Napsal: 09.3.2007 22:37
Ovšem výluková linka 133 jezdí až nějak moc narvaná.
Možná by měl DP dočasně na Staroměstskou protáhnout 207.
Možná by měl DP dočasně na Staroměstskou protáhnout 207.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=20&t=745
Já v centru také většinou preferuji povrchovou dopravu, ale v poslední době jsem trochu nahlodán:Mapl píše:Ano. Tramvaje mají zejména v centru vysoký význam a doplňují metro. Jezdit v centru metrem se časově nevyplatí. Když chci dojet např. z Vltavský na Náměstí Republiky apod., tak se rozhodně vyplatí využít povrchové dopravy, než jít "pod zem".
Prodloužení bráno jen jako příklad. Jinak souhlas! Metro je ve Stodůlkách je postavené promyšleně s celkem krátkými mezistaničními úseky a pro obsluhu sídliště je to výborné. Stačí jen prodloužení na Radlickou ať se využije líp stanice metra a zlepší se obracení tramvajových vlaků.Proxy píše:Tramvajová trať do Stodůlek z Radlické je podle mne naprosto zbytečná, neboť by místním nic nepřinesla
No a kdyby to přes Můstek a Venceplac v roce 2002 jezdilo věř tomu, že by se dala tramvajová doprava lépe rozložit než všechno hnát přes přetíženou Ječnou. Koleje prostě nenafoukneš a na silnici se toho vejde víc. Jinak podle mě náhrada za metro X-A, X-B a X-C myslím zvládnuté jak nelíp to šlo a podmínky dovolovali.DJ LA DÉFENSE píše:Zaplať pánbůh se nejezdí přes Můstek...
Buďme rádi... Tramvaje a autobusy jí mají doplňovat a podporovat.Mapl píše:Buďme rádi za to, že máme podzemní dráhu!
Obávam se, že případná stávka by mohla dokázat maximálně opak, teda že bez tramvají to nejde.Káem píše:To je volovina, co? Nebyli jednotní ani když jim bylo hůř, co teprve teď. Stávka by mohla ukázat, že to naopak bez tramvají jde. To by mohlo být pro tramvaje smrtící.
Wow, návrat do 60.let - náš cíl !Káem píše:Koukám, že prd víš. Pouč se z historie. Takto se na konci 60 let zvyšovaly vzdálenosti mezi zastávkami, aby se zrychlila MHD. Takto zmizela např. zastávka Václavkova, Prašný most dc od kulaťáku a desítky dalších.
To je volovina, co? Nebyli jednotní ani když jim bylo hůř, co teprve teď. Stávka by mohla ukázat, že to naopak bez tramvají jde. To by mohlo být pro tramvaje smrtící.Mapl píše:Věřím, že stávka všech tramvajáků - to by stálo skutečně za to.
Ale představ si, že by stávkoval celej Dopravní podnik. To by vyjma pár autobusovejch linek nejezdilo v Praze prostě nic. To by byl srandy kopec.
Koukám, že prd víš. Pouč se z historie. Takto se na konci 60 let zvyšovaly vzdálenosti mezi zastávkami, aby se zrychlila MHD. Takto zmizela např. zastávka Václavkova, Prašný most dc od kulaťáku a desítky dalších.Absolut píše:To je dokonalé zvyšování kvality MHD, zrušit lidem zastávku, protože si přece můžou někam dojít pěšky
???
Zaplať pánbůh se nejezdí přes Můstek, neznám lidi kteří raději "čumí do díry", ale znám lidi, kterým to je fuk. A já teda radši v létě díru, než narvanou vydejchanou tramvaj... s nějakým bonusovým vonícím cestujícím.arny píše:Ano máš pravdu byl to dobytčák. A ta tvá nejlepší náhrada za cečko ano jeden pruh vyhrazeném na magistrále všechny busy z Holešovic stažený na PP. To jezdí jak po dálnici.
Ne popravdě ty autobusy taky žádný zázrak nebyly. A k té tram A i B ve skrz centrum na rozdíl od trasy C, která v podstatě kopíruje magistrálu. A tramvaje přes centrum musí a tam se dostaneš z jen přes IPák (XA) nebo přes Karlák (XA+XB) a na ty koleje v těchto úsecích více nenarveš bohužel. Jo kdyby se dalo jezdit přes Václavák a Můstek věř tomu, že ta náhradka by byla daleko lepší.
Buďme rádi, že nám to metro jezdí!
