Stránka 4 z 8

Napsal: 07.1.2006 17:09
od Sirka
MOp píše:vzhledem k tomu, ze (---) linky (tesco atd..)
Ale kategorie "Zvlastni jízdné PID" je tedy čtvrtá, protože na účelových linkách není o jakémkoliv Tarifu PID ani slovo?

Napsal: 07.1.2006 16:48
od MOp
Sirka píše:za prvé těch linek je 6 (aspoň myslim), protože jsi asi zapomněl na linku OCL (interně nevim) ve trase Ládví - OCL, ale to je detail a za druhé by mě zajímalo, jestli je AE samostatná "tarifní skupina" ve smyslu: linky 1-291, příměstské linky, noční a školní linky jedna skupina, VLD typu T,E,S,C,O (řady 7xx) druhá skupina, linky 798 a 799 třetí skupina,... Nebo ne?
vzhledem k tomu, ze na ni nelze cestovat s obvyklými
jízdenkami PID pro jednotlivou jízdu ani s předplatními časovými jízdenkami PID platnými pro území Prahy (tzv. „pražské tramvajenky“), nemela by byt povazovana za linku PID. bohuzel nejakeho troubu napadlo, ze spojuje letiste a vlak, tudiz by v PIDu byt mela. Proto vznikla kategorie "Zvlastni jízdné PID"... proste absurdistan..

tudiz jeji zarazeni je mezi ucelove linky (tesco atd..)

Napsal: 07.1.2006 16:20
od Sirka
Mapl píše:
Paulie píše: Po pravdě sem se s touhle linkou osobně ještě nesetkal,alespoň ne pod označenim "C",ale obecně asi platí totéž,kdo to platí,určuje si název..
Těch linek je 5: T E S C O jako Tesco. :)
za prvé těch linek je 6 (aspoň myslim), protože jsi asi zapomněl na linku OCL (interně nevim) ve trase Ládví - OCL, ale to je detail a za druhé by mě zajímalo, jestli je AE samostatná "tarifní skupina" ve smyslu: linky 1-291, příměstské linky, noční a školní linky jedna skupina, VLD typu T,E,S,C,O (řady 7xx) druhá skupina, linky 798 a 799 třetí skupina,... Nebo ne?

Napsal: 07.1.2006 16:10
od Filippl
na Slezku(Katovice PL) taky je autobusova linka na letiste
Katowice-Pyrzowice
jede 50 minut
tarif:
dospeli-20zł(140kc)
dite do 10 let-10zł(70kc)
tam a zpet-28zł(200kc)

obycejni jizdenky stoji:
1 mesto-2,40zł(17kc)
2 mesta-2,90zł(20kc)
3 mesta a vic/u ridice-3,50zł(25kc)
detsky stoji polovinu dospeliho
rozdil na mesta je z duvodu, ze KZKGOP(Slezsky organizator verejne dopravy)zajistuje dopravu v vic nez 30 mestach a obcich, z kterych zadne ne dominuje(Katovice maji 340 000 obyvatel a cela aglomerace vic nez 2 miliony)

Napsal: 07.1.2006 15:32
od MOp
Šmaky píše: A hlavně nechápu proč by měla pražáka zajímat cesta z Nádrhol. na letiště?
no kdybys pracoval na letisti a bydlel bys v blizkosti metra C pripadne v dojezdove vzdalenosti tram do holesovic, videl bys to jinak.

ja jen doufam, ze se bus chytne na takové urovni, aby se mestska cast praha 6 chytla za hlavu a zacala neco delat s bustehradkou..

Napsal: 07.1.2006 15:12
od Šmaky
Martin-KT8D5.RN2P píše:
Mapl píše:
No tak ze Sudbahnhof je to na letiště celkem daleko. Z Holešovic né tak, myslím, že by to mohlo být za jízdenky. :?
Ale to je v pořádku, je to určené pro jinou klientelu než pro lidi z města!
A pro tu klientelu to nejsou žádný velký peníze... Kdyby sme po nich chtěly jenom dvacku asi se nám vysmějou (Asi jako my když si koupíme lístek na vlak v Bulharsku) A hlavně nechápu proč by měla pražáka zajímat cesta z Nádrhol. na letiště?

