Napsal: 15.12.2005 17:09
Mělo by jít o dveřní pohony IFEmanil píše:Škodovka používá IFE? Myslel jsem, že to jsou nějaké jejich vlastní výrobky...(...)
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=20&t=808
Mělo by jít o dveřní pohony IFEmanil píše:Škodovka používá IFE? Myslel jsem, že to jsou nějaké jejich vlastní výrobky...(...)
Jo, blbě jsem to přečetl...sorryfricoolinek2 píše:Neumíš číst ???manil píše: Škodovka používá IFE? Myslel jsem, že to jsou nějaké jejich vlastní výrobky...
Vůbec, jak je to vůbec s poruchovostí pohonů Bahoza? Když jsem byl v Praze, tak mě to zavírání přišlo cukané. Působilo to dojmem, že kdyby bylo třeba použít ochranu proti sevření, tak už se ty dveře neotevřou.
V Brně se používají IGE, které jsou prakticky bezporuchové, lze nastavit délka signalizace, rychlost otevírání/zavírání, citlivost ochrany proti sevření atd.
Říkal jsem IFE a dveřní systém na Škodovkách, jehož název neznám.....
Neumíš číst ???manil píše:Škodovka používá IFE? Myslel jsem, že to jsou nějaké jejich vlastní výrobky...fricoolinek2 píše:IFE a dveřní systém na Škodovkách (nevim, jak se nazývá-jestli někdo víte tak dejte vědět) jsou bezpečný ???
Vůbec, jak je to vůbec s poruchovostí pohonů Bahoza? Když jsem byl v Praze, tak mě to zavírání přišlo cukané. Působilo to dojmem, že kdyby bylo třeba použít ochranu proti sevření, tak už se ty dveře neotevřou.
V Brně se používají IGE, které jsou prakticky bezporuchové, lze nastavit délka signalizace, rychlost otevírání/zavírání, citlivost ochrany proti sevření atd.
Škodovka používá IFE? Myslel jsem, že to jsou nějaké jejich vlastní výrobky...fricoolinek2 píše:IFE a dveřní systém na Škodovkách (nevim, jak se nazývá-jestli někdo víte tak dejte vědět) jsou bezpečný ???
Jasně,řidiče.. ale dveře mohli zmírnit následky.. jasně,stalo se,nebyly,nemá cenu se v tom hrabat,ale chtělo by si z toho vzít ponaučení.. jak z dveří (v roce 2006 mít takhle lehko rozlomitelný dveře je ostuda),tak z chyby řidiče..Martin-KT8D5.RN2P píše:Je to chyba dveří nebo řidiče??? Souhlsasim s KM, věřim tomu, že by lidi vypadli oknama.
Tak to myslíš asi M1.PvvS píše:Obojiho. Bezpecny dvere sou snad akorat u metra . Jakykoliv rozlamovaci se dycky otrevrou .
To je pravda Radku, proto řikám, že chyba z nepozornosti, jak v autech, tak čemkoliv jiném je je tragická. Ale k těm dveřim, ono když se na nízký kt, dávají nemsyslnosti typu buse na nasmyslné pořadí, a podobný ptákoviny, tak je jasný, že se do toho už nikomu víc vrazit nechce třeba za vyklápěcí dveře...radek31 píše:jistě, nebo myslíš, že nemá cenu do aut dávat ABS, airbagy atd. - přece když nenastane chyba řidiče, tak nemá cenu řešit bezpečnostMartin-KT8D5.RN2P píše:Souhlasim, a položim další otázku, kdyby nenastala chyba řidiče, má cenu diskutovat o dveřích??
imho kdyby byl dveřní systém lépe řešen, tak tam nezemřel nikdo a bylo "pouze" hodně zraněných - tehdy asi nikdo dveře lépe neuměl, ale je ostuda, že takto nespolehlivé dveře jsou stále na skoro polovině pražských tramvají
jistě, nebo myslíš, že nemá cenu do aut dávat ABS, airbagy atd. - přece když nenastane chyba řidiče, tak nemá cenu řešit bezpečnostMartin-KT8D5.RN2P píše:Souhlasim, a položim další otázku, kdyby nenastala chyba řidiče, má cenu diskutovat o dveřích??KM píše: Odolnější dveřní systém v té době zjevně neexistoval. Zbytečná otázka.