Re: Návěsti
Napsal: 08.1.2011 11:55
Bobik: Pokud jde o to, zda je jako PK chápáno třeba Podolské nábřeží, tak je definice jasná. Komunikace je pro silniční vozidla, jiná vozidla i chodce. Tramvaj na zvýšeném pásu tedy je na pozemní komunikaci. Pokud jde třeba o Barrandov, souhlasím, že to spíše PK není. Byť je řada ulic, jimiž tato trať projíždí, zařazena do pražského seznamu pozemních komunikací a byť je tam často stěna, nikde není psáno, co PK může rozdělit na nePK.
Bobik: Ano, souhlas. Mimo PK se řídíte něčím, co nemá oporu. Pokud tu tedy není ještě nějaký právník a něco někde nenajde .
MF: Proč čočky jsou... Stejně by šlo napsat, proč jsou směrové signály, když mají auta plné. Nebo proč jsou signály vůbec, když mají auta značky. Na každé křižovatce s dynamikou už se délka volna pro tramvaje liší od souběžných signálů a lišila se i v minulosti kvůli vyklizovacím časům. Samozřejmě jsou výjimky. Nicméně si myslím, že na některých místech by čočky být skutečně nemusely.
Definice PK v zákoně na rozdíl odvozovky je, asi proto, že se tak ten zákon jmenuje .
Bobik: Ano, souhlas. Mimo PK se řídíte něčím, co nemá oporu. Pokud tu tedy není ještě nějaký právník a něco někde nenajde .
MF: Proč čočky jsou... Stejně by šlo napsat, proč jsou směrové signály, když mají auta plné. Nebo proč jsou signály vůbec, když mají auta značky. Na každé křižovatce s dynamikou už se délka volna pro tramvaje liší od souběžných signálů a lišila se i v minulosti kvůli vyklizovacím časům. Samozřejmě jsou výjimky. Nicméně si myslím, že na některých místech by čočky být skutečně nemusely.
Definice PK v zákoně na rozdíl odvozovky je, asi proto, že se tak ten zákon jmenuje .