Stránka 25 z 26

Napsal: 02.12.2005 11:07
od KM
Fořtík píše:[]Věcná diskuse proč ne, ale mám pocit, že ty tu neustále nahazuješ ironické podněty, které ostatní vysvětlují. A o tom diskuse není.
Dovolím si připomenout že to začalo věcnou poznámkou, že l.č. 14 má stejnou jízdní dobu jako 91 a dále tím, že výhybky jdou přehazovat jízdou, což nebylo jednomu z nás známé.
Omlouvám se za svůj qětnatý sloh, ostatně, řešení přeci máte, ne? :evil:

Napsal: 02.12.2005 11:03
od Fořtík
KM píše:No ono se aspoň něco o sobě dozvíte od nás kaštanů, víme? Ono jste tu nakonec pro nás, pro ten substrát, co si koupí měsíc předem roční jízdenku a dostane za to tužku :-)
Myslel jsem, že diskuse o přehazování výhybek je poměrně věcná, něco jsme se vzájemně dozvěděli, jen jsem to holt podával literárnější formou.
tak konkrétně: Dneska na mě počkal strašnickej řidič 5 na Strossu, snad 8055, jinak bych přišel pozdě. tak ten je hodnej. :lol:
Věcná diskuse proč ne, ale mám pocit, že ty tu neustále nahazuješ ironické podněty, které ostatní vysvětlují. A o tom diskuse není.

Napsal: 02.12.2005 11:00
od KM
radek31 píše:[
konkrétní věci si klidně piš (ten a ten řidič udělal to a to), ale obecné řeči si nech na doma nebo do k-reportu, kde ti to možná žerou
sem chodí poměrně dost řidičů a nevím, proč bychom to měli trpět
No ono se aspoň něco o sobě dozvíte od nás kaštanů, víme? Ono jste tu nakonec pro nás, pro ten substrát, co si koupí měsíc předem roční jízdenku a dostane za to tužku :-)
Myslel jsem, že diskuse o přehazování výhybek je poměrně věcná, něco jsme se vzájemně dozvěděli, jen jsem to holt podával literárnější formou.
tak konkrétně: Dneska na mě počkal strašnickej řidič 5 na Strossu, snad 8055, jinak bych přišel pozdě. tak ten je hodnej. :lol:

Napsal: 02.12.2005 10:57
od radek31
KM píše:
Fořtík píše:[]To není pravda. Tuším, že u T3 je to max. 3 vteřiny. U modifikací to bude podobné.
I tak, zkus mít 30 m před výhybkou tři vteřiny našlápnutou jízdu :idea:
každý řidič, který alespoň chvilku jezdí ví velmi dobře kde má PTG a to nejen první ale i druhý! ano, někdy to tlačítko držím déle, ale to je pak spíš zbytečností trefovat to přesně, když se musíš soustředit i na provoz kolem a výhybku do které jedeš

souhlasím, že na historické je to "větší kumšt", ale tam to trvá moc dlouho, my dáváme kontakt někdy i přes 30km/h (kde je místo a je to dobrá výhybka, která se přehodí - třeba Voz. SA od ČK), takže to pak na nějaké přesné trefování není důvod, té tramvaji je jedno, jestli držíš tlačítko 1 nebo 3 sekundy

Napsal: 02.12.2005 10:51
od radek31
KM píše:Když ty Radku31 tak snadno chytáš na první našlápnutí :P Taxe nezlob, no. Do mě se naváží kdekdo a kdekoliv. :wink:
pokud ti to ještě nedošlo, tak já se tu do nikoho rozhodně jako první nenavážím a je to věc co mi na tomto fóru vadí - ty a další prostě neustále házíte okolo sebe provokativní řeči a urážky místo abyste se soustředili na věcný obsah diskuse
pro mě jsou tvé příspěvky o řidičích co se netrefí na kontakt a jedou pomaleji než 91 (což navíc není pravda) a další podobné poznámky urážlivé

konkrétní věci si klidně piš (ten a ten řidič udělal to a to), ale obecné řeči si nech na doma nebo do k-reportu, kde ti to možná žerou
sem chodí poměrně dost řidičů a nevím, proč bychom to měli trpět

Napsal: 02.12.2005 10:50
od Fořtík
KM píše:I tak, zkus mít 30 m před výhybkou tři vteřiny našlápnutou jízdu :idea:
Mrkni se někdy řidičum do kabiny a uvidíš, jak dlouho to tlačítko drží. A zjistíš, že ne tak dlouho, jak si myslíš.

