Především si myslím, že když už jsou ty výhybky tak pěkně číslované, tak může mít každá přidělený svůj kód a vysílač ho pak vysílat. Tím by se jiná výhybka přestavět nedala.Martin píše:Takže za dobu, co byla tahle technologie vypnutá, se vymyslelo jenom tohle řešení?
Jak daleko vlastně dosáhne signál z onoho vysílače na voze a má vymezený nějaký přesný směr nebo se šíří všesměrově?
Výhybky
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Takže za dobu, co byla tahle technologie vypnutá, se vymyslelo jenom tohle řešení?7080 píše:Přeslechy se vyřešily tím, že se podstatně snížil výkon vysílače na voze. Kdyby se to nevyřešilo, tak by jsme už rok nejezdili se zapnutými rádii.
Jak daleko vlastně dosáhne signál z onoho vysílače na voze a má vymezený nějaký přesný směr nebo se šíří všesměrově?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Tramvaj vysilá žádost o přestavení vyhybky do určitého směru. A přijímač zabudovaný u kolejí tento požadavek přijme a přestaví vyhybku do požadovaného směru.Topper píše:jak je to s automatickym prestavovanim vyhybek podle linky tramvaje? Sem si na to vzpomel, kdyz jsme s 22 jeli smer Manesuv most, misto Malostranska....
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Přijímač je tam určitě jen jeden Pouze místa pro jeho instalaci jsou dvě a využíváno bylo zatím to vzdálenejší, ještě před stavěcím kontaktem. Nyní se přendavají do krabičky bližší k výhybce, zhruba na úrovni stavěcího kontaktu. Docela jsem mile překvapen, že někoho nahoře napodlo již dopředu počítat s dvěma pozicema pro přijímač...radek31 píše:už se to tu řešilo x-krát
od začátku jsou tam 2 přijímače rádiového signálu (takže se nebude nic překopávat) a po odstranění PTK se okamžitě aktivuje ten blíž výhybce - nevím, jak je to na Strossu, ale třeba na Floře by se teoreticky mohlo stát těsně i za sólem (vše záleží na tom, kam se dá návěst, protože řidič jí musí respektovat)
řekl bych, že na Strossu to bude podobné
Každopádně sumarizace:
o víkendu sundány trolejové kontakty na dolní Palmovce (sobota 7.4.), Průběžné + Červeném Vrchu (neděle 8.4.) a Strossmayerově náměstí (pondělí 9.4.), sundán kontakt na vjezdu do smyčky Nádraží Braník (během výluky TT) a na Petřinách u EOV 634 (nová do smyčky) již PTK vůbec nebyl instalován!
Ha, tak to mi uniklo.Vycházel jsem z info co říkal jeden z instruktrů v loni na DOD. Tak to je dobré řešení.radek31 píše:už se to tu řešilo x-krát
od začátku jsou tam 2 přijímače rádiového signálu (takže se nebude nic překopávat) a po odstranění PTK se okamžitě aktivuje ten blíž výhybce - nevím, jak je to na Strossu, ale třeba na Floře by se teoreticky mohlo stát těsně i za sólem (vše záleží na tom, kam se dá návěst, protože řidič jí musí respektovat)
řekl bych, že na Strossu to bude podobné
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
už se to tu řešilo x-krátDavidD píše:No mam pocit, že né. Jelikož krabička byla až za kontaktama ve směru od vyhybky.To bude možné až někdo tu krabičku překope blíže k vyhybkám.
od začátku jsou tam 2 přijímače rádiového signálu (takže se nebude nic překopávat) a po odstranění PTK se okamžitě aktivuje ten blíž výhybce - nevím, jak je to na Strossu, ale třeba na Floře by se teoreticky mohlo stát těsně i za sólem (vše záleží na tom, kam se dá návěst, protože řidič jí musí respektovat)
řekl bych, že na Strossu to bude podobné
No mam pocit, že né. Jelikož krabička byla až za kontaktama ve směru od vyhybky.To bude možné až někdo tu krabičku překope blíže k vyhybkám.pawel píše:dotaz laika - znamená to, že např. na strossu tímto odpadá otravné čekání druhé soupravy na vyklizení prostoru výhybky soupravou předchozí, resp. za sólem už nebude nutno stanicovat tak daleko?