ta 12 je trochu blbá bude mít hodně společno se 14pawel píše:218: 8 HR<->NR v sólech??? tak to prrr..
jinak já vidím řešení v odklonu 15 do malešic -> na 19 sóla, 12 nějak nacpat na zenklovu, aby bylo spojení z ortena na bulowku.
Dopravní obsluha Vysočan
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
8 velký souběh s metrem B, proto byla zkrácena. A nechápu to s těma 25, nějak218 píše:Taky navrhnu řešení :
8 - sóla, prodloužit na Lehovec místo 19
19 - soupravy, jen na Vysočanskou
(+ 25 - soupravy, zkrátit na Palmovku)
Výhody:
-v úseku přes Kolbenovu jen sólo, takže se ušetří vozokm; 8 jezdí prázdná nebo poloprázdná, naopak 25 se přeplňuje (někdy), navíc se posílí doprava kolem Pr. tržnice...
Taky navrhnu řešení :
8 - sóla, prodloužit na Lehovec místo 19
19 - soupravy, jen na Vysočanskou
(+ 25 - soupravy, zkrátit na Palmovku)
Výhody:
-v úseku přes Kolbenovu jen sólo, takže se ušetří vozokm; 8 jezdí prázdná nebo poloprázdná, naopak 25 se přeplňuje (někdy), navíc se posílí doprava kolem Pr. tržnice...
8 - sóla, prodloužit na Lehovec místo 19
19 - soupravy, jen na Vysočanskou
(+ 25 - soupravy, zkrátit na Palmovku)
Výhody:
-v úseku přes Kolbenovu jen sólo, takže se ušetří vozokm; 8 jezdí prázdná nebo poloprázdná, naopak 25 se přeplňuje (někdy), navíc se posílí doprava kolem Pr. tržnice...
4 ctvrtleti 1999:
Zm��na trasy linky PID ��. 8 a zm��na rozsahu provozu linky PID ��. 19
Z d��vodu zprovozn��ní stanice metra „Hloub��tín“ na lince B metra dochází v oblasti Hloub��tína a Vyso��an ke zm��nám ve vedení tramvajových linek ��. 8 a 19. V zájmu omezení sm��rového i trasového soub��hu linky metra s tramvajovou linkou ��. 8 v úseku „Hloub��tín - Vyso��anská“ dojde ke zkrácení linky ��. 8 ve sm��ru z centra m��sta do zastávky „Nádraží Vyso��any“. Sou��asn�� s touto zm��nou dojde k rozší��ení rozsahu
provozu linky ��. 19 celotýdenn�� ve��er a v ned��li dopoledne.
vychozi stav - linka 19 - 1T, linka 8 - 2T. po zmene take.
1.ctvrtleti 1999
linka 19 zmena intervalu z 6 minut ve spicce v 1T na 8 minut v 1T
Zm��na trasy linky PID ��. 8 a zm��na rozsahu provozu linky PID ��. 19
Z d��vodu zprovozn��ní stanice metra „Hloub��tín“ na lince B metra dochází v oblasti Hloub��tína a Vyso��an ke zm��nám ve vedení tramvajových linek ��. 8 a 19. V zájmu omezení sm��rového i trasového soub��hu linky metra s tramvajovou linkou ��. 8 v úseku „Hloub��tín - Vyso��anská“ dojde ke zkrácení linky ��. 8 ve sm��ru z centra m��sta do zastávky „Nádraží Vyso��any“. Sou��asn�� s touto zm��nou dojde k rozší��ení rozsahu
provozu linky ��. 19 celotýdenn�� ve��er a v ned��li dopoledne.
vychozi stav - linka 19 - 1T, linka 8 - 2T. po zmene take.
1.ctvrtleti 1999
linka 19 zmena intervalu z 6 minut ve spicce v 1T na 8 minut v 1T
Petře můžeš to rozseknout?? Já si taky nějakk nejsem jist. Děkujipawel píše:5 dostala na tuto bene v roce 1998 dvojice po zkrácení na Olšany.
- jasně, to nezpochybňuju
A 19 si myslim, že taky dostala dovjice, jelikož jak řikám když jezdila ve špičce do hloubětína,tka byla určitě sólová, končily tam ve špičce, obě dvě sólo vlinky 5 a 19
- hm, s tíms' mě zaskočil, každopádně ale 100% vím, že od 1998 byla sóla na 19 novinkou. tedy 199?-1998 určitě 2xT.
5 dostala na tuto bene v roce 1998 dvojice po zkrácení na Olšany.
- jasně, to nezpochybňuju
A 19 si myslim, že taky dostala dovjice, jelikož jak řikám když jezdila ve špičce do hloubětína,tka byla určitě sólová, končily tam ve špičce, obě dvě sólo vlinky 5 a 19
- hm, s tíms' mě zaskočil, každopádně ale 100% vím, že od 1998 byla sóla na 19 novinkou. tedy 199?-1998 určitě 2xT.
- jasně, to nezpochybňuju
A 19 si myslim, že taky dostala dovjice, jelikož jak řikám když jezdila ve špičce do hloubětína,tka byla určitě sólová, končily tam ve špičce, obě dvě sólo vlinky 5 a 19
- hm, s tíms' mě zaskočil, každopádně ale 100% vím, že od 1998 byla sóla na 19 novinkou. tedy 199?-1998 určitě 2xT.
