Stránka 4 z 7

Napsal: 27.2.2006 20:22
od Kalič
Ale mohlo by to být dobrý jako test tangentu I.P Pavlova - Barrandov, pro pozdější případné zavedení nějaké linky v tomto směru.

Napsal: 27.2.2006 20:06
od Petr
dušan píše:tak na tuto linku se moc těším, doufám, že budeme mít dost pořadí, abych si to užil
V pracovních dnech Pankrác 5 a Motol 11 pořadí

Napsal: 27.2.2006 19:47
od Kalič
Při tý výluce na Malostranský se na 20 zase vrátěj určitě santus tramvaje :-(. Za 2,5 roků si člověk odvykne. To bude poprvé co se na Barrandov podívá jiná linka než 12, 13, 14, 20 že?.

Napsal: 27.2.2006 19:11
od jara
dušan píše:hlavně že chce dopravní podnik šetřit, zajímalo by mne, z kterého důvodu je nutné nasadit na linku 13 vozy z vozovny kobylisy, dle mého odhadu bude součet nájezdových kilometrů větší než kilometry na lince
Podle mého si dopravní podnik myslí že tam bude najíždět po lince 17 a z výstaviště po lince 12. Ale ta bude také ve výluce. Docela se teším na tu nájezdovou trasu. To budou fotky. Nedávno jsem pozoroval jak vyjiždí z vozovny kobylisy linka 12 a 2minuty po té linka 20 obě jedou trojskou a 20 teda končí na smícháči ale stejně. Prostě na jedné straně se šetří a na druhé utrácí

Napsal: 27.2.2006 18:58
od dušan
Martin píše:Radek: už za výluky části Palackého náměstí. Jinak na Barrandov se nám chystá další linka-po dobu výluky na Klárově pojede linka 23 v trase Kubánské náměstí-Újezd-Sídliště Barrandov.
tak na tuto linku se moc těším, doufám, že budeme mít dost pořadí, abych si to užil

Napsal: 27.2.2006 18:57
od dušan
Radek píše:Něco pro milovníky hádek o úspory v podniku: za výluky křižovatky Klárov budou polovinu linky 13 vypravovat Kobylisy, ve všech případech půjde o šejdry. :)
hlavně že chce dopravní podnik šetřit, zajímalo by mne, z kterého důvodu je nutné nasadit na linku 13 vozy z vozovny kobylisy, dle mého odhadu bude součet nájezdových kilometrů větší než kilometry na lince

Napsal: 27.2.2006 18:33
od Martin
Radek: už za výluky části Palackého náměstí. Jinak na Barrandov se nám chystá další linka-po dobu výluky na Klárově pojede linka 23 v trase Kubánské náměstí-Újezd-Sídliště Barrandov.

Napsal: 27.2.2006 17:40
od Radek
Něco pro milovníky hádek o úspory v podniku: za výluky křižovatky Klárov budou polovinu linky 13 vypravovat Kobylisy, ve všech případech půjde o šejdry. :)

Napsal: 16.2.2006 11:44
od Gagarin
Podle mě je "inteligentní" i proklad a pořadí linek mezi Vltavskou a Hradčansou, resp Palmovkou a Vltavskou. Mojí hádku s ÚMČ P7 si můžete přečíst zde: http://praha7.cz/(qrnvlt45xd1z40mr1r1ne ... discussion (předmět: Tramvaje M. Horákové).

Napsal: 09.12.2005 12:37
od MOp
Neral píše:Tohle mi opravdu přijde jako zbytečné opatření... Sice je pravda, že na většině míst v centru asi přes den o moc rychleji nepojedou, ale v noci to může na tu jízdní dobu mít docela vliv...
A pokud jde o ten hluk, tak já bydlím na Svatovítské, kde se tramvaje neustále řítí maximální rychlostí dolů z Prašného mostu a z vlastní zkušenosti můžu říct, že si na to člověk v pohodě zvykne.
no tak zrovna zde to tak s tim hlukem od tram neni horke. slysis spise neustale vehikly, pripadne bouchani kolejovek tramvaji dole pred zastavkou, aby to vockovice zabrzdily :-D

Napsal: 09.12.2005 12:24
od Neral
Martin píše:Od víkendu (uvádí se termín 11.12.) se zavádí do provozu očekávané opatření o plošném omezení rychlosti v centrální části města mezi 22. hodinou večerní a 6. hodinou ranní na maxiální hodnotu 40 km/h.
...
Zajímavé ovšem je, že jízní doby zůstaly tímto optřením nedotčeny. Jsem zvědav, jak dlouho :roll:
Tohle mi opravdu přijde jako zbytečné opatření... Sice je pravda, že na většině míst v centru asi přes den o moc rychleji nepojedou, ale v noci to může na tu jízdní dobu mít docela vliv...
A pokud jde o ten hluk, tak já bydlím na Svatovítské, kde se tramvaje neustále řítí maximální rychlostí dolů z Prašného mostu a z vlastní zkušenosti můžu říct, že si na to člověk v pohodě zvykne.

Napsal: 09.12.2005 1:38
od radek31
PvvS píše:Jak vypada ta znacka ?
je barevně stejná jako klasické omezení rychlosti, ale větší a nahoře má napsáno Zóna 22 - 6 h
další místa jsou třeba Anděl začátek pěší zóny od Buranova, Palackého nám. nábř. za zastávkou ZC, začátek Štefánikova mostu ZC
dále se zavádí návěsti Uzamykatelná výhybka a Zákaz vjezdu jednosměrných vlaků vlevo/přímo/vpravo

Napsal: 08.12.2005 17:53
od PvvS
Jak vypada ta znacka ?

Napsal: 08.12.2005 16:11
od Martin-KT8D5.RN2P
dušan píše:
Martin píše:Váhal jsem, kam to napsat, takže pokud moderátoři najdou vhodnější místo, nechť to přesunou...
Od víkendu (uvádí se termín 11.12.) se zavádí do provozu očekávané opatření o plošném omezení rychlosti v centrální části města mezi 22. hodinou večerní a 6. hodinou ranní na maxiální hodnotu 40 km/h.
Přesné vymezení oblasti neznám, připojím jen tři krajní body: Klamovka, Palackého náměstí, Florenc (minimálně poslední dvě místa už jsou osazena novou vnitropodnikovou značkou o tomto opatření).
Zajímavé ovšem je, že jízní doby zůstaly tímto optřením nedotčeny. Jsem zvědav, jak dlouho :roll:
další body jsou: křižovatka ulic francouzská-blanická, tylovo nám
Strašně praktická věc, faktem, je že třeba mě docela nudilo, když jsem ležel na Hagiboru poslouchat v noci tramvaje, ale člověk se s tim naučí žít. Kdyby třeba někdo vymyslel radši v noci 15 minut interval a bez domáčů...

Napsal: 08.12.2005 15:46
od dušan
Martin píše:Váhal jsem, kam to napsat, takže pokud moderátoři najdou vhodnější místo, nechť to přesunou...
Od víkendu (uvádí se termín 11.12.) se zavádí do provozu očekávané opatření o plošném omezení rychlosti v centrální části města mezi 22. hodinou večerní a 6. hodinou ranní na maxiální hodnotu 40 km/h.
Přesné vymezení oblasti neznám, připojím jen tři krajní body: Klamovka, Palackého náměstí, Florenc (minimálně poslední dvě místa už jsou osazena novou vnitropodnikovou značkou o tomto opatření).
Zajímavé ovšem je, že jízní doby zůstaly tímto optřením nedotčeny. Jsem zvědav, jak dlouho :roll:
další body jsou: křižovatka ulic francouzská-blanická, tylovo nám