Dopravní obsluha Vysočan

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 17.1.2006 0:18

pawel píše:218: 8 HR<->NR v sólech??? tak to prrr..

jinak já vidím řešení v odklonu 15 do malešic :) -> na 19 sóla, 12 nějak nacpat na zenklovu, aby bylo spojení z ortena na bulowku.
ta 12 je trochu blbá bude mít hodně společno se 14

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 16.1.2006 23:53

218: 8 HR<->NR v sólech??? tak to prrr..

jinak já vidím řešení v odklonu 15 do malešic :) -> na 19 sóla, 12 nějak nacpat na zenklovu, aby bylo spojení z ortena na bulowku.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 16.1.2006 23:24

218 píše:Taky navrhnu řešení :wink: :

8 - sóla, prodloužit na Lehovec místo 19
19 - soupravy, jen na Vysočanskou
(+ 25 - soupravy, zkrátit na Palmovku)

Výhody:
-v úseku přes Kolbenovu jen sólo, takže se ušetří vozokm; 8 jezdí prázdná nebo poloprázdná, naopak 25 se přeplňuje (někdy), navíc se posílí doprava kolem Pr. tržnice...
8 velký souběh s metrem B, proto byla zkrácena. A nechápu to s těma 25, nějak :oops:

218
Uživatel
Příspěvky: 72
Registrován: 16.11.2003 22:14
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 218 » 16.1.2006 23:07

Taky navrhnu řešení :wink: :

8 - sóla, prodloužit na Lehovec místo 19
19 - soupravy, jen na Vysočanskou
(+ 25 - soupravy, zkrátit na Palmovku)

Výhody:
-v úseku přes Kolbenovu jen sólo, takže se ušetří vozokm; 8 jezdí prázdná nebo poloprázdná, naopak 25 se přeplňuje (někdy), navíc se posílí doprava kolem Pr. tržnice...

MOp

Příspěvek od MOp » 16.1.2006 22:09

4 ctvrtleti 1999:
Zm&#56256;&#56588;na trasy linky PID &#56256;&#56574;. 8 a zm&#56256;&#56588;na rozsahu provozu linky PID &#56256;&#56574;. 19
Z d&#56256;&#56612;vodu zprovozn&#56256;&#56588;ní stanice metra „Hloub&#56256;&#56588;tín“ na lince B metra dochází v oblasti Hloub&#56256;&#56588;tína a Vyso&#56256;&#56574;an ke zm&#56256;&#56588;nám ve vedení tramvajových linek &#56256;&#56574;. 8 a 19. V zájmu omezení sm&#56256;&#56588;rového i trasového soub&#56256;&#56588;hu linky metra s tramvajovou linkou &#56256;&#56574;. 8 v úseku „Hloub&#56256;&#56588;tín - Vyso&#56256;&#56574;anská“ dojde ke zkrácení linky &#56256;&#56574;. 8 ve sm&#56256;&#56588;ru z centra m&#56256;&#56588;sta do zastávky „Nádraží Vyso&#56256;&#56574;any“. Sou&#56256;&#56574;asn&#56256;&#56588; s touto zm&#56256;&#56588;nou dojde k rozší&#56256;&#56604;ení rozsahu
provozu linky &#56256;&#56574;. 19 celotýdenn&#56256;&#56588; ve&#56256;&#56574;er a v ned&#56256;&#56588;li dopoledne.

vychozi stav - linka 19 - 1T, linka 8 - 2T. po zmene take.

1.ctvrtleti 1999
linka 19 zmena intervalu z 6 minut ve spicce v 1T na 8 minut v 1T

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 16.1.2006 22:09

jsem zvědav na rozsudek povolaných :)

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 16.1.2006 21:59

Co vim tak na 19 byly dvojice i před 1998 ale už si to moc nepamatuju.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 16.1.2006 21:56

pawel píše:5 dostala na tuto bene v roce 1998 dvojice po zkrácení na Olšany.
- jasně, to nezpochybňuju

A 19 si myslim, že taky dostala dovjice, jelikož jak řikám když jezdila ve špičce do hloubětína,tka byla určitě sólová, končily tam ve špičce, obě dvě sólo vlinky 5 a 19
- hm, s tíms' mě zaskočil, každopádně ale 100% vím, že od 1998 byla sóla na 19 novinkou. tedy 199?-1998 určitě 2xT.
Petře můžeš to rozseknout?? Já si taky nějakk nejsem jist. Děkuji

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 16.1.2006 21:30

5 dostala na tuto bene v roce 1998 dvojice po zkrácení na Olšany.
- jasně, to nezpochybňuju

A 19 si myslim, že taky dostala dovjice, jelikož jak řikám když jezdila ve špičce do hloubětína,tka byla určitě sólová, končily tam ve špičce, obě dvě sólo vlinky 5 a 19
- hm, s tíms' mě zaskočil, každopádně ale 100% vím, že od 1998 byla sóla na 19 novinkou. tedy 199?-1998 určitě 2xT.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 16.1.2006 21:22

pawel píše:Martine, ty asi neumíš číst: ve svém příspěvku mluvím o době po výstavbě TT Ohr-Plm. A dále - jak píšu, dvojice (později KT) tu byly až do 1998 (=otevření IV B), kdy došlo zcela na 100% k sólizaci a z důvodu nepobírání následně (v řádu měsíců) k zavedení int 6/10/8. při dalších úpravách, nejdříve však v r.1999 (=otevření HL), byl obnoven provoz vozů 2xT, resp. KT.

