Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mapl » 08.3.2007 9:19
Absolut píše:Vždyť takhle jezdil několik let místo tramvaje bus x14.
Tramvaj má zásadní výhodu, že jede dál než na Anděl. Vyšší komfort cesty do centra, méně přestupů.
Od roku 1999 do roku 2004 jsem jezdil na Laurovou 2x týdně do práce. Přestupy přes autobus nebyly příjemné.
Ale zase kvůli tomu, aby lidi nemuseli přestupovat, tak mi přijde až moc zbytečné stavět kvůli tomu trať na Radlickou!! Na to DP ani Magistrát nemá. Nebo spíše má, ale měl by investice vložit někam jinam.
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 08.3.2007 8:58
Vždyť takhle jezdil několik let místo tramvaje bus x14.
Tramvaj má zásadní výhodu, že jede dál než na Anděl. Vyšší komfort cesty do centra, méně přestupů.
Od roku 1999 do roku 2004 jsem jezdil na Laurovou 2x týdně do práce. Přestupy přes autobus nebyly příjemné.
-
Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mapl » 08.3.2007 8:50
Já bych klidně trať na Laurovou zrušil a zavedl bych nějaký polookružní autobus v trase:
NA KNÍŽECÍ - Křížová - LAUROVÁ - Křížová - NA KNÍŽECÍ.
Interval by byl ve špičce 8 minut a v sedlech pak minut 12. O víkendu pak standartních 15 minut. Nevidím na tomto řešení nic špatného.
-
Bobek
- Šťoura
- Příspěvky: 935
- Registrován: 18.1.2006 14:22
- Bydliště: jsem všude zdejší
Příspěvek
od Bobek » 08.3.2007 8:14
A jé, trolejbusy do Bohnic, už je to tu zas...
TT Počernická je taky celkem evergreen. Nebude to dlouho trvat, a zahájení výstavby "v nejbližší pětiletce" oslaví padesátiny. Třeba ji zprovozní už v roce 2075 ke 200. výročí hromadné dopravy. A jak znám DP, nasadí na ní zbrusu nové T3RRR.BFLMPSVZ.
Naštěstí tu je pravděpodobnost hraničící s jistotou, že bych se té slávy už skutečně nemohl zúčastnit.
-
DJ LA DÉFENSE
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Příspěvek
od DJ LA DÉFENSE » 08.3.2007 1:32
Proxy píše:Chtěl bych upozornit, že v současné chvíli je trojúhelník na Laurové téměř zlikvidován díky okolo postupující výstavbě bytového domu - takže jsou dvě možnosti: buď postavit prodloužení do Radlic nebo tramvajovou trať na Laurovou zrušit...
Co si vyberete
Zrušit a nahradit busem z Anděl... Klíd šotoušci to se bohužel nestane, ale nebylo by to marné řešení
-
Tom
- Uživatel
- Příspěvky: 864
- Registrován: 15.11.2003 21:58
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tom » 08.3.2007 1:23
Ono jaksi nyní se budou stavět samé cancoury... Podbaba, Holyně...
pak snad i větší stavby jako Suchdol, Malešice...
časem snad dojde i na václavák..., dvorce-zlíchov...
-
Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Proxy » 07.3.2007 23:51
Mapl píše:No tak na to koukám jako blázen. Patřím k jednoznačným odpůrcům této tramvajové trati a nepřijde mi to normální. Přednostně by mělo dojít k postavení tratí do Malešic nebo do Bohnic, ale tohle je hodně podružný projekt... A také hodně zbytečný.
Chtěl bych upozornit, že v současné chvíli je trojúhelník na Laurové téměř zlikvidován díky okolo postupující výstavbě bytového domu - takže jsou dvě možnosti: buď postavit prodloužení do Radlic nebo tramvajovou trať na Laurovou zrušit...
Co si vyberete
-
Honzík
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Honzík » 07.3.2007 22:57
Protože ani do Bohnic či do Malešic se stavět dlouho nebude. Do Bohnic by se hodily spíš trolejbusy. Lidé tam ty tramvaje odmítají, kvůli vzrostlé zeleni.
A Malešice mají smůlu kvůli Káránému. Takže jako jediná stavba možná je právě tam.
-
Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mapl » 07.3.2007 21:34
No tak na to koukám jako blázen.
Patřím k jednoznačným odpůrcům této tramvajové trati a nepřijde mi to normální.
Přednostně by mělo dojít k postavení tratí do Malešic nebo do Bohnic, ale tohle je hodně podružný projekt... A také hodně zbytečný.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4079
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 16.2.2007 23:37
Angus MacGyver píše:V tomto periodiku hovoří relativně vstřícně o budování trati Laurová-Radlická... Otázka zní, jak moc za "bernou minci" lze ty informace považovat... co myslíte?
V městském rozpočtu je na stavbu letos vyčleněno 120 mln, to je dost na to aby se něco začlo dělat. Musí se začít rekonstrukcí kanalizace a vodovodu a domnívám se, že letos se to dál nedostane.
-
DJ LA DÉFENSE
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Příspěvek
od DJ LA DÉFENSE » 16.2.2007 23:31
Angus MacGyver píše:V tomto periodiku hovoří relativně vstřícně o budování trati Laurová-Radlická... Otázka zní, jak moc za "bernou minci" lze ty informace považovat... co myslíte?
Názor, rok co rok to každej hlásí jako, že už to bude... 10 let co se o tom hovoří hodně intenzivně se nic nestalo... Takže berná mince? Asi jako blesk.
-
Angus MacGyver
- Uživatel
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11.5.2006 13:17
Příspěvek
od Angus MacGyver » 16.2.2007 22:53
V tomto periodiku hovoří relativně vstřícně o budování trati Laurová-Radlická... Otázka zní, jak moc za "bernou minci" lze ty informace považovat... co myslíte?
-
Marek B.
- Uživatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 17.6.2004 14:40
- Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae
Příspěvek
od Marek B. » 07.2.2007 20:13
XSC píše:Navíc v tomto případě bych čekal tlak od ČSOB dokončit stavbu tak, aby se jim nevrtali před právě dokončeným barákem.
Slyšel jsem z jednoho velmi důvěryhodného zdroje, že naopak ČSOB byla zásadně proti TT na Radlickou a město muselo pohrozit blokováním stavby a dalšími problémy, aby ČSOB nedělala problémy.
-
Vašek
- Uživatel
- Příspěvky: 175
- Registrován: 15.11.2006 19:11
Příspěvek
od Vašek » 31.1.2007 15:22
NT píše:Otázka, kde nejlépe zakončit radlickou trať, je snadno zodpověditelná...
Stačí se podívat na mapu: nedaleko od plánované konečné se nachází dostatečně významný cíl - Malvazinky, který obsluhuje ve špičkách silně přetížená linka 137 (vzhledem k silnému stoupání přímo ze Smíchova tady nejezdí kloubové autobusy). Pokud není vůle k návratu trolejbusů, které by zvládly v kloubové verzi (obě zadní nápravy hnací) zdejší dopravní zátěž lépe a bez smradu, stálo by za úvahu prodloužit tam podzemním úsekem právě tramvaj. Rozhodně zde by podzemní tramvaj vzhledem k hustému osídlení měla smysl, ne jako v případě Suchdola, kde plánovaná trasa zbytečně doslova provrtává liduprázdné kopce.
Na teď plánované konečné by tak byla jen mezilehlá manipulační jednokolejná smyčka, dočasná konečná po dobu výstavby.
A co teprve až tam vystavějí nové byty