Úvodníčky a reakce na ně
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úvodníčky a reakce na ně
Nevím v jak velkém domě bydlíš, ale tyhle stavební práce jsou nepříjemné,ale lepší 3 měsíce trochu trpět, než pak vyhořet, být vytopený atd. Celkem bych byl MČ vděčný že to udělá najednou a ne po částech a nebo že se do toho vůbec pustila
Jinak chápu tvé rozhorčení nad střechou,ale oficální vysvětlení je předem jasné Tak to silné bouřky nikdo nečekal.
Jinak chápu tvé rozhorčení nad střechou,ale oficální vysvětlení je předem jasné Tak to silné bouřky nikdo nečekal.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Úvodníčky a reakce na ně
bych to rozšířil na veškeré stavební práce
Re: Úvodníčky a reakce na ně
Oprava střechy je snad vždy katastrofa. A to i když na to máte nějaký vliv... můžete naléhat (nebo řvát, jak je libo) na dělníky, na mistra, na jednatele, můžete chtít po dozorovi aby chodil dozírat čtyřikrát denně, nic platno. Ono je jim to u (_!_) . Mají pojistku, ze které zaplatí malíře a nějakou zbytkovou hodnotu nábytku a tím ta péče hasne. Místo penále pak nabídnou slevu na nepředpokládané vícepráce jež téměř vždy nastanou a jsou vysmátí.
Takže i když se předem stanoví polopatický harmonogram, jak a kdy co odkrývat a zakrývat, sledovat počasí apod, jakmile dozor odejde, ustane vyšší mozková činnost pracovníků a dějí se věci... Oprava střechy je pro dobrodružné povahy.
Takže i když se předem stanoví polopatický harmonogram, jak a kdy co odkrývat a zakrývat, sledovat počasí apod, jakmile dozor odejde, ustane vyšší mozková činnost pracovníků a dějí se věci... Oprava střechy je pro dobrodružné povahy.
Re: Úvodníčky a reakce na ně
Dotaz:
Jsem úplně slepí nebo úvodníčky se vytratily z main page?
Jsem úplně slepí nebo úvodníčky se vytratily z main page?
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Re: Úvodníčky a reakce na ně
Chtěl jsem se zeptat, nemohu nikde najít bývalé úvodníčky, a protože sem tak často nechodím, tak mi jich pár uniklo, např. ten prosincový, o kterém byla diskuze v NK. Jsou někde v archivu k dispozici?
Re: Úvodníčky a reakce na ně
Aha, tak to se omlouvám, špatně jsem to pochopil.Petr píše:Tato poznámka se ale týká i vnější koleje. Linka 5 měla výstupní zastávku na Floře právě pro neexistenci ostrůvku na vnější koleji!!!!!!!!! Teprve po jeho dostavbě byla zřízena výstupní zastávka ve smyčce....
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úvodníčky a reakce na ně
Tato poznámka se ale týká i vnější koleje. Linka 5 měla výstupní zastávku na Floře právě pro neexistenci ostrůvku na vnější koleji!!!!!!!!! Teprve po jeho dostavbě byla zřízena výstupní zastávka ve smyčce....8750 píše:No a můj názor je, že ji klidně mohly mít až na Olšanských hřbitovech, pokud by na vnější koleji byly max. 2 vozy T.Petr píše:Ale pokud si pořádně přečteš mou reakci, byla zejména na to, že linky končící ve smyčce měly výstupní zastávku Flora právě pro neexistenci výstupního ostrůvku....
Re: Úvodníčky a reakce na ně
Dobře, ale stejně na koleji vzdálenější od označníku nesmí řidič odbavit lidi, pokud je na bližší koleji tramvaj nebo nesmí vjet na bližší kolej, když na té vzdálenější odbavuje tramvaj cestující. Takže stejně budou lidi vystupovat na prázdnou kolej, na kterou nemůže vjet další vlak, a je tedy jedno, jaká je osová vzdálenost kolejí.Petr píše:Ale samozřejmě, že k této situaci dochází. Ach jo.... Jenže v Řepích máme drobný rozdíl, podstatně větší osovou vzdálenost kolejí....
