TKT Kvatro

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 31.1.2006 12:49

Přesně tak. Ostrava letos plánuje 1 takovou 3wanu. V příštích letech snad i další, možná i obousměrné (záleží na tom jestli budou potřeba). KT8D5 půjdou všechny na KT8D5R.N1.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 31.1.2006 12:35

...ve výšce jako maj kachny nad kloubem? no potěš :shock:
a kde by to mohlo jezdit - myslím, že ostrava něco takového plánuje. jenki psal, že DPO se teď nadchnul pro wanu, zjednosm. KT8N a podobný úlety.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 31.1.2006 10:54

Neral píše:Chápu to dobře, že by to znamenalo NP prostor kolem 2. a 4. dveří, přičemž jenom u kloubů by byla zvýšená podlaha?
No, aspoň by to mělo větší podíl NP než reko KT, což by se u nové tramvaje tak nějak slušelo. :)
A projevil o to někdo zájem, nebo to Pragoimex zatím dělá jenom jako prototyp pro předvádění na veletrzích a podobně?
Dle posledniho navrhu by to melo mit 3 NP prostory (velikosti zhruba jako u T3LF) u 2.,3.,a 4. dveri. Nad vsemi podvozky podlaha ve vysce KT (=rozumnej ne zvysena, ale svinsky vysoko)

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 31.1.2006 7:06

adam_r píše:Kvatro zatim neexistuje, ale podle informaci, ktere poruznu prosakuji by mohlo jeste letos prvni vyjet. A to v podobe tzv trojwany (ti co tvrdi, ze Skoda 14T je prolizacka, tak at se tesi na kvatro).
Chápu to dobře, že by to znamenalo NP prostor kolem 2. a 4. dveří, přičemž jenom u kloubů by byla zvýšená podlaha?
No, aspoň by to mělo větší podíl NP než reko KT, což by se u nové tramvaje tak nějak slušelo. :)
A projevil o to někdo zájem, nebo to Pragoimex zatím dělá jenom jako prototyp pro předvádění na veletrzích a podobně?

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 31.1.2006 0:22

Jabberwocky píše:Btw, účastnil se Pragoimpex výběrových řízení na tramvaje pro Prahu, ze kterých vyšla objednávka na 14T? A jezdí Quatro někde?
Podminkou vyberoveho rizeni byl rocni obrat vice jak 5 miliard kc (nebo v tomto radu), coz CKD Pragoimpex, PARS nova apod zdaleka nesplnuji. Z tuzemskych firem zabyvajicich se vyrobou kolejovych vozidel to splnuje Skoda Plzen a Inekon.

Kvatro zatim neexistuje, ale podle informaci, ktere poruznu prosakuji by mohlo jeste letos prvni vyjet. A to v podobe tzv trojwany (ti co tvrdi, ze Skoda 14T je prolizacka, tak at se tesi na kvatro).

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 31.1.2006 0:07

Btw, účastnil se Pragoimpex výběrových řízení na tramvaje pro Prahu, ze kterých vyšla objednávka na 14T? A jezdí Quatro někde?

Uživatelský avatar
Isidor
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 03.11.2004 20:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Isidor » 30.1.2006 23:12

Jako 9056 snad ne, to by mohla klidně být novostavba klasické KT8, což Pars zvládá. A 9099 k tomu :)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2600
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

TKT Kvatro

Příspěvek od fricoolinek2 » 30.1.2006 23:02

http://www.pragoimex.cz/cz/contents/tkt ... ncepce.htm

Mohli bysme se dočkat někdy tohoto vozu v Praze ? Třeba jako vozu 9056, tedy jako papírové rekonstrukce zničená Kačeny ev. č. 9006 ???

Zamčeno