Úvodníčky a reakce na ně
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
A co takhle:Karotka píše:Velice zajímavý náhled na "dostání co proto". Ten človíček by měl držet nervy na uzdě.Mně jen vadilo, jak se MOp pustil do toho človíčka, kterej se zeptal na to samý co je v úvodníčku a hned dostal co proto.
Vy nečtete pravidla českého pravopisu?
Vy nečtete Ottův slovník naučný?
Snad se nebudeme hádat o čárkách...Mně jen vadilo, jak se MOp pustil do toho človíčka, kterej se zeptal na to samý, co je v úvodníčku a hned dostal co proto.
Já ty příblblé úvodníčky tak nemyslel, mě šlo uplně o jinou pojintu.Napsal jsem, že je to jen můj názor a ať to necháte být. Jen jsem to prostě napsal blbě. Mě jen vadilo jak se MOp pustil do toho človíčka kterej se zeptal na to samí co je v úvodníčku a hned dostal co proto.A chtěl jsem naznačit že jsou taky lidi kteří úvodníčky nemusí!KM píše:Chybná byla reakce člověka, který byl upozorněn, že je to v úvodníčku.
V mé práci dokonce přímo záměrně odkazujeme tazatele na náš web, právě proto aby se s ním seznámili, naučili v něm hledat a snížili množství dotazů, byť by byla konkrétní odpověď na dotaz jednodusšší než navést tazatele na web. Taky to někteří chápou, jako že se s nima nechceme babrat, ale opak je pravdou - naučí-li se chodit na web místo toho že zvednou telefon nebo pošlou email s dotazem, dozví se toho daleko víc.
A taky nám občas sdělují,že naše stránky jsou nepřehledné a nablblé, tak jim řeknu, že na 1000 spokojených připadá jeden nespokojený a že tudíž chyba bude u nich a nic se měnit nebude. (To je rada pro admina, jak řešit trauma z toho, že někdo nazval úvodníčk nablblým ))
Chybná byla reakce člověka, který byl upozorněn, že je to v úvodníčku.
V mé práci dokonce přímo záměrně odkazujeme tazatele na náš web, právě proto aby se s ním seznámili, naučili v něm hledat a snížili množství dotazů, byť by byla konkrétní odpověď na dotaz jednodusšší než navést tazatele na web. Taky to někteří chápou, jako že se s nima nechceme babrat, ale opak je pravdou - naučí-li se chodit na web místo toho že zvednou telefon nebo pošlou email s dotazem, dozví se toho daleko víc.
A taky nám občas sdělují,že naše stránky jsou nepřehledné a nablblé, tak jim řeknu, že na 1000 spokojených připadá jeden nespokojený a že tudíž chyba bude u nich a nic se měnit nebude. (To je rada pro admina, jak řešit trauma z toho, že někdo nazval úvodníčk nablblým ))
V mé práci dokonce přímo záměrně odkazujeme tazatele na náš web, právě proto aby se s ním seznámili, naučili v něm hledat a snížili množství dotazů, byť by byla konkrétní odpověď na dotaz jednodusšší než navést tazatele na web. Taky to někteří chápou, jako že se s nima nechceme babrat, ale opak je pravdou - naučí-li se chodit na web místo toho že zvednou telefon nebo pošlou email s dotazem, dozví se toho daleko víc.
A taky nám občas sdělují,že naše stránky jsou nepřehledné a nablblé, tak jim řeknu, že na 1000 spokojených připadá jeden nespokojený a že tudíž chyba bude u nich a nic se měnit nebude. (To je rada pro admina, jak řešit trauma z toho, že někdo nazval úvodníčk nablblým ))
a/ Ktery ***** opet trhal temata bez souvislosti?
b/ Do ktere z Tomovych kategorii patrila ta ma odpoved (pripomenuti kvuli ad a/)
Je videt, ze pomahat se nevyplaci, takze nic kloudneho ode mne jiz necekejte.
Ondrej> Nezlob se, ale ten, kdo se nesnazi najit odpoved na otazku drive nez ji polozi, pro mne neni lenoch, ale *****. Tuplem to plati pro 100x stejnou otazku.
b/ Do ktere z Tomovych kategorii patrila ta ma odpoved (pripomenuti kvuli ad a/)
Nejprve jsem se slusne zeptal, zda dotycny cte uvodnicky a pote jsem mu ihned odpovedel. No a ted je z toho opet vitr na strese. Zase jsem ja ten spatny.vy nectete uvodnicky?
23. prosince 2005:
Poslední informace o zahájení provozu vozu Škoda 14T s cestujícími jsou strohé - nejdříve 1. ledna 2006....
Je videt, ze pomahat se nevyplaci, takze nic kloudneho ode mne jiz necekejte.
Ondrej> Nezlob se, ale ten, kdo se nesnazi najit odpoved na otazku drive nez ji polozi, pro mne neni lenoch, ale *****. Tuplem to plati pro 100x stejnou otazku.