Napsal: 06.1.2006 18:53
od Mapl
Asi jó. Hlavně pro turisty. Nebo zahraniční lidi. :)

Napsal: 06.1.2006 18:49
od Martin-KT8D5.RN2P
Mapl píše:
itelv píše:Já na té lince nevídím nic divného. Jezdí i jinde. Třeba ve Vídni ze Sudbahnhoff na letiště. Má také speciální tarif (nepletu-li se tak 6€, zpáteční 10€) a jezdí docela vytížená (jel jsem s ní 4x). A pro cizince neznalého místních poměrů to je elegantní způsob přepravy. Jede přímo - nikde nestaví. Určitě je jen otákou času, kdy vejde ve známost a bude užívána víc.

No tak ze Sudbahnhof je to na letiště celkem daleko. Z Holešovic né tak, myslím, že by to mohlo být za jízdenky. :?
Ale to je v pořádku, je to určené pro jinou klientelu než pro lidi z města!

Napsal: 06.1.2006 17:00
od Mapl
itelv píše:Já na té lince nevídím nic divného. Jezdí i jinde. Třeba ve Vídni ze Sudbahnhoff na letiště. Má také speciální tarif (nepletu-li se tak 6€, zpáteční 10€) a jezdí docela vytížená (jel jsem s ní 4x). A pro cizince neznalého místních poměrů to je elegantní způsob přepravy. Jede přímo - nikde nestaví. Určitě je jen otákou času, kdy vejde ve známost a bude užívána víc.

No tak ze Sudbahnhof je to na letiště celkem daleko. Z Holešovic né tak, myslím, že by to mohlo být za jízdenky. :?

Napsal: 06.1.2006 13:42
od itelv
Já na té lince nevídím nic divného. Jezdí i jinde. Třeba ve Vídni ze Sudbahnhoff na letiště. Má také speciální tarif (nepletu-li se tak 6€, zpáteční 10€) a jezdí docela vytížená (jel jsem s ní 4x). A pro cizince neznalého místních poměrů to je elegantní způsob přepravy. Jede přímo - nikde nestaví. Určitě je jen otákou času, kdy vejde ve známost a bude užívána víc.

Napsal: 05.1.2006 23:45
od Martin-KT8D5.RN2P
Alois píše:Opravdu nevím, co je na tom k diskuzi nebo kroucení hlavou. Uvažujme pragmaticky :idea:

Prostě ČD si zavedli do provozu Pendolíno, což samo osobě představuje určitý marketingový tah. A aby atraktivitu zvýšily, tak si udělali dohodu s ČSA (pozadí těhle dohod jako koho to napadlo prvního apod. nás zajímat nemusí), takže vzniklo jakési propojení linky ČSA a SC Pendolíno. Vlakové spoje jsou pro tenhle účel označovány kromě SC XXX taky jako OK XXXX a zákazník tak může využít třeba trasu New York- Pardubice.
Prostě běžná spolupráce dvou druhů dopravy (nic nového pod sluncem)

A nyní si položme otázky:
Vedou na letiště koleje :?: Nikoliv
Může jezdit Pendolíno jen tak po silnici :?: Nemůže.
Takže nezbývá než ty dva systémy propojit autobusem.

Čistě teoreticky by ten autobus mohl spadat do uzavřeného celku a zajišťovat jen přepravu pro zakázníky ČD/ČSA.
Na druhou stranu, proč tam nevpustit někoho cizího, když zaplatí jízdné a přispěje do kasičky a kapacita to dovolí.

No a pak si to samozřejmě nějak dohodli, že to zařadí jakoby do PIDu- asi kvůli lepší informovanosti a reklamě (byť s PIDem to fakticky nemá společného nic).

A pro DP je to přibližně stejná zakázka jako zmíněné linky Tesco, takže tomu to je plně fuk, kdo s tím jezdí či nejezdí.
Ostatně u koho jinýho by ČD/ČSA sehnali 5 vhodných autobusů (Hotlinerovy B731 by asi moc atraktivně nepůsobily, Valentovy C734 už vůbec ne).

No a co se týká toho intenzity provozu, tak opravdu nevím jak na to přišli. Souhlasím, že by stačili spoje navazující na Pendolíno eventuélně nějaké to SC, EC a podobný ksindl.
No já souhlasím. Akorát, mi přijde zbytečný, aby jezdily prázdný. Jinak souhlasim. Jinak nechápu proč Pendolíno, musí bejt v neexistující kategorii (SC), když by mohl být pod hlavičkou ICE (Intercity expres, nebo to taky neni oficiální kategorie)? jinak vcelku velice rozumný názor.

