Stránka 24 z 26

Zapnutí radio výhybek

Napsal: 31.3.2006 21:33
od Syrda
Dle pražských tramvají se tuto noc mají opět zprovoznit radiovýhybky!! Tak doufám, že to není předčasný Apríl, ale že to už je natrvalo .

Re: ROV

Napsal: 26.12.2005 11:22
od Petr
Syrda píše:A jak to vůbec vypadá s dálk. ovl. výhybek. Loni v létě to bylo zablokovaný s tvrzením, že se daří podhazovat vexsle v protisměru a pod.
To mají ty rádia tak silný signál? Vždyť mezi vozem a přijímačem u kolejí je tak 30 čísel (+/- trolejbus).
A mj. v Plzni maj vexsle jen na radio. Kontakty nejsou. Nevím jak je jejich systém odlišný od pražského, ale asi o málo (pokud vůbec).
Ano, dosah vysílačků několikanásobně překračoval požadavek DP. Zvoral to dodavatel. Před rokem bylo tvrzeno, že náhrada vysílačů je otázka týdnů. Jsou to již měsíce a nic se neděje (krom toho, že na některé rekonstruované křižovatky se již rádio nedosazuje :-( ). Prý se hledá vhodná frekvence, která nebude rušena. Ale není tak úplně pravda, že jsou radio výhybky vypnuté. Na Barrandově ve smyčce běží OK. Takže se můžeme hrdě bít v prsa a říkat, že máme radio výhybky zapnuté :lol:

ROV

Napsal: 26.12.2005 11:11
od Syrda
A jak to vůbec vypadá s dálk. ovl. výhybek. Loni v létě to bylo zablokovaný s tvrzením, že se daří podhazovat vexsle v protisměru a pod.
To mají ty rádia tak silný signál? Vždyť mezi vozem a přijímačem u kolejí je tak 30 čísel (+/- trolejbus).
A mj. v Plzni maj vexsle jen na radio. Kontakty nejsou. Nevím jak je jejich systém odlišný od pražského, ale asi o málo (pokud vůbec).

Re: přehazování jízdou

Napsal: 26.12.2005 10:49
od PvvS
Syrda píše:A k tomu, že staré tram mají dovoleno přehazovat jízdou - ony snad ani nemají tlačítko? Snad možná T1 a T2. Jak to je?
Je na kazdem kontroleru :) - Kde by ho vzali bez dobastleni.

přehazování jízdou

Napsal: 26.12.2005 10:23
od Syrda
A k tomu, že staré tram mají dovoleno přehazovat jízdou - ony snad ani nemají tlačítko? Snad možná T1 a T2. Jak to je?

Napsal: 02.12.2005 22:43
od Béďa Trávníček
KM píše:Dovolím si připomenout že to začalo věcnou poznámkou, že l.č. 14 má stejnou jízdní dobu jako 91 a dále tím, že výhybky jdou přehazovat jízdou, což nebylo jednomu z nás známé.
Omlouvám se za svůj qětnatý sloh, ostatně, řešení přeci máte, ne? :evil:
Nechcu dělat chytrého, ale jízdní doba co je vyvěšená na je pouze orientační, přesná je pouze ve všední den ve "špičce" od tuším 7 hodin do 19 hodin (s časy si nejsem jist, kdyžtak mě opravte), kdy jsou nejdelší jízdní doby, zato o víkendu a mimo špičku v PD jsou jízdní dobu kratší.
Jenže linka 91 jezdí pouze o víkendu a má jízdní doby stejné jako běžné linky ve všední den, tudíž logicky zdržuje. 8-)

Napsal: 02.12.2005 22:08
od Návštěvník
Já na takovéto věci většinou neupozorňuji, stane se, ale taková hrubka biiije do očí. :wink:

Napsal: 02.12.2005 20:13
od Martin-KT8D5.RN2P
Anonymous píše:Kdo chce psa b :?: ý :?: t ???
No já na to upozornit nechtěl. Ani se KMovi nedivím, že do Vás rýpe...

Napsal: 02.12.2005 19:47
od Návštěvník
Kdo chce psa b :?: ý :?: t ???

