Napsal: 27.2.2006 20:22
Ale mohlo by to být dobrý jako test tangentu I.P Pavlova - Barrandov, pro pozdější případné zavedení nějaké linky v tomto směru.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=20&t=753
V pracovních dnech Pankrác 5 a Motol 11 pořadídušan píše:tak na tuto linku se moc těším, doufám, že budeme mít dost pořadí, abych si to užil
Podle mého si dopravní podnik myslí že tam bude najíždět po lince 17 a z výstaviště po lince 12. Ale ta bude také ve výluce. Docela se teším na tu nájezdovou trasu. To budou fotky. Nedávno jsem pozoroval jak vyjiždí z vozovny kobylisy linka 12 a 2minuty po té linka 20 obě jedou trojskou a 20 teda končí na smícháči ale stejně. Prostě na jedné straně se šetří a na druhé utrácídušan píše:hlavně že chce dopravní podnik šetřit, zajímalo by mne, z kterého důvodu je nutné nasadit na linku 13 vozy z vozovny kobylisy, dle mého odhadu bude součet nájezdových kilometrů větší než kilometry na lince
tak na tuto linku se moc těším, doufám, že budeme mít dost pořadí, abych si to užilMartin píše:Radek: už za výluky části Palackého náměstí. Jinak na Barrandov se nám chystá další linka-po dobu výluky na Klárově pojede linka 23 v trase Kubánské náměstí-Újezd-Sídliště Barrandov.
hlavně že chce dopravní podnik šetřit, zajímalo by mne, z kterého důvodu je nutné nasadit na linku 13 vozy z vozovny kobylisy, dle mého odhadu bude součet nájezdových kilometrů větší než kilometry na linceRadek píše:Něco pro milovníky hádek o úspory v podniku: za výluky křižovatky Klárov budou polovinu linky 13 vypravovat Kobylisy, ve všech případech půjde o šejdry.
no tak zrovna zde to tak s tim hlukem od tram neni horke. slysis spise neustale vehikly, pripadne bouchani kolejovek tramvaji dole pred zastavkou, aby to vockovice zabrzdilyNeral píše:Tohle mi opravdu přijde jako zbytečné opatření... Sice je pravda, že na většině míst v centru asi přes den o moc rychleji nepojedou, ale v noci to může na tu jízdní dobu mít docela vliv...
A pokud jde o ten hluk, tak já bydlím na Svatovítské, kde se tramvaje neustále řítí maximální rychlostí dolů z Prašného mostu a z vlastní zkušenosti můžu říct, že si na to člověk v pohodě zvykne.
Tohle mi opravdu přijde jako zbytečné opatření... Sice je pravda, že na většině míst v centru asi přes den o moc rychleji nepojedou, ale v noci to může na tu jízdní dobu mít docela vliv...Martin píše:Od víkendu (uvádí se termín 11.12.) se zavádí do provozu očekávané opatření o plošném omezení rychlosti v centrální části města mezi 22. hodinou večerní a 6. hodinou ranní na maxiální hodnotu 40 km/h.
...
Zajímavé ovšem je, že jízní doby zůstaly tímto optřením nedotčeny. Jsem zvědav, jak dlouho
je barevně stejná jako klasické omezení rychlosti, ale větší a nahoře má napsáno Zóna 22 - 6 hPvvS píše:Jak vypada ta znacka ?
Strašně praktická věc, faktem, je že třeba mě docela nudilo, když jsem ležel na Hagiboru poslouchat v noci tramvaje, ale člověk se s tim naučí žít. Kdyby třeba někdo vymyslel radši v noci 15 minut interval a bez domáčů...dušan píše:další body jsou: křižovatka ulic francouzská-blanická, tylovo námMartin píše:Váhal jsem, kam to napsat, takže pokud moderátoři najdou vhodnější místo, nechť to přesunou...
Od víkendu (uvádí se termín 11.12.) se zavádí do provozu očekávané opatření o plošném omezení rychlosti v centrální části města mezi 22. hodinou večerní a 6. hodinou ranní na maxiální hodnotu 40 km/h.
Přesné vymezení oblasti neznám, připojím jen tři krajní body: Klamovka, Palackého náměstí, Florenc (minimálně poslední dvě místa už jsou osazena novou vnitropodnikovou značkou o tomto opatření).
Zajímavé ovšem je, že jízní doby zůstaly tímto optřením nedotčeny. Jsem zvědav, jak dlouho
další body jsou: křižovatka ulic francouzská-blanická, tylovo námMartin píše:Váhal jsem, kam to napsat, takže pokud moderátoři najdou vhodnější místo, nechť to přesunou...
Od víkendu (uvádí se termín 11.12.) se zavádí do provozu očekávané opatření o plošném omezení rychlosti v centrální části města mezi 22. hodinou večerní a 6. hodinou ranní na maxiální hodnotu 40 km/h.
Přesné vymezení oblasti neznám, připojím jen tři krajní body: Klamovka, Palackého náměstí, Florenc (minimálně poslední dvě místa už jsou osazena novou vnitropodnikovou značkou o tomto opatření).
Zajímavé ovšem je, že jízní doby zůstaly tímto optřením nedotčeny. Jsem zvědav, jak dlouho