Napsal: 08.12.2005 23:53
jasne, teorie vs. praxe, ale je to jiste meritko. chtel jsem jen tim naznacit, ze paklize by reseni bylo natolik neunosne, ze kapacitne nevyhovuje, pcr by takove rizeni vubec neschvalila.
podelne prahy je uplne jina kapitola, ale samozrejme to s tim uzce souvisi. mozna az budu zdrav, bylo by dobre se sejit + pokecat a vymyslime resp. vybereme mista vhodna pro osazeni prahu a neco k tomu sepiseme.
buspruhy na kolejich zase az takova klasika nejsou. co jsem zazil ja, tak policie se k takovemu "nestandardnimu" reseni stavi velice negativne a nedovoluje jej.
co se tyce detekce, tak bych pred smyckami uprednostnoval radiomajaky, ktere rozpoznaji, zda se jedna o bus ci tram a podle toho se rozhodnou vlozit do signalizace odpovidajici program. problem nastava v pripade, ze bus sjizdi z tramvajoveho telesa zpet na vozovku! zde musi dojit zakonite ke konfliktu s vozidly jedoucimi v soubeznem smeru jizdy. a zde si nejsem jist, zda pravidla silnicniho provozu jasne a dostatecne definuji, ktere vozidlo by melo prednost. taktez to muze byt brano jako zip nebo aplikovana prednost zprava, jelikoz se jedna vlastne o krizovatku. pripadne by musela byt provedena uprava vyhlasky v tom smeru, aby byl bus v takovem pripade bran za drazni vozidlo a mel prednost.
podelne prahy je uplne jina kapitola, ale samozrejme to s tim uzce souvisi. mozna az budu zdrav, bylo by dobre se sejit + pokecat a vymyslime resp. vybereme mista vhodna pro osazeni prahu a neco k tomu sepiseme.
buspruhy na kolejich zase az takova klasika nejsou. co jsem zazil ja, tak policie se k takovemu "nestandardnimu" reseni stavi velice negativne a nedovoluje jej.
co se tyce detekce, tak bych pred smyckami uprednostnoval radiomajaky, ktere rozpoznaji, zda se jedna o bus ci tram a podle toho se rozhodnou vlozit do signalizace odpovidajici program. problem nastava v pripade, ze bus sjizdi z tramvajoveho telesa zpet na vozovku! zde musi dojit zakonite ke konfliktu s vozidly jedoucimi v soubeznem smeru jizdy. a zde si nejsem jist, zda pravidla silnicniho provozu jasne a dostatecne definuji, ktere vozidlo by melo prednost. taktez to muze byt brano jako zip nebo aplikovana prednost zprava, jelikoz se jedna vlastne o krizovatku. pripadne by musela byt provedena uprava vyhlasky v tom smeru, aby byl bus v takovem pripade bran za drazni vozidlo a mel prednost.