Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Proxy » 22.10.2005 12:37
fricoolinek2 píše:Není to trochu zavádějící ???
Pražský wany budou mít přeci klasický T3 čela ne ???
Jak budou vypadat pražské wany ještě není jisté. Zatím existují pouze ostravské wany (viz. Tondovy fotky).
Wany s klasickými T3-čely má objednané Liberec. Modernizaci provádí DPO v Martinově, ale dle zpravodaje DPO v KOSu Krnov nestačí vyrábět skelety VarCB3LF, proto liberecké wany nebudou hotovy před koncem tohoto roku.
Fotky proto zatím nejsou a rychle nebudou.
-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 22.10.2005 11:25
Není to trochu zavádějící ???
Pražský wany budou mít přeci klasický T3 čela ne ???
-
Michal
- Uživatel
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24.7.2005 20:42
- Bydliště: Praha - Horní Kunratice
Příspěvek
od Michal » 22.10.2005 11:19
Dal by nékdo fotku toho wana
-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 22.10.2005 10:58
slimman píše:Radek píše:Horší než KT8 to snad nebude. A průjezdnost vozů KT8 už je v Praze poměrně dobrá, oproti tomu, co to bývalo. Jen by to chtělo trochu odlišit design oproti T3R.P, aby si řidiči dávali pozor. A taky aby lidi věděli, že mají s kočárkem doprostřed, ale to je spíš asi marná snaha. Mnoho lidí se dodnes nenaučilo, že do KT8 se musí taky jinam:-(.
V Ostravě byly prý s wanou určité problémy, když je chtěli spojit do dvojice. Kvůli délce se prý nevejdou na některé zastávky. Jak to vypadá teď, nevím.
Jinak pevně věřím a doufám, že wana bude mít odlišný design
A nemusí to zrovna být jako ten ostravský.
Mohla by mít alespoň nátěr ála T6A5.
-
slimman
- Uživatel
- Příspěvky: 501
- Registrován: 21.1.2005 20:28
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od slimman » 22.10.2005 10:56
Radek píše:Horší než KT8 to snad nebude. A průjezdnost vozů KT8 už je v Praze poměrně dobrá, oproti tomu, co to bývalo. Jen by to chtělo trochu odlišit design oproti T3R.P, aby si řidiči dávali pozor. A taky aby lidi věděli, že mají s kočárkem doprostřed, ale to je spíš asi marná snaha. Mnoho lidí se dodnes nenaučilo, že do KT8 se musí taky jinam:-(.
V Ostravě byly prý s wanou určité problémy, když je chtěli spojit do dvojice. Kvůli délce se prý nevejdou na některé zastávky. Jak to vypadá teď, nevím.
Jinak pevně věřím a doufám, že wana bude mít odlišný design
A nemusí to zrovna být jako ten ostravský.
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 22.10.2005 8:15
Honzík píše:Ale když jsou delší nebudou mít problém v zatáčkách a křižovatkách, aby se nesrazily s protijedoucímy. A budou jezdit také ve dvojicíh nebo jen solo?
Horší než KT8 to snad nebude. A průjezdnost vozů KT8 už je v Praze poměrně dobrá, oproti tomu, co to bývalo. Jen by to chtělo trochu odlišit design oproti T3R.P, aby si řidiči dávali pozor. A taky aby lidi věděli, že mají s kočárkem doprostřed, ale to je spíš asi marná snaha. Mnoho lidí se dodnes nenaučilo, že do KT8 se musí taky jinam:-(.
-
Honzík
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Honzík » 22.10.2005 0:45
Ale když jsou delší nebudou mít problém v zatáčkách a křižovatkách, aby se nesrazily s protijedoucímy. A budou jezdit také ve dvojicíh nebo jen solo?
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 21.10.2005 22:57
MOp píše:pro krnov neni prijoritni vyrabet nove skrine (pouze polotovar), ten je ziv z kompletnich rekonstrukci tramvaji.
uprimne receno pokud by se pouze wanizovalo, docela bych se bal zivotnosti. nyni je jasne, ze T3 maji 40 let a jeste nejakych tech 15 jezdit budou, ale kdyz se podivam na stav nekterych krnovaku, do kterych tece, tak mam trochu strach, jak budou vypadat za 5-10 let provozu..
