Dopravní obsluha Vysočan

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Martin

Příspěvek od Martin » 12.2.2006 18:09

Našel jsem tohle straré vlákenko, abych připsal info, které s dopravní obsluhou Vysočan souvisí: Od soboty 18.2. všechny hloubětínské vlaky (s výjimkou linky 8 a spojů devatenáctky přímo na Kubánské náměstí) vyjíždějí směrem do centra přes Nádraží Libeň a nikoliv přes Nádraží Vysočany jako doposud.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 22.1.2006 21:26

Myslím, že oblast Nádraží Libně je v pořádku. Jezdí tam přece autobusy 177,136,195,145... ataké tramvaj 3 a noční tram.
Pokud by se mělo něco posílit, tak 177 o víkendech, na tramvaje bych nesahal. :?

Vysočaňák

Re: 2ka?

Příspěvek od Vysočaňák » 22.1.2006 21:14

Martin-KT8D5.RN2P píše:No jelikož jsem tam bydlel a jezdim tam tak jednou týdně většinou, tak si dovolim o tom s tebu spekulovat. Bohužel u pepsiny neni zastávka, navíc nejsem si jist,ale mám pocit, že to jsou pouze garáže. Ale nevim, kdo ví více, nechť sdělí abych nekecal. V některých halách-ano asi ve dvou, což jsou řádově cca 4 desítky zaměstnanců, nebo pokud více jezdí metrem či autem, protože skutečně v 19 jsem v soupravě nezažil více jak 15 lidí. Blešák tam je taky pouze o víkendu, a to skutečně pobírá metro. Delvita je pouze pro místní z okolí poštovky a ti skutečně nepotřebují socku, nota bene delvita tam opět nebude a bude se vracet zpět k metru na Vysočanskou. Argument, že do ní jezdí lidé z dolních Vysčan není pravda, kdo tam jede nakoupit jede autem, a ti starší lidé vystupují u Rokytky, (Nádr. Vysočany) nebo chodí do malinkých obchůdků. A Dušane, nábytek málokdo jezdí nakupovat tramvají, navíc opět je problém toho, že tam není zastávka. Takže 19 je v tomto úseku ve dvojici nadbytečná a o solo provozu bych spekuloval, zda je nutný. Autobus 181 a metro řeší skutečně hodně. Jinak tahel trať svůj význam ztratila zánikem ČKD.
Vazeni,

ja bydlim ve Vysocanech a muzu rici, ze linka 8 a 19 jsou tam opravnene, tak jak jsou. Linka 8 konci na Nadr.Vysocany - je dulezita pro samotne vlakove nadrazi, posilove vlaky z Lyse nad Labem konci prave tam a tram je celkem slusne obsazena. Linka 19 je zase dulezita pro lidi, kteri bydli na Postovske a hlavne je uz skoro pred schvalenim podoba Novych Vysocan, kde ma prave v tomto useku vyrust nove centrum - byty, kancelare...Je tam sice metro B "Kolbenova", ale preci jenom ne kazdy uprednostnuje --krtka-- a pro spojeni s Palmovkou a pote Zizkovem je to idealnejsi nez prerusit provoz a nechat trat ladem a pak ji za velky penize opravovat....Pokud nekdo bojuje o dalsi linku na Nadr.Liben, melo by se zapremyslet, zda tento usek neposilit linkou 12 nebo 15 ve spickach PD...

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 17.1.2006 13:52

KM píše:Martin: Jistě. Jak (---) železničnímu: Nešulí, prostě se to stíhá. Fírové a mašiny uměj.
Sem to nepatří, ale k tomu železničnímu, fyzikálně to neni možný a neni to možný na hranici těch strojů, takže se meusely upravit jízdní doby. A na Trojské jsem toho samého názoru, ale to nikdo nepovolí, navíc teda z Hercovky na kObylisy to jezdí nařezaný k metru!

KM

Příspěvek od KM » 17.1.2006 13:42

Martin: Jistě. Jak bylo prokázáno opakovanými praktickými pokusy, na dopravu lidí majících cíl a start cesty na VN a dvou přilehlých zastávkách stačí JEDNA linka v KT (nebo soupravách). Dále 9 je směr, který není nahraditelný mmetrem a tudéž tam stále jedna linka je v záloze.
U trojské jsem změnil názor, původně jsem si myslel, že dvě linky tam jsou třeba, ale ono se to z Kobylis odveze i tou jednou.
A ještě ti odpovím k tématu železničnímu: Nešulí, prostě se to stíhá. Fírové a mašiny uměj.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 17.1.2006 13:10

KM píše:A co takhle: :idea:
3- zrušit, nahradit posílením 21 na(---)15,25 Kobylisy, 8 Ďáblice
No takže ti z Václaváku vypadne linka a ještě z Trojské, a tim zkrácenim intervalu, zrovna tady nic moc neřešíeš.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 17.1.2006 13:10

martine, čti, žádná linka nevypadne (Karlín: 8-1xT, 24-2xT).
jinak o variantě v jádru totožné (sólo linka Vysočany-NR-Výstaviště a přímý spoj VN-NR-Letná) se již spekulovalo, uvidíme...

