Tak si vzdálenosti přeměř a zjistíš, že jsou stejné A dveře jsou u wany všechny stejné. P.S.: Všechny obrázky dělám sám jen s rozměry vozidla, fotkami a nákresy. Žádná fotomontáž! Pokud se chcete někdo mrknout, tak mám své výtvory na svých stránkách.Proxy píše:Montáž, ale pěkná Skoro bych to nepoznal, ale přední dveře jsou příliš široké a nejsem si jist, jestli je vzdálenost mezi všemi podvozky stejná
TKT Kvatro
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- Ostravák
- Uživatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 18.6.2005 16:11
- Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
- Kontaktovat uživatele:
myslím tím házení ze strany na stranu, kdy se člověk musí držet, aby nevypad ze sedačky (nejde o specialitu BKV, v praze je to běžné třeba i kolem hradu, kde je TT relativně nová). to je přesně to, co si já jako kaštan uvědomim pro přestupu ze 14T do T3.
neral: navruhuju ještě 4. wanu u zadních dveří. aneb když už, tak už
neral: navruhuju ještě 4. wanu u zadních dveří. aneb když už, tak už
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Jo, tak jsem to myslel. Takže tento návrh se doplní o další dvě vany? No je to teda zajímavé...adam_r píše:Dle posledniho navrhu by to melo mit 3 NP prostory (velikosti zhruba jako u T3LF) u 2.,3.,a 4. dveri. Nad vsemi podvozky podlaha ve vysce KT (=rozumnej ne zvysena, ale svinsky vysoko)
Naposledy upravil(a) Neral dne 31.1.2006 15:47, celkem upraveno 1 x.
Jde o to, že ta tramvaj bude jednoduchá na údržbu, takže se do ní nebudou muset valit další a další prachy jako do Aster
jenže o to právě jde, tohle uvažování nás vede hned 2x zpět: jednou už se stala chyba - čkd chrlila celá 80.léta T3SUCS se zrychlovači a všichni byli spokojeni, přesně podle oné logiky. a teď se ta chyba bude opakovat zas - T3 a T3SUCS se "rekonstruují" na wany, které ale pořád budou mít neduhy T3 - malými okny počínaje a vysokopodlažností a vlněním na rovných tratích konče.
a dále - počáteční prachy do koncepce astra/trio se už vrazily, takže s každým dalším vozem by jejich údržba měla být levnější.
jenže o to právě jde, tohle uvažování nás vede hned 2x zpět: jednou už se stala chyba - čkd chrlila celá 80.léta T3SUCS se zrychlovači a všichni byli spokojeni, přesně podle oné logiky. a teď se ta chyba bude opakovat zas - T3 a T3SUCS se "rekonstruují" na wany, které ale pořád budou mít neduhy T3 - malými okny počínaje a vysokopodlažností a vlněním na rovných tratích konče.
a dále - počáteční prachy do koncepce astra/trio se už vrazily, takže s každým dalším vozem by jejich údržba měla být levnější.
- Ostravák
- Uživatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 18.6.2005 16:11
- Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
- Kontaktovat uživatele:
Docela dobrý nápad. Jenomže obousměrné VarioLF3 bude mít 2 stanoviště řidiče a to taky něco stojí.Karotka píše:Možná DPO uvažuje takto: vysokopodlažní obousměrné kachny mají v interiéru "díry" v podobě schodů u nepoužívaných dveří -> tak je zjednosměrníme. Nízkopodlažní dveře schody nemají, takže nevadí, budou-li takové tram obousměrné -> nakoupíme obousměrná Kwatra.
- Ostravák
- Uživatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 18.6.2005 16:11
- Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
- Kontaktovat uživatele:
Sólo wany mi připadají úplně bezvadné. Společně s vlekem (nebo jak v Ostravě říkáme wajcem) bude tvořit wana skvělou soupravu. VarioLF3 jak už je označena tramvaj TKT Kvatro není zase tak špatný nápad. Jde o to, že ta tramvaj bude jednoduchá na údržbu, takže se do ní nebudou muset valit další a další prachy jako do Aster, ale zase při průchodu tímto vozem to bude docela děs. Rovně, dolů, rovně, nahoru, rovně, dolů, rovně, nahoru, rovně, dolů, rovně, nahoru, rovně. Nakupovat obousměrná vozidla až po zjednosměrnění všech KT8D5 mi připadá taky jako hloupost, ale co s tím naděláme, že?pawel píše:no, jednak nemyslím, že by wanizace byla pro větší DP cestou do budoucnosti, vidím to spíš jako přechodný a dočasný řešení (tedy: pár wan náhradou za špatnou kastli T3 ano, ale ne chrlit nový, kór "TKT"). a pak k tý konkrétní citaci: zdá se mi zkrátka jako hloupost a promrhaná investice zjednosměrňovat vozy a pak zbytečně kupovat nový dvousměrný, což je přesně to, co zřejmě DPO chystá.
no, jednak nemyslím, že by wanizace byla pro větší DP cestou do budoucnosti, vidím to spíš jako přechodný a dočasný řešení (tedy: pár wan náhradou za špatnou kastli T3 ano, ale ne chrlit nový, kór "TKT"). a pak k tý konkrétní citaci: zdá se mi zkrátka jako hloupost a promrhaná investice zjednosměrňovat vozy a pak zbytečně kupovat nový dvousměrný, což je přesně to, co zřejmě DPO chystá. nevěřím, že se mu to vrátí, tedy že provozem KT8N1 ušetří oproti KT8N-klasice tolik financí, aby z toho zaplatil rozdíl, který vzniká mezi novou jednosměrnou a novou dvousměrnou tramvají.