To jo, ale k tomu může dojít kdekoli při přestavování výhybky. Předpokládám správně, že pokud by se cestujícímu při vystupování mimo zastávku během přehazování výhybky řidičem něco stalo, tak je to jeho vina, protože porušil Smluvní přepravní podmínky?Petr píše:Navíc řidič přestavující si výhybku na vnitřní kolej nezabrání vyskakování cestujících do vozovky
No a můj názor je, že ji klidně mohly mít až na Olšanských hřbitovech, pokud by na vnější koleji byly max. 2 vozy T.Petr píše:Ale pokud si pořádně přečteš mou reakci, byla zejména na to, že linky končící ve smyčce měly výstupní zastávku Flora právě pro neexistenci výstupního ostrůvku....
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úvodníčky a reakce na ně
Ale samozřejmě, že k této situaci dochází. Ach jo.... Jenže v Řepích máme drobný rozdíl, podstatně větší osovou vzdálenost kolejí.... Navíc řidič přestavující si výhybku na vnitřní kolej nezabrání vyskakování cestujících do vozovky Ale pokud si pořádně přečteš mou reakci, byla zejména na to, že linky končící ve smyčce měy výstupní zastávku Flora právě pro neexistenci výstupního ostrůvku....8750 píše:To že není na vnitřní koleji nástupiště přeci nevadí, D 1/2 na takovou situaci pamatuje. Např. v Řepích k tomu také dochází. Pravdou ale je, že když nějaká linka např. při výluce končila na vnitřní koleji, tak měla jako výstupní Floru nebo nástupní Želivkého - Strojimport, to ale bylo spíš bezpečnpstní opatření navíc.Petr píše:Těším se i na to, jakým způsobem bude zajištěna přestávka pro vlaky linky 5 ve smyčce Olšanské hřbitovy. Není to tak dávno, co neexistence ostrůvku na vnější koleji stála za znemožněním zřízení výstupní zastávky. Ostrůvek se narychlo dokončil, cestujícím se umožnila jízda do obratiště a nyní by pár vlaků mělo končit na vnitřní koleji, která opět žádný ostrůvek nemá. Uvidíme…
Re: Úvodníčky a reakce na ně
To že není na vnitřní koleji nástupiště přeci nevadí, D 1/2 na takovou situaci pamatuje. Např. v Řepích k tomu také dochází. Pravdou ale je, že když nějaká linka např. při výluce končila na vnitřní koleji, tak měla jako výstupní Floru nebo nástupní Želivkého - Strojimport, to ale bylo spíš bezpečnpstní opatření navíc.Petr píše:Těším se i na to, jakým způsobem bude zajištěna přestávka pro vlaky linky 5 ve smyčce Olšanské hřbitovy. Není to tak dávno, co neexistence ostrůvku na vnější koleji stála za znemožněním zřízení výstupní zastávky. Ostrůvek se narychlo dokončil, cestujícím se umožnila jízda do obratiště a nyní by pár vlaků mělo končit na vnitřní koleji, která opět žádný ostrůvek nemá. Uvidíme…
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Anketa
Tak kdo měl pravdu? Byl raut nebo ne?
Souhlasím ahlásím se na ty dva spolupracovníky (ti, dož mě viděli na vlstnoči pochopí proč DVA )radek31 píše:btw někdo by se měl zasadit o to, aby měl Petr trvale dovolenou a měl čas se takhle úžasně věnovat stránkám i nadále červencové aktualizace jsou prostě impozantní
nejlepší by bylo mu dát k ruce 2-3 spolupracovníky a předat mu doménu http://www.dpp.cz
FUJ. ty snad ani nevíš jaké konsekvence tohle vyvolává. Poslat někoho na trvalou dovolenou... za to co píše... )))radek31 píše:btw někdo by se měl zasadit o to, aby měl Petr trvale dovolenou http://www.dpp.cz
Kouzlo nechtěného
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
btw někdo by se měl zasadit o to, aby měl Petr trvale dovolenou a měl čas se takhle úžasně věnovat stránkám i nadále červencové aktualizace jsou prostě impozantní
nejlepší by bylo mu dát k ruce 2-3 spolupracovníky a předat mu doménu http://www.dpp.cz
nejlepší by bylo mu dát k ruce 2-3 spolupracovníky a předat mu doménu http://www.dpp.cz