Dopravní obsluha Vysočan
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: 2ka?
Vazeni,Martin-KT8D5.RN2P píše:No jelikož jsem tam bydlel a jezdim tam tak jednou týdně většinou, tak si dovolim o tom s tebu spekulovat. Bohužel u pepsiny neni zastávka, navíc nejsem si jist,ale mám pocit, že to jsou pouze garáže. Ale nevim, kdo ví více, nechť sdělí abych nekecal. V některých halách-ano asi ve dvou, což jsou řádově cca 4 desítky zaměstnanců, nebo pokud více jezdí metrem či autem, protože skutečně v 19 jsem v soupravě nezažil více jak 15 lidí. Blešák tam je taky pouze o víkendu, a to skutečně pobírá metro. Delvita je pouze pro místní z okolí poštovky a ti skutečně nepotřebují socku, nota bene delvita tam opět nebude a bude se vracet zpět k metru na Vysočanskou. Argument, že do ní jezdí lidé z dolních Vysčan není pravda, kdo tam jede nakoupit jede autem, a ti starší lidé vystupují u Rokytky, (Nádr. Vysočany) nebo chodí do malinkých obchůdků. A Dušane, nábytek málokdo jezdí nakupovat tramvají, navíc opět je problém toho, že tam není zastávka. Takže 19 je v tomto úseku ve dvojici nadbytečná a o solo provozu bych spekuloval, zda je nutný. Autobus 181 a metro řeší skutečně hodně. Jinak tahel trať svůj význam ztratila zánikem ČKD.
ja bydlim ve Vysocanech a muzu rici, ze linka 8 a 19 jsou tam opravnene, tak jak jsou. Linka 8 konci na Nadr.Vysocany - je dulezita pro samotne vlakove nadrazi, posilove vlaky z Lyse nad Labem konci prave tam a tram je celkem slusne obsazena. Linka 19 je zase dulezita pro lidi, kteri bydli na Postovske a hlavne je uz skoro pred schvalenim podoba Novych Vysocan, kde ma prave v tomto useku vyrust nove centrum - byty, kancelare...Je tam sice metro B "Kolbenova", ale preci jenom ne kazdy uprednostnuje --krtka-- a pro spojeni s Palmovkou a pote Zizkovem je to idealnejsi nez prerusit provoz a nechat trat ladem a pak ji za velky penize opravovat....Pokud nekdo bojuje o dalsi linku na Nadr.Liben, melo by se zapremyslet, zda tento usek neposilit linkou 12 nebo 15 ve spickach PD...
Sem to nepatří, ale k tomu železničnímu, fyzikálně to neni možný a neni to možný na hranici těch strojů, takže se meusely upravit jízdní doby. A na Trojské jsem toho samého názoru, ale to nikdo nepovolí, navíc teda z Hercovky na kObylisy to jezdí nařezaný k metru!KM píše:Martin: Jistě. Jak (---) železničnímu: Nešulí, prostě se to stíhá. Fírové a mašiny uměj.
Martin: Jistě. Jak bylo prokázáno opakovanými praktickými pokusy, na dopravu lidí majících cíl a start cesty na VN a dvou přilehlých zastávkách stačí JEDNA linka v KT (nebo soupravách). Dále 9 je směr, který není nahraditelný mmetrem a tudéž tam stále jedna linka je v záloze.
U trojské jsem změnil názor, původně jsem si myslel, že dvě linky tam jsou třeba, ale ono se to z Kobylis odveze i tou jednou.
A ještě ti odpovím k tématu železničnímu: Nešulí, prostě se to stíhá. Fírové a mašiny uměj.
U trojské jsem změnil názor, původně jsem si myslel, že dvě linky tam jsou třeba, ale ono se to z Kobylis odveze i tou jednou.
A ještě ti odpovím k tématu železničnímu: Nešulí, prostě se to stíhá. Fírové a mašiny uměj.
To je sice krásný, ale z Karlína ti vpyadne linka...Optimista píše:me napadly jeste rozsahlejsi zmeny, ale vychazelo by to:
8- Lehovec - NR - voz. Kobylisy (solo, oslabeni stirky)
12- zatim ponechat
14-od Strossu na podbabu v soupravach misto 8
15-prodlouzit k voz. Kobylisy misto 25 a na druhem konci od Hradcanske na
Cerveny vrch (posileni Evropske)
19- Od Palmovky jen na Vysocanskou
25- Bila hora-Palmovka (soupravy)
Soubeh 8 a B sice vznika, ale jen v sole (jine zmeny by v te oblasti asi uz tak snadne nevysly, tedy podle mych informaci, kde by kdo rval, a proc)
A co takhle:
3- zrušit, nahradit posílením 21 na 2xT3 a interval 6/8/10/20 (š/s/sn/več)
24- v úseku B.labuť-Palmovka přes Tržnici a Maniny, dále: Balabenka-Vysočanská-Lehovec, int 6/8/10/15 (náhrada 3 a 8)
8- od Podbaby z Palmovky:Ládví, int 6/8/10/20
19 zrušit, 6 prodloužit z Kubáně k ÚDDP a 7 od Vinice po býv.19 na Lehovec (jezdí soupravy/sóla stejně jako 19, proto 7 a ne např. 6 nebo 4)
12 od Barr. ukončit na Výstavišti
25 provoz jen prac dny a sobota do 20,00, prohodit ukončení v P6 s 15
Ev. prohodit 7 a 24 přes Harfu resp. Vysočanskou, podle toho, kde by byla větší poptávka.
