Kurzy řidičů tramvají

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Yvona

Příspěvek od Yvona » 09.12.2006 3:11

DJ LA DÉFENSE píše:U mě boduješ. Názor můj je ten, že je nespravedlivé, když se napije autobusák v civilu rozstřelí si favorita, že přijde o papíry tudíž přijde i o zaměstnání, v té samé situaci je řidič tramvaje sice bez papíru, ale podle mě mu nebrání nic, aby vykonával dál profesi a jezdil s tramvají s lidma. Nebo odlehčím, nasbírám body za špatné parkování v civilu a mám pech jako řidič autobusu, naopak jako tramvaják jsem za vodou... :? Tohle stojí k zamyšlení.
Na tramvaj se vztahuje drážní legislativa, tramvaj je brána totiž jako drážní vozidlo, nikoli pozemní klasa, tudíž není možné strhávat bodíky, i když jak to tak pozoruji, někteří by si to moc přáli.
Ano, až tramvaj bude jezdit na pohonné hmoty, na kolech mít gumy, bude evidováno, jako pozemní vozidlo, tudíž drážní legislativa půjde stranou, prioritou bude zákon 361, tak se začnou strhávat bodíky.
Toho se zřejmě přejenci nedočkají :wink: :wink: :wink: .
Hezký den a nefantazírujte :lol: :lol: :lol:
Naposledy upravil(a) Yvona dne 09.12.2006 3:19, celkem upraveno 1 x.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 09.12.2006 0:33

Akribius píše:A opravdu se náklady na školu ED sníží nebo tam zůstane stejný počet lidí za stejné peníze a s méně práce?
Jinak s body bych (po úpravách) bezvýhradně souhlasil.A i když tramvaják přijde o papíry na motorové vozidlo,tak přijít i o ty na drážní vozidlo.Prase,co neumí jezdit s autem,nemůže jezdit ani s tramvají naplněnou lidma.Ale vím,že tento názor nebude populární:-)
U mě boduješ. Názor můj je ten, že je nespravedlivé, když se napije autobusák v civilu rozstřelí si favorita, že přijde o papíry tudíž přijde i o zaměstnání, v té samé situaci je řidič tramvaje sice bez papíru, ale podle mě mu nebrání nic, aby vykonával dál profesi a jezdil s tramvají s lidma. Nebo odlehčím, nasbírám body za špatné parkování v civilu a mám pech jako řidič autobusu, naopak jako tramvaják jsem za vodou... :? Tohle stojí k zamyšlení.

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Příspěvek od Akribius » 08.12.2006 22:41

Ti,co už řidičák udělali už absolvovali v rámci státní zkoušky i PSP+ na ně měli i výuku.Noví už výuku PSP neabsolvují a tak musí mít tyto znalosti od jinud-tedy od motorových vozidel.

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od pan Vedoucí » 08.12.2006 20:17

A co ti, co momentálně jezdí s tramvají, ale nemají řidičák? Těm se automaticky vystaví? Případně je pošleš do autoškoly? To je přeci blbost. Jak bys to řešil?

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Příspěvek od Akribius » 08.12.2006 18:43

A opravdu se náklady na školu ED sníží nebo tam zůstane stejný počet lidí za stejné peníze a s méně práce?
Jinak s body bych (po úpravách) bezvýhradně souhlasil.A i když tramvaják přijde o papíry na motorové vozidlo,tak přijít i o ty na drážní vozidlo.Prase,co neumí jezdit s autem,nemůže jezdit ani s tramvají naplněnou lidma.Ale vím,že tento názor nebude populární:-)

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 08.12.2006 16:32

Ono by asi stejně nebylo moc za co ty body brát :) Parkovat s tramvají na vyhrazeném místě pro invalidy lze těžko, stejně tak překročit rychlost o víc jak 30km/hod (samozřejmě mimo omezenky, ale ty fakt policie určitě hlídat nemůže :D ), také jet na červenou se s tramvají nedá, jedině tak na čočky stůj, ale kdo určí, zda se to dalo zastavit... :)

Mno a ten řidičák na auto už skutečně chtěj a je to přesně kvůli znalosti pravidel silničního provozu (snížení nákladů školy ED).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 08.12.2006 14:46

DJ LA DÉFENSE píše:Tak pak navrhuju nasadit vám ještě body... Teďka vážně, řidič autobusu, pokud by v civilu náhodně vysbíral body, přijde o práci??
Jenže řidič tramvaje řídí drážní vozidlo. To jako kyby jsi strojvedoucímu za to že soukromě nasbíral body sebral opravnění k řízení mašin.