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 17.1.2006 13:06

Optimista píše:me napadly jeste rozsahlejsi zmeny, ale vychazelo by to:
8- Lehovec - NR - voz. Kobylisy (solo, oslabeni stirky)
12- zatim ponechat
14-od Strossu na podbabu v soupravach misto 8
15-prodlouzit k voz. Kobylisy misto 25 a na druhem konci od Hradcanske na
Cerveny vrch (posileni Evropske)
19- Od Palmovky jen na Vysocanskou
25- Bila hora-Palmovka (soupravy)

Soubeh 8 a B sice vznika, ale jen v sole (jine zmeny by v te oblasti asi uz tak snadne nevysly, tedy podle mych informaci, kde by kdo rval, a proc)
To je sice krásný, ale z Karlína ti vpyadne linka...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 17.1.2006 13:03

218: Letná - Nám. republiky stačí sólo 8 + 26 na Mas. nádr.
projeď se někdy ve špičce, prostě nestačí, ta letná to pokryje, každý z letný jede dc 8, protože fárat do A je zdlouhavý a C do skutečného centra nejede, stejně jako 26.

Uživatelský avatar
Filippl
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 17.9.2005 21:01
Bydliště: Zabrze-POLSKO

Příspěvek od Filippl » 17.1.2006 11:56

chcete rusit??
to ne mam rad, lepsi bylo by nektere linky zkratit mimo spicky(jako 20 na barrandov)

KM

Příspěvek od KM » 17.1.2006 10:41

A co takhle: :idea:
3- zrušit, nahradit posílením 21 na 2xT3 a interval 6/8/10/20 (š/s/sn/več)
24- v úseku B.labuť-Palmovka přes Tržnici a Maniny, dále: Balabenka-Vysočanská-Lehovec, int 6/8/10/15 (náhrada 3 a 8)
8- od Podbaby z Palmovky:Ládví, int 6/8/10/20
19 zrušit, 6 prodloužit z Kubáně k ÚDDP a 7 od Vinice po býv.19 na Lehovec (jezdí soupravy/sóla stejně jako 19, proto 7 a ne např. 6 nebo 4)
12 od Barr. ukončit na Výstavišti
25 provoz jen prac dny a sobota do 20,00, prohodit ukončení v P6 s 15
Ev. prohodit 7 a 24 přes Harfu resp. Vysočanskou, podle toho, kde by byla větší poptávka.
Po obnovení provozu do Ďáblic:
17-od Modřan ukončit na Výstavišti, pokud by se tam nevešly 3 linky tak ukončit 12 a 17 protisměrnými objezdy Holešovic.
14,10 Vozovna K., 15,25 Kobylisy, 8 Ďáblice

Optimista

Příspěvek od Optimista » 17.1.2006 9:51

pardon, oslabeni nejen stirky ale hlavne Trojske.

Optimista

Příspěvek od Optimista » 17.1.2006 9:49

me napadly jeste rozsahlejsi zmeny, ale vychazelo by to:
8- Lehovec - NR - voz. Kobylisy (solo, oslabeni stirky)
12- zatim ponechat
14-od Strossu na podbabu v soupravach misto 8
15-prodlouzit k voz. Kobylisy misto 25 a na druhem konci od Hradcanske na
Cerveny vrch (posileni Evropske)
19- Od Palmovky jen na Vysocanskou
25- Bila hora-Palmovka (soupravy)

Soubeh 8 a B sice vznika, ale jen v sole (jine zmeny by v te oblasti asi uz tak snadne nevysly, tedy podle mych informaci, kde by kdo rval, a proc)

218
Uživatel
Příspěvky: 72
Registrován: 16.11.2003 22:14
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 218 » 17.1.2006 0:54

Martin.KT: Ta 25 s tim souvisí jen volně, neřeší Vysočany, ale navazuje to na to, pokud budou na 8 sóla, nahradí to 25 v soupravách (přeplňuje se hlavně u Tržnice), no a protože 25 v soupravách po Zenklově nahoru by byla moc, bude končit na Palmovce (v úseku Palmovka - Ke Stírce bude 10,15,24 stačit). Souběh s B - na delší vzdálenosti metro, na kratší doplňkové sólo po povrchu

pawel: Mám velké pochybnosti o nutnosti kapacitního spojení Hradčanská - Nám. republiky po povrchu; pro to je tady M-A + M-B; pro spojení Letná - Nám. republiky stačí sólo 8 + 26 na Mas. nádr.; pro spojení Štross - Nám. republiky je tu 5+14+8 (de facto 2 soupravy)

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 17.1.2006 0:41

Martin-KT8D5.RN2P píše:ta 12 je trochu blbá bude mít hodně společno se 14
Tu 12 bych rezervoval pro směr Harfa-Starý Hloubětín, až dojde k dostavbě Harfy.

Zamčeno