A k tomu výhledu z okna: Znám spoustu lidí, když maj čas, kteří radši jedou tramvají než, aby jeli metrem a čuměli do díry. Ty znáš samozřejmě lidi, kteří do té díry čuměj
Mapl píše:Tím spíše je zbytečnost TT na Radlickou. Linku 6 bych po zrušení trojúhelníku Laurová vedl takto:
6 - KUB. NÁM. ...... - Anděl - Na Knížecí - Smíchovské nádraží - HLUBOČEPY
Zajímavé, že ač jdou tyto příspěvky zdánlivě proti sobě, tak něco mají společného - v obou se totiž objevuje myšlenka posílení dopravy v místech, kde je již dnes nabídka dopravy dostačující.arny píše:Jsem pro prodloužení k metru Radlická, ta trať se vůbec nikdy! neměla rušit.Pro spoustu lidí v okolí bude opravdu lepší jet na Radlickou !rychlejší! jet na Radlickou než na Anděl na metro.a z Radlické se dá i uvažovat o prodloužení třeba do Stodůlek.
Ano máš pravdu byl to dobytčák. A ta tvá nejlepší náhrada za cečko ano jeden pruh vyhrazeném na magistrále všechny busy z Holešovic stažený na PP. To jezdí jak po dálnici.DJ LA DÉFENSE píše:S úctou???
S úctou??? Větší dobytčák jsem nezažil nejlepší byl vlak, škoda, že ho zrušili... Dyť tramvaje byla parodie na dopravu. Nejelpšíí byla náhradka za céčko, kupodivu autobusy... Mě třeba na tréninky vozil táta, proč?? Do tramvaje jsem se nemohl vejít s výstrojí. A nikdy se mi nestalo, že bysme někde trčeli ve štrůdlu, jo bylo to horší, protože řada lidí se na MHD vybodla, a jela vozem, ale ne nic dramatického. Prostě DP povodně celkově více než nezvládl, už jen tím zatopením metra, škoda za 7 miliard a nějak se to nedošetřilo a nikdo za to nenese odpovědnost, nikdo nesedí... Zajímavé. Támhle jdou po každym, kdo posprejuje metro, ale tady... to nějak vyšumělo. A tramvaje? Ty sice jezdily skoro všude, ale bodejť by ne, když neměly škoda ani z poloviny. Jinak tramvaje bych všude nerušil, jen na Laurovou a do Radlicarny píše:Ty by jsi nejradši tramvaje v Praze zrušil, viď.
K tomu všespásnému metru je ten rok 2002 nádherný příklad.
http://www.metroweb.cz/povoden/zaplavovani.htm
Téměř polovina stanic pod vodou. Jezdilo to akorát na okraji a to kolikrát v pendlu. Přál bych ti se tam podívat potom zatopení jak to tam vypadalo. Byl jsi tam? Já jo! A je zázrak, že se to stihlo zprovoznit tak krátké době!
A tramvaje ty co? TY JEZDILY téměř všude. Pokuď vím tak těmi tramvajemi X-A, X-B, se DPP, potažmo krizový štáb snažil nahradit metro co mu to provozní podmínky, vozy dovolily a myslím si, že z úctou. Je jasné, že do dvou vozů T3 nenarveš 5 vozů metra. Myslím si, že byl vyhlášen stav nouze a lidi (většina) počítala s tím, že si musí vzít větší časovou rezervu. Tramvaj a vlak v roce 2002 byla nejrychlejší a nejspolehlivější doprava přes vodu. Jak by ses tam rychle dostal autem? 2 hodiny by jsi stál před mostem. Komu to bylo k smíchu?
Možná jen tobě mě ne. Víš moc čteš noviny a asi blbý.
Metro má výhody to tady nikdo nepopírá. Je to rychlé, pohodlné, přepraví to spoustu lidí neprší na tebe, a je tam pořád stejná teplota, ale není všude, většinou lezeš do díry, v tunelu čumíš na kabely, máš mezi trasami dlouhé přestupy, nejezdí v noci.
A tramvaje pomalé /relativně/ (co si myslíš co je rychlejší ze Spojovací do Řep? 9 nebo 177+B+9), nepřeveze to tolik lidí, není to „tolik pohodlné“, mrzneš, prší na tebe, je ti vedro, ale staví na téměř každém rohu(nepočítej busy), nemáš dlouhé přestupy, vidíš co se děje na ulici, jezdí v noci.
Proč si myslíš, že by se nemohla postavit TT třeba do Stodůlek? Že tam je souběh s metrem vždyť tramvaj nemá metro nahradit, ale podpořit!