Stránka 1 z 3

Napsal: 15.12.2005 17:09
od Petr
manil píše:Škodovka používá IFE? Myslel jsem, že to jsou nějaké jejich vlastní výrobky...(...)
Mělo by jít o dveřní pohony IFE

Napsal: 15.12.2005 16:27
od manil
fricoolinek2 píše:
manil píše: Škodovka používá IFE? Myslel jsem, že to jsou nějaké jejich vlastní výrobky...

Vůbec, jak je to vůbec s poruchovostí pohonů Bahoza? Když jsem byl v Praze, tak mě to zavírání přišlo cukané. Působilo to dojmem, že kdyby bylo třeba použít ochranu proti sevření, tak už se ty dveře neotevřou.

V Brně se používají IGE, které jsou prakticky bezporuchové, lze nastavit délka signalizace, rychlost otevírání/zavírání, citlivost ochrany proti sevření atd.
Neumíš číst ???

Říkal jsem IFE a dveřní systém na Škodovkách, jehož název neznám.....
Jo, blbě jsem to přečetl...sorry :oops:

Napsal: 15.12.2005 10:35
od fricoolinek2
manil píše:
fricoolinek2 píše:IFE a dveřní systém na Škodovkách (nevim, jak se nazývá-jestli někdo víte tak dejte vědět) jsou bezpečný ???
Škodovka používá IFE? Myslel jsem, že to jsou nějaké jejich vlastní výrobky...

Vůbec, jak je to vůbec s poruchovostí pohonů Bahoza? Když jsem byl v Praze, tak mě to zavírání přišlo cukané. Působilo to dojmem, že kdyby bylo třeba použít ochranu proti sevření, tak už se ty dveře neotevřou.

V Brně se používají IGE, které jsou prakticky bezporuchové, lze nastavit délka signalizace, rychlost otevírání/zavírání, citlivost ochrany proti sevření atd.
Neumíš číst ???

Říkal jsem IFE a dveřní systém na Škodovkách, jehož název neznám.....

Napsal: 15.12.2005 10:04
od Návštěvník
BODE

Napsal: 14.12.2005 21:47
od manil
fricoolinek2 píše:IFE a dveřní systém na Škodovkách (nevim, jak se nazývá-jestli někdo víte tak dejte vědět) jsou bezpečný ???
Škodovka používá IFE? Myslel jsem, že to jsou nějaké jejich vlastní výrobky...

Vůbec, jak je to vůbec s poruchovostí pohonů Bahoza? Když jsem byl v Praze, tak mě to zavírání přišlo cukané. Působilo to dojmem, že kdyby bylo třeba použít ochranu proti sevření, tak už se ty dveře neotevřou.

V Brně se používají IGE, které jsou prakticky bezporuchové, lze nastavit délka signalizace, rychlost otevírání/zavírání, citlivost ochrany proti sevření atd.

Napsal: 14.12.2005 16:41
od Paulie
Martin-KT8D5.RN2P píše:Je to chyba dveří nebo řidiče??? Souhlsasim s KM, věřim tomu, že by lidi vypadli oknama.
Jasně,řidiče.. ale dveře mohli zmírnit následky.. jasně,stalo se,nebyly,nemá cenu se v tom hrabat,ale chtělo by si z toho vzít ponaučení.. jak z dveří (v roce 2006 mít takhle lehko rozlomitelný dveře je ostuda),tak z chyby řidiče..

Napsal: 14.12.2005 16:27
od fricoolinek2
PvvS píše:Obojiho. Bezpecny dvere sou snad akorat u metra . Jakykoliv rozlamovaci se dycky otrevrou .
Tak to myslíš asi M1.

Poněvadž 81-71 a bezpečný dveře ???

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dyť nevíš, že se tuhle samy otevřely za jízdy ????

Napsal: 14.12.2005 16:17
od PvvS
Obojiho. Bezpecny dvere sou snad akorat u metra . Jakykoliv rozlamovaci se dycky otrevrou .

Napsal: 14.12.2005 16:05
od Martin-KT8D5.RN2P
Je to chyba dveří nebo řidiče??? Souhlsasim s KM, věřim tomu, že by lidi vypadli oknama.

Napsal: 14.12.2005 15:47
od PvvS

Napsal: 14.12.2005 15:44
od KM
Ach bóže. Také se vysypala boční skla a lidé se dostali taky tamtudy do dotyku s dlažbou. Viděl jsem ruku pod střechou v místě druhého okna. Byl jsem tenkrát dvě tramvaje za. :-(

Napsal: 14.12.2005 15:40
od PvvS
Mno skuste si spocitat jaky sily na ty dvere pusobily . Jaky tam bylo pretizeni ?

A co se tyce dveri, skuste si vzpomenou na KE 78 Nehoda pri Anfiteatri
http://mestskadoprava.sk/diskusia/viewt ... eatri#6369

Napsal: 14.12.2005 15:32
od fricoolinek2
IFE a dveřní systém na Škodovkách (nevim, jak se nazývá-jestli někdo víte tak dejte vědět) jsou bezpečný ???

Re: 1982 Nehoda na Špejchaře

Napsal: 14.12.2005 13:59
od Martin-KT8D5.RN2P
radek31 píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše:Souhlasim, a položim další otázku, kdyby nenastala chyba řidiče, má cenu diskutovat o dveřích??
jistě, nebo myslíš, že nemá cenu do aut dávat ABS, airbagy atd. - přece když nenastane chyba řidiče, tak nemá cenu řešit bezpečnost
imho kdyby byl dveřní systém lépe řešen, tak tam nezemřel nikdo a bylo "pouze" hodně zraněných - tehdy asi nikdo dveře lépe neuměl, ale je ostuda, že takto nespolehlivé dveře jsou stále na skoro polovině pražských tramvají
To je pravda Radku, proto řikám, že chyba z nepozornosti, jak v autech, tak čemkoliv jiném je je tragická. Ale k těm dveřim, ono když se na nízký kt, dávají nemsyslnosti typu buse na nasmyslné pořadí, a podobný ptákoviny, tak je jasný, že se do toho už nikomu víc vrazit nechce třeba za vyklápěcí dveře...

Re: 1982 Nehoda na Špejchaře

Napsal: 14.12.2005 13:42
od radek31
Martin-KT8D5.RN2P píše:
KM píše: Odolnější dveřní systém v té době zjevně neexistoval. Zbytečná otázka.
Souhlasim, a položim další otázku, kdyby nenastala chyba řidiče, má cenu diskutovat o dveřích??
jistě, nebo myslíš, že nemá cenu do aut dávat ABS, airbagy atd. - přece když nenastane chyba řidiče, tak nemá cenu řešit bezpečnost
imho kdyby byl dveřní systém lépe řešen, tak tam nezemřel nikdo a bylo "pouze" hodně zraněných - tehdy asi nikdo dveře lépe neuměl, ale je ostuda, že takto nespolehlivé dveře jsou stále na skoro polovině pražských tramvají