TKT Kvatro

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 31.1.2006 16:23

Proxy píše:Montáž, ale pěkná :lol: Skoro bych to nepoznal, ale přední dveře jsou příliš široké a nejsem si jist, jestli je vzdálenost mezi všemi podvozky stejná
Tak si vzdálenosti přeměř a zjistíš, že jsou stejné :wink: A dveře jsou u wany všechny stejné. P.S.: Všechny obrázky dělám sám jen s rozměry vozidla, fotkami a nákresy. Žádná fotomontáž! Pokud se chcete někdo mrknout, tak mám své výtvory na svých stránkách.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 31.1.2006 16:16

Neral píše:Ostravák: To je reálný návrh, nebo fotomontáž?
Montáž, ale pěkná :lol: Skoro bych to nepoznal, ale přední dveře jsou příliš široké a nejsem si jist, jestli je vzdálenost mezi všemi podvozky stejná

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 31.1.2006 16:11

Neral píše:Ostravák: To je reálný návrh, nebo fotomontáž?
To je můj nákres. Bylo mi a taky dalším na k-reportu potvrzeno, že takhle bude VarioLF3 vypadat.

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 31.1.2006 16:06

Ostravák: To je reálný návrh, nebo fotomontáž?

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 31.1.2006 15:58

Pawel: Aha. Nějak jsem si to neuvědomil, protože si něčeho takového v Ostravě nejsem vědom.

Neral: Teoreticky ano. Jen se bude jednat přímo o trojwanu. Tzv. buď v designu socka nebo pelikán.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 31.1.2006 15:47

myslím tím házení ze strany na stranu, kdy se člověk musí držet, aby nevypad ze sedačky (nejde o specialitu BKV, v praze je to běžné třeba i kolem hradu, kde je TT relativně nová). to je přesně to, co si já jako kaštan uvědomim pro přestupu ze 14T do T3.

neral: navruhuju ještě 4. wanu u zadních dveří. aneb když už, tak už :smt003

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 31.1.2006 15:47

adam_r píše:Dle posledniho navrhu by to melo mit 3 NP prostory (velikosti zhruba jako u T3LF) u 2.,3.,a 4. dveri. Nad vsemi podvozky podlaha ve vysce KT (=rozumnej ne zvysena, ale svinsky vysoko)
Jo, tak jsem to myslel. Takže tento návrh se doplní o další dvě vany? No je to teda zajímavé...
Naposledy upravil(a) Neral dne 31.1.2006 15:47, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 31.1.2006 15:29

Malá okna mají možná liberecké socky, ale že by je měly i ostravské wany... Vysokopodlažnost není sice nic dobrého v nových tramvajích, ale ani v 14T se škodovka vysokopodlažnosti moc nezbavila (i když je tam jen jeden schod). A to vlnění jsem jaksi nepochopil.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 31.1.2006 15:24

Jde o to, že ta tramvaj bude jednoduchá na údržbu, takže se do ní nebudou muset valit další a další prachy jako do Aster

jenže o to právě jde, tohle uvažování nás vede hned 2x zpět: jednou už se stala chyba - čkd chrlila celá 80.léta T3SUCS se zrychlovači a všichni byli spokojeni, přesně podle oné logiky. a teď se ta chyba bude opakovat zas - T3 a T3SUCS se "rekonstruují" na wany, které ale pořád budou mít neduhy T3 - malými okny počínaje a vysokopodlažností a vlněním na rovných tratích konče.

a dále - počáteční prachy do koncepce astra/trio se už vrazily, takže s každým dalším vozem by jejich údržba měla být levnější.

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 31.1.2006 14:55

Karotka píše:Možná DPO uvažuje takto: vysokopodlažní obousměrné kachny mají v interiéru "díry" v podobě schodů u nepoužívaných dveří -> tak je zjednosměrníme. Nízkopodlažní dveře schody nemají, takže nevadí, budou-li takové tram obousměrné -> nakoupíme obousměrná Kwatra.
Docela dobrý nápad. Jenomže obousměrné VarioLF3 bude mít 2 stanoviště řidiče a to taky něco stojí.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 31.1.2006 14:42

Možná DPO uvažuje takto: vysokopodlažní obousměrné kachny mají v interiéru "díry" v podobě schodů u nepoužívaných dveří -> tak je zjednosměrníme. Nízkopodlažní dveře schody nemají, takže nevadí, budou-li takové tram obousměrné -> nakoupíme obousměrná Kwatra.

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 31.1.2006 14:34

pawel píše:no, jednak nemyslím, že by wanizace byla pro větší DP cestou do budoucnosti, vidím to spíš jako přechodný a dočasný řešení (tedy: pár wan náhradou za špatnou kastli T3 ano, ale ne chrlit nový, kór "TKT"). a pak k tý konkrétní citaci: zdá se mi zkrátka jako hloupost a promrhaná investice zjednosměrňovat vozy a pak zbytečně kupovat nový dvousměrný, což je přesně to, co zřejmě DPO chystá.
Sólo wany mi připadají úplně bezvadné. Společně s vlekem (nebo jak v Ostravě říkáme wajcem) bude tvořit wana skvělou soupravu. VarioLF3 jak už je označena tramvaj TKT Kvatro není zase tak špatný nápad. Jde o to, že ta tramvaj bude jednoduchá na údržbu, takže se do ní nebudou muset valit další a další prachy jako do Aster, ale zase při průchodu tímto vozem to bude docela děs. Rovně, dolů, rovně, nahoru, rovně, dolů, rovně, nahoru, rovně, dolů, rovně, nahoru, rovně. Nakupovat obousměrná vozidla až po zjednosměrnění všech KT8D5 mi připadá taky jako hloupost, ale co s tím naděláme, že?

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 31.1.2006 14:28

no, jednak nemyslím, že by wanizace byla pro větší DP cestou do budoucnosti, vidím to spíš jako přechodný a dočasný řešení (tedy: pár wan náhradou za špatnou kastli T3 ano, ale ne chrlit nový, kór "TKT"). a pak k tý konkrétní citaci: zdá se mi zkrátka jako hloupost a promrhaná investice zjednosměrňovat vozy a pak zbytečně kupovat nový dvousměrný, což je přesně to, co zřejmě DPO chystá. nevěřím, že se mu to vrátí, tedy že provozem KT8N1 ušetří oproti KT8N-klasice tolik financí, aby z toho zaplatil rozdíl, který vzniká mezi novou jednosměrnou a novou dvousměrnou tramvají.

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 31.1.2006 13:21

pawel píše:neni to trochu absurdní? vždycky jsem věřil v "osvícenost" DPO, ale poslední novinky se mi zdaj spíš jak z brna nebo prahy :roll:
Proč myslíš?

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 31.1.2006 13:15

Ostravák píše:...možná i obousměrné (záleží na tom jestli budou potřeba). KT8D5 půjdou všechny na KT8D5R.N1.
neni to trochu absurdní? vždycky jsem věřil v "osvícenost" DPO, ale poslední novinky se mi zdaj spíš jak z brna nebo prahy :roll:

Zamčeno