, ale neměly by to být linky, které k tomu účelu jedou 2x přes celé město a 5x se v nich vymění lidi. Tím přenášejí nepravidelnosti po celém městě. Tu úlohu, co dáváš busům mohou tramvaje plnit taky a lépe.
Ke 133: Spíš 135 - tím by se vyřešila i absence TT na VN, jinými slovy spojení Nám.Rep - Nám.Míru chicht.
Demon: Částečně pravda, inflace 1,5 je za únor, za leden byla 1,3. Ty výpočty jsou relativní, podívej se ke konkurenci a najdi si, co říká na toto téma Akribiova manželka. Zlatá žena a zlatá slova.
Ke 133: Spíš 135 - tím by se vyřešila i absence TT na VN, jinými slovy spojení Nám.Rep - Nám.Míru chicht.
Demon: Částečně pravda, inflace 1,5 je za únor, za leden byla 1,3. Ty výpočty jsou relativní, podívej se ke konkurenci a najdi si, co říká na toto téma Akribiova manželka. Zlatá žena a zlatá slova.