Napsal: 02.12.2005 10:34
Když ty Radku31 tak snadno chytáš na první našlápnutí Taxe nezlob, no. Do mě se naváží kdekdo a kdekoliv.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=20&t=794
my ten kontakt taky "trefujeme" akorát tlačítkem a ne klikou a sekce? to, že na ní někdo kašle neznamená, že se netrefí"Tak, tak. Jenže mnozí dnešní dovedou tak akorát trefit sekci "
dnešní tramvaje jezdí rychle, problém je halda cestujících a špatná preference na SSZ - můžeš jet minutu 50 km/h a k čemu ti to je, když pak na křižovatce stojíš jak trubka 2 minuty? to jde pak vše do hájeProstě pánové, jezdíte s nejmodernějšíma tramvajema stejně jako dědci s klikou.
Teď nevím, jestli to napíšu správně, ale ten kontakt na výhybku reaguje na nějaký konstatní odběr proudu, tušim 200 A. U vozu T3 konstatního jízdního proudu nedocílíš, u vozů T3P, T6 a jiných modifikací není problém. Vím, že se dají výhybky přestavovat i bez použití tlačítka.KM píše:Ono se to tak v historii dělalo odjakživa. Až T měly nějakej silnej odběr i při nejmenším sešlápnutí jízdy či co, takže to výhybkám resp. té elektrice v nich nesvědčilo. Tlačítko výhybka v zásadě jen nahrazuje sešlápnutí jízdy aby protékal proud. Ale to už je hodně laicky, to by někdo mohl uvést na pravou míru...
U 91, ale na každý křižovatce jsem je viděl. To mě zmátlo asi teda no. Pardon.Fořtík píše:To můžeš ale mnohdy vidět i řidiče nových vozů. Zkrátka to někdy nevyjde.Martin-KT8D5.RN2P píše:Tak to teda čumim a omlouvám se, pak ale nechápu proč dycinky je vidim s tágem venku. Děkuji za rozšíření obzorů.
Ono se to tak v historii dělalo odjakživa. Až T měly nějakej silnej odběr i při nejmenším sešlápnutí jízdy či co, takže to výhybkám resp. té elektrice v nich nesvědčilo. Tlačítko výhybka v zásadě jen nahrazuje sešlápnutí jízdy aby protékal proud. Ale to už je hodně laicky, to by někdo mohl uvést na pravou míru...Martin-KT8D5.RN2P píše:[]Tak to teda čumim a omlouvám se, pak ale nechápu proč dycinky je vidim s tágem venku. Děkuji za rozšíření obzorů.
To můžeš ale mnohdy vidět i řidiče nových vozů. Zkrátka to někdy nevyjde.Martin-KT8D5.RN2P píše:Tak to teda čumim a omlouvám se, pak ale nechápu proč dycinky je vidim s tágem venku. Děkuji za rozšíření obzorů.
Tak to teda čumim a omlouvám se, pak ale nechápu proč dycinky je vidim s tágem venku. Děkuji za rozšíření obzorů.Fořtík píše:Umí. Je to tuším na druhý stupeň jízdy, nebo brzdy. Někdo z řidičů určitě upřesní.Martin-KT8D5.RN2P píše:No ty si pamětník to je pravda, ale nevim jak si dvoutisícovák umí naházet vexle.
Tak, tak. Jenže mnozí dnešní dovedou tak akorát trefit sekci :|Fořtík píše:Umí. Je to tuším na druhý stupeň jízdy, nebo brzdy. Někdo z řidičů určitě upřesní.Martin-KT8D5.RN2P píše:No ty si pamětník to je pravda, ale nevim jak si dvoutisícovák umí naházet vexle.
Umí. Je to tuším na druhý stupeň jízdy, nebo brzdy. Někdo z řidičů určitě upřesní.Martin-KT8D5.RN2P píše:No ty si pamětník to je pravda, ale nevim jak si dvoutisícovák umí naházet vexle.KM píše:Ale prd. Dvoutisícovák může přehazovat, když řidič umí. Což mnozí mladí ani neví, natož aby uměli.
No ty si pamětník to je pravda, ale nevim jak si dvoutisícovák umí naházet vexle.KM píše:Ale prd. Dvoutisícovák může přehazovat, když řidič umí. Což mnozí mladí ani neví, natož aby uměli.Martin-KT8D5.RN2P píše:[]No jde o to, že 91 nemá čidla a někde ty časy orientačně vzít musí, teda to si myslím já. Jenže kolik času se nasbírá přehazováním výhybek, na které musí růčo?
Ale prd. Dvoutisícovák může přehazovat, když řidič umí. Což mnozí mladí ani neví, natož aby uměli.Martin-KT8D5.RN2P píše:[]No jde o to, že 91 nemá čidla a někde ty časy orientačně vzít musí, teda to si myslím já. Jenže kolik času se nasbírá přehazováním výhybek, na které musí růčo?