Mělo by jít o dveřní pohony IFEmanil píše:Škodovka používá IFE? Myslel jsem, že to jsou nějaké jejich vlastní výrobky...(...)
1982 Nehoda na Špejchaře
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Jo, blbě jsem to přečetl...sorryfricoolinek2 píše:Neumíš číst ???manil píše: Škodovka používá IFE? Myslel jsem, že to jsou nějaké jejich vlastní výrobky...
Vůbec, jak je to vůbec s poruchovostí pohonů Bahoza? Když jsem byl v Praze, tak mě to zavírání přišlo cukané. Působilo to dojmem, že kdyby bylo třeba použít ochranu proti sevření, tak už se ty dveře neotevřou.
V Brně se používají IGE, které jsou prakticky bezporuchové, lze nastavit délka signalizace, rychlost otevírání/zavírání, citlivost ochrany proti sevření atd.
Říkal jsem IFE a dveřní systém na Škodovkách, jehož název neznám.....
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Neumíš číst ???manil píše:Škodovka používá IFE? Myslel jsem, že to jsou nějaké jejich vlastní výrobky...fricoolinek2 píše:IFE a dveřní systém na Škodovkách (nevim, jak se nazývá-jestli někdo víte tak dejte vědět) jsou bezpečný ???
Vůbec, jak je to vůbec s poruchovostí pohonů Bahoza? Když jsem byl v Praze, tak mě to zavírání přišlo cukané. Působilo to dojmem, že kdyby bylo třeba použít ochranu proti sevření, tak už se ty dveře neotevřou.
V Brně se používají IGE, které jsou prakticky bezporuchové, lze nastavit délka signalizace, rychlost otevírání/zavírání, citlivost ochrany proti sevření atd.
Říkal jsem IFE a dveřní systém na Škodovkách, jehož název neznám.....
Škodovka používá IFE? Myslel jsem, že to jsou nějaké jejich vlastní výrobky...fricoolinek2 píše:IFE a dveřní systém na Škodovkách (nevim, jak se nazývá-jestli někdo víte tak dejte vědět) jsou bezpečný ???
Vůbec, jak je to vůbec s poruchovostí pohonů Bahoza? Když jsem byl v Praze, tak mě to zavírání přišlo cukané. Působilo to dojmem, že kdyby bylo třeba použít ochranu proti sevření, tak už se ty dveře neotevřou.
V Brně se používají IGE, které jsou prakticky bezporuchové, lze nastavit délka signalizace, rychlost otevírání/zavírání, citlivost ochrany proti sevření atd.
Jasně,řidiče.. ale dveře mohli zmírnit následky.. jasně,stalo se,nebyly,nemá cenu se v tom hrabat,ale chtělo by si z toho vzít ponaučení.. jak z dveří (v roce 2006 mít takhle lehko rozlomitelný dveře je ostuda),tak z chyby řidiče..Martin-KT8D5.RN2P píše:Je to chyba dveří nebo řidiče??? Souhlsasim s KM, věřim tomu, že by lidi vypadli oknama.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Mno skuste si spocitat jaky sily na ty dvere pusobily . Jaky tam bylo pretizeni ?
A co se tyce dveri, skuste si vzpomenou na KE 78 Nehoda pri Anfiteatri
http://mestskadoprava.sk/diskusia/viewt ... eatri#6369
A co se tyce dveri, skuste si vzpomenou na KE 78 Nehoda pri Anfiteatri
http://mestskadoprava.sk/diskusia/viewt ... eatri#6369
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1982 Nehoda na Špejchaře
To je pravda Radku, proto řikám, že chyba z nepozornosti, jak v autech, tak čemkoliv jiném je je tragická. Ale k těm dveřim, ono když se na nízký kt, dávají nemsyslnosti typu buse na nasmyslné pořadí, a podobný ptákoviny, tak je jasný, že se do toho už nikomu víc vrazit nechce třeba za vyklápěcí dveře...radek31 píše:jistě, nebo myslíš, že nemá cenu do aut dávat ABS, airbagy atd. - přece když nenastane chyba řidiče, tak nemá cenu řešit bezpečnostMartin-KT8D5.RN2P píše:Souhlasim, a položim další otázku, kdyby nenastala chyba řidiče, má cenu diskutovat o dveřích??
imho kdyby byl dveřní systém lépe řešen, tak tam nezemřel nikdo a bylo "pouze" hodně zraněných - tehdy asi nikdo dveře lépe neuměl, ale je ostuda, že takto nespolehlivé dveře jsou stále na skoro polovině pražských tramvají
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Re: 1982 Nehoda na Špejchaře
jistě, nebo myslíš, že nemá cenu do aut dávat ABS, airbagy atd. - přece když nenastane chyba řidiče, tak nemá cenu řešit bezpečnostMartin-KT8D5.RN2P píše:Souhlasim, a položim další otázku, kdyby nenastala chyba řidiče, má cenu diskutovat o dveřích??KM píše: Odolnější dveřní systém v té době zjevně neexistoval. Zbytečná otázka.
imho kdyby byl dveřní systém lépe řešen, tak tam nezemřel nikdo a bylo "pouze" hodně zraněných - tehdy asi nikdo dveře lépe neuměl, ale je ostuda, že takto nespolehlivé dveře jsou stále na skoro polovině pražských tramvají