Nástupní ostrůvky
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: Nástupní ostrůvky
tak jako nejsem povinej tam ten blinkr davat. Asi by to vyresil prikaz GR. A nebo by mozna stacilo, aby IAD respektovala zakon o provozu na PK...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupní ostrůvky
Právě co vzpomínám, tak tu možná rok zpátky byla docela diskuze a našlo se bohužel pár řidičů, kteří skončili tím, že je to přece ukazatel změny směru jízdy a nic jiného ho nevyužívají...
Re: Nástupní ostrůvky
ja nevim jak ostatni, ale ja v techle zastavkach davam blinkr vzdy9001 píše:Asi nejvhodnější téma pro pokračování diskuze z Humoru.
Nestálo by za to nařídit dávat blinkr při stání v zastávkách tohoto typu? Přece jenom by to byla další forma zabezpečení.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupní ostrůvky
Asi nejvhodnější téma pro pokračování diskuze z Humoru.
Nestálo by za to nařídit dávat blinkr při stání v zastávkách tohoto typu? Přece jenom by to byla další forma zabezpečení.
Nestálo by za to nařídit dávat blinkr při stání v zastávkách tohoto typu? Přece jenom by to byla další forma zabezpečení.
Re: Nástupní ostrůvky
za prve kolony nejsou zdaleka cely den, za druhe se to da vychytat podle faze SSZ, za treti uz je kazdeho vec, jestli si to lajzne mimo prechod (pokud je fit a nikoho neomezi/neohrozi) nebo pres nej (hure pohyblivi, rodice s detmi apod.). podle me akorat hledate duvody, proc neco nejde. samozrejme, rozsireni ostruvku by bylo lepsi, ale na rozdil od nej tam ta cekarna uz mohla stat dlouha leta.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupní ostrůvky
Občas přes Malovanku jezdím s TRAM (a poslední dobou několikrát do měsíce tam projíždím soukromě) nyní jsem tam viděl kolony ZC často už od Pohořelce a končí až za obratištěm královka - ukončení objížďky uzavřené části Patočlovy ulice. Dle mne nyní tam přebíhat mimo přechod je "o hubu".
Re: Nástupní ostrůvky
na malovance se vzdy dalo na peron prechazet i za provozu mimo prechod. ted to dost dobre nelze ve smeru dc, ale zc jednoznacne ano - priste se tam bez podivat. takze oproti ZM by to byl doopravdy znacny prinos. navic se pri chodniku zc nelze schovat ani pod domy (jako treba u kastanu) nebo stromy, protoze tam zadne nejsou.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupní ostrůvky
A důvod? To by pak mohl dopadnout jako na Zahradním městě ZC. Sice hezké schování před deštěm ale než dojde na tram, ta je dávno pryč.pawel píše:jo a ne - na chodník by se bohatě vešel, stejně jako v protisměru, kde jsou dokonce 2 ks, a to už aspoň 15 let.
Re: Nástupní ostrůvky
jo a ne - na chodník by se bohatě vešel, stejně jako v protisměru, kde jsou dokonce 2 ks, a to už aspoň 15 let.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupní ostrůvky
U Malovanky že by byl problém v úzkém ostrůvku?
Re: Nástupní ostrůvky
hmmm... a u kaštanu obousměrně nebo taková malovanka zc nic. proč? už léta se snažím pochopit systém výstavby čekáren, nicméně mi na to ještě nikdo neodpověděl, ani takoví znalci, jako MŠ nebo abslolut.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupní ostrůvky
V zastávce Hládkov na "jednokolejce" byl umístěn přístřešek pro cestující
Re: Nástupní ostrůvky
pokud by byl princip čistě komerční, pak jistě bude čekárna na mal.n. a malovance zc, naopak nebude na leckteré zastávce na plzeňské, kde to často bývá (z prostorových důvodů) zcela bez reklamního panelu...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 03.7.2007 19:32
- Bydliště: Praha 12 Modřany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupní ostrůvky
Něco mi uteklo Žil jsem v tom, že i po transformaci bude existovat v DPP útvar zabývající se zastávkami a sociálními zařízeními a bude to primárně on, kdo bude plánovat rekonstrukce. Vím, že JCDecaux má smlouvu s městem a nedělám si iluze o Rencaru (ten by si zasloužil audit hospodaření za posledních 20 let a hlavně audit výhodnosti této služby pro DPP), ale to opravdu mohou nechat zastávky z pohledu marketingu neatraktivní lokality pro vystavení reklam ve zbídačeném stavu a investovat jen tam, kde se jim to hodí?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupní ostrůvky
Pokud chápu Absoluta, tak je to ten princip, který je ti znám. Tedy komerční