Po obnovení provozu do Ďáblic:
17-od Modřan ukončit na Výstavišti, pokud by se tam nevešly 3 linky tak ukončit 12 a 17 protisměrnými objezdy Holešovic.
14,10 Vozovna K., 15,25 Kobylisy, 8 Ďáblice
3- zrušit, nahradit posílením 21 na 2xT3 a interval 6/8/10/20 (š/s/sn/več)
24- v úseku B.labuť-Palmovka přes Tržnici a Maniny, dále: Balabenka-Vysočanská-Lehovec, int 6/8/10/15 (náhrada 3 a 8)
8- od Podbaby z Palmovky:Ládví, int 6/8/10/20
19 zrušit, 6 prodloužit z Kubáně k ÚDDP a 7 od Vinice po býv.19 na Lehovec (jezdí soupravy/sóla stejně jako 19, proto 7 a ne např. 6 nebo 4)
12 od Barr. ukončit na Výstavišti
25 provoz jen prac dny a sobota do 20,00, prohodit ukončení v P6 s 15
Ev. prohodit 7 a 24 přes Harfu resp. Vysočanskou, podle toho, kde by byla větší poptávka.
Po obnovení provozu do Ďáblic:
17-od Modřan ukončit na Výstavišti, pokud by se tam nevešly 3 linky tak ukončit 12 a 17 protisměrnými objezdy Holešovic.
14,10 Vozovna K., 15,25 Kobylisy, 8 Ďáblice
me napadly jeste rozsahlejsi zmeny, ale vychazelo by to:
8- Lehovec - NR - voz. Kobylisy (solo, oslabeni stirky)
12- zatim ponechat
14-od Strossu na podbabu v soupravach misto 8
15-prodlouzit k voz. Kobylisy misto 25 a na druhem konci od Hradcanske na
Cerveny vrch (posileni Evropske)
19- Od Palmovky jen na Vysocanskou
25- Bila hora-Palmovka (soupravy)
Soubeh 8 a B sice vznika, ale jen v sole (jine zmeny by v te oblasti asi uz tak snadne nevysly, tedy podle mych informaci, kde by kdo rval, a proc)
8- Lehovec - NR - voz. Kobylisy (solo, oslabeni stirky)
12- zatim ponechat
14-od Strossu na podbabu v soupravach misto 8
15-prodlouzit k voz. Kobylisy misto 25 a na druhem konci od Hradcanske na
Cerveny vrch (posileni Evropske)
19- Od Palmovky jen na Vysocanskou
25- Bila hora-Palmovka (soupravy)
Soubeh 8 a B sice vznika, ale jen v sole (jine zmeny by v te oblasti asi uz tak snadne nevysly, tedy podle mych informaci, kde by kdo rval, a proc)
Martin.KT: Ta 25 s tim souvisí jen volně, neřeší Vysočany, ale navazuje to na to, pokud budou na 8 sóla, nahradí to 25 v soupravách (přeplňuje se hlavně u Tržnice), no a protože 25 v soupravách po Zenklově nahoru by byla moc, bude končit na Palmovce (v úseku Palmovka - Ke Stírce bude 10,15,24 stačit). Souběh s B - na delší vzdálenosti metro, na kratší doplňkové sólo po povrchu
pawel: Mám velké pochybnosti o nutnosti kapacitního spojení Hradčanská - Nám. republiky po povrchu; pro to je tady M-A + M-B; pro spojení Letná - Nám. republiky stačí sólo 8 + 26 na Mas. nádr.; pro spojení Štross - Nám. republiky je tu 5+14+8 (de facto 2 soupravy)
pawel: Mám velké pochybnosti o nutnosti kapacitního spojení Hradčanská - Nám. republiky po povrchu; pro to je tady M-A + M-B; pro spojení Letná - Nám. republiky stačí sólo 8 + 26 na Mas. nádr.; pro spojení Štross - Nám. republiky je tu 5+14+8 (de facto 2 soupravy)