Napsal: 02.12.2005 10:46
od KM
Fořtík píše:[]To není pravda. Tuším, že u T3 je to max. 3 vteřiny. U modifikací to bude podobné.
I tak, zkus mít 30 m před výhybkou tři vteřiny našlápnutou jízdu :idea:

Napsal: 02.12.2005 10:45
od radek31
Fořtík píše:
KM píše:No není, protože tlačítko drží libovolně dlouho, kdežto jízdou může zrychlovat a vjíždět pak do výhybky rychle. Jojo, na kulaťáku ještě v r. 1974 staré 18 a 23 - zastavit, odstanicovat, rozjet, přehodit, a stačit zase zastavit před autama :-)
To není pravda. Tuším, že u T3 je to max. 3 vteřiny. U modifikací to bude podobné.
spíš pod 8 vteřin

Napsal: 02.12.2005 10:45
od KM
No a je to. A máme odpověď pro Martina KT, proč to 91 přehazuje ručně.

Napsal: 02.12.2005 10:43
od radek31
KM píše:Možná že je dneska nějakej předpis, kterej nedovoluje přestavovat výhybky jízdou? Pokud ne, tak co, kdo z vás mi předvede přestavění výhybky tímto způsobem (=kdo z vás ví, kde má pantograf?) :P
dát kontakt jízdou je přísně zakázáno (i když to u nových výhybek je jedno) a bere se za to řidičák
kromě historické, ta to má dovoleno

Napsal: 02.12.2005 10:42
od Fořtík
KM píše:No není, protože tlačítko drží libovolně dlouho, kdežto jízdou může zrychlovat a vjíždět pak do výhybky rychle. Jojo, na kulaťáku ještě v r. 1974 staré 18 a 23 - zastavit, odstanicovat, rozjet, přehodit, a stačit zase zastavit před autama :-)
To není pravda. Tuším, že u T3 je to max. 3 vteřiny. U modifikací to bude podobné.

Napsal: 02.12.2005 10:38
od KM
Fořtík píše:
KM píše:Možná že je dneska nějakej předpis, kterej nedovoluje přestavovat výhybky jízdou? Pokud ne, tak co, kdo z vás mi předvede přestavění výhybky tímto způsobem (=kdo z vás ví, kde má pantograf?) :P
POkud jde o pantograf - přestavuješ-li výhybku kontaktem, tak je jedno jestli jízdou, nebo tlačítkem - ten pantograf použiješ stejně, takže tato tvoje ironická poznámka je zcela zcestná. ;-)
No není, protože tlačítko drží libovolně dlouho, kdežto jízdou může zrychlovat a vjíždět pak do výhybky rychle. Jojo, na kulaťáku ještě v r. 1974 staré 18 a 23 - zastavit, odstanicovat, rozjet, přehodit, a stačit zase zastavit před autama :-)

Napsal: 02.12.2005 10:36
od Martin-KT8D5.RN2P
Fořtíku šoupni to prosím kdyžtak někam jinam...

Napsal: 02.12.2005 10:35
od radek31
Fořtík píše:Teď nevím, jestli to napíšu správně, ale ten kontakt na výhybku reaguje na nějaký konstatní odběr proudu, tušim 200 A. U vozu T3 konstatního jízdního proudu nedocílíš, u vozů T3P, T6 a jiných modifikací není problém. Vím, že se dají výhybky přestavovat i bez použití tlačítka.
u T3 vs. T6 a spol. jde spíš o to, že ten odběr proudu u klasiky je nejméně 220A - což je na výhybku moc - nové je to jedno, ale starou to s velkou pravděpodobností poškodíš
ten proud zase tak úzce vymezenej není, je rozdíl mezi přehazováním v létě ve dne a nebo v zimě v noci (tam je to navíc ještě se zářivkama a topením)

teoreticky (nemělo by se to stávat) by se stará výhybka mohla podhodit i díky odběru MG + topení + kalorifer + zářivky - proto je na SU tlačítko na vypnutí topení - taková "výhybka 0"

Napsal: 02.12.2005 10:34
od Fořtík
KM píše:Možná že je dneska nějakej předpis, kterej nedovoluje přestavovat výhybky jízdou? Pokud ne, tak co, kdo z vás mi předvede přestavění výhybky tímto způsobem (=kdo z vás ví, kde má pantograf?) :P
POkud jde o pantograf - přestavuješ-li výhybku kontaktem, tak je jedno jestli jízdou, nebo tlačítkem - ten pantograf použiješ stejně, takže tato tvoje ironická poznámka je zcela zcestná. ;-)