kromě toho tvoje domněnky nemají logiku - 1998 se naopak v důsledku souprav na 5 objevily sóla na 19, stejně tak je nesmysl sólizace 19 v důsledku zrušení původní 10, která s ní byla část trasy v souběhu.
5 dostala na tuto bene v roce 1998 dvojice po zkrácení na Olšany.
A 19 si myslim, že taky dostala dovjice, jelikož jak řikám když jezdila ve špičce do hloubětína,tka byla určitě sólová, končily tam ve špičce, obě dvě sólo vlinky 5 a 19

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 16.1.2006 21:01

Martin-KT8D5.RN2P píše:Nene, 19 jezdila co si já pamatuju, v KT a dvojicích, ale nevim do kdy. (...) Já sosobně si myslim, že z 19 zmizly dvojice poprvé když byla zrušena 10 v trase (Střelničná-Palmovka-Krejcárek-Olšanské hřbitovy)
V roce 1998, se vrátily dvojice na zkrácenou 5 a myslím, že i na 19, která byla prodloužena na Lehovec (3,8,19) Ale teda nějak si to už tolik taky nepamatuji.
Martine, ty asi neumíš číst: ve svém příspěvku mluvím o době po výstavbě TT Ohr-Plm. A dále - jak píšu, dvojice (později KT) tu byly až do 1998 (=otevření IV B), kdy došlo zcela na 100% k sólizaci a z důvodu nepobírání následně (v řádu měsíců) k zavedení int 6/10/8. při dalších úpravách, nejdříve však v r.1999 (=otevření HL), byl obnoven provoz vozů 2xT, resp. KT.

kromě toho tvoje domněnky nemají logiku - 1998 se naopak v důsledku souprav na 5 objevily sóla na 19, stejně tak je nesmysl sólizace 19 v důsledku zrušení původní 10, která s ní byla část trasy v souběhu.

Martin-KT8D5.RN2P

Re: 19

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 16.1.2006 19:34

XSC píše:Vzhledem k tomu, že se jedná o úsek dlouhý ani ne 2km (Poštovská - Starý Hloubětín), který ta tramvaj projede za chviličku, nijak bych se tím nezabýval. 19 je po své trase jinak využita dost, vymýšlet nějaký pendl Vysočanská - Starý Hloubětín je zbytečné. Ono se to zase začne měnit. V roce 2007 již budou hotové byty na Nové Harfě. To vyvolá tlak na další stavby v okolí a výstavba se začne posouvat i do Vysočan. Kdyby se dnes v tomto úseku doprava zastavila, za 2 roky jí nikdo bez investic jednoduše neobnoví. Takže dnes se na to lze dívat jako na delší manipulační trať.
Moje řešení je prosté 19, 6 interval, solo, dvojice solo na Lehovec, dovjice na Vysočanskou spolu s 8.
jara píše:Ale to by mělo být hlavně pro lidi kteří dojíždí do Kolína,Pardubic a tak. Když někdo jede daleko tak si myslím že stejně jede na Hlavák nebo holešovice. Můj názor. A lidi tam opravdu nastupují a vystupují pokud jedou Osobákem,Spešným nebo Rychlíkem
A tomu minumu stačí 3, a 136, 145, 195 177

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: 2ka?

Příspěvek od XSC » 16.1.2006 19:01

KM píše:Plýtváním je spíš souběh dvou linek nad metrem, umožńující jezdit po povrchu i pod zemí tutéž trasu dokonce na velké vzdálenosti. 8 a 24 v Karlíně, 8 a 19 mezi Balabankou a Vysočanskou. Povrchovka by zejména v případě těchto lokalit měla plnit jen místní funkci dopravy k nejbližší stanici metra. Čili by tam měla stačit 19.
To mi připomíná dříve prosazovaný systém napaječů. Jak by to mělo fungovat? Jedna linka Ládví - Palmovka, pak nic a přestupte si na metro a další linka KN - Albertov a dál? Nebo 8 ukončená na Florenci nebo rovnou na Vltavské? Trasa Karlínem není jen pro obsluhu Karlína, ty linky taky někam dál vedou.
Díky tomu, jak je B hluboko, a také díky nedostatku vozů na B (-> dlouhé intervaly a pásmový provoz) je dnes mnohem často rychlejší jet tramvají, než lézt do metra a tam dlouho čekat. Navíc Karlín není sídliště ale souvislý blok domů podél dvou dlouhých ulic, takže ho mnohem lépe obslouží tramvaj a její 3 zastávky než 1 stanice metra. 11 jezdí na Vinohradech též nad metrem a cestující si taky najde.
Naposledy upravil(a) XSC dne 16.1.2006 19:02, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 16.1.2006 19:00

To nádraží bylo hojněji využíváno při MS v ledním hokeji, ale od té doby nic moc. :? :cry:

Uživatelský avatar
Filippl
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 17.9.2005 21:01
Bydliště: Zabrze-POLSKO

Příspěvek od Filippl » 16.1.2006 18:51

docela casto jezdim do prahy vlakem z tesina a opravdu malo lidi vystupuje na libni, fakt
ale pred hloubetinem se stavi sidliste a tramvajova doprava mela byt posilena, mozna ne osmickou, ale desitkou

Zamčeno