Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mapl » 06.1.2006 6:27
Pajda píše:Filippl píše:je v projektu stavba mostu dvorce-lichovar
je mozne obnoveni pri tom smycky lichovar(byla tam od padesatych let do 1986r., a koncily tam hlavne linky 4 a 27)
o dvoreckém mostě se mluví, ale myslím že jen mluví s nějakou rezervou v ÚP
Já bych ho tsm ale docela chtěl. Byl by jenom pro tramvaje a pěší a myslím, že by byl hojně využíván jak cestujícími pražských tramvají, tak i pěšími.
-
Martin-KT8D5.RN2P
Příspěvek
od Martin-KT8D5.RN2P » 05.1.2006 23:47
Filippl píše:je v projektu stavba mostu dvorce-lichovar
je mozne obnoveni pri tom smycky lichovar(byla tam od padesatych let do 1986r., a koncily tam hlavne linky 4 a 27)
Lihovar je naprosto zbytečná smyčka v dnešní době. Takže na co. Jinak končily tam i 5, 12.
-
Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Pajda » 05.1.2006 23:07
Filippl píše:je v projektu stavba mostu dvorce-lichovar
je mozne obnoveni pri tom smycky lichovar(byla tam od padesatych let do 1986r., a koncily tam hlavne linky 4 a 27)
o dvoreckém mostě se mluví, ale myslím že jen mluví s nějakou rezervou v ÚP
-
Filippl
- Uživatel
- Příspěvky: 129
- Registrován: 17.9.2005 21:01
- Bydliště: Zabrze-POLSKO
Příspěvek
od Filippl » 05.1.2006 22:04
je v projektu stavba mostu dvorce-lichovar
je mozne obnoveni pri tom smycky lichovar(byla tam od padesatych let do 1986r., a koncily tam hlavne linky 4 a 27)
-
Zdeněk
- Uživatel
- Příspěvky: 112
- Registrován: 19.12.2005 20:45
- Bydliště: Kdysi konečná...mj. šestky
Příspěvek
od Zdeněk » 05.1.2006 18:51
...nebo nějaký tunel?
-
Martin-KT8D5.RN2P
Příspěvek
od Martin-KT8D5.RN2P » 05.1.2006 17:34
To jsou zase nesmysly
-
Řepák
Příspěvek
od Řepák » 05.1.2006 17:33
Nebo vést koleje přes Staropramen, že by pívo teklo rovnou do okínek....
-
Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mapl » 05.1.2006 17:18
Ledaže by vedla nějaká trať od Lihovaru a s přemostěnímna Braník a dále do Modřan.
20 by mohla jezdit do Modřan (přes nový most...)
3 na Barrandov, tzn, že by se vyměnily.
-
Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mapl » 05.1.2006 16:34
No opravdu, bourat ům kvůli lenosti cestujících- ts,ts,ts.
-
6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Příspěvek
od 6432 » 05.1.2006 15:29
A navíc kvůli tramvajovému oblouku bourat dům....
-
Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Pajda » 05.1.2006 15:21
NE, jde tam jet i jinudy
-
kombi
Příspěvek
od kombi » 05.1.2006 15:04
Vždycky mi chybělo spojení z Modřan na Anděl a Malostranskou. Co takhle zbourat ten překážející dům na Andělu a dostavět čtvrtý oblouk?