A klasické reko je o něco lepší?
Kdyby se Praha do toho opravdu pustila ve velkém,tak by to pro Krnov rentabilní bylo. 30 skříní/rok zrovna málo není.
-
MOp
Příspěvek
od MOp » 21.10.2005 20:25
pro krnov neni prijoritni vyrabet nove skrine (pouze polotovar), ten je ziv z kompletnich rekonstrukci tramvaji.
uprimne receno pokud by se pouze wanizovalo, docela bych se bal zivotnosti. nyni je jasne, ze T3 maji 40 let a jeste nejakych tech 15 jezdit budou, ale kdyz se podivam na stav nekterych krnovaku, do kterych tece, tak mam trochu strach, jak budou vypadat za 5-10 let provozu..
-
Martin-KT8D5.RN2P
Příspěvek
od Martin-KT8D5.RN2P » 21.10.2005 19:24
Radek píše:Martin-KT8D5.RN2P píše:Proč by nevychrlil, je veliká poptávka, tak se zvedne cena a už by to pod milion nebylo-)
Blbě jsem se vyjádřil. Pod milion stojí klasika, LF o něco (málo) víc. Jenže mi jde o kapacitu Krnova, kterou neznám, netuším. Prostě Praha není sama.
No jasně, neni sama, to jo. Ale když Krnov nebude stíhat a natáhen cenu logicky, tak spousta zájemců odpadne a bude se vyrábět pro toho, kdo dobře cáluje.
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 21.10.2005 19:21
Martin-KT8D5.RN2P píše:Proč by nevychrlil, je veliká poptávka, tak se zvedne cena a už by to pod milion nebylo-)
Blbě jsem se vyjádřil. Pod milion stojí klasika, LF o něco (málo) víc. Jenže mi jde o kapacitu Krnova, kterou neznám, netuším. Prostě Praha není sama.
-
Martin-KT8D5.RN2P
Příspěvek
od Martin-KT8D5.RN2P » 21.10.2005 19:16
Radek píše:9001 píše:Jenom takový dotaz,jestli ho někdo z diskutujících ví. Jaký se poměr mezi cenou klasické reko a reko s novou skříní?
Jestli by nebylo lepší třeba jenom 30 kusů ročně,ale všechny nízkopodlažní,než 50 klasik.
Nová skříň stojí pod milión, defektoskopie + karosářská oprava taky něco stojí. Takže rozdíl je v řádu stovek tisíc. Samozřejmě by bylo krásný dělat jenom novostavby, dílnám by ubylo práce. Jenže je veliká otázka, jestli by Krnov vůbec zvládnul vychrlit tolik skříní ročně pro Prahu. O T3LF mají eminentní zájem všechna města v ČR snad s výjimkou Mostu. Kromě toho se tam dělají i střední články KT8.
Proč by nevychrlil, je veliká poptávka, tak se zvedne cena a už by to pod milion nebylo-)
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 21.10.2005 19:13
9001 píše:Jenom takový dotaz,jestli ho někdo z diskutujících ví. Jaký se poměr mezi cenou klasické reko a reko s novou skříní?
Jestli by nebylo lepší třeba jenom 30 kusů ročně,ale všechny nízkopodlažní,než 50 klasik.
Nová skříň v provedení klasika stojí pod milión, nová LF o něco víc. Defektoskopie + karosářská oprava původní skříně taky něco stojí. Takže rozdíl je tak do milionu. Samozřejmě by bylo krásný dělat jenom novostavby, dílnám by ubylo práce. Jenže je veliká otázka, jestli by Krnov vůbec zvládnul vychrlit tolik skříní ročně pro Prahu. O T3LF mají eminentní zájem všechna města v ČR snad s výjimkou Mostu. Kromě toho se tam dělají i střední články KT8.
Naposledy upravil(a)
Radek dne 21.10.2005 19:17, celkem upraveno 1 x.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 21.10.2005 19:01
Jenom takový dotaz,jestli ho někdo z disutujících ví. Jaký se poměr mezi cenou klasické reko a reko s novou skříní?
Jestli by nebylo lepší třeba jenom 30 kusů ročně,ale všechny nízkopodlažní,než 50 klasik.