Šteiner hlásí: wany budou
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
S timhle souhlasim, já nevim kolik ta souprava má metrů, ale stačí tam jedna klasika a jedna nízká... to by bylo lepší.Kamera píše:Standardní stavební délka zastávky (např. pro 2 vozy T3) je 32 metry. Při délce 16 metrů i se spřáhly u vozu T3R.PV s vozidlovou skříní Var CB3 LF, která bude dodávaná do Liberce, se souprava na tyto nástupiště vejít musí. Další otázkou je provoz WAN v soupravách. Plošina těchto vozů bude vybavena mechanickou nájezdovou rampou, takže by v zadním voze byla bez obsluhy. Zcela lepší využití je 1. vůz soupravy WAN a 2. vůz v klasické skříni (tak budou provozovány soupravy v Liberci). Řidič bude mít lepší přehled o průjezdnosti profilu (jiná vzdálenost otočných čepů), není potřeba většího počtu nízkopodlažních vozidel (v každé soupravě může být jedno). Délka soupravy se spřáhly 31,1 m.
Standardní stavební délka zastávky (např. pro 2 vozy T3) je 32 metry. Při délce 16 metrů i se spřáhly u vozu T3R.PV s vozidlovou skříní Var CB3 LF, která bude dodávaná do Liberce, se souprava na tyto nástupiště vejít musí. Další otázkou je provoz WAN v soupravách. Plošina těchto vozů bude vybavena mechanickou nájezdovou rampou, takže by v zadním voze byla bez obsluhy. Zcela lepší využití je 1. vůz soupravy WAN a 2. vůz v klasické skříni (tak budou provozovány soupravy v Liberci). Řidič bude mít lepší přehled o průjezdnosti profilu (jiná vzdálenost otočných čepů), není potřeba většího počtu nízkopodlažních vozidel (v každé soupravě může být jedno). Délka soupravy se spřáhly 31,1 m.
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
A proč to nejde? O dva metry... (cca délka podvozku)Martin-KT8D5.RN2P píše:Většina mnou vypsaných zastávek zvětšit nejde.9001 píše:Kdyby wan bylo dost,tak by možná ani nebyl problém některé zastávky o něco zvětšit. I v Plzni se zastávky upravují. I když je fakt, že wana má akorát kapacitu na linku 6 a nebo na víkendovou 11 a 7 v půleném intervalu.
Pokud půjde o několik málo zastávek, dovedu si představit, že při mimořádném vypravení takové soupravy zastaví první vůz na takové zastávce čelem pár metrů za označníkem a nebudou se otevírat přední dveře. Samozřejmě by to vyžadovalo ovladač blokování otevírání předních dveří, nové hlášení do vozu a takový zastávkový sloupek, aby přes něj bylo vidět přes zrcátko.
Re: Wany
Aha, tak jsem zase trochu chytřejší
Tak mě napadá, že by ale v Praze asi moc nemělo smysl je spřahovat, tedy za předpokladu, že bude dost Aniter, příp. jiných NP nesmyslů dlouhých kolem 30m. Ty mají daleko větší procento nízké podlahy; wanami by se mohlo nahradit něco jako 20m Astra, tedy na linkách, kde se provozuje 1T.
Tak mě napadá, že by ale v Praze asi moc nemělo smysl je spřahovat, tedy za předpokladu, že bude dost Aniter, příp. jiných NP nesmyslů dlouhých kolem 30m. Ty mají daleko větší procento nízké podlahy; wanami by se mohlo nahradit něco jako 20m Astra, tedy na linkách, kde se provozuje 1T.
Re: Wany
Italská, Vinohradská tržnice, Jiřího z Poděbrad, Orionka,... je jich hafo. A ty dva metry je skutečně hodně.P_V píše:Třeba většina těch co jsou ve smyčkách.Phabbey píše:S tím by snad v Praze neměl být problém; alespoň já si teď nevybavuji žádnou pražskou zastávku, která by byla pouze na 2T.
Re: Wany
S tím by snad v Praze neměl být problém; alespoň já si teď nevybavuji žádnou pražskou zastávku, která by byla pouze na 2T.slimman píše:V Ostravě byly prý s wanou určité problémy, když je chtěli spojit do dvojice. Kvůli délce se prý nevejdou na některé zastávky.
Co se týče designu, tak by možná pro wany byl lepší nový, ono už běžné VarCB3 s jiným příčným průřezem skříně než původní T3 vypadá při pozornějším pohledu trochu zvláštně, natož pak nízkopodlažní varianta. Ale nátěr T6A5 k původnímu designu T3 - NE