5 dostala na tuto bene v roce 1998 dvojice po zkrácení na Olšany.pawel píše:Martine, ty asi neumíš číst: ve svém příspěvku mluvím o době po výstavbě TT Ohr-Plm. A dále - jak píšu, dvojice (později KT) tu byly až do 1998 (=otevření IV B), kdy došlo zcela na 100% k sólizaci a z důvodu nepobírání následně (v řádu měsíců) k zavedení int 6/10/8. při dalších úpravách, nejdříve však v r.1999 (=otevření HL), byl obnoven provoz vozů 2xT, resp. KT.
kromě toho tvoje domněnky nemají logiku - 1998 se naopak v důsledku souprav na 5 objevily sóla na 19, stejně tak je nesmysl sólizace 19 v důsledku zrušení původní 10, která s ní byla část trasy v souběhu.
A 19 si myslim, že taky dostala dovjice, jelikož jak řikám když jezdila ve špičce do hloubětína,tka byla určitě sólová, končily tam ve špičce, obě dvě sólo vlinky 5 a 19
Martine, ty asi neumíš číst: ve svém příspěvku mluvím o době po výstavbě TT Ohr-Plm. A dále - jak píšu, dvojice (později KT) tu byly až do 1998 (=otevření IV B), kdy došlo zcela na 100% k sólizaci a z důvodu nepobírání následně (v řádu měsíců) k zavedení int 6/10/8. při dalších úpravách, nejdříve však v r.1999 (=otevření HL), byl obnoven provoz vozů 2xT, resp. KT.Martin-KT8D5.RN2P píše:Nene, 19 jezdila co si já pamatuju, v KT a dvojicích, ale nevim do kdy. (...) Já sosobně si myslim, že z 19 zmizly dvojice poprvé když byla zrušena 10 v trase (Střelničná-Palmovka-Krejcárek-Olšanské hřbitovy)
V roce 1998, se vrátily dvojice na zkrácenou 5 a myslím, že i na 19, která byla prodloužena na Lehovec (3,8,19) Ale teda nějak si to už tolik taky nepamatuji.
kromě toho tvoje domněnky nemají logiku - 1998 se naopak v důsledku souprav na 5 objevily sóla na 19, stejně tak je nesmysl sólizace 19 v důsledku zrušení původní 10, která s ní byla část trasy v souběhu.
Re: 19
Moje řešení je prosté 19, 6 interval, solo, dvojice solo na Lehovec, dovjice na Vysočanskou spolu s 8.XSC píše:Vzhledem k tomu, že se jedná o úsek dlouhý ani ne 2km (Poštovská - Starý Hloubětín), který ta tramvaj projede za chviličku, nijak bych se tím nezabýval. 19 je po své trase jinak využita dost, vymýšlet nějaký pendl Vysočanská - Starý Hloubětín je zbytečné. Ono se to zase začne měnit. V roce 2007 již budou hotové byty na Nové Harfě. To vyvolá tlak na další stavby v okolí a výstavba se začne posouvat i do Vysočan. Kdyby se dnes v tomto úseku doprava zastavila, za 2 roky jí nikdo bez investic jednoduše neobnoví. Takže dnes se na to lze dívat jako na delší manipulační trať.
A tomu minumu stačí 3, a 136, 145, 195 177jara píše:Ale to by mělo být hlavně pro lidi kteří dojíždí do Kolína,Pardubic a tak. Když někdo jede daleko tak si myslím že stejně jede na Hlavák nebo holešovice. Můj názor. A lidi tam opravdu nastupují a vystupují pokud jedou Osobákem,Spešným nebo Rychlíkem
Re: 2ka?
To mi připomíná dříve prosazovaný systém napaječů. Jak by to mělo fungovat? Jedna linka Ládví - Palmovka, pak nic a přestupte si na metro a další linka KN - Albertov a dál? Nebo 8 ukončená na Florenci nebo rovnou na Vltavské? Trasa Karlínem není jen pro obsluhu Karlína, ty linky taky někam dál vedou.KM píše:Plýtváním je spíš souběh dvou linek nad metrem, umožńující jezdit po povrchu i pod zemí tutéž trasu dokonce na velké vzdálenosti. 8 a 24 v Karlíně, 8 a 19 mezi Balabankou a Vysočanskou. Povrchovka by zejména v případě těchto lokalit měla plnit jen místní funkci dopravy k nejbližší stanici metra. Čili by tam měla stačit 19.
Díky tomu, jak je B hluboko, a také díky nedostatku vozů na B (-> dlouhé intervaly a pásmový provoz) je dnes mnohem často rychlejší jet tramvají, než lézt do metra a tam dlouho čekat. Navíc Karlín není sídliště ale souvislý blok domů podél dvou dlouhých ulic, takže ho mnohem lépe obslouží tramvaj a její 3 zastávky než 1 stanice metra. 11 jezdí na Vinohradech též nad metrem a cestující si taky najde.
Naposledy upravil(a) XSC dne 16.1.2006 19:02, celkem upraveno 1 x.