Napsal: 05.1.2006 22:43
od Alois
Opravdu nevím, co je na tom k diskuzi nebo kroucení hlavou. Uvažujme pragmaticky :idea:

Prostě ČD si zavedli do provozu Pendolíno, což samo osobě představuje určitý marketingový tah. A aby atraktivitu zvýšily, tak si udělali dohodu s ČSA (pozadí těhle dohod jako koho to napadlo prvního apod. nás zajímat nemusí), takže vzniklo jakési propojení linky ČSA a SC Pendolíno. Vlakové spoje jsou pro tenhle účel označovány kromě SC XXX taky jako OK XXXX a zákazník tak může využít třeba trasu New York- Pardubice.
Prostě běžná spolupráce dvou druhů dopravy (nic nového pod sluncem)

A nyní si položme otázky:
Vedou na letiště koleje :?: Nikoliv
Může jezdit Pendolíno jen tak po silnici :?: Nemůže.
Takže nezbývá než ty dva systémy propojit autobusem.

Čistě teoreticky by ten autobus mohl spadat do uzavřeného celku a zajišťovat jen přepravu pro zakázníky ČD/ČSA.
Na druhou stranu, proč tam nevpustit někoho cizího, když zaplatí jízdné a přispěje do kasičky a kapacita to dovolí.

No a pak si to samozřejmě nějak dohodli, že to zařadí jakoby do PIDu- asi kvůli lepší informovanosti a reklamě (byť s PIDem to fakticky nemá společného nic).

A pro DP je to přibližně stejná zakázka jako zmíněné linky Tesco, takže tomu to je plně fuk, kdo s tím jezdí či nejezdí.
Ostatně u koho jinýho by ČD/ČSA sehnali 5 vhodných autobusů (Hotlinerovy B731 by asi moc atraktivně nepůsobily, Valentovy C734 už vůbec ne).

No a co se týká toho intenzity provozu, tak opravdu nevím jak na to přišli. Souhlasím, že by stačili spoje navazující na Pendolíno eventuélně nějaké to SC, EC a podobný ksindl.

Napsal: 05.1.2006 20:40
od 4021
Mapl píše:
6432 píše:Podle mě jsou 2 důvody nevytíženosti této linky.
1, 45 Kč-to zaplatí málokdo, když je plno ostatních možností
2,kolik lidí jede z Pendolína na letiště? ....málo...
Podle mého názoru první (a nejspíš poslední) kdo trumfne osvědčenou 119ku na letiště bude Metro A.
Přesně. Jací lidé by jezdili z Holešovic metrem zrovna na Letiště a ještě ktomu skoro za pade?
Ten autobus jistě jezdí zcela naprázdno a je otázka času, kdy bude zrušen. :x :roll:
No já tu linku vidim velmi zřídka, nejel sem s ní ani. Nicméně si myslim, že když si to dráhy zaplatily, tak ať to mají. Samozřejmě nějaká rodinka Nováků co bydlí u Holešovickýho nádraží a letí do letadlem na dovolenou do Řecka, tak asi nepojede tim busem za 45kč, ale normálně metro+bus za 20kč. Nicméně pokud máte jízdenku první třídy od ČD, máte jízdu tímto busem zdarma. Já si myslim že se to časem podá a že to bude jezdit vytíženější. Je to ještě celkem nová věc. Tak uvidíme, nezatracoval bych to hned. Je to taková autobusová linka, ale vlastně jí "provozují" nebo jak bych to řekl... prostě je to "vlakové" spojení Holešovic s letištěm. Dráhy chtějí aby měly jejich cestující, lepší spojení na letiště no.

Napsal: 05.1.2006 20:17
od Mapl
Takže tam funguje tarif - JEZDÍ SE ZDARMA, na tom se shodneme, ne? (a příspěvky nesbírám)

Napsal: 05.1.2006 20:16
od jara
Mapl píše: Jinej tarif?? Snad je to zadarmo, ne? :?
Hele ty odborníku co získaváš příspěvky. Je tarif DPP a tam se platí a pak je tarif kterej je zadarmo. No tak tam platí jinej tarif než na linkách DPP. A už je jedno jestli se tam platí zlatejma prasatama nebo jezdí zadarmo