Pártytramvaj

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 15.1.2006 16:08

Hm a vsechny upravy schvalit DU, nechat udelat atest na samozhasivost, netoxicnost.
Ten agregat je dost o krk, staci a by o to nekdo zezadu skrtnule nebo to upadlo a pozar je na svete . Navic jiste si umite predstavit co udelat takovy davem rozhoupany vuz anekde na jazyku vyhybky, nebo na vyjetejsi srdcovce .

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 15.1.2006 16:06

9001 píše:Výjmečně souhlasím s Martinem.Vůz 5002 se ani jako historický považovat nedá. Jo kdyby se takhle jezdilo s 5001 popř. 6149,6102,tak by to pak bylo nevhodné.
Fakt je DP z toho může celkem dost vyrazit a peněz na historický vozy není nikdy dost
No nevím jakej rozdíl v komerčních vozech 5002 a 6102 je????(myslím v provedení) Je pravda jen to že 6102 je povedenejší. Jinak co z toho má dopravní podnik. Finančně to vyjde na stejno. Dají za tramvaj 5000.-na hodinu. Jako japonci když si jí pronajmou. A další věc že vozidel už je fakt hodně. Už by mohli jezdit celou linku 2 místo vokovic. Já si myslím že toto prostě do historické tramvaje nepatří. Hraje se tam na historii. A dřív se tam také netancovalo. A proč v tramvaji s diskotékou jezdí posádka v historických uniformách???? Nechápu. To si můzou vzít normálně košile,kravatu a klasiku co se nosí ted!!!!!

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek » 15.1.2006 15:40

Chlast párty v historickém vozidle - záleží na tom, zda vozidlo zlikvidují nebo zaplatí tolik, že se opraví další exponát. Zásuvka: Nemyslel jsem zrovna do T1, ale třeba v T3RP nebo reko KT8 by to nebyl problém. Očekávám, že by pak takovou tramvaj preferovali před tramvajemi bez zásuvek. A nejde o kafe, ale o aparaturu na (?)hudbu(?). Martin-KT8D5.RN2P: Organizaci párty bych nechal tomu, kdo je umí organizovat, DP nechť nadále pronajímá tramvaje.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 15.1.2006 15:33

Martin-KT8D5.RN2P píše:A kam se v tý tramvaji zapojí mixák, bedny vinyl,... ? Jinak já si mylim, že to neni špatnej nápad, je to originální párty,
Když napíšu že si myslím že tam ta párty nepatří tak by se nezapojil nikam. Nám je teda ve škole tlučeno do hlavy. Že MHD je hlavně pro dopravu po městě. Má sloužit k přepravě lidí domov-práce-domov. Ale také za zábavou nákupem apod. Pokud je dlouhá docházková doba na zastávku už je to špatně a tak. A ještě jsem neslyšel že se máme zabývat zábavou. Rušit vozidla a dělat z vozidla vozidlo na jedno použití. Je to dobrej nápad ale kdyby se místo toho udělala kropicí tramvaj na ty suchý trávníky tak by to bylo lepší. A už vůbec nechápu jak toto může jezdit v noci. Já to viděl a docela ta hudba z toho je slyšet dost. A toto nevadí. Ale tramvaje v noci dělají velkej hluk tak musí jezdit 40 po praze. Prostě se mi tohle nelibí. Jednou je to historické vozidlo tak to tam nepatří. K tomuhle je vůz 5602 nebo klasické vozidla. Nebo snad podle tebe dělali rekonstrukci historického vozidla pro diskotéku. :?: :?:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 15.1.2006 15:31

Výjmečně souhlasím s Martinem.Vůz 5002 se ani jako historický považovat nedá. Jo kdyby se takhle jezdilo s 5001 popř. 6149,6102,tak by to pak bylo nevhodné.
Fakt je DP z toho může celkem dost vyrazit a peněz na historický vozy není nikdy dost

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 15.1.2006 15:17

A kam se v tý tramvaji zapojí mixák, bedny vinyl,... ? Jinak já si mylim, že to neni špatnej nápad, je to originální párty, DP z toho má peníze. Jinak si myslim, že třeba by šlo udělat z 5602 (pokud ještě existuje) trvalá párty tramvaj, vhodně uzpůsobit interiér, zlikvidovat okna, dosadit klimatizaci, a suchej hajzlík, je to možná malinkatý, ale třeba pro 20 až 30 lidí super, nějak přitažlivě ji nalakovat a v pátek sobotu dělat parties, zbytek na objednávku. Vstup třeba za 200 (srovnatelná s elitními pražskými kluby StoneX, Radost FX, ...). Nebo by tohle stálo udělat třeba z jednoho ertéčka, ale to by asi nikdo nedovolil. :wink:

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 15.1.2006 14:49

Hele já si myslím že do historického vozidla prostě chlast párty nepatří. Je to už po několikáté. Sice provedení tohoto vozu se mi moc nelibí ale stejně bych ho nepoužíval k chlast párty. Takže bych tam ani nemontoval zásuvku. Ale na druhou stranu mohli by mít na těchto vozech co jezděj s lidma mít zásuvky na 230V. Když tam vařej kafe nebo tak něco.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 15.1.2006 14:32

Celkem zajímavé číslo-zevnitř
http://technisco.cz/fotky.php?cestaf=Ch ... singel=101
:lol:

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek » 15.1.2006 14:27

Jedna poznámka ke zvláštním jízdám tohoto druhu: Zásuvky 220V schopné provozu i při zapnutém řízení by rozhodně nebyly na škodu. Protože montovat na vozy elektrické dráhy dieselagregát je krkolomnost nejvyšší. http://technisco.cz/fotky.php?cestaf=Ch ... l&singel=2

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 15.1.2006 14:02


Zamčeno