Šteiner hlásí: wany budou

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 24.10.2005 6:34

Mám před sebou prospekt na ostravskou wanu a skřín je o 40 cm další než u pražských T6. To snad není tak moc.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 23.10.2005 22:57

Kamera píše:Standardní stavební délka zastávky (např. pro 2 vozy T3) je 32 metry. Při délce 16 metrů i se spřáhly u vozu T3R.PV s vozidlovou skříní Var CB3 LF, která bude dodávaná do Liberce, se souprava na tyto nástupiště vejít musí. Další otázkou je provoz WAN v soupravách. Plošina těchto vozů bude vybavena mechanickou nájezdovou rampou, takže by v zadním voze byla bez obsluhy. Zcela lepší využití je 1. vůz soupravy WAN a 2. vůz v klasické skříni (tak budou provozovány soupravy v Liberci). Řidič bude mít lepší přehled o průjezdnosti profilu (jiná vzdálenost otočných čepů), není potřeba většího počtu nízkopodlažních vozidel (v každé soupravě může být jedno). Délka soupravy se spřáhly 31,1 m.
S timhle souhlasim, já nevim kolik ta souprava má metrů, ale stačí tam jedna klasika a jedna nízká... to by bylo lepší.

Kamera

Příspěvek od Kamera » 23.10.2005 22:00

Standardní stavební délka zastávky (např. pro 2 vozy T3) je 32 metry. Při délce 16 metrů i se spřáhly u vozu T3R.PV s vozidlovou skříní Var CB3 LF, která bude dodávaná do Liberce, se souprava na tyto nástupiště vejít musí. Další otázkou je provoz WAN v soupravách. Plošina těchto vozů bude vybavena mechanickou nájezdovou rampou, takže by v zadním voze byla bez obsluhy. Zcela lepší využití je 1. vůz soupravy WAN a 2. vůz v klasické skříni (tak budou provozovány soupravy v Liberci). Řidič bude mít lepší přehled o průjezdnosti profilu (jiná vzdálenost otočných čepů), není potřeba většího počtu nízkopodlažních vozidel (v každé soupravě může být jedno). Délka soupravy se spřáhly 31,1 m.

MOp

Příspěvek od MOp » 23.10.2005 20:43

pawel píše:ad 2xT only: Pohořelec, Brusnice, Pražský hrad, Kr.Letohrádek, Chotkovy sady, Malostranské nám., Staroměstská dc, .............
celej karlin je na 2xT

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 23.10.2005 20:42

Martin-KT8D5.RN2P píše:
9001 píše:Kdyby wan bylo dost,tak by možná ani nebyl problém některé zastávky o něco zvětšit. I v Plzni se zastávky upravují. I když je fakt, že wana má akorát kapacitu na linku 6 a nebo na víkendovou 11 a 7 v půleném intervalu.
Většina mnou vypsaných zastávek zvětšit nejde.
A proč to nejde? O dva metry... (cca délka podvozku)

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 23.10.2005 19:37

9001 píše:Kdyby wan bylo dost,tak by možná ani nebyl problém některé zastávky o něco zvětšit. I v Plzni se zastávky upravují. I když je fakt, že wana má akorát kapacitu na linku 6 a nebo na víkendovou 11 a 7 v půleném intervalu.
Většina mnou vypsaných zastávek zvětšit nejde.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 23.10.2005 18:26

ad 2xT only: Pohořelec, Brusnice, Pražský hrad, Kr.Letohrádek, Chotkovy sady, Malostranské nám., Staroměstská dc, .............
ale jinak budu za wany rád, rozhodně lepší než další T3RPV!

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek » 23.10.2005 17:42

Pokud půjde o několik málo zastávek, dovedu si představit, že při mimořádném vypravení takové soupravy zastaví první vůz na takové zastávce čelem pár metrů za označníkem a nebudou se otevírat přední dveře. Samozřejmě by to vyžadovalo ovladač blokování otevírání předních dveří, nové hlášení do vozu a takový zastávkový sloupek, aby přes něj bylo vidět přes zrcátko.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 22.10.2005 23:02

9001 píše:Kdyby wan bylo dost,tak by možná ani nebyl problém některé zastávky o něco zvětšit.....
Pod Karlovem ... tam to asi nepůjde (zastávka mezi dvěma ostrými oblouky, důležité bezpečnostní zastavovací místo)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 22.10.2005 22:25

Kdyby wan bylo dost,tak by možná ani nebyl problém některé zastávky o něco zvětšit. I v Plzni se zastávky upravují. I když je fakt, že wana má akorát kapacitu na linku 6 a nebo na víkendovou 11 a 7 v půleném intervalu.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Wany

Příspěvek od Phabbey » 22.10.2005 18:46

Aha, tak jsem zase trochu chytřejší :)
Tak mě napadá, že by ale v Praze asi moc nemělo smysl je spřahovat, tedy za předpokladu, že bude dost Aniter, příp. jiných NP nesmyslů dlouhých kolem 30m. Ty mají daleko větší procento nízké podlahy; wanami by se mohlo nahradit něco jako 20m Astra, tedy na linkách, kde se provozuje 1T.

Martin-KT8D5.RN2P

Re: Wany

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 22.10.2005 18:17

P_V píše:
Phabbey píše:S tím by snad v Praze neměl být problém; alespoň já si teď nevybavuji žádnou pražskou zastávku, která by byla pouze na 2T.
Třeba většina těch co jsou ve smyčkách.
Italská, Vinohradská tržnice, Jiřího z Poděbrad, Orionka,... je jich hafo. A ty dva metry je skutečně hodně.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 22.10.2005 17:24

Ale není tam vždycky určitá rezerva; ty dva metry by se snad vešly, ne?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Wany

Příspěvek od P_V » 22.10.2005 17:20

Phabbey píše:S tím by snad v Praze neměl být problém; alespoň já si teď nevybavuji žádnou pražskou zastávku, která by byla pouze na 2T.
Třeba většina těch co jsou ve smyčkách.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Wany

Příspěvek od Phabbey » 22.10.2005 17:16

slimman píše:V Ostravě byly prý s wanou určité problémy, když je chtěli spojit do dvojice. Kvůli délce se prý nevejdou na některé zastávky.
S tím by snad v Praze neměl být problém; alespoň já si teď nevybavuji žádnou pražskou zastávku, která by byla pouze na 2T.

Co se týče designu, tak by možná pro wany byl lepší nový, ono už běžné VarCB3 s jiným příčným průřezem skříně než původní T3 vypadá při pozornějším pohledu trochu zvláštně, natož pak nízkopodlažní varianta. Ale nátěr T6A5 k původnímu designu T3 - NE :!:

Zamčeno