Nástupní ostrůvky
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: Nástupní ostrůvky
abs.: já tam tu odpověď nevidím
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nástupní ostrůvky
Samozřejmě. Viz můj minulý příspěvek.
Re: Nástupní ostrůvky
tenhle princip je mi sice znám, nicméně pokud by byl aplikován důsledně, pak už dávno máme JCD i na malovance zc nebo malostranském nám. ... takže: dokáže někdo vysvětlit, podle jakého klíče se místa přístřešky (JCD i jiné) vlastně vybírají?Absolut píše:Přístřešek U Libušského potoka z.c. je vidět z pozemní komunikace = bude-li na něm reklama, tak ji uvidí řidiči IAD. Tak je to lukrativní místo pro JCD. Zato já při cestě na oběd a z oběda moknu, protože na obou místech byly již na jaře demontovány přístřešky (prozatím) bez náhrady, neboť tam není z ulice vidět.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nástupní ostrůvky
Přístřešek U Libušského potoka z.c. je vidět z pozemní komunikace = bude-li na něm reklama, tak ji uvidí řidiči IAD. Tak je to lukrativní místo pro JCD. Zato já při cestě na oběd a z oběda moknu, protože na obou místech byly již na jaře demontovány přístřešky (prozatím) bez náhrady, neboť tam není z ulice vidět.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 03.7.2007 19:32
- Bydliště: Praha 12 Modřany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupní ostrůvky
Jsem místní a souhlasím. Umístění nového přístřešku ve směru ZC považuji za do očí bijící plýtvání prostředky. Chybí znalost místních poměrů. Pro mě je i v tomto případě jediným dostatečně efektivím řešením přenos kompetencí přímo na MČ. Transformovat ROPID na sdružení investorů, hlavně obcí - městských částí a zastávkovou péči následně řídit z tohoto sdružení. MČ má menší, lépe spravovatelné území a existují zde lidé mající povědomí o situaci na celém území MČ. Podobné investice je třeba plánovat a podobní lidé by měli výrazným způsobem ovlivňovat priority. Nevěřím, že by MČ dala prioritu takto minoritnímu místu za současné situace, kdy jsou zastávky třeba na tram. trati podél Vltavy nebo busových metrolinek jsou v zoufalém stavu.Fořtík píše:Tak tak, hlavně, že máme fungl nový JCD přístřešek třeba U Libušského potoka ZC.
Re: Nástupní ostrůvky
čekárny přes ulici jsou podle mě zpátečnickým a neuspokojujícím řešením. proč, to se dá poukázat nejlépe na extrémních případech typu vypich dc, malovanka dc apod., nyní nově někde na zahr. městě zc. (nutnost překonat dvoupruh, zábradlí, přechod atd.).
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: Nástupní ostrůvky
U Národního divadla je celkem prostorný přístřešek v podobě Nové scény.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupní ostrůvky
Tak tak, hlavně, že máme fungl nový JCD přístřešek třeba U Libušského potoka ZC.pawel píše:A vůbec, kritéria pro umísťování zastávkových přístřešků jsou pro mě už léta naprostou záhadou...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupní ostrůvky
V tom s Tebou naprosto souhlasím. Nechápu jak někdo mohl dát tyhle sklěnené přístřešky dát na Krejcárek, kde naprosto vyhovovaly staré plechové... Dávám mu týden života do první opravy.pawel píše:Mimochodem, proč nejsou čekárny JCDecaux na zastávkách Malostranské nám. (oba směry), Národní divadlo (oba směry) a jistě i mnoha dalších (Malovanka (zc))? Ptám se proto, že místo tu je, frekvence také a teoreticky by jejich instalaci nemělo nic bránit.
A vůbec, kritéria pro umísťování zastávkových přístřešků jsou pro mě už léta naprostou záhadou...
Druhé super umístění je na Sídlišti zahradní město ZC!!!! pro tram.Pro busy je tam ok, ale pro tramvaj tímhle směrem to jsou opravdu vyhozené peníze a díky situaci tam je stejně naprosto nevyužitelný, pač SSZ a počtu cestujících, kteří ho využijí nemluvě...
Re: Nástupní ostrůvky
Mimochodem, proč nejsou čekárny JCDecaux na zastávkách Malostranské nám. (oba směry), Národní divadlo (oba směry) a jistě i mnoha dalších (Malovanka (zc))? Ptám se proto, že místo tu je, frekvence také a teoreticky by jejich instalaci nemělo nic bránit.
A vůbec, kritéria pro umísťování zastávkových přístřešků jsou pro mě už léta naprostou záhadou...
