Ty jsi napsal, že se budou možná posilovat. Já ti chtěl vysvětlit, že nebudou, není důvod, tuhle linku platí ČSA a ČD ty mají nasmlouváno a nebudou pomáhat konkurenci RT expresu. Dám ti příklad, autobus bude plný, první půjdou na řadu zákazníci ČSA a ČD, až potom ten zbytek, pakliže se nevejdou, mají smůlu. Ale určitě se nebudou zkracovat intervaly, není žádný důvod.kresta píše:Tak abych to objasnil: Vůbec mi nejde o tu spolupráci ČSA a ČD. A už mě vůbec nezajímá, jestli to mají cestující v ceně či ne. Ten autobus stejně využijí pokud se tam budou chtít dostat. Takovej cestující s kufrem se určitě (ne teda všichni) nebude trmácet tramvají či metrem na Dejvickou a pak 119. Vím osobně že plno cestujících si zaplatí za AE , když přijedou do Holešovic. JInak výčet SC a podobně jsem bral podle konečného návrhu JŘ. A také ty vlaky to bylo částečně i úplně OT - viz EXCELSIOR (aby se třeba někdo neptal, kde jsem vzal 18 spojů do Ostravy z Holešovic. Podotýkám zas že jsem to vzal z konečného návrhu JŘ. Jinak plně chápu, neuvedl jsem vše na pravou míru. Doufám, že teď je to pochopeno.
AE - Airport Express aneb linka 790
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Tak abych to objasnil: Vůbec mi nejde o tu spolupráci ČSA a ČD. A už mě vůbec nezajímá, jestli to mají cestující v ceně či ne. Ten autobus stejně využijí pokud se tam budou chtít dostat. Takovej cestující s kufrem se určitě (ne teda všichni) nebude trmácet tramvají či metrem na Dejvickou a pak 119. Vím osobně že plno cestujících si zaplatí za AE , když přijedou do Holešovic. JInak výčet SC a podobně jsem bral podle konečného návrhu JŘ. A také ty vlaky to bylo částečně i úplně OT - viz EXCELSIOR (aby se třeba někdo neptal, kde jsem vzal 18 spojů do Ostravy z Holešovic. Podotýkám zas že jsem to vzal z konečného návrhu JŘ. Jinak plně chápu, neuvedl jsem vše na pravou míru. Doufám, že teď je to pochopeno.
Řada nepřesností a mystifikací přítelikresta píše:No dle skoro mých osobních zkušeností se linka AE pomalu, ale jistě začíná čím dál tím víc využívat. Můj bratr letěl na dovolenou a když se dozvěděl o AE, začal jásat. O MHD se vůbec nezajímá a myslí si, že všechno ví. Stejně jsem mu radši řekl, že to odjíždí z jižního holešovického terminálu. Byl rád, protože by jinak šel na autobusák ČSAD u vlakového nádraží.
Ale jinak od nového grafikonu se (ne)těšme. Možná že budou muset AE posílit i když si myslím, že dosavadní půlhodinový interval je dostatečný. Důvod: Do Ostravy má jezdit denně jen z Holešovic 18 spojů do Ostravy. Od 4.34 každou hodinu do 20.34 - vždy sudá.34 dopravce RAIL TRANS (9 spojů RT EXPRESS),vždy lichá.26 (od 5.26 do 19.26) ČD (8 spojů;6xPENDOLINO, 2xMANAŽER). Ten 18. spoj 22.30 EXCELSIOR.
Sorry za OT, ale myslím si, že se to linky AE týká. Díky za porozumění.
Takže:
-RT expres, nebude vůbec mít nic společného s linkou AE, jelikož Rail Trans nemá nasmlouváno s DP a ČSA, pokud se tedy něco nezměnilo, AE je především pro zákazníky ČD a ČSA společného produktu SC Pendolino. (Zákazník RT by za jízdu musel platit) takže z této strany se zvýšní počtu nedá očekávat.
-Co se týče AE mělo by se jednat pouze o vlaky SC (IC) 501-514 SC PENDOLINO, SC (EC) 72/73 JOHANN GREGOR MENDEL, SC (EC) 74/75 SMETANA, SC (EC) 134/135 SLOVENSKÁ STRELA, SC (IC) 500/515 MANAŽER a možná Ex 570/571 BRNĚNSKÝ DRAK- To jsou všechny vlaky. Nevím proč se to nevztahuje i na spoje EC, které jedou z Holešovic, ale výše jmenované vlaky by měly být jediné zařazené do programu ČSA a ČD. Dále nechápu, proč do toho taháš rychlík 420/421 EXCELSIOR, protože ten jezdí i letos a skutečně AE se nevztahuje na rychlíky!!! Všechno.
