Dopravní obsluha Vysočan

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 16.1.2006 18:48

Už se tím nezabývejte, o víkendu stačí sólo a ve všední den soupravy, jezdí to celkem plné a obratiště Lehovec a okolí je myslím dost využívané, vždyť tam končí 2 noční linky. :)

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

19

Příspěvek od XSC » 16.1.2006 18:45

Vzhledem k tomu, že se jedná o úsek dlouhý ani ne 2km (Poštovská - Starý Hloubětín), který ta tramvaj projede za chviličku, nijak bych se tím nezabýval. 19 je po své trase jinak využita dost, vymýšlet nějaký pendl Vysočanská - Starý Hloubětín je zbytečné. Ono se to zase začne měnit. V roce 2007 již budou hotové byty na Nové Harfě. To vyvolá tlak na další stavby v okolí a výstavba se začne posouvat i do Vysočan. Kdyby se dnes v tomto úseku doprava zastavila, za 2 roky jí nikdo bez investic jednoduše neobnoví. Takže dnes se na to lze dívat jako na delší manipulační trať.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 16.1.2006 18:25

Jj, mně by taky nenapadlo vystoupit na libeňským nádraží, ačkoliv tam odtud jezdí autobus až skoro ke mně domů... :|

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 16.1.2006 18:23

Martin-KT8D5.RN2P píše: Jinak nádraží Libeň slouží převážně k výstupu, jelikož ven z Prahy v nich nestojí jediný vlak kategorie EC, IC, ale pouze R
Ale to by mělo být hlavně pro lidi kteří dojíždí do Kolína,Pardubic a tak. Když někdo jede daleko tak si myslím že stejně jede na Hlavák nebo holešovice. Můj názor. A lidi tam opravdu nastupují a vystupují pokud jedou Osobákem,Spešným nebo Rychlíkem

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 16.1.2006 18:17

8 nechat, 9 nechat, nerejpat se v tom. :) 8-)

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 16.1.2006 18:15

Filippl píše:... :D
Omyl, obě dvě linky v úseku Palmovka-Nádraží Libeň jsou celekm využitelný, ale co bude 8 vozit na Harfu?? Jinak 8 nesmí zmizet, aby bylo povrchové spojení kvůli starým lidem a maminkám s kočárky mezi Poliklinikou Vysočany a Karlínem. Jinak Úsek Nádraží Vysočany-Starý Hloubětín je ten zakopaný pes, jelikož je tam metro a říkám dvojice každých 8 minut jsou voz/km oknem. Moje řešení je níže. Jinak nádraží Libeň slouží převážně k výstupu, jelikož ven z Prahy v nich nestojí jediný vlak kategorie EC, IC, ale pouze R

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 16.1.2006 18:14

No zastavení provozu na zmíněném úseku by byla celkem blbost, sice to tam přeplněné není, ale já bych jí tam nechal. 19 tam stačí akorát!

Uživatelský avatar
Filippl
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 17.9.2005 21:01
Bydliště: Zabrze-POLSKO

Příspěvek od Filippl » 16.1.2006 18:10

ruseni tt ne ma cenu, mystlim, ze zastaveni provozu mezi vysocanskou a hloubetinem mohlo by se skoncit jako zastaveni radlicke, a obnoveni je drahe
osmicku ja mozne odklonit na harfu(doprava obcanu karlina, libni, hloubetina na nadrazi liben, aby nemuseli jet na vlak az do centra)
a po tom 19 zustane sama na vysocany a bude minimalne poloplna
myslim ze nejvetsi chyba byla stavba becka severem, lepsi by bylo z ceskomoravske kopat na nadr. liben

...a v valecnem odobi se uvazovalo o stavbe tramvajoveho nadrazi na vysocanske... :D

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 16.1.2006 17:26

Nene, 19 jezdila co si já pamatuju, v KT a dvojicích, ale nevim do kdy. A když byla vedena v trase (Hloubětín)-Nám. Lidových milicí-Krejcárek-Želivského-Kubánské náměstí jezdila zpočátku ve dvojici, jelikož na ni byly zkoušeny přejezdy s KT na linku 52 (nebo 55) přes most na Krejcárku kam kačeny ze začátku nemohly. Já sosobně si myslim, že z 19 zmizly dvojice poprvé když byla zrušena 10 v trase (Střelničná-Palmovka-Krejcárek-Olšanské hřbitovy)
V roce 1998, se vrátily dvojice na zkrácenou 5 a myslím, že i na 19, která byla prodloužena na Lehovec (3,8,19) Ale teda nějak si to už tolik taky nepamatuji.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 16.1.2006 16:20

19 jezdila v sólech po reorganizaci 1998, předtím 2xT i kachny (počítám novodobou historii linky, tj. od postavení TT přes Krejcárek). po nedlouhé době musela být z důvodu kapacitních problémů posílena na 6 min. v ranní špičce, následovalo zavedení 2xT (cca 1999/2000, ale přesně nevím).

Uživatelský avatar
Šmaky
Uživatel
Příspěvky: 113
Registrován: 12.12.2005 19:12
Bydliště: Prague

Příspěvek od Šmaky » 16.1.2006 13:08

Asi je to blbost no...

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 16.1.2006 13:02

Šmaky píše:90-98 je 40% mýho života...
Jenže kolik toho získáš??13 vozů?? Což je 6 pořadí, no nic moc. Na to, že by se ti měla posílit celá desítka. Navíc desítka už posílit nejde nevešla se na Řepy pokud by se nezavedly střídačky.

Uživatelský avatar
Šmaky
Uživatel
Příspěvky: 113
Registrován: 12.12.2005 19:12
Bydliště: Prague

Příspěvek od Šmaky » 16.1.2006 12:43

90-98 je 40% mýho života...
Získaný vozy by se dali šoupnout na 10, která by obsloužila jak úsek
Palma- Želva ale i IPP- Angel...
Ale do týdle debaty se nechci moc pouštět, tomu moc nerozumim...

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 16.1.2006 12:33

Šmaky píše:19 jezdila vždycky jako sólo a fungovalo to...
klidně bych jim zase ten druhej vagón utrhnul.
Vždycky skutečně ne, ono solo na 19 byť o víkendu je vcelku novinka. Solo jzdila tuším mezi lety tak 1990-1998, předtím dvojice. Byť i dvojice starých vozů. A Solo na 19 stačí pouze v úseku Palmovka-Lehovec, ale Palmovka-Želivského je silně bouchnutá.

Uživatelský avatar
Šmaky
Uživatel
Příspěvky: 113
Registrován: 12.12.2005 19:12
Bydliště: Prague

Příspěvek od Šmaky » 16.1.2006 12:30

19 jezdila vždycky jako sólo a fungovalo to...
klidně bych jim zase ten druhej vagón utrhnul.

Zamčeno