Zato řidič busu stále řídí motorové vozidlo :!:

Petris
Uživatel
Příspěvky: 19
Registrován: 10.9.2006 18:08
Bydliště: Praha 7

Příspěvek od Petris » 08.12.2006 14:17

martyn píše:V nové nabídce pracovních příležitostí z dpp.cz mě překvapila novinka: mezi požadavky na adepty ševcovské profese se tuším nově objevil i požadavek na vlastnění řidičáku pro motorová vozidla+čistou kartu řidiče. Pro některé zaryté "antigumkolisty" to bude asi zklamání. Netuší někdo, proč ta změna?

http://www.dpp.cz/cz/jobs/jobs_det.asp?ID=158
Je to z důvodu vypuštění učiva zákona o provozu na pozemních komunikacích.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 08.12.2006 14:08

DJ LA DÉFENSE píše:Tak pak navrhuju nasadit vám ještě body... Teďka vážně, řidič autobusu, pokud by v civilu náhodně vysbíral body, přijde o práci??
Presne tak - prijde o praci, nebot bude mit zakaz rizeni motorovych vozidel.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 08.12.2006 12:38

Yvona píše:Ano, je to pravda, je to kvůli znalostem předpisů a schopnosti se umět orientovat v terénu.
Tak pak navrhuju nasadit vám ještě body... Teďka vážně, řidič autobusu, pokud by v civilu náhodně vysbíral body, přijde o práci??

Yvona

Příspěvek od Yvona » 08.12.2006 8:10

Mapl píše:Zřejmě kvůli znalostem dopravních předpisů ....
Jinak mě nic nenapadá. :wink:

Ale asi to je potřeba.
Ano, je to pravda, je to kvůli znalostem předpisů a schopnosti se umět orientovat v terénu.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 08.12.2006 7:45

martyn píše:V nové nabídce pracovních příležitostí z dpp.cz mě překvapila novinka: mezi požadavky na adepty ševcovské profese se tuším nově objevil i požadavek na vlastnění řidičáku pro motorová vozidla+čistou kartu řidiče. Pro některé zaryté "antigumkolisty" to bude asi zklamání. Netuší někdo, proč ta změna?

http://www.dpp.cz/cz/jobs/jobs_det.asp?ID=158

Zřejmě kvůli znalostem dopravních předpisů ....
Jinak mě nic nenapadá. :wink:

Ale asi to je potřeba.

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martyn » 07.12.2006 23:37

V nové nabídce pracovních příležitostí z dpp.cz mě překvapila novinka: mezi požadavky na adepty ševcovské profese se tuším nově objevil i požadavek na vlastnění řidičáku pro motorová vozidla+čistou kartu řidiče. Pro některé zaryté "antigumkolisty" to bude asi zklamání. Netuší někdo, proč ta změna?

http://www.dpp.cz/cz/jobs/jobs_det.asp?ID=158

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 29.5.2006 18:42

Tita píše:Smím se zeptat zde přítomných pražských řidičů na pár dotazy :?: Má matka by ráda pracovala jako řidička tramvaje.Již to jednou zkusila,ale neprošla psychotesty z důvodu její momentální psychické nepohody.
Ptám se tedy:
1)Je pouze jedna podniková psycholožka provádějící psychotesty,nebo je jich víc :?:
2)Kolik hodin řidič odslouží řidič měsíčně :?:
3)Jaká je pravděpodobnost,že se tam napodruhé dostane když bude v psychické pohodě :?:

Předem moc děkuji.
ad) 1. Je pouze jedna podniková psycholožka
ad) 2. Minimálně počet směn x 8 h (tedy zhruba 20x 8h, jako každý zaměstnanec, ale je velmi reálné, že to bude o něco víc, protože 8 hodinové směny jsou ojedinělé)
ad) 3. Šance tu je, jak se říká naděje umírá poslední, pár lidí, co prošli na druhý pokus znám. Problém bude v tom, zda se některá vozovna bude chtít zasazovat o člověka, který již jednou vypadl. A vozovna musí dávat doporučení že o člověka stojí

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kurzy řidičů tramvají

Příspěvek od Sheep » 28.5.2006 0:46

Yvona píše:To Manil:
To u nás jsou lidi 2,5měsíce v kurzu pouze jen na typy vozů T3.
A je škoda, že to není jako u vás, že KT8 a T6 nemáme zahrnuté do klasického kurzu. Bylo by to pro DP praktičtější.
Třebas na kurz KT8 se čeká ve vozovně Hloubětín několik měsíců :roll: . Což je dle mého zbytečné. Hlavně pro toho, kdo staví služby a musí myslet na to, kdo má a nemá papíry na KT. Kurz na T6 je o něco rychlejší. Vozovna Motol tam posílá lidi okamžitě (nemá jinou možnost, když je to Té6tková vozovna :D ) a Žižkov ten po nějaké době zaježdění (nevím, jak je to teď, ale před 3mi lety jsem tam šla na T6 po 4týdnech).
Na nízkopodlažní KT8 chodí pouze jedinci, co mají papíry na T6 :roll:, což mi připadá velice směšné. Už proto, že páku se naučí ovládat každý.Ale u nás to funguje tak, že kdo držel páku na T6 v ruce, tak jednoznačně zvládne držet páku na nízkopodlažním KT. Pro mě je tato metoda výběru stále nepochopitelná. 8-). :roll: :shock: Asi proto, že by tam měli chodit řidiči, co už na klasické KT papíry mají.
A co by mě zajímalo, jak to chodí v Plzni, co se týče kurzu?
hmm zajimave preco treba mat papiere na KT8?v slovensnkych DP mas kurz s kazdym typom samostatne, to plati aj pri autobusoch a trolejbusoch, jedine co potrebujes je vodicak :wink:

Zamčeno