Řada nepřesností a mystifikací přítelikresta píše:No dle skoro mých osobních zkušeností se linka AE pomalu, ale jistě začíná čím dál tím víc využívat. Můj bratr letěl na dovolenou a když se dozvěděl o AE, začal jásat. O MHD se vůbec nezajímá a myslí si, že všechno ví. Stejně jsem mu radši řekl, že to odjíždí z jižního holešovického terminálu. Byl rád, protože by jinak šel na autobusák ČSAD u vlakového nádraží.
Ale jinak od nového grafikonu se (ne)těšme. Možná že budou muset AE posílit i když si myslím, že dosavadní půlhodinový interval je dostatečný. Důvod: Do Ostravy má jezdit denně jen z Holešovic 18 spojů do Ostravy. Od 4.34 každou hodinu do 20.34 - vždy sudá.34 dopravce RAIL TRANS (9 spojů RT EXPRESS),vždy lichá.26 (od 5.26 do 19.26) ČD (8 spojů;6xPENDOLINO, 2xMANAŽER). Ten 18. spoj 22.30 EXCELSIOR.
Sorry za OT, ale myslím si, že se to linky AE týká. Díky za porozumění.
Takže:
-RT expres, nebude vůbec mít nic společného s linkou AE, jelikož Rail Trans nemá nasmlouváno s DP a ČSA, pokud se tedy něco nezměnilo, AE je především pro zákazníky ČD a ČSA společného produktu SC Pendolino. (Zákazník RT by za jízdu musel platit) takže z této strany se zvýšní počtu nedá očekávat.
-Co se týče AE mělo by se jednat pouze o vlaky SC (IC) 501-514 SC PENDOLINO, SC (EC) 72/73 JOHANN GREGOR MENDEL, SC (EC) 74/75 SMETANA, SC (EC) 134/135 SLOVENSKÁ STRELA, SC (IC) 500/515 MANAŽER a možná Ex 570/571 BRNĚNSKÝ DRAK- To jsou všechny vlaky. Nevím proč se to nevztahuje i na spoje EC, které jedou z Holešovic, ale výše jmenované vlaky by měly být jediné zařazené do programu ČSA a ČD. Dále nechápu, proč do toho taháš rychlík 420/421 EXCELSIOR, protože ten jezdí i letos a skutečně AE se nevztahuje na rychlíky!!! Všechno.
No dle skoro mých osobních zkušeností se linka AE pomalu, ale jistě začíná čím dál tím víc využívat. Můj bratr letěl na dovolenou a když se dozvěděl o AE, začal jásat. O MHD se vůbec nezajímá a myslí si, že všechno ví. Stejně jsem mu radši řekl, že to odjíždí z jižního holešovického terminálu. Byl rád, protože by jinak šel na autobusák ČSAD u vlakového nádraží.
Ale jinak od nového grafikonu se (ne)těšme. Možná že budou muset AE posílit i když si myslím, že dosavadní půlhodinový interval je dostatečný. Důvod: Do Ostravy má jezdit denně jen z Holešovic 18 spojů do Ostravy. Od 4.34 každou hodinu do 20.34 - vždy sudá.34 dopravce RAIL TRANS (9 spojů RT EXPRESS),vždy lichá.26 (od 5.26 do 19.26) ČD (8 spojů;6xPENDOLINO, 2xMANAŽER). Ten 18. spoj 22.30 EXCELSIOR.
Sorry za OT, ale myslím si, že se to linky AE týká. Díky za porozumění.
Ale jinak od nového grafikonu se (ne)těšme. Možná že budou muset AE posílit i když si myslím, že dosavadní půlhodinový interval je dostatečný. Důvod: Do Ostravy má jezdit denně jen z Holešovic 18 spojů do Ostravy. Od 4.34 každou hodinu do 20.34 - vždy sudá.34 dopravce RAIL TRANS (9 spojů RT EXPRESS),vždy lichá.26 (od 5.26 do 19.26) ČD (8 spojů;6xPENDOLINO, 2xMANAŽER). Ten 18. spoj 22.30 EXCELSIOR.
