a pro koho si myslis, ze je linka jedouci z letiste na nadrzi urcena? jedine pro mimoprazaky a zahranicni turisty. paklize bude na letisti propagovana, bude stavet hned prvni zastavkou u metra, tak proc by s ni turiste necestovali? uznavam, cena je vysoka. pro cizince vsak nikoliv.Honzík píše:To je blbost tam nikdo nepojede. Za 45 kč? Když za legitku můžu 119? Jedině pro mimopražáky jedoucí vlakem, jinak to nemá cenu.
AE - Airport Express aneb linka 790
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: zastávky
Re: zastávky
Jenež ti to mají zadarmiko, v ceně jízdenky nebo letenky.tušim teda. Ta cena je proto, aby tam nelezl kde jakej vobejda...Honzík píše:To je blbost tam nikdo nepojede. Za 45 kč? Když za legitku můžu 119? Jedině pro mimopražáky jedoucí vlakem, jinak to nemá cenu.
Jelikož se jedná o linku financovanou ČSA, může ti být jedno, kolik tím jezdí cestujících. Ale stojí určitě třeba za zamyšlení, zda není vhodné, aby měla více zastávek (přestup na metro). Nějaký čas také trvá než si lidé na nové spojení zvyknou. Je otázkou, jak je tato linka na letišti prezentována atd.jakub píše:Včera jsem viděl linku AE ráno před sedmou směr Holešovice a odpoledne kolem třetí směr Ruzyně pokáždé s jedním člověkem - a to řidičem.
obsazenost
Včera jsem viděl linku AE ráno před sedmou směr Holešovice a odpoledne kolem třetí směr Ruzyně pokáždé s jedním člověkem - a to řidičem.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
ted jsem tam jel a je tam dodatková tabule. TAk se snad bude pokutovatMarek píše:Pokud jde o ten pruh na Spartě, tak podle dnešního pozorování zatím zdaleka ne všechny, ale jen některé.jara píše:TAk nám diky lince Letiště-NH. udělali pruhy pro busy na letné na kolejích. TAk doufám že tam ted budou jezdit všechny busy
To zas myslim, že to tak zapeklité nebude. Spojení s metrem je na tý Dejvický a při ukončení v Bubenči by se na ML mohly vrátit ešusy a zavést ML2 přes Hlavák a dál třeba do Vršovic a kdoví kam.
Holešovice nejsou významné nádraží, pendolína tam jezděj jen proto, že se nevejdou na Vítkov, když je Hrabovka uzavřená a bude hůř, tak by se musel cíl Pendolín stejně v Praze měnit, tak se to udělalo hned. Význam Holešovic, pravda, díky výstavbě nového spojení na čas stoupne, ale dneska stejně všchno jede na Hlavák. Jako si v Ústí už nikdo netroufne vést vlak z Prahy do Mostu přímo na Západ , ale obracej ho na Hlavním.
Taky by je pro účely Letiště mohli hnát do Radotína a tam odtud je to taky kousek na obchvat...
Holešovice nejsou významné nádraží, pendolína tam jezděj jen proto, že se nevejdou na Vítkov, když je Hrabovka uzavřená a bude hůř, tak by se musel cíl Pendolín stejně v Praze měnit, tak se to udělalo hned. Význam Holešovic, pravda, díky výstavbě nového spojení na čas stoupne, ale dneska stejně všchno jede na Hlavák. Jako si v Ústí už nikdo netroufne vést vlak z Prahy do Mostu přímo na Západ , ale obracej ho na Hlavním.
Taky by je pro účely Letiště mohli hnát do Radotína a tam odtud je to taky kousek na obchvat...
ano, presne takoveto reseni bych si take predstavoval. bus by ciste jezdil timto usekem jednosmernym objezdem.KM píše:ad šotek z návštěvní knihy - problém je , kam se přesunout z NK do DF - sem?
No všichni by si přestoupili v Holešovicích a ti na letiště v Bubenči. A R od Děčína by v Bubenči zastavit pro přestup na letiště mohly taky, to už by jich neubylo. Po vybetonováni par kousku by byla dokonce vazba bezbarierova, coz lidé s kufry uvitaji. Busy by se odstavovaly bud okolo zast. Nemocnice Bubenec nebo ve spojce za obchodnim pavilonem Ruska, hajzliky snad v době toi-toiek nejsou opravdový problém? Nebo by se ridici střídali a busy neodstavovaly, na odpočívaci mistnost je na nádraží prostor jistě dost. Vazba by byla samozřejmě obousměrná, spoj by od letiště přijel přes Sibiřák a pokračoval na letiště přes Zelenou.
avsak nemyslim si, ze TOI TOI jsou zrovna zachodky, ktere bych musel pouzivat kazdy den. to se na mne nezlob, ale to je provizorni, nikoliv stale reseni. to ja vidim spise v pouziti tech draznich. problem takoveho reseni ale nastava v souvislosti s modernizaci tohoto uzlu. jak vis, je na stole neustale varianta zruseni nadrazi a presunu do podbaby. tam by se zrejme pak problem vyresil, ale zakladni myslenka tohoto autobusu podle mne v propojeni letiste s vyznamnym nadrazim + metrem c primou linkou. tim, ze to propojis s bubenci, ziskas sice spojeni s nadrazim, ale nikoliv s metrem. dale v tom vidim snahu primet zastupitele k jednani, zdali by nebylo nejak vhodne urcyhlene vyresit otazky ohledne rychlodrahy, jelikoz pochopi, ze takovato linka bude velice nevyhodna z hlediska kongesci atd.
a jako velice palcivy problem vidim, ze nestavi krome nadrazi jeste treba na dejvicke u metra. ale to uz by mohla svou existenci ohrozovat 119 a to by se mnohym lidem asi nehodilo do kramu. ..
AE - Airport Express aneb linka 790
ad šotek z návštěvní knihy - problém je , kam se přesunout z NK do DF - sem?
No všichni by si přestoupili v Holešovicích a ti na letiště v Bubenči. A R od Děčína by v Bubenči zastavit pro přestup na letiště mohly taky, to už by jich neubylo. Po vybetonováni par kousku by byla dokonce vazba bezbarierova, coz lidé s kufry uvitaji. Busy by se odstavovaly bud okolo zast. Nemocnice Bubenec nebo ve spojce za obchodnim pavilonem Ruska, hajzliky snad v době toi-toiek nejsou opravdový problém? Nebo by se ridici střídali a busy neodstavovaly, na odpočívaci mistnost je na nádraží prostor jistě dost. Vazba by byla samozřejmě obousměrná, spoj by od letiště přijel přes Sibiřák a pokračoval na letiště přes Zelenou.
No všichni by si přestoupili v Holešovicích a ti na letiště v Bubenči. A R od Děčína by v Bubenči zastavit pro přestup na letiště mohly taky, to už by jich neubylo. Po vybetonováni par kousku by byla dokonce vazba bezbarierova, coz lidé s kufry uvitaji. Busy by se odstavovaly bud okolo zast. Nemocnice Bubenec nebo ve spojce za obchodnim pavilonem Ruska, hajzliky snad v době toi-toiek nejsou opravdový problém? Nebo by se ridici střídali a busy neodstavovaly, na odpočívaci mistnost je na nádraží prostor jistě dost. Vazba by byla samozřejmě obousměrná, spoj by od letiště přijel přes Sibiřák a pokračoval na letiště přes Zelenou.