Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
XSC
- Uživatel
- Příspěvky: 1567
- Registrován: 19.11.2004 21:38
- Bydliště: 8,24,B
Příspěvek
od XSC » 30.1.2007 19:16
Káem píše:Proč? V tom bych se stejně nevyznal. Čili jestli to chápu, tak oni se tam jdou podívat, jestli to tam jako je, ty Radlice a to všechno vokolo. Pak vydaj rozhodnutí, že to tam tedy stále je a že se můžou jít podívat podruhý, jestli, když to tam tedy pořád je, tam taky jde něco postavit. Možná, že rozhodnou že tam něco postavit jde. Pak vypíšou soutěž na veřejnou zakázku, a se všemi odvoláními a několikerým zrušením uplyne platnost toho zjištění, že tam ty Radlice stále jsou a bude třeba tam vyrazit znova. Pochopil jsem to tak nějak, jo?
Až tak tragické to být nemusí, stavební řízení a výběrové řízení na zhotovitele stavby může běžet současně. To je vidět u stavby dálnic - zhotovitel je vybrán a čeká se na SP. Zadání stavby se totiž mění jen minimálně.
Navíc v tomto případě bych čekal tlak od ČSOB dokončit stavbu tak, aby se jim nevrtali před právě dokončeným barákem.
Naposledy upravil(a)
XSC dne 30.1.2007 19:17, celkem upraveno 1 x.
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 30.1.2007 15:14
Káem, pochopil jsi to úplně blbě. To je jako kdybys napsal, že se jdeš do obchodu, podívat se, jak vypadá rohlík a přitom už to 43 let víš a jdeš si ho prostě koupit, protože sám Ti domů nepřiletí a musíš za něj zaplatit.
A to samé musíš udělat i s talířkem, nožem, máslem a sýrem, pokud chceš mít rohlík překrojený napůl, namazaný máslem a na tomplátek sýra.
Tramvajová trať taky sama nepřiletí, musíš jí zaplatit a musíš předtím někam jít a něco si koupit.
-
Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Káem » 30.1.2007 12:30
Absolut píše:Káem, je to územní řízení. Pokud bude územní povolení, což bude, pak se zahájí stavební řízení. Někde si o tom něco přečti
Proč? V tom bych se stejně nevyznal. Čili jestli to chápu, tak oni se tam jdou podívat, jestli to tam jako je, ty Radlice a to všechno vokolo. Pak vydaj rozhodnutí, že to tam tedy stále je a že se můžou jít podívat podruhý, jestli, když to tam tedy pořád je, tam taky jde něco postavit. Možná, že rozhodnou že tam něco postavit jde. Pak vypíšou soutěž na veřejnou zakázku, a se všemi odvoláními a několikerým zrušením uplyne platnost toho zjištění, že tam ty Radlice stále jsou a bude třeba tam vyrazit znova. Pochopil jsem to tak nějak, jo?
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 30.1.2007 10:54
Káem, je to územní řízení. Pokud bude územní povolení, což bude, pak se zahájí stavební řízení. Někde si o tom něco přečti
-
Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Pajda » 30.1.2007 10:26
Je to územní řízení, takže by to nemuselo být na stovky let. Není to už jen jako dosud záměr (čti myšlenka nebo lépe úvaha)
-
Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Káem » 30.1.2007 9:10
Pajda: Tak voni se tam teprve jako půjdou podívat, jak to tam vypadá? No tak to o TT nemám obavu.
-
NT
Příspěvek
od NT » 10.4.2006 18:11
Otázka, kde nejlépe zakončit radlickou trať, je snadno zodpověditelná...
Stačí se podívat na mapu: nedaleko od plánované konečné se nachází dostatečně významný cíl - Malvazinky, který obsluhuje ve špičkách silně přetížená linka 137 (vzhledem k silnému stoupání přímo ze Smíchova tady nejezdí kloubové autobusy). Pokud není vůle k návratu trolejbusů, které by zvládly v kloubové verzi (obě zadní nápravy hnací) zdejší dopravní zátěž lépe a bez smradu, stálo by za úvahu prodloužit tam podzemním úsekem právě tramvaj. Rozhodně zde by podzemní tramvaj vzhledem k hustému osídlení měla smysl, ne jako v případě Suchdola, kde plánovaná trasa zbytečně doslova provrtává liduprázdné kopce.
Na teď plánované konečné by tak byla jen mezilehlá manipulační jednokolejná smyčka, dočasná konečná po dobu výstavby.
-
Kit
Příspěvek
od Kit » 14.2.2006 18:17
Proxy píše:Podle mého tušení je v ÚP stále nová čtvrť na Dívčích Hradech a pokud radní pro dopravu na P5 ještě nezměnil názor, tak je prodloužení tramvajové tratě tímto směrem v dlouhodobém plánu podporováno.
Dívčí Hrady jsou v územním plánu jako území, jehož rozvoj je otevřen a ponechán pro příští generace. Nekecám. Tramvaj je asi nejlepší řešení.
-
KM
Příspěvek
od KM » 06.2.2006 15:46
Kocour: "tramvaj z Radlic. Taky by se to dalo napojit na jinonické nádraží."
Ano, chichichi. Aby na nádraží aspoň něco jezdilo. Přestupující cestující se tam ovšem budou hromadit.
-
Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Proxy » 06.2.2006 13:17
kocour píše:Na Dívčích hradech se za totáče plánovalo sídliště. Nevím, co je v ÚP dneska a nechce se mi to hledat, ale kdyby se tam nějaká menší nová čtvrť postavila, pak by mělo smysl oritáhnout tam tramvaj z Radlic. Taky by se to dalo napojit na jinonické nádraží.
Podle mého tušení je v ÚP stále nová čtvrť na Dívčích Hradech a pokud radní pro dopravu na P5 ještě nezměnil názor, tak je prodloužení tramvajové tratě tímto směrem v dlouhodobém plánu podporováno.
-
Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Neral » 04.2.2006 2:52
dpkontakt 2/06 píše:Zde je ovšem nutné zmínit negativní skutečnost, že vzhledem k nepokrytí požadavků na financování realizace této akce v investičním plánu na rok 2006 již nelze počítat s naplněním původního předpokladu zahájení stavebních prací v tomto roce.
Vida jak složitě se dá říct "Letos na to nejsou peníze"...
-
Tom
- Uživatel
- Příspěvky: 864
- Registrován: 15.11.2003 21:58
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tom » 03.2.2006 22:26
P_V nebo snad PAT a MAT? píše:...
ajeto!
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4079
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 03.2.2006 22:24
dpkontakt 2/06 píše:Zde je ovšem nutné zmínit negativní skutečnost, že vzhledem k nepokrytí požadavků na financování realizace této akce v investičním plánu na rok 2006 již nelze počítat s naplněním původního předpokladu zahájení stavebních prací v tomto roce.