"Inteligentní" jízdní řády

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalič » 27.2.2006 20:22

Ale mohlo by to být dobrý jako test tangentu I.P Pavlova - Barrandov, pro pozdější případné zavedení nějaké linky v tomto směru.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 27.2.2006 20:06

dušan píše:tak na tuto linku se moc těším, doufám, že budeme mít dost pořadí, abych si to užil
V pracovních dnech Pankrác 5 a Motol 11 pořadí

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalič » 27.2.2006 19:47

Při tý výluce na Malostranský se na 20 zase vrátěj určitě santus tramvaje :-(. Za 2,5 roků si člověk odvykne. To bude poprvé co se na Barrandov podívá jiná linka než 12, 13, 14, 20 že?.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 27.2.2006 19:11

dušan píše:hlavně že chce dopravní podnik šetřit, zajímalo by mne, z kterého důvodu je nutné nasadit na linku 13 vozy z vozovny kobylisy, dle mého odhadu bude součet nájezdových kilometrů větší než kilometry na lince
Podle mého si dopravní podnik myslí že tam bude najíždět po lince 17 a z výstaviště po lince 12. Ale ta bude také ve výluce. Docela se teším na tu nájezdovou trasu. To budou fotky. Nedávno jsem pozoroval jak vyjiždí z vozovny kobylisy linka 12 a 2minuty po té linka 20 obě jedou trojskou a 20 teda končí na smícháči ale stejně. Prostě na jedné straně se šetří a na druhé utrácí

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 27.2.2006 18:58

Martin píše:Radek: už za výluky části Palackého náměstí. Jinak na Barrandov se nám chystá další linka-po dobu výluky na Klárově pojede linka 23 v trase Kubánské náměstí-Újezd-Sídliště Barrandov.
tak na tuto linku se moc těším, doufám, že budeme mít dost pořadí, abych si to užil

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 27.2.2006 18:57

Radek píše:Něco pro milovníky hádek o úspory v podniku: za výluky křižovatky Klárov budou polovinu linky 13 vypravovat Kobylisy, ve všech případech půjde o šejdry. :)
hlavně že chce dopravní podnik šetřit, zajímalo by mne, z kterého důvodu je nutné nasadit na linku 13 vozy z vozovny kobylisy, dle mého odhadu bude součet nájezdových kilometrů větší než kilometry na lince

Martin

Příspěvek od Martin » 27.2.2006 18:33

Radek: už za výluky části Palackého náměstí. Jinak na Barrandov se nám chystá další linka-po dobu výluky na Klárově pojede linka 23 v trase Kubánské náměstí-Újezd-Sídliště Barrandov.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 27.2.2006 17:40

Něco pro milovníky hádek o úspory v podniku: za výluky křižovatky Klárov budou polovinu linky 13 vypravovat Kobylisy, ve všech případech půjde o šejdry. :)

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 16.2.2006 11:44

Podle mě je "inteligentní" i proklad a pořadí linek mezi Vltavskou a Hradčansou, resp Palmovkou a Vltavskou. Mojí hádku s ÚMČ P7 si můžete přečíst zde: http://praha7.cz/(qrnvlt45xd1z40mr1r1ne ... discussion (předmět: Tramvaje M. Horákové).

MOp

Příspěvek od MOp » 09.12.2005 12:37

Neral píše:Tohle mi opravdu přijde jako zbytečné opatření... Sice je pravda, že na většině míst v centru asi přes den o moc rychleji nepojedou, ale v noci to může na tu jízdní dobu mít docela vliv...
A pokud jde o ten hluk, tak já bydlím na Svatovítské, kde se tramvaje neustále řítí maximální rychlostí dolů z Prašného mostu a z vlastní zkušenosti můžu říct, že si na to člověk v pohodě zvykne.
no tak zrovna zde to tak s tim hlukem od tram neni horke. slysis spise neustale vehikly, pripadne bouchani kolejovek tramvaji dole pred zastavkou, aby to vockovice zabrzdily :-D

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 09.12.2005 12:24

Martin píše:Od víkendu (uvádí se termín 11.12.) se zavádí do provozu očekávané opatření o plošném omezení rychlosti v centrální části města mezi 22. hodinou večerní a 6. hodinou ranní na maxiální hodnotu 40 km/h.
...
Zajímavé ovšem je, že jízní doby zůstaly tímto optřením nedotčeny. Jsem zvědav, jak dlouho :roll:
Tohle mi opravdu přijde jako zbytečné opatření... Sice je pravda, že na většině míst v centru asi přes den o moc rychleji nepojedou, ale v noci to může na tu jízdní dobu mít docela vliv...
A pokud jde o ten hluk, tak já bydlím na Svatovítské, kde se tramvaje neustále řítí maximální rychlostí dolů z Prašného mostu a z vlastní zkušenosti můžu říct, že si na to člověk v pohodě zvykne.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 09.12.2005 1:38

PvvS píše:Jak vypada ta znacka ?
je barevně stejná jako klasické omezení rychlosti, ale větší a nahoře má napsáno Zóna 22 - 6 h
další místa jsou třeba Anděl začátek pěší zóny od Buranova, Palackého nám. nábř. za zastávkou ZC, začátek Štefánikova mostu ZC
dále se zavádí návěsti Uzamykatelná výhybka a Zákaz vjezdu jednosměrných vlaků vlevo/přímo/vpravo

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 08.12.2005 17:53

Jak vypada ta znacka ?

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 08.12.2005 16:11

dušan píše:
Martin píše:Váhal jsem, kam to napsat, takže pokud moderátoři najdou vhodnější místo, nechť to přesunou...
Od víkendu (uvádí se termín 11.12.) se zavádí do provozu očekávané opatření o plošném omezení rychlosti v centrální části města mezi 22. hodinou večerní a 6. hodinou ranní na maxiální hodnotu 40 km/h.
Přesné vymezení oblasti neznám, připojím jen tři krajní body: Klamovka, Palackého náměstí, Florenc (minimálně poslední dvě místa už jsou osazena novou vnitropodnikovou značkou o tomto opatření).
Zajímavé ovšem je, že jízní doby zůstaly tímto optřením nedotčeny. Jsem zvědav, jak dlouho :roll:
další body jsou: křižovatka ulic francouzská-blanická, tylovo nám
Strašně praktická věc, faktem, je že třeba mě docela nudilo, když jsem ležel na Hagiboru poslouchat v noci tramvaje, ale člověk se s tim naučí žít. Kdyby třeba někdo vymyslel radši v noci 15 minut interval a bez domáčů...

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 08.12.2005 15:46

Martin píše:Váhal jsem, kam to napsat, takže pokud moderátoři najdou vhodnější místo, nechť to přesunou...
Od víkendu (uvádí se termín 11.12.) se zavádí do provozu očekávané opatření o plošném omezení rychlosti v centrální části města mezi 22. hodinou večerní a 6. hodinou ranní na maxiální hodnotu 40 km/h.
Přesné vymezení oblasti neznám, připojím jen tři krajní body: Klamovka, Palackého náměstí, Florenc (minimálně poslední dvě místa už jsou osazena novou vnitropodnikovou značkou o tomto opatření).
Zajímavé ovšem je, že jízní doby zůstaly tímto optřením nedotčeny. Jsem zvědav, jak dlouho :roll:
další body jsou: křižovatka ulic francouzská-blanická, tylovo nám

Zamčeno