Napsal: 02.12.2005 16:01
od tramvajak
radek31 píše:
Prostě pánové, jezdíte s nejmodernějšíma tramvajema stejně jako dědci s klikou.
dnešní tramvaje jezdí rychle, problém je halda cestujících a špatná preference na SSZ - můžeš jet minutu 50 km/h a k čemu ti to je, když pak na křižovatce stojíš jak trubka 2 minuty? to jde pak vše do háje

co z toho máš, že se do nás neustále navážíš? jel jsi párkrát tramvají, tak máš pocit, že máš patent na rozum a vís nejlíp jak jí řídit? já byl taky párkrát u doktora, ale na operování se zatím necítím
Nemá to smysl, na KM se krásně hodí jedno staré české pořekadlo - kdo chce psa být, hůl si vždycky najde... Ale mohlo by se to obejít bez napadání, nemyslíš, KM? Až budeš s tramvají jezdit a kritizovat své kolegy, můžeme se klidně bavit. Právo na projevení svého názoru má jistě každý, to nepopírám, ale s cílenou provokací se jdi vycpat. :evil:

Napsal: 02.12.2005 11:28
od radek31
KM píše:Můj problém je , že vím co funguje a nenasírám se snadno.
No, jdu zas něco dělat :P
mě to taky "nenasírá" - ale nenechám to bez povšimnutí, aby si náhodou někdo nemyslel, že to co píšeš je univerzální pravda

Napsal: 02.12.2005 11:21
od KM
Můj problém je , že vím co funguje a nenasírám se snadno.
No, jdu zas něco dělat :P

Napsal: 02.12.2005 11:17
od radek31
KM píše:
Fořtík píše:[]Věcná diskuse proč ne, ale mám pocit, že ty tu neustále nahazuješ ironické podněty, které ostatní vysvětlují. A o tom diskuse není.
Dovolím si připomenout že to začalo věcnou poznámkou, že l.č. 14 má stejnou jízdní dobu jako 91 a dále tím, že výhybky jdou přehazovat jízdou, což nebylo jednomu z nás známé.
Omlouvám se za svůj qětnatý sloh, ostatně, řešení přeci máte, ne? :evil:
promiň, ale stejný jízdní čas 14 a 91 není věcná poznámka, ale provokace - protože jak už jsem napsal časy 91 jsou okopírované časy 14 a 91 je nedodržuje

nemluvě o tom, že to začlo jinak - poznámkama jako je
Prostě pánové, jezdíte s nejmodernějšíma tramvajema stejně jako dědci s klikou. icon_twisted.gif
a
Jenže mnozí dnešní dovedou tak akorát trefit sekci icon_razz.gif icon_smile.gif neutral_m.gif
a
Což mnozí mladí ani neví, natož aby uměli.

Napsal: 02.12.2005 11:14
od KM
radek31 píše:[btw já taky jezdím tramvají jako cestující (a hodně, každý den tak 2 a více hodin), takže si samozřejmě všímám, jak kdo jede, ale nedělám z toho moc obecných závěrů - co člověk to originál a v tak velké skupině lidí se prostě nedá najít nějaký obecný vzorec
Jojo, to znám, já taky nekritizuju moderátory a bankovní úředníky :P

Napsal: 02.12.2005 11:11
od radek31
KM píše: No ono se aspoň něco o sobě dozvíte od nás kaštanů, víme? Ono jste tu nakonec pro nás, pro ten substrát, co si koupí měsíc předem roční jízdenku a dostane za to tužku :-)
to mi stačí doma (2x plnocenná roční + jedna studentská 4x čtvrtletní)
dozvím se toho dost

já souhlasím, že jsme tu pro lidi, také se podle toho snažím jezdit (ale lidi stejně nikdy nepochopí, že na I.P. prostě nemůžu čekat na další cyklus, ale musím ty dveře taky někdy zavřít)
btw já taky jezdím tramvají jako cestující (a hodně, každý den tak 2 a více hodin), takže si samozřejmě všímám, jak kdo jede, ale nedělám z toho moc obecných závěrů - co člověk to originál a v tak velké skupině lidí se prostě nedá najít nějaký obecný vzorec