A vůbec, kritéria pro umísťování zastávkových přístřešků jsou pro mě už léta naprostou záhadou...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 13
- Registrován: 20.4.2010 20:45
Re: Nástupní ostrůvky
Děkuju Vám, pánové za vysvětlení stran Mastodontů (jak jsem se dozvěděl označení pro sloupky)
Vlastně se musím přiznat, že mě vůbec do přečtení Vašich odpovědí nenapadlo, že by nemusely správně fungovat....naiva, no nic.. A taky teda, že se s nima nesetkávám, teď teda už říkám naštěstí, na Malé Straně je nemáme
Pěkný den
P.S: sloupky s LED displeyem vypadají mnohem lépe....
Vlastně se musím přiznat, že mě vůbec do přečtení Vašich odpovědí nenapadlo, že by nemusely správně fungovat....naiva, no nic.. A taky teda, že se s nima nesetkávám, teď teda už říkám naštěstí, na Malé Straně je nemáme
Pěkný den
P.S: sloupky s LED displeyem vypadají mnohem lépe....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupní ostrůvky
1) Památkáři by DP za mastodonty na Národní asi vykostili .dreamliner píše:Zdravím,
staré sloupky s informacemi na zastávkách mají něco do sebe, ale pokud už doba pokročila a máme elektronické viz nově opravená trať po Plzeňské, proč se, prosím, taktéž nenainstalovaly na nové trase po Národní tř., resp. Spálené, kde by to turistům jistě ulehčilo studium....? Díky
2) Ani na Hradčanské ty sloupky často nefungují, turisty bych na Národní tudíž litoval.
3) Reko Plzeňská šlo z peněz EU a protože jsem se nikde nedopátral výběrového řízení na ty příšernosti, domnívám se, že byly placeny v rámci této akce. Proto mají EU fondy mnozí tak rádi. Jakákoli proklatě drahá a nefunční novinka začleněná pod jinou akci se nemusí soutěžit a utratí se spousty penízků jen jedním směrem. Z toho vyplývá, že pod cenovou hranicí na výběrové řízení se asi vešla ta Hradčanská, nebo se to tam dalo vrazit pod Blanku, ale na Národní už by mohl při případné instalaci někdo vznést dotazy.... Což někdo nemohl riskovat, neb gynekoala ještě nebyla na světě .
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupní ostrůvky
Protože měl někdo rozum a rozhodnul, že se cizincům nemůžeme prezentovat paskvilem
Doporučuju téma Orientační a informační systémy - přibližně od tohoto příspěvku dál. Je tam také zmínka o této zajímavé konkurenci pražských sloupků a také zdůvodnění, proč vše dopadlo, jak dopadlo.
Doporučuju téma Orientační a informační systémy - přibližně od tohoto příspěvku dál. Je tam také zmínka o této zajímavé konkurenci pražských sloupků a také zdůvodnění, proč vše dopadlo, jak dopadlo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 13
- Registrován: 20.4.2010 20:45
Re: Nástupní ostrůvky
Zdravím,
staré sloupky s informacemi na zastávkách mají něco do sebe, ale pokud už doba pokročila a máme elektronické viz nově opravená trať po Plzeňské, proč se, prosím, taktéž nenainstalovaly na nové trase po Národní tř., resp. Spálené, kde by to turistům jistě ulehčilo studium....? Díky
staré sloupky s informacemi na zastávkách mají něco do sebe, ale pokud už doba pokročila a máme elektronické viz nově opravená trať po Plzeňské, proč se, prosím, taktéž nenainstalovaly na nové trase po Národní tř., resp. Spálené, kde by to turistům jistě ulehčilo studium....? Díky
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupní ostrůvky
Nedávno jsem si to změřil (při rozmáhání se Mastodontů) - takže, teď jsem našel v poznámkách:Jarre15T píše:Nevíte někdo rozměry Zastávkových sloupků?Předem díky
1.) základní (běžný): šířka 45cm, výška celková 308 cm (105cm po ZJŘ/ 62cm vitrínka na ZJŘ/ 33cm v INFO - o výlukách apod./ 108cm mezi INFO a ZNAČKOU-PIKTOGRAMEM z čehož cca horní polovinu a více zabírá název zastávky + výpis linek + případně jejich směr jízdy na následném větvení TT/ 45cm výška ZNAČKY-PIKTOGRAMU ukrývajícího někdy čidla "majáky")
2.) Mastodont: šířka u země (nohy do výše cca 15cm - druhá trochu více) 44cm/ středová část (v 60cm - elektro skříňka/ v 85cm - ZJŘ/ v 60cm - název zastávky + INFO o výlukách apod.) 57cm/ horní část (v 105cm - z toho 2x 4cm síla kovového rámu/ v 47cm - elektronický terčíkový PANEL / značka 45x45cm) 73cm
3.) "Barrandovský sloupek" - žel nemohu poznámky najít (to je tak když si jednou začas udělám na stole úklid pracovního nepořádku - půjdu měřit asi znovu, nenajde-li se dobrá duše, jež by mi tu ony rozměry doplnila)