Sorry za OT, ale myslím si, že se to linky AE týká. Díky za porozumění.
AE 10.8.
dneska 18:15 odjezd z Holešovic - stačil jsem dopočítat na 15 lidí, pak už se bus rozjel a ještě jich tam pár bylo, vzhledem k množství zavazadel co lidi s sebou na letiště táhnou skoro plno. Když se podívám na pár příspěvků dolů, tak mám buď mimořádné štěstí, že vždycky potkám solidně zaplněný AE nebo tady někdo lince nepřeje.
Osobně si myslím, že vzhledem k tomu, že bohužel žádné kapacitní kolejové připojení na Ruzyni jen tak nebude tak každý takový počin jak rozprostřít možnosti dopravy stále narůstajících počtů lidí cestujících na letiště podobně jako AE je chvályhodný
Osobně si myslím, že vzhledem k tomu, že bohužel žádné kapacitní kolejové připojení na Ruzyni jen tak nebude tak každý takový počin jak rozprostřít možnosti dopravy stále narůstajících počtů lidí cestujících na letiště podobně jako AE je chvályhodný
No nebude to tak. Ta tzv. dotace není dotace ale doplatek ztráty z objednané osobní dopravy. Obávám se , že Pendolíno, podobně jako pár autobusových linek (např. Praha-Ústí, která jako jediná v těchto dnech od DP ústeckého kraje nebyla zrušena, neb je zisková a nedotovaná) tento doplatek nemá, neb si ho nikdo neobjednal a dráhy ho provozují na svůj účet.XSC píše:Zapomínáš na jednu věc. Osobní doprava na ČD není za tržní cenu, ale je dotovaná. Příplatek za Pendolino je sice něco navíc, ale asi nepokryje ani náklady na něj. Takže prodělávají ČD, ale v jejich ztrátě je jedna autobusová linka zcela zanedbatelná. Pro DP je to výhodné a je mu úplně jedno, kolik lidí tím busem jede.
Zapomínáš na jednu věc. Osobní doprava na ČD není za tržní cenu, ale je dotovaná. Příplatek za Pendolino je sice něco navíc, ale asi nepokryje ani náklady na něj. Takže prodělávají ČD, ale v jejich ztrátě je jedna autobusová linka zcela zanedbatelná. Pro DP je to výhodné a je mu úplně jedno, kolik lidí tím busem jede.K-M píše:Kdo přesně Demone3 prodělává? DP? Nikoliv. Vykonává službu, kterou si zaplatily ČSA a ČD. Určitě si za to neřek nějakou ztrátovou cenu. Tyto dvě organizace? Nikoliv, náklady jsou zahrnuty v ceně jízdenky Pendolína. Cestující? Ale kdeže, jednak mohou AE použít, jednak nemusejí jet Pendolínem. TAK KDO TU SAKRA PRODĚLÁVÁ???
Kdo přesně Demone3 prodělává? DP? Nikoliv. Vykonává službu, kterou si zaplatily ČSA a ČD. Určitě si za to neřek nějakou ztrátovou cenu. Tyto dvě organizace? Nikoliv, náklady jsou zahrnuty v ceně jízdenky Pendolína. Cestující? Ale kdeže, jednak mohou AE použít, jednak nemusejí jet Pendolínem. TAK KDO TU SAKRA PRODĚLÁVÁ???Demon3 píše:Hmmm, stale cistej prodelek. Rikal jsem to.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Re: AE celkem plný
dnes jsem AE potkal asi 6x a nikdy nejelo víc než 5-6 lidíSopko píše:Dneska jsem šel kolem Holešovic po 17 hod. a AE odjížděl světe div se z NH plný ve smyslu všechny místa k sezení obsazená (jednalo se o krátkou nízkopodlažní Karosu). Zdá se, že si linka našla své cestující. Nevíte jak to vypadá celkově s obsazeností?
už jen cca každý 5. spoj (co vidím) jezdí úplně prázdný (dřív každý)
většinou veze tak 3-6 lidí
zahlédnul jsem (před týdnem) i cca 15 cestujících, ale to je výjmečné
AE celkem plný
Dneska jsem šel kolem Holešovic po 17 hod. a AE odjížděl světe div se z NH plný ve smyslu všechny místa k sezení obsazená (jednalo se o krátkou nízkopodlažní Karosu). Zdá se, že si linka našla své cestující. Nevíte jak to